اطلاعاتی از Dragon Age 4 و تیم سازنده

Rattle.Snake

100% Pure RattleSnake
کاربر سایت
Feb 14, 2018
1,054
نام
Giliath Osborne
upload_2018-11-20_14-59-50.jpeg

این مطلب قسمت های مهمش ترجمه شده که مربوط به نسخه بعدی Dargon Age بوده.

بخش اول صحبت های Mike Laidlaw نویسنده ارشد Bioware و Creative Director سابق سری Dragon Age.
بخش دوم هم صحبت های Casey Hudson مدیر Bioware درمورد سری Dragon Age.

Laidlaw اطلاعاتی درمورد Solas در قسمت بعدی DA میدهد و می گوید:"
الف های نقش مهمی در Dragon Age Inquisition، در بسته قابل دانلود Trespasser خیلی چیزها درمورد Solas آشکار میشود. اگر شما Trespasser را بازی کرده باشید، منقط به شما میگوید چه می شود. Solas در Dragon Age 4 و ایده هایش می تواند جذاب باشند. همانطور که می دانید بازی های Dragon Age هیچ کدام ادامه مستقیم یکدیگر نیستند."

Laidlaw همچنین در مورد تیم سازنده بازی که قبل از ترک استدیو توسط او روی بازی کار می کردند گفت:"
آن زمان من یک تیم کوچک داشتم که روی بازی با آنان کار می کردیم این تیم شامل Patrick Weekes بود که او نویسنده ارشد سه گانه Mass Effect و Dragon Age: Inquisition بوده. Daniel Kading که یک طراح استثنایی است او سابقه کار برروی Mass Effect: Andromeda و Dragon Age Inquisition را داشته. این دونفر که سابقه زیادی دارند و با چشم اندازی که داشتند باعث تشکیل تیم کوچک ما شدند."

او همچنین درمورد ریبوت Dragon Age گفت:"
به احتمال زیاد این کار انجام می شود، و این چیز خیلی طبیعی است. من شنیده ام که آنان برروی ریبوت کار می کنند، ولی نمی دانم محتوی بازی چه چیزی است.
جهان بازی دارای داستان های بسیار زیادی برای تعریف کردن است. به نظر من Inquisition یک بازی عالی نبود، ساخت Inquisition به ما درس های زیادی داد که ما آن را یاد گرفتیم."

به نظر Dragon Age در حال توسعه است و حال اینکه Mark Darrah تهیه کننده اجرایی سه گانه Dragon Age هم این موضوع را تایید کرده است. و همچنین Alexis Kennedy یکی از نویسنده های نسخه بعدی بازی گفته است که توسعه بازی در مراحل اولیه قرار دارد.

Hudson در مورد نسخه جدید بازی این طور میگوید:"
بازی بررروی داستان و کاراکترها تمرکز دارد. بازی دارای المان های Live به مانند Assassin's Creed Origins تا اینکه شبیه به Destiny 2 باشد."

منبع
 

jetalpha

کاربر سایت
Aug 15, 2009
2,133
نام
متوئیدی
ما که از خدا میخوایم یک شاهکار تکرار نشدنی دیگه مثل Dragon Age Origins ساخته بشه. داستان اوریجین بقدری قشنگ و جذاب بود که اصلا دلت نمیخواست تموم بشه.
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر