شایعه اطلاعات جدیدی از بازی Rise of the Ronin لو رفت، شباهت به دارک سولز و آساسینز کرید

Ludens

Fallen Angel of the Night
Loyal Member
Dec 7, 2015
5,382
به‌تازگی اطلاعات تازه‌ای از عنوان انحصاری موردانتظار پلی استیشن لو رفته که از شباهت آن با عناوینی مانند گوست آو سوشیما، دارک سولز و آساسینز کرید خبر می‌دهد. با بازی‌سنتر و جدیدترین اخبار بازی همراه شوید.

بازی Rise of the Ronin

سال گذشته بود که استودیوی Team Ninja از بازی Rise of the Ronin رونمایی کرد؛ یک عنوان اکشن RPG اپن ورلد که وقایع داستانی آن در اواخر قرن 19 و پایان دوران ادو رخ می‌دهد. اکنون جزئیات تازه‌ای از این عنوان فاش شده که منبع آن چنل دیسکورد اسنیچ، اینسایدر مطرح صنعت بازی بازی است.

بر اساس اطلاعات لو رفته، Rise of the Ronin ترکیبی از بازی‌های آساسینز کرید، دارک سولز و گوست آو سوشیما خواهد بود. همانند عناوین فرام سافتور، گفته شده که تیم سازنده برای گسترش دادن Lore بازی از توصیفات نوشتاری برای آیتم‌ها بهره برده‌اند. همچنین این اینسایدر از طراحی ساید کوئست‌های مشابه با آنچه که در بازی‌های یوبیسافت دیده‌ایم، خبر داده است.

در ادامه گفته شده که بر خلاف سایر ساخته‌های اخیر تیم نینجا، Rise of the Ronin شامل چند درجه سختی خواهد بود و بازیکنان این امکان را خواهند داشت که تا با سایر شخصیت‌ها، وارد رابطه عاطفی شوند. درخت مهارت‌ها و تکنیک‌ها نیز به عنوان بخشی از سیستم پیشرفت، در اختیار بازیکنان خواهد بود. جزئیات لو رفته همچنین به وجود دو حالت گرافیکی پرفورمنس و رزولوشن اشاره دارد و ظاهرا تیم توسعه در تلاش است تا قبل از عرضه، گرافیک بازی را بهبود دهد.

در پایان نیز به این موضوع اشاره شده که بازی Rise of the Ronin برای عرضه در سه ماه ابتدایی سال 2024 برنامه‌ریزی شده است. شایان ذکر است که در هنگام معرفی، سازندگان تنها اعلام کردند که این عنوان به‌طور انحصاری برای پلی استیشن 5 توسعه می‌یابد و در مقطع نامشخصی از سال 2024 منتشر می‌شود.
 

FarSeeR

کاربر سایت
Jun 18, 2013
1,128
یکی از بهترین و خوش ساخت ترین بازی هایی که باهاش خاطره دارم سری نینجا گایدنه که از ساخته های این استودیوعه... به نظرم رونین هم بازیه بسیار بسیار فوق العاده ای میشه! استودیو کاربلدین در کل
 
  • Like
Reactions: m.a.t and (STALKER)

m.d.makan

کاربر فعال
Apr 14, 2007
9,361
نام
مــاکــان
من که مثل SOPFFO و Wo Long دیگه به همین راحتی براش هایپ نمیشم.
تا دمو ازش بازی نکنم هیچ حسی بهش ندارم.
حتی تریلر گیم پلی و داستانی هم هیچی از کیفیت نهایی بازی مشخص نمیکنه ، این سر Wo Long بهمون ثابت شد.
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر