اطلاعاتی از نسل بعد کنسول مایکروسافت

  • Thread starter Thread starter A7A
  • تاریخ آغاز تاریخ آغاز

طراحی Xbox Series X چطوره؟

  • خفنه

  • خوشم اومد

  • صرفا اوکیه

  • خوب نیست

  • آشغاله


Results are only viewable after voting.

A7A

کاربر سایت
نسل بعدی کنسول های مایکروسافت؛گرافیک 8k،سیستم ssd و تکنولوژی Ray tracing
Project Scarlett در بهار 2020 وارد خواهد شد.
108598
مایکروسافت سر انجام اولین اطلاعات راجب کنسول نسل جدیدیش را امروز به صورت رسمی منتشر کرد.اگر چه شایعات پیشتر احتمال عرضه دو کنسول در نسل جدید را برای مایکروسافت قوت بخشیده بودند؛یکی به عنوان جانشین xbox one x یکی با نام x1 s،اما به صورت رسمی برای اولین بار اظلاعات دقیقی به ما رسید.
مایکروسافت از یک cpu منحصر به فرد استفاده می کند که بر اساس AMD’s Zen 2 و معماری Radeon RDNA می باشد و مایکروسافت تضمین میکند که کنسول نسل بعدش چهار برابر قوی تر از Xbox one x فعلی خواهد بود.
نکته شگفت انگیز دیگر استفاده از حافظه کارت گرافیک GDDR6 شاید برای اولین بار باشد که مایکروسافت مدعی است انقلابی در رابطه با framerate و resolution بازی ها ایجاد خواهد کرد که پیش تر هرگز ندیده بودیم.
پروژه اسکارلت از گیمینگ در 8k پشتی بانی میکند تا 120 fps به شما frame خواهد داد،تکنولوژی ray tracing خواهد داشت و جالب تر از همه این که variable refresh rate یا رفرش ریت متغیر خواهد داشت . مایکروسافت همچنین از یک حافظه ssd در این کنسول استفاده خواهد کرد." ما نسل تازه ای از اس اس دی ها ساخته ایم و از ان ها به عنوان رم مجازی vram دستگاه استفاده خواهیم کرد." این سخنان را سخنگوی مایکروسافت در جریان e3 2019 ابراز داشت .
اگر این سخنان راست باشد به این معنی است که تا چهل برابر عملکرد را نسبت به کنسول های نسل فعلی بهبود خواهند داد و این به معنی بارگذاری loading های بسیار سریع تر خواهد بود.
سونی پیش تر گفته بود که ps5 از 8k,ssd 3d studio و backward compatiblity بهره خواهد برد که میتواند عناوین فعلی ps4 را هم اجرا کند.ps5 همچنین از یک حافظه مرکزی هشت هسته ای بر اساس نسل سوم پردازنده Amd ryzen استفاده خواهد کرد و با کارت گرافیکی عرضه خواهد شد که تکنولوژی Ray tracing را پشتیبانی خواهد کرد.در مورد اجرای بازی با refrash rate variable هم سونی ان را تایید کرده بود.
یک عنوان در نظر گرفته شده برای زمان عرضه این کنسول مایکروسافت،halo infinite می باشد که عرصه را برای کنسول های گیمینگ نسل بعد مایکروسافت اماده خواهد کرد.مایکروسافت دقیقا نشان نداد این پروژه چگونه است یا خواهد بود درست همانند کاری که با Project Scorpio انجام داد؛اما ان کنسول نهایتا به Xbox one x تبدیل شد و راجب پروژه اسکارلت،احتمالا بسیار بیشتر در e3 سال بعد خواهیم فهمید.
منبع : Microsoft’s next-generation Xbox: 8K graphics, SSD storage, and ray-tracing for 2020
به درخواست کاربران،اخبار مهم در این اسپویلر قرار میگیرد
تاریخ 10 نوامبر 2019
X019؛ هر ان چه باید درباره بزرگ ترین شب xbox بدانید.
معرفی های بسیار جدید،تخفیف های بلک فرایدی و بسیار چیزی های دیگر.
View attachment 122406

X019،جشن سالانه همه ان چه اکس باکس دارد،هفته اینده اغاز میشود و میرود که رویداد بزرگی باشد.جشن در لندن و در 14 ماه نوامبر (4 روز دیگر ) و تا 16 نوامبر ادامه خواهد داشت و استریم ( پخش زنده ) بر روی Mixer, YouTube, Twitter, Facebook, and Twitch خواهد داشت.پتانسیل بالایی برای اخباری از Xbox Project Scarlett و بازی های جدید برای کنسول های نسل بعد وجود خواهد داشت در کنار بازی هایی که به زودی برای x1 می افشایند(منتشر میشوند).هر ان چه برای بالا بردن هیجان شما لازم است در ادامه خواهد امد.

X019 کی خواهد بود ؟
X019 از 14 نوامبر تا 16 نوامبر خواهد بود و با پنجمین سالگرد فستیوال ایکس باکس Xbox FanFest ، با قیمت بلیت 45 دلار، در ساعت 7 بعد از ظهر روز پنجشنبه به وقت GMT و 2pm EST / 11am PST ( شرق و غرب امریکا) در روز 14 نوامبر شروع میشود.باقی جشن،به این دیس بخشیده : از جمعه 10 صبح تا 2 ظهر ، از جمعه عصر از سه ظهر تا هفت عصر و روز شنبه نیز بخشایش زمانی همانندی خواهد داشت.
چگونه مراسم را ببینیم
اگر نتوانستید یک بلیت برای Copper Box که مراسم در ان برگزاریدد،به دست اورید،نگران نباشید.استریم های بسیاری انلاین در دسترس است که البته مایکروسافت تلاش میکند Mixer stream را بیاوازد اما استریم های دیگری نیز برر روی Xbox's Facebook, YouTube, Twitter, and Twitch خواهند بود.

ایا هیچ خبری از برنامه اسکارلت خواهد بود ؟
ماه گذشته،مدیر بنیادین بخش مارکتینگ(بازاریابی و فروش) Xbox Games، اقای Aaron Greenberg پاسخ زیرکانه ای به پرسشی در توییتر داد که " ایا تنها کنترلر و وسیله خواهیم دید یا بازی هم خواهد بود ؟ " وی گفت " بازی،بازی،بازی و بازی در X019 خواهیم دید "

این که ایا این بازی ها،بازی های نسل بعد هم خواهند بود یا خیر هنوز نمی دانیم.با این حال اسکارلت در E3 2019 معرفی شد و به تازگی نیز هاییده شده که در کریسمس 2020 خواهد امد.بنابر این احتمال این که اخبار بیش تری از اسکارلت بیاید وجود دارد.اخیر اخبار بسیاری از PS5 در اینترنت پراکندیده و مایکروسافت شاید نخواهد از چرخه پس بیافتد و رخ بیشتری از کنسول خود و ویژگی های ان نمایان کند.برای این که بدانید چیزی از اسکارلت رونمایی میشود یا خیر باید اخبار را دنبال کنید.

چه بازی هایی بازی پذیر خواهند بود در X019 ؟
مایکروسافت اخیرا لیست بازی هایی که در این مراسم قابل بازی خواهند بود را نشان داد و تنها میتوان گفت باشندگان در این مراسم بسیار خوش شانس هستند.از Star Wars: Jedi Fallen Order که به زودی خواهد امد تا گشتی در Halo: The Master Chief Collection ، عناوین بازی پذیر بسیار خواهند بود.
لیست هر ان چه می توانید در این مراسم بازی کنید ریزانده(شرح) در پایین :
  • Age of Empires II: Definitive Edition (Forgotten Empires/Xbox Game Studios)
  • Battletoads (Rare/Xbox Game Studios)
  • Cyber Shadow (Yacht Club Games)
  • Doom Eternal (id Software, Panic Button Games)
  • Dragonball Z: Kakarot (Bandai Namco Entertainment, CyberConnect2)
  • Forager (Humble Bundle)
  • Forza Horizon 4: LEGO Speed Champions (Playground Games/Xbox Game Studios)
  • Gears 5 (The Coalition/Xbox Game Studios)
  • Halo: Master Chief Collection (343 Industries/Xbox Game Studios)
  • Haven (The Game Bakers)
  • Levelhead (Butterscotch Shenanigans)
  • Microsoft Flight Simulator (Microsoft Corporation/Xbox Game Studios)
  • Minecraft Dungeons (Mojang Studios/Xbox Game Studios)
  • Phogs! (Coat Sink)
  • Project Resistance (Capcom)
  • Roller Champions (Ubisoft Montreal)
  • She Dreams Elsewhere (Studio Zevere)
  • Star Wars Jedi: Fallen Order (Respawn Entertainment)
  • Streets of Rage 4 (DotEmu)
  • The Good Life (White Owls)
  • Tunic (Finji)
  • Wasteland 3 (inXile Entertainment)
ایا هیچ معرفی تازه ای در X019 خواهد بود ؟
ناشران و بازی های بسیاری به این مراسم خواهند امد که با گوناگونی،پلیر های نرمال را بر می اورند( راضی میکنند) . با این حال مایکروسافت اخیرا درباره این که چه معرفی تازه ای در این مراسم خواهید داشت،بسیار پنهانکار شده تا جایی که ما نمی دانیم چه کسانی و چه زمانی،برای رو استیج خواهند بود.
در گفت و گویی با سایت Twinfinite،ارون گرینبرگ در گیمزکام 2019 گفت قطعا اخبار بزرگی خواهد امد."ما سورپرایز هایی را در برنامه هایمان داریم و همین.اما چرا فکر میکنم یک نمایش شگفتار خواهیم داشت.همچنین ما بازی های بسیاری خواهیم داشت که در بهار منتشر میشوند،فکر میکنم بزرگ ترین رسته بندی بازی هایی که تا کنون در بهار داده ایم خواهد بود.در میان X019 تا E3،چیز های بسیاری برای نمایش داریم و مردم میتوانند به ان ها دست یابند و بنگرند با یکدیگر ( صحبت کنند).
همچنین مایکروسافت،تمام DEAL ( گزینه خرید ) های خود را برای Black Friday 2019 را در یک INSIDE XBOX STREAM در x019 معرفی خواهد کرد.برای دیدن هر انچه از black friday و مایکروسافت میخواهید به این صفحه برویدXbox One X Black Friday deals 2019 همواره اپتودیت تا روز برگزاری این فروش ویژه ، همراه ما باشید.
====
24 اکتبر
ماکیروسافت اماده تر از همیشه برای بازی های indie خودپا.
ماکیروسافت بیش تر از یک میلیارد دلار به سازندگان بازی های خودپا کمک کرده.از ابتدای برنامه ID@Xbox در سال 2014 که به سازندگان از هر گروهی اجازه میداد که بازی های خود را در لایو و پی سی منتشر کنند،مایکروسافت به مانند یک مرکز برای سازندگان مستقل یوفیده است.ارزش پشتیبانی از سازندگان مستقل،به خصوص در e3 ها نمودیده.
Kotaku Australia به تازگ با یکی از کارگردانان این برنامهChris Charla صحبت کرده و از وی سوالی کرده به این مایه که چه سودی برای سازندگان در این حمایت مایکروسافت وجود دارد.
Chris Charla گفته مایکروسافت بیش از 1.2 میلیارد دلار به شرکت های کارنده در این برنامه داده.وی گفته قطعا در نسل بعد این رقم بیشتر خواهد شد چون سطح بازی های مستقل نیز خواهد افزون.به گفته او،هم اکنون برخی از این استودیو ها ،بیش از 30 کارکن دارند."زمینه این بازی ها تازه خواهد بود.حتی گونه هایی که هرگز پیش از این فکر نمیکردیم شرکت های مستقل یارای ورود به ان را داشته باشند همانند مولتی پلیر ها."Chris Charla ادامه داد " ما از ابتدا می دانستیم که چه می خواهیم و ان اسان شدن عرضه بازی ها برای دولوپر ها بر روی x1 بود."
Microsoft Has Paid Indie Devs Over $1B This Generation
===========================
عملکرد مالی اکس باکس در اولین گزارش مالی سال 2020
درامد سرویس ها و دروندار های x1 در این گزارش چندان دگرگون نشده.با این حال،یک درصد سود، 2.5 میلیون دلار برای این شرکت به همراه داشته که گفته شده برایMinecraft, Gears of War 5 , Xbox Game Pass بوده .این پایستگی،بنابر گفته شرکت به خاطر پایان نزدیک این نسل از کنسول ها خواهد بود.
در زمینه گیمینگ یک کاهش هفت درصدی رخ داده که به کاهش فروش کنسول نسبت داده شده.
120500


به مقدار کاربران پایسته شبکه لایو اشاره نشده اما گفته شده تعداد ان ها رکوردیده.این رکورد به خاطر توانایی سرویس های مایکروسافت بر روی کنسول ، پی سی و موبایل بوده.Xbox Game Pass نیز رشد کاربران را به خود دیده.Gears5 بیش تر از پنج ملیون بازیکن در اولین اخر هفته فروش خود داشته و ماینکرفت نیز در بازیکن و درامد،رکوردیده.


در نهایت،مایکروسافت 33.1 میلیارد دلار در امد داشته که گویای 14 درصد افزایش سالانه است.سود سره نیز 10.7 میلیارد دلار بوده که 21 درصد افزایش سالانه را نشان میدهد.
در بخش سخت افزار و سرویس های ان،11.1 میلیارد دلار سود و 4.4 رشد سالانه دستاورد مایکروسافت بوده.
سرچشمه Microsoft Q1: Xbox One revenue relatively flat as next-gen looms
اصل گزارش مالی : https://view.officeapps.live.com/op...?version=13b4950e-d6f8-ae86-762e-cd393b909a79




X019: start date, how to watch it, and everything you need to know about the biggest night in Xbox=
 
آخرین ویرایش:
125573
Moon Studios, the developer behind acclaimed Xbox Metroidvania series Ori and the Blind Forest, is working on an action RPG
بله یکی از بهترین خبرای ممکن!!!
استدیو moon سازنده سری بازی ori که بهمن ماه میتونیم شاهکار بعدیشون رو تجربه کنیم تو لیست استخدامیشون دنبال طراح ارشد برای ساخت بازی با سبکی متفاوت با بازی های قبلیشون هستن که احتمالا بازیAAA هم باش :D
در مرحله اول امیدوارم ماکروسافت بسبک play grounds games عمل کنه و بعد عرضه موفق شماره دوم تو e3 خبر خرید استدیو و پروژه نهنگ بعدی رو نوید بدن تا رسما سکته بزنم:D:D
و اگه بازم نتونستن راضیشون کنن واس خرید گولشون بزنن!!!! بازم انحصاری باش :D
که بنظرم مدیریت استدیو moon بعد خرید obsidian و inxile و nt و...و.. متوجه این مساله شده که واقعا نگاه ماکرو جدی تر و حرفه ای تر از نسل قبل هست به مدیریت استدیوهاش و چه زمانی بهتر از قبل فروش بازیori 2 :D
امیدوارم moon همینطور تا الان با کیفیت و حرفه ای بوده خروجی کارشون بازی بعدیشونم رو نسل بعد به همین منوال پیش بره چون به استدیوهای خفن این چنینی ماکرو نیاز داره:x
 
آخرین ویرایش:
Microsoft is Reportedly Shopping Around for New Xbox Game Studios in Poland
خبری مبنی بر این پیچیده که نماینده ماکروسافت لهستان بوده و در مورد خرید یکی از استدیوها به توافق هم رسیدن که میتون یکی از این گزینه ها CD Project Red, Techland, CI Games, People Can Fly
هستن :D
surce
یکی جلوی این ماکرو رو بگیره

Cd Project ؟! اصلا امکان نداره اینو مایکروسافت بخره.
Stock | CD PROJEKT RED Stock Price Today | Markets Insider

علاوه بر مارکت کپ و هر سهمش، که باعث میشه ارزش نزدیک 5.5 میلیارد دلار باشه، تعداد کارمنداش هم هست که نمیشه به این راحتی شرکتی به این بزرگی رو خرید.

Techland هم بزرگه. نه به این اندازه، ولی امکانش خیلی کمه. روند خرید مایکروسافت هم جوری نبوده که استودیو هایی با این ابعاد رو بخره

کلا میگم که سطح انتظار رو بیارین پایین.
 
Cd Project ؟! اصلا امکان نداره اینو مایکروسافت بخره.
Stock | CD PROJEKT RED Stock Price Today | Markets Insider

علاوه بر مارکت کپ و هر سهمش، که باعث میشه ارزش نزدیک 5.5 میلیارد دلار باشه، تعداد کارمنداش هم هست که نمیشه به این راحتی شرکتی به این بزرگی رو خرید.

Techland هم بزرگه. نه به این اندازه، ولی امکانش خیلی کمه. روند خرید مایکروسافت هم جوری نبوده که استودیو هایی با این ابعاد رو بخره

کلا میگم که سطح انتظار رو بیارین پایین.
سی دی پراجکت در حال حاظر مثل الماس هست ... به نظرم هر شرکتی مثلا مایکرو ... اپل .. گوگل ... یا آمازون سی دی پی آر رو بخره میخ بخش سرگرمیشو محکم کوبیده ...
 
  • Like
Reactions: g4mer
Cd Project ؟! اصلا امکان نداره اینو مایکروسافت بخره.
Stock | CD PROJEKT RED Stock Price Today | Markets Insider

علاوه بر مارکت کپ و هر سهمش، که باعث میشه ارزش نزدیک 5.5 میلیارد دلار باشه، تعداد کارمنداش هم هست که نمیشه به این راحتی شرکتی به این بزرگی رو خرید.

Techland هم بزرگه. نه به این اندازه، ولی امکانش خیلی کمه. روند خرید مایکروسافت هم جوری نبوده که استودیو هایی با این ابعاد رو بخره

کلا میگم که سطح انتظار رو بیارین پایین.
دقیقا :D
cdp واقعا مبلغ هنگفتی رو میطلبه ک درست مشکل مالی وجود نداره اما توجیهش سخته همچین مبلغ هنگفتی فقط برای خرید ی کمپانی
اما خیلی عالی میشه اگه این انتخابtechland باش:x
کمپانی قوی و با کیفیت با بازی های متوسط به بالا که با سرمایه گذاری جای رشد بالایی داره
pcf هم استدیوی خوبیه
کلا لهستانیا گزینه خوبین:D
ماکرو همین الانشم تو بحث first party واقعا نقطه ضعفی نداره هر استدیویی به این خانواده اضافه شه باعث خوشحالی و اتفاق بهتره وگرنه دیگه الزامی وجود نداره و فشاری تو خرید وجود نداره اما لهستانیا انقد خوبن دوس داری همرو داشته باشی:D
سی دی پراجکت در حال حاظر مثل الماس هست ... به نظرم هر شرکتی مثلا مایکرو ... اپل .. گوگل ... یا آمازون سی دی پی آر رو بخره میخ بخش سرگرمیشو محکم کوبیده ...
اخه شوخی نیست همچین مبلغ هنگفتی رو هزینه کردن اونم در صورتی که هر طرف چ سونی چ ماکرو قید فروش نسخه رقیب رو باید بزنه و عرضه انحصاری داشته باش و سهم هر طرف تو فروش اصلا کم نیست که بشه نادیده گرفت
 
  • Like
Reactions: pbgame
محتمل ترین گزینه استودیوی The Astronauts سازنده The Vanishing of Ethan Carter و Witchfire هست و بعد از اینا با احتمال خیلی کمتر Techland
به نظرم بعیده مایکروسافت بخواد استودیو اینقدر کوچک بخره، همین الانش یکی دو تا داره. معقول ترین خرید میتونه People Can Fly باشه، تو این سطح بهترین خرید هم می‌تونه باشه. و البته روابط نزدیکی هم با مایکروسافت دارن.
 
فعلاً مشخص نیست اصلاً قراره توی لهستان باشه یا خیر ولی مایکرو داره تو بالکان و اسکاندیناوی یه گشت و گذاری میکنه تا «شاید» به استودیوهاش اضافه کنه. ماه پیش هم از سوئد دیدن کردند (خود شخص اسپنسر هم رفته بود).
و سر زدن هم فقط بخاطر خرید استودیو نیست، مایکرو از پروژه ها دیدن میکنه و باهاشون در مورد همکاری های احتمالی صحبت میکنه؛ مثل عرضه Day 1 روی گیم پس. مثلا همین سوئد کلی استودیو داره که برای نینتندو سوییچ محتوای انحصاری (به خواست خودشون) تولید می کنند و مایکرو میتونه این بازی های گیم پس متریال رو روی سیستمش بیاره.
استودیو CDPR هم از مفاخر ملی لهستانه و دولت پشتشه. Not a Chance.
 
به نظرم بعیده مایکروسافت بخواد استودیو اینقدر کوچک بخره، همین الانش یکی دو تا داره. معقول ترین خرید میتونه People Can Fly باشه، تو این سطح بهترین خرید هم می‌تونه باشه. و البته روابط نزدیکی هم با مایکروسافت دارن.
بنظر من The Astronauts گزینه جذابتریه نسبت به PCF:D
The Vanishing of Ethan Carter یکی از بهترین تجربه های گیم من بود و Witchfire هم بازی جذابتری نسبت به Outriders بنظر میرسه
 
بنظر من The Astronauts گزینه جذابتریه نسبت به PCF:D
The Vanishing of Ethan Carter یکی از بهترین تجربه های گیم من بود و Witchfire هم بازی جذابتری نسبت به Outriders بنظر میرسه
من خودم هم بازی کردم و تجربه جالبی بود ولی ارزش خرید PCF واقعا بالاتره. یکی از جالب‌ترین و متفاوت ترین شوترهای نسل قبل رو ساختن و استودیو مستعدی هست، Bulletstorm رو دارم میگم :D
 
CDRP قطعا ارزش 5 6 میلیارد دلاار رو داره. همین الان پیش بینی فروش سال اول سایبرپانک 20 میلیون نسخه هست

ولی مسله اینکه مایکروسافت در تاریخ خودش یک کمپانی سهامی عام رو نخریده! (البته نمیدونم نوکیا خصوصی بوده یا نه)
 
بازیسازهایی میان زیر مجموعه مایکرو یا سونی میشن که بودجه نداشته باشن،شاید 10 سال پیش میشد Cd Project رو خرید ولی الان نه.CDPR هیچ مشکلی نداره و به زودی قراره تبدیل به ورژن دوم راکستار بشه.
مورد دوم گیرم مایکرو اومد CDPR رو خرید نمیتونه ازش مثل الان سود دربیاره و براش ضرر خالص هست.(فرض کن هزینه کنن رو CDPR بعد بیان برای گیمپس 10 دلاری بازی بسازن).
مورد سوم (مرگ بر گیمپس :D)
در مورد راکستار دوم شدن که غیر قابل انکار هست و از همین الان میتونیم مطمعن باشیم یه بازی خیلی موفق قراره رلیز بشه اما ی چیزی اصلا نمیتونم درک کنم
این گیم پس اگه برای ناشر بصرفه نباش که حتما هست!
من و شما دلار ۱۳ تومنی امروز که باید jump in واقعی کنیم تو همچین سرویسایی
حتی ناخواسته هم که باش و ps fan هم که باشیم با این اوضاع بایدم از همچین طرح هایی استقبال کنیم حالا خوشحال هایی مثل شما که از این وضعیت دارین لذت میبرین و عاشق بازی ۶۰ دلاری ۱۲۰۰ ۳۰۰ تو رو عرضه هستین که یا جنستون خیلی خوبه یا خیلی لاکچری زندگی میکنین قضیتون فرق میکنه
تو مملکت خودمون همون طوری که تا کرک شدن ۳۶۰ اسم اکس باکسم نشنیده بودن و با بازی ps3 ۶۰ تومنی نمیتونستن کنار بیان و اگه بیاد بیاریم و الانم سونی اگر سرویس مشابه game pass رو که شما مرگ بر میگی تو ایران کاملا جو بر میگرده که البته گیم پس برای یوزرهای ایرانی فقط در نظر گرفته نشده بحث خرید و هزینه کرد جهانی هست و سیاست این چنینی اول از همه به نفع یوزر هست و بعد دولوپر
در کل حال خوشتو خریدارم :|
 
اول از اینکه شما از کدوم امار میدونی یوزر های گیم پس کمن؟ دوما اصلا تعداد یوزر چه ربطی داره؟ گیم پس مدلش اینه که مایکرو یه پولی میده اینا میان چند ماه بازی رو میذارن رو گیم پس حالا اگه رقم پیشنهادی مایکرو زیاد باشه هربازی رو میشه روز عرضه اورد رو گیم پس ولی بازیهای AAA کلا بعیده از روز اول بیان چون مبلغ خیلی زیادی باید خرجشون بشه که نمیارزه برای مایکرو که بخواد به اون شکل هزینه کنه. داستان تخیلی درست نکنید از خودتون
راستش هر جوری خاستم خودمو قانع کنم وقت بذارم جواب بدم که شاید قانعش کنم با مدل دیدگاهی و منطقش بنظرم نباید خودمونو خسته کنیم
وقتی سرویس کاملا به صرفه برا گیمر هم قابل حمایت نیست و قابل قبول نمیدونن دیگه حرفی باقی نمیمونه:D
 
من خودم هم بازی کردم و تجربه جالبی بود ولی ارزش خرید PCF واقعا بالاتره. یکی از جالب‌ترین و متفاوت ترین شوترهای نسل قبل رو ساختن و استودیو مستعدی هست، Bulletstorm رو دارم میگم :D
اقا بی زحمت عنوان تاپیک رو تغییر بدین
نا سلامتی اسم کنسول مشخص شده:D
__________________________________
وبسایت مرجع دیجیتال فاندری (Digital Foundry) اخیرا مطلب جدیدی را با موضوع آنالیز دقیق سیستم نسل جدید کنسول‌های مایکروسافت منتشر کرده که نشان می‌دهد فرکانس GPU این کنسول به میزان محسوسی بالاتر از تمامی پردازنده‌های AMD است که براساس سبک معماری Navi طراحی شده‌اند.

در متن این گزارش می‌خوانیم:

دو جنبه‌ی کلیدی از نحوه‌ی طراحی سیستم‌هایی که در این کنسول به کار رفته است، فراتر از چیزی است که هم اکنون به‌عنوان محدوده‌ی منطقی طراحی کنسول‌ها شاهد آن هستیم. 12TF، نشان دهنده‌ی پردازنده‌ای است که در مقایسه با کنسول‌هایی از GPUهای AMD استفاده می‌کنند به‌طور محسوسی بزرگتر است و این موضوع نشان دهنده‌ی دستاوردی چشم‌گیر در فرایند ساخت پردازنده‌های جدید 7 نانومتری است.
نکته‌ی بعدی این آنالیز، فرکانس پردازنده‌های گرافیکی این کنسول است که در مقایسه با تمامی GPUهایی که AMD در سال ۲۰۱۹ و براساس سبک معماری Navi معرفی کرد، مقادیر بالاتری را نشان می‌دهد. موضوعی که در هیچ یک از کنسول‌های نسل فعلی شاهد آن نیستیم. در واقع توان کلاک کنسول‌های کنونی، در اکثر موارد پایین‌تر از کامپیوترهای هم رده‌ی خود به ثبت می‌رسند.

افزایش دو عاملِ فضا و فرکانس، مصرف انرژی این دستگاه را به حدی می‌رساند که تاکنون و در میان کنسول‌های خانگی، مشابه آن را ندیده‌ایم. آزمون‌ها و اندازه‌گیری‌های ما نشان می‌دهند که کنسول‌های پلی استیشن 3 با میزان ۲۰۹ وات، هم چنان بالاترین مصرف انرژی را در طول گیم‌پلی بازی‌ها به خود اختصاص می‌دهند. براساس آن چه که از پردازنده‌های گرافیکی Navi می‌دانیم، سری ضعیف‌ترِ Radeon RX 5700 بدون در نظر گرفتن اندازه‌ی کیس ایکس‌باکس سری ایکس، به احتمال زیاد مقادیری فراتر از ۳۰۰ وات را به‌خود اختصاص خواهند داد. zoomg.ir
_________________________________
 
اقا بی زحمت عنوان تاپیک رو تغییر بدین
نا سلامتی اسم کنسول مشخص شده:D
__________________________________
وبسایت مرجع دیجیتال فاندری (Digital Foundry) اخیرا مطلب جدیدی را با موضوع آنالیز دقیق سیستم نسل جدید کنسول‌های مایکروسافت منتشر کرده که نشان می‌دهد فرکانس GPU این کنسول به میزان محسوسی بالاتر از تمامی پردازنده‌های AMD است که براساس سبک معماری Navi طراحی شده‌اند.

در متن این گزارش می‌خوانیم:


نکته‌ی بعدی این آنالیز، فرکانس پردازنده‌های گرافیکی این کنسول است که در مقایسه با تمامی GPUهایی که AMD در سال ۲۰۱۹ و براساس سبک معماری Navi معرفی کرد، مقادیر بالاتری را نشان می‌دهد. موضوعی که در هیچ یک از کنسول‌های نسل فعلی شاهد آن نیستیم. در واقع توان کلاک کنسول‌های کنونی، در اکثر موارد پایین‌تر از کامپیوترهای هم رده‌ی خود به ثبت می‌رسند.


_________________________________
داداش اتفاقا بحث این مطلب df توی تاپیک خوده کنسول بود
بی زحمت این مطلب رو توی خوده تاپیک اکس باکس سری اکس بذار که بقیه هم استفاده کنن
به نظرم الان که خوده کنسول تاپیک مجزا داره دیگه پست گذاشتن توی این تاپیک بی معنی باشه
 
  • Like
Reactions: g4mer

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or