شایعه اطلاعاتی جدید از Assassin’s Creed: Legion لیک شد

Rattle.Snake

100% Pure RattleSnake
کاربر سایت
Feb 14, 2018
1,054
نام
Giliath Osborne
oax5_maxresdefault.jpg
به نقل از کاربران 4Chan:

*بازی در سال 2020 عرضه می شود، برروی کنسول های نسل بعد.
* مکان بازی در امپراطوری رم قدیم قرار دارد.
* نام این نسخه Legion ( لژیون ) هست.
* بازی داستان دوران امپراتور مارکوس اورلیوس و پسرش کمدوس را روایت می کند که با 5 امپراتور درگیر شده.( اشاره به ماجرای فیلم مشهور گلادیاتور)
* کنترل بازی به عهده دو شخصیت اصلی هست کاسیوس و لوسیا ( این دو از نسل شخصیت اصلی بازی Assassin’s Creed Odyssey) هستند.
* بازی دارای آلمان های RPG بسیار زیاد و روایت داستانی برای هردو شخصیت هست.
* Ubisoft Sofia وظیفه توسعه بازی را برعهده دارد، این نسخه پایانی برا 3 گانه باستانی هست.
* اولین بازی سری تاکنون که بیشترین تمرکز را بروی تمدن اولیه قرار داده.
* داستان اصلی بازی درمورد قاتلین (assassins ) و سیاست در تمدن اولیه است.
*فلش بک هایی در طول بازی در تاریخ Rome خواهیم دید.
*نقشه بازی سرزمین اصلی ایتالیا را به تصویر می کشد و همچنین بخشی از Gaul( فرانسه) و Germania ( ژرمن ها) را در نقشه بازی هستند.( چیزی شبیه به لیبی در Origins)
*تغییراتی در سیستم mercenary ( مزدوران) و cultist (کولتیست) ایجاد شده است.
*کولتیست بزرگ و قتل ها اصلی داستان بازی دارای برخی موارد حافظه دار هستند.
* Ubisoft قصد دارد حس یک بازی خوب assassins creed به مانند حس Odyssey برای رضایت طرفداران قدیمی و جدید ایجاد کند.
1549866226847.jpg

منبع
 

saphire

کاربر سایت
Dec 9, 2007
2,578
نام
امیرحسین
این عقاب واسه Level Design بازی کاملا، کاملا نیازه. توی محیط هایی که 200 تا دشمن ممکنه وجود داشته باشه و هدف هم مخفی کاری باشه، باید یه روشی واسه تقلب دادن به بازیکن وجود داشته باشه. حتی بازی های قدیمی تری مثل Hitman Blood Money هم وقتی Map رو باز می کردی مکان و زاویه دید همه دشمن ها رو بهت می داد. حالا اینکه چطوری تقلب برسونه بازی بهت یه چیز دیگست. می تونن X-Ray کنن چشم بازیکن رو مثل Assassins Creed یک، دو، برادرهود، رویلیشنز، 3، بلک فلگ، یونیتی و سیندیکیت یا (Hitman (2016 یا (Hitman 2 (2018 یا Batman Arkham Asylum یا Batman Arkham City یا Batman Arkham Origins یا Batman Arkham Knight یا Middle-Earth: Shadow of Mordor یا Middle-Earth: Shadow of War یا Dishonored یا Dishonored 2 یا ...
خوب فکر کنم به اندازه کافی اسم نام بردم که چرا کمی تکراری شده این روش:D روش Old School تر هیتمن بلاد مانی هم شدیدا مزخرف و عقب موندست و قابل استفاده نیست.
خلاصه این عقابی که به تکراری بودنش گیر می دید نو ترین و "ناتکراری" ترین روش انجام این کاره.
 

Akiba

king of the majestic oceans of the world
کاربر فعال
Jan 18, 2009
22,228
نام
امیر حسین
این عقاب واسه Level Design بازی کاملا، کاملا نیازه. توی محیط هایی که 200 تا دشمن ممکنه وجود داشته باشه و هدف هم مخفی کاری باشه، باید یه روشی واسه تقلب دادن به بازیکن وجود داشته باشه. حتی بازی های قدیمی تری مثل Hitman Blood Money هم وقتی Map رو باز می کردی مکان و زاویه دید همه دشمن ها رو بهت می داد. حالا اینکه چطوری تقلب برسونه بازی بهت یه چیز دیگست. می تونن X-Ray کنن چشم بازیکن رو مثل Assassins Creed یک، دو، برادرهود، رویلیشنز، 3، بلک فلگ، یونیتی و سیندیکیت یا (Hitman (2016 یا (Hitman 2 (2018 یا Batman Arkham Asylum یا Batman Arkham City یا Batman Arkham Origins یا Batman Arkham Knight یا Middle-Earth: Shadow of Mordor یا Middle-Earth: Shadow of War یا Dishonored یا Dishonored 2 یا ...
خوب فکر کنم به اندازه کافی اسم نام بردم که چرا کمی تکراری شده این روش:D روش Old School تر هیتمن بلاد مانی هم شدیدا مزخرف و عقب موندست و قابل استفاده نیست.
خلاصه این عقابی که به تکراری بودنش گیر می دید نو ترین و "ناتکراری" ترین روش انجام این کاره.
اون X-Rayـه باز به نظرم خیلی بهتر بود! و میزان تقلبش کمتر بود:D
با این عقاب و درون و جغدی که یوبی تو بازی هاش گذاشته،دیگه رسما تمام نقشه و راه رسیدن به هدف کف دستته! چالشی دیگه وجود نداره! باز x-ray چند متر اونطرف تر رو میتونی ببینی و قدم به قدم جلو میری،خیلی جاها هم موانع سر راه رو نمیتونی ببینی (چون اکثرا فقط خود دشمن رو نشون میدادن)
در کل من شخصا زیاد با عقاب موافق نیستم! و چون سیستم جدید تریه،به معنیه بهتر بودن نیست:D بگردن دنبال یک راه جدید دیگه:D


---
در مورد شایعه...از این نظر که هنوز خبری از ژاپن نیست خوشحالم:|
 
  • Like
Reactions: NINJѦ

mgh2225

کاربر سایت
Apr 30, 2017
810
اگه اکشن ادونچر به سبک سه گانه بود براش هایپ میشدم
ولی میدونیم که واسه طرفدارای قدیمی، این سری از دست رفته محسوب میشه
دانجن های تاریک شهر روم، تپه نوردی های توسکانی، پارکور روی سقف خونه های فلورانس... حیف و صدحیف
اوقات خوش آن بود که با اتزیو به سر شد:D
 

Tommy Vercetty

Remember the Name!
کاربر سایت
Nov 18, 2010
5,290
نام
ROULY
این عقاب واسه Level Design بازی کاملا، کاملا نیازه. توی محیط هایی که 200 تا دشمن ممکنه وجود داشته باشه و هدف هم مخفی کاری باشه، باید یه روشی واسه تقلب دادن به بازیکن وجود داشته باشه. حتی بازی های قدیمی تری مثل Hitman Blood Money هم وقتی Map رو باز می کردی مکان و زاویه دید همه دشمن ها رو بهت می داد. حالا اینکه چطوری تقلب برسونه بازی بهت یه چیز دیگست. می تونن X-Ray کنن چشم بازیکن رو مثل Assassins Creed یک، دو، برادرهود، رویلیشنز، 3، بلک فلگ، یونیتی و سیندیکیت یا (Hitman (2016 یا (Hitman 2 (2018 یا Batman Arkham Asylum یا Batman Arkham City یا Batman Arkham Origins یا Batman Arkham Knight یا Middle-Earth: Shadow of Mordor یا Middle-Earth: Shadow of War یا Dishonored یا Dishonored 2 یا ...
خوب فکر کنم به اندازه کافی اسم نام بردم که چرا کمی تکراری شده این روش:D روش Old School تر هیتمن بلاد مانی هم شدیدا مزخرف و عقب موندست و قابل استفاده نیست.
خلاصه این عقابی که به تکراری بودنش گیر می دید نو ترین و "ناتکراری" ترین روش انجام این کاره.
فکر کنم تو اپن ورلدها فقط تو بازیهای راکستار ایگل ویژن و کلا مارک کردن وجود نداره و اینکه دشمنها کجا هستن همش با mini map هست
یوبی واقعا زیادی صفحه رو شلوغ میکنه و به قول شما تقلب میرسونه
همیشه از اینکه بتونی دشمن رو پشت دیوار ببینی بدم میاد یا اینکه بتونی n نفر رو مارک کنی و بدونی هرکدوم الان کجان
خود من هر وقت اساسین یا گاست ریکان بازی میکنم HUD رو خیلی خلوت میکنم
راستی حالت گراندد tlou هم همینطور هست اون دیگه مینی مپ هم نداره خیلی چالشیه
 

saphire

کاربر سایت
Dec 9, 2007
2,578
نام
امیرحسین
فکر کنم تو اپن ورلدها فقط تو بازیهای راکستار ایگل ویژن و کلا مارک کردن وجود نداره و اینکه دشمنها کجا هستن همش با mini map هست
یوبی واقعا زیادی صفحه رو شلوغ میکنه و به قول شما تقلب میرسونه
همیشه از اینکه بتونی دشمن رو پشت دیوار ببینی بدم میاد یا اینکه بتونی n نفر رو مارک کنی و بدونی هرکدوم الان کجان
خود من هر وقت اساسین یا گاست ریکان بازی میکنم HUD رو خیلی خلوت میکنم
راستی حالت گراندد tlou هم همینطور هست اون دیگه مینی مپ هم نداره خیلی چالشیه
همونطور که گفتید این AC های اخیر بیشترین آپشن ها واسه شخصی سازی HUD رو دارن تو بازی ها. در این حد که من خودم یه UI ساختم به مراتب کنترل کمتری داشتم روش تا UIـه AC Odyssey:D کل UI بازی قابل حذفه و تلاش زیادی هم کردن که قابل بازی بازی بدون UI برعکس نسخه های قبل تر سری که باز UI رو می شد برداری ولی عملا قابل بازی نبود. منظورم اینه که همه این چیز ها قابل خاموش کردن هستن واسه کسایی که تجربه سخت تری رو دوست دارن.
 
  • Like
Reactions: Tommy Vercetty

Z-fan

▲‌ Triforce of Wisdom ▲
ناظم انجمن
Jul 10, 2013
12,371
نام
سید محمد حسین
فکر کنم تو اپن ورلدها فقط تو بازیهای راکستار ایگل ویژن و کلا مارک کردن وجود نداره و اینکه دشمنها کجا هستن همش با mini map هست
یوبی واقعا زیادی صفحه رو شلوغ میکنه و به قول شما تقلب میرسونه
همیشه از اینکه بتونی دشمن رو پشت دیوار ببینی بدم میاد یا اینکه بتونی n نفر رو مارک کنی و بدونی هرکدوم الان کجان
خود من هر وقت اساسین یا گاست ریکان بازی میکنم HUD رو خیلی خلوت میکنم
راستی حالت گراندد tlou هم همینطور هست اون دیگه مینی مپ هم نداره خیلی چالشیه

BotW هم همین بساط بود... ملت غر میزدن که تاور های یوبیسافتی رو کردن تو پاچه زلدا... بعد کل کاری که میکرد این تاور ها، نشون دادن توپوگرافی نقشه بود با اسم مناطق(مگه نه که سیاه بود نقشه هیچی نمی فهمیدی کجایی چی هستی)
ایگل ویژن و عقاب و اینا که هیچی... فقط یه آهنگ بود برای گاردین ها که من قشنگ شرطی شده بودم به محض شنیدنش دنده چهار با اسب در رم :D
بقیه رو خودت باید علامت میزدی کمپ ها کجان، گنج ها کجان، هیولاها کجان و...
تازه کلی از بازی رو می رفتی بهت یه لباس میداد میپوشیدی جون دشمن ها رو معلوم می کرد.
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر