اطلاعاتی جدید از Dark Souls در مجله ژاپنی فامیتسو

.Evanescence.

کاربر سایت
Oct 7, 2011
2,896
65377000922109351484.jpg

شماره جدیدی از سری Dark Souls توسط کارگردان قبلی این سری یعنی Hidetaka Miyazaki نظارت می‌گردد. او اخیرا اطلاعات جدیدی در مورد بازی در اختیار مجله ژاپنی فامیتسو قرار داده است که توسط سایت Polygon به انگلیسی ترجمه شده است.

آقای Miyazaki احساس می‌کند یک هسته اصلی وجود دارد که Darks Souls 2 را به یک Dark souls موفق و کامل تبدیل می‌کند، همچنین او این اطمینان را داد که تمامی اجزای اصلی و مهم سری قبل در بازی، توسط کارگردان‌های جدید، آقایان Shibuya و Tabimura به کار گرفته خواهند شد. او ادامه داد:
"اگر بخواهیم این نسخه را به عنوان یک دنباله از سری Dark Souls در نظر بگیریم، پس مطمئنا باید آن هسته مهمی که در سری قبل وجود داشت را حفظ کنیم، منظورم چگونگی تفکرات ما در مورد درجه سختی و طریقه به دست آوردن و کشف کردن اسرار و گنجینه‌های موجود در بازی و همچنین مفاهیمی که در پس مکانیزم بازی و طراحی مراحل است.
اگرچه باید این موارد را به کارگردان‌های جدید واگذار و حق تقدم را رعایت کرد، اما به نظر من علاوه بر مبحث هسته اصلی بازی، خیلی نکات دیگری نیز هستند که احتیاج به بهبود و تنظیمات جدید دارند و ذوق و هنر شخصی، همیشه در طراحی‌های هنری بازی نمایان می‌شوند. اما من دخالت نمی‌کنم و تمام موارد را به کارگردان‌های جدید خواهم سپرد تا هرجور که دوست دارند عمل کنند."و ذوق و هنر شخصی همیشه در طراحی‌های هنری بازی خودی نشان می‌دهد.

در پاسخ به یکی از سوالات در مورد صحنه‌پردازی بازی، آقای Shibuya مختصرا جوابی داد و گفت:
"من نمی‌توانم کاملا جواب این سوال را بدهم، اما داستان هر دو بازی با هم در ارتباط خواهند بود اما نه به طور کاملا مستقیم. داستان بازی ادامه بر سری قبل نیست، بلکه به طور همزمان با شماره قبل اتفاق می‎افتد، برای مثال اگر شماره قبل در North Pole اتفاق افتاد، اینبار در همان بازه زمانی در South Pole رخ می‌دهد. زمان یکی از کلمات کلیدیست که همیشه هنگام ساخت این بازی در ذهن خواهیم داشت، هنوز نمی‌توانم اطلاعات خاصی از بازی به شما بدهم، پس امیدوارم فعلا از قوه تخیلتان استفاده کنید."
در مورد اخبار اخیر منتشر شده در مورد سرورهای اختصاصی دارک‌سولز 2، Shibuya ادامه: "ایجاد یک سرور اختصاصی به شما اجازه می‌دهد اطلاعات خود را همیشه حفط کنید و خیلی راحت آن‌ها را با دیگر بازیکنان به اشتراک بگذارید. همچنین، مطمئنا سیستم Co-op بازی که مبتنی برپیغام‌نویسی می‌باشد را به مراتب کامل‌تر خواهیم کرد، ما همیشه بازیکنان را در یک چارچوب تصور می‌کنیم که قادر باشند به راحتی با یکدیگر ارتباط برقرار کنند."
Miyazaki در ادامه بیان کرد: " فکر می‌کنم سرور اختصاصی بازی یک منبع بسیار خوب برای خیلی از استعدادهای تازه وارد به دنیای بازی در Dark Souls 2 باشد. اگر در گذشته امکانات بیشتری در اختیار داشتم، دلم می‌خواست خیلی چیزها را در سوررهای بازی عملی کنم. راستش را بخواهید، کمی به کارگردان‌های جدید حسودیم می‌شود. به نظرم در پشت پرده قسمت آنلاین Demon Souls و Dark Souls، مفاهیم برای بازیکنان بسیار ساده بود، امیدوارم بتوانیم این تدابیر را در این قسمت تکامل بخشیم.
 

Safety & Peace

ارباب مطلق سوزوران
کاربر سایت
Sep 4, 2011
13,185
نام
تونی آلمِیدا
اما داستان هر دو بازی با هم در ارتباط خواهند بود اما نه به طور کاملا مستقیم. داستان بازی ادامه بر سری قبل نیست، بلکه به طور همزمان با شماره قبل اتفاق می‎افتد، برای مثال اگر شماره قبل در North Pole اتفاق افتاد، اینبار در همان بازه زمانی در South Pole رخ می‌دهد.
این حدس رو توی تاپیک بازی زده بودم. در صورتی که کاراکتر بازی Undead باشه، فقط میتونه همزمان با بازی قبلی باشه چرا که اگر ادامه بود، طرف دیگه Undead نبود.
در کل بسیار امیدوارم به این شماره
 

Mr.Death

دبیر تحریریه بازنشسته
کاربر سایت
May 31, 2006
4,070
نام
احد
بخش آنلاین بازی واقعا بی‌نظیر بود. حتی اون حالت سردرگمی رو هم توی بخش Co-op منتقل کرده بودن.
 

Red Dead

کاربر سایت
Jun 16, 2010
1,659
نام
سیاوش
یک پورت خوب رو PC بدن ما هم فیض ببریم،پورت نسخه قبلی که افتضاح بود(بدترین پورت تاریخ گیم بود).RPG هم که روی کنسولی مثل xbox حال نمیده پس بهتره از همون اول کار شروع به ساخت نسخه PC کنن:>
دیگه super meat boy رو در تمام حالات تموم کردم این که دیگه کاری نداره(اعتماد به نفس کاذب،کاظم...؟):d
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر