اطلاعاتی از نسل بعد کنسول مایکروسافت

طراحی Xbox Series X چطوره؟

  • خفنه

  • خوشم اومد

  • صرفا اوکیه

  • خوب نیست

  • آشغاله


Results are only viewable after voting.

A7A

کاربر سایت
Nov 30, 2016
883
نسل بعدی کنسول های مایکروسافت؛گرافیک 8k،سیستم ssd و تکنولوژی Ray tracing
Project Scarlett در بهار 2020 وارد خواهد شد.
108598
مایکروسافت سر انجام اولین اطلاعات راجب کنسول نسل جدیدیش را امروز به صورت رسمی منتشر کرد.اگر چه شایعات پیشتر احتمال عرضه دو کنسول در نسل جدید را برای مایکروسافت قوت بخشیده بودند؛یکی به عنوان جانشین xbox one x یکی با نام x1 s،اما به صورت رسمی برای اولین بار اظلاعات دقیقی به ما رسید.
مایکروسافت از یک cpu منحصر به فرد استفاده می کند که بر اساس AMD’s Zen 2 و معماری Radeon RDNA می باشد و مایکروسافت تضمین میکند که کنسول نسل بعدش چهار برابر قوی تر از Xbox one x فعلی خواهد بود.
نکته شگفت انگیز دیگر استفاده از حافظه کارت گرافیک GDDR6 شاید برای اولین بار باشد که مایکروسافت مدعی است انقلابی در رابطه با framerate و resolution بازی ها ایجاد خواهد کرد که پیش تر هرگز ندیده بودیم.
پروژه اسکارلت از گیمینگ در 8k پشتی بانی میکند تا 120 fps به شما frame خواهد داد،تکنولوژی ray tracing خواهد داشت و جالب تر از همه این که variable refresh rate یا رفرش ریت متغیر خواهد داشت . مایکروسافت همچنین از یک حافظه ssd در این کنسول استفاده خواهد کرد." ما نسل تازه ای از اس اس دی ها ساخته ایم و از ان ها به عنوان رم مجازی vram دستگاه استفاده خواهیم کرد." این سخنان را سخنگوی مایکروسافت در جریان e3 2019 ابراز داشت .
اگر این سخنان راست باشد به این معنی است که تا چهل برابر عملکرد را نسبت به کنسول های نسل فعلی بهبود خواهند داد و این به معنی بارگذاری loading های بسیار سریع تر خواهد بود.
سونی پیش تر گفته بود که ps5 از 8k,ssd 3d studio و backward compatiblity بهره خواهد برد که میتواند عناوین فعلی ps4 را هم اجرا کند.ps5 همچنین از یک حافظه مرکزی هشت هسته ای بر اساس نسل سوم پردازنده Amd ryzen استفاده خواهد کرد و با کارت گرافیکی عرضه خواهد شد که تکنولوژی Ray tracing را پشتیبانی خواهد کرد.در مورد اجرای بازی با refrash rate variable هم سونی ان را تایید کرده بود.
یک عنوان در نظر گرفته شده برای زمان عرضه این کنسول مایکروسافت،halo infinite می باشد که عرصه را برای کنسول های گیمینگ نسل بعد مایکروسافت اماده خواهد کرد.مایکروسافت دقیقا نشان نداد این پروژه چگونه است یا خواهد بود درست همانند کاری که با Project Scorpio انجام داد؛اما ان کنسول نهایتا به Xbox one x تبدیل شد و راجب پروژه اسکارلت،احتمالا بسیار بیشتر در e3 سال بعد خواهیم فهمید.
منبع : Microsoft’s next-generation Xbox: 8K graphics, SSD storage, and ray-tracing for 2020
به درخواست کاربران،اخبار مهم در این اسپویلر قرار میگیرد
تاریخ 10 نوامبر 2019
X019؛ هر ان چه باید درباره بزرگ ترین شب xbox بدانید.
معرفی های بسیار جدید،تخفیف های بلک فرایدی و بسیار چیزی های دیگر.
View attachment 122406

X019،جشن سالانه همه ان چه اکس باکس دارد،هفته اینده اغاز میشود و میرود که رویداد بزرگی باشد.جشن در لندن و در 14 ماه نوامبر (4 روز دیگر ) و تا 16 نوامبر ادامه خواهد داشت و استریم ( پخش زنده ) بر روی Mixer, YouTube, Twitter, Facebook, and Twitch خواهد داشت.پتانسیل بالایی برای اخباری از Xbox Project Scarlett و بازی های جدید برای کنسول های نسل بعد وجود خواهد داشت در کنار بازی هایی که به زودی برای x1 می افشایند(منتشر میشوند).هر ان چه برای بالا بردن هیجان شما لازم است در ادامه خواهد امد.

X019 کی خواهد بود ؟
X019 از 14 نوامبر تا 16 نوامبر خواهد بود و با پنجمین سالگرد فستیوال ایکس باکس Xbox FanFest ، با قیمت بلیت 45 دلار، در ساعت 7 بعد از ظهر روز پنجشنبه به وقت GMT و 2pm EST / 11am PST ( شرق و غرب امریکا) در روز 14 نوامبر شروع میشود.باقی جشن،به این دیس بخشیده : از جمعه 10 صبح تا 2 ظهر ، از جمعه عصر از سه ظهر تا هفت عصر و روز شنبه نیز بخشایش زمانی همانندی خواهد داشت.
چگونه مراسم را ببینیم
اگر نتوانستید یک بلیت برای Copper Box که مراسم در ان برگزاریدد،به دست اورید،نگران نباشید.استریم های بسیاری انلاین در دسترس است که البته مایکروسافت تلاش میکند Mixer stream را بیاوازد اما استریم های دیگری نیز برر روی Xbox's Facebook, YouTube, Twitter, and Twitch خواهند بود.

ایا هیچ خبری از برنامه اسکارلت خواهد بود ؟
ماه گذشته،مدیر بنیادین بخش مارکتینگ(بازاریابی و فروش) Xbox Games، اقای Aaron Greenberg پاسخ زیرکانه ای به پرسشی در توییتر داد که " ایا تنها کنترلر و وسیله خواهیم دید یا بازی هم خواهد بود ؟ " وی گفت " بازی،بازی،بازی و بازی در X019 خواهیم دید "

این که ایا این بازی ها،بازی های نسل بعد هم خواهند بود یا خیر هنوز نمی دانیم.با این حال اسکارلت در E3 2019 معرفی شد و به تازگی نیز هاییده شده که در کریسمس 2020 خواهد امد.بنابر این احتمال این که اخبار بیش تری از اسکارلت بیاید وجود دارد.اخیر اخبار بسیاری از PS5 در اینترنت پراکندیده و مایکروسافت شاید نخواهد از چرخه پس بیافتد و رخ بیشتری از کنسول خود و ویژگی های ان نمایان کند.برای این که بدانید چیزی از اسکارلت رونمایی میشود یا خیر باید اخبار را دنبال کنید.

چه بازی هایی بازی پذیر خواهند بود در X019 ؟
مایکروسافت اخیرا لیست بازی هایی که در این مراسم قابل بازی خواهند بود را نشان داد و تنها میتوان گفت باشندگان در این مراسم بسیار خوش شانس هستند.از Star Wars: Jedi Fallen Order که به زودی خواهد امد تا گشتی در Halo: The Master Chief Collection ، عناوین بازی پذیر بسیار خواهند بود.
لیست هر ان چه می توانید در این مراسم بازی کنید ریزانده(شرح) در پایین :
  • Age of Empires II: Definitive Edition (Forgotten Empires/Xbox Game Studios)
  • Battletoads (Rare/Xbox Game Studios)
  • Cyber Shadow (Yacht Club Games)
  • Doom Eternal (id Software, Panic Button Games)
  • Dragonball Z: Kakarot (Bandai Namco Entertainment, CyberConnect2)
  • Forager (Humble Bundle)
  • Forza Horizon 4: LEGO Speed Champions (Playground Games/Xbox Game Studios)
  • Gears 5 (The Coalition/Xbox Game Studios)
  • Halo: Master Chief Collection (343 Industries/Xbox Game Studios)
  • Haven (The Game Bakers)
  • Levelhead (Butterscotch Shenanigans)
  • Microsoft Flight Simulator (Microsoft Corporation/Xbox Game Studios)
  • Minecraft Dungeons (Mojang Studios/Xbox Game Studios)
  • Phogs! (Coat Sink)
  • Project Resistance (Capcom)
  • Roller Champions (Ubisoft Montreal)
  • She Dreams Elsewhere (Studio Zevere)
  • Star Wars Jedi: Fallen Order (Respawn Entertainment)
  • Streets of Rage 4 (DotEmu)
  • The Good Life (White Owls)
  • Tunic (Finji)
  • Wasteland 3 (inXile Entertainment)
ایا هیچ معرفی تازه ای در X019 خواهد بود ؟
ناشران و بازی های بسیاری به این مراسم خواهند امد که با گوناگونی،پلیر های نرمال را بر می اورند( راضی میکنند) . با این حال مایکروسافت اخیرا درباره این که چه معرفی تازه ای در این مراسم خواهید داشت،بسیار پنهانکار شده تا جایی که ما نمی دانیم چه کسانی و چه زمانی،برای رو استیج خواهند بود.
در گفت و گویی با سایت Twinfinite،ارون گرینبرگ در گیمزکام 2019 گفت قطعا اخبار بزرگی خواهد امد."ما سورپرایز هایی را در برنامه هایمان داریم و همین.اما چرا فکر میکنم یک نمایش شگفتار خواهیم داشت.همچنین ما بازی های بسیاری خواهیم داشت که در بهار منتشر میشوند،فکر میکنم بزرگ ترین رسته بندی بازی هایی که تا کنون در بهار داده ایم خواهد بود.در میان X019 تا E3،چیز های بسیاری برای نمایش داریم و مردم میتوانند به ان ها دست یابند و بنگرند با یکدیگر ( صحبت کنند).
همچنین مایکروسافت،تمام DEAL ( گزینه خرید ) های خود را برای Black Friday 2019 را در یک INSIDE XBOX STREAM در x019 معرفی خواهد کرد.برای دیدن هر انچه از black friday و مایکروسافت میخواهید به این صفحه برویدXbox One X Black Friday deals 2019 همواره اپتودیت تا روز برگزاری این فروش ویژه ، همراه ما باشید.
====
24 اکتبر
ماکیروسافت اماده تر از همیشه برای بازی های indie خودپا.
ماکیروسافت بیش تر از یک میلیارد دلار به سازندگان بازی های خودپا کمک کرده.از ابتدای برنامه ID@Xbox در سال 2014 که به سازندگان از هر گروهی اجازه میداد که بازی های خود را در لایو و پی سی منتشر کنند،مایکروسافت به مانند یک مرکز برای سازندگان مستقل یوفیده است.ارزش پشتیبانی از سازندگان مستقل،به خصوص در e3 ها نمودیده.
Kotaku Australia به تازگ با یکی از کارگردانان این برنامهChris Charla صحبت کرده و از وی سوالی کرده به این مایه که چه سودی برای سازندگان در این حمایت مایکروسافت وجود دارد.
Chris Charla گفته مایکروسافت بیش از 1.2 میلیارد دلار به شرکت های کارنده در این برنامه داده.وی گفته قطعا در نسل بعد این رقم بیشتر خواهد شد چون سطح بازی های مستقل نیز خواهد افزون.به گفته او،هم اکنون برخی از این استودیو ها ،بیش از 30 کارکن دارند."زمینه این بازی ها تازه خواهد بود.حتی گونه هایی که هرگز پیش از این فکر نمیکردیم شرکت های مستقل یارای ورود به ان را داشته باشند همانند مولتی پلیر ها."Chris Charla ادامه داد " ما از ابتدا می دانستیم که چه می خواهیم و ان اسان شدن عرضه بازی ها برای دولوپر ها بر روی x1 بود."
Microsoft Has Paid Indie Devs Over $1B This Generation
===========================
عملکرد مالی اکس باکس در اولین گزارش مالی سال 2020
درامد سرویس ها و دروندار های x1 در این گزارش چندان دگرگون نشده.با این حال،یک درصد سود، 2.5 میلیون دلار برای این شرکت به همراه داشته که گفته شده برایMinecraft, Gears of War 5 , Xbox Game Pass بوده .این پایستگی،بنابر گفته شرکت به خاطر پایان نزدیک این نسل از کنسول ها خواهد بود.
در زمینه گیمینگ یک کاهش هفت درصدی رخ داده که به کاهش فروش کنسول نسبت داده شده.
120500


به مقدار کاربران پایسته شبکه لایو اشاره نشده اما گفته شده تعداد ان ها رکوردیده.این رکورد به خاطر توانایی سرویس های مایکروسافت بر روی کنسول ، پی سی و موبایل بوده.Xbox Game Pass نیز رشد کاربران را به خود دیده.Gears5 بیش تر از پنج ملیون بازیکن در اولین اخر هفته فروش خود داشته و ماینکرفت نیز در بازیکن و درامد،رکوردیده.


در نهایت،مایکروسافت 33.1 میلیارد دلار در امد داشته که گویای 14 درصد افزایش سالانه است.سود سره نیز 10.7 میلیارد دلار بوده که 21 درصد افزایش سالانه را نشان میدهد.
در بخش سخت افزار و سرویس های ان،11.1 میلیارد دلار سود و 4.4 رشد سالانه دستاورد مایکروسافت بوده.
سرچشمه Microsoft Q1: Xbox One revenue relatively flat as next-gen looms
اصل گزارش مالی : https://view.officeapps.live.com/op...?version=13b4950e-d6f8-ae86-762e-cd393b909a79




X019: start date, how to watch it, and everything you need to know about the biggest night in Xbox=
 
آخرین ویرایش:

ULTIMATE TEAM

True Online Gaming
کاربر سایت
Aug 25, 2010
14,426
نام
مصطفی682سابق
اینجا ایرانه دیگه
امروز داشتم قیمت کنسول ها نگاه میکردم
Xbox one s 1t نسخه بدون درایو 250 دلاره انگار . میدن 2 میلیون الی 2.050

بعد nintendo switch lite که ۲۰۰ دلاره . میدن 2.550 الی 2.600

هر جورب حساب کنی باز منطقی نیست
مشکل اینجاست اینجا ایرانه
این نسل توی ایران ایکس باکس یه کنسول نفروش هست و سوئیچ یه کنسول لاکچری برای مایه دارها از نظر مغازه دارها هست
 

che-jaleb

کاربر سایت
Jan 16, 2018
1,226
g4mer

فدات داداش . چه جالب پس wii تجربه کردی
و با بازیا خوبش لذت بردی
من ۱۳ سال داشتم wii . انقدر بازی کردم که سوخت و تعمیرم نشد

مشکل همینجاست پست و نظرات بالاتر منو ببینی حرف ها ضد نینتندویی زدم
چون مشکلات زیادی داره نینتندو
اما بازم نمیتونیم از بازیا نینتندو بگذریم لذت ناب گیم واقعی اصیلن
گیم واقعی
من تمام کنسول ها نینتندو چه دستی چه خونگی داشتم
غیر از سوییچ
( نینتندو همیشه به خوش ساختی معروفه تو همه کنسولاش جز سوییچ که اشکال ازش فوران میزنه )

واقعا one x از قدرتش استفاده نشد

ببین من tv م یه led سونی براویا ۴۸ اینچ غیر اسمارته
یعنی فول اچ دی
پس برام one s کافیه . اما میگم با خودم مثلا پول بزارم یه one x بخرم ـنسل بعد ساپورت شه
اینطوری هم کنسول نسل ‌‌۹ دارم
هم نسل ۸ . هم نسل ۷ . هم نسل ‌۶

اگر ساپورت نشه one x ارزش خرید نداره
بازیا مولتی میاد که رو کنسولا نسل ‌۸ و ۹ میان اونا به کنار
بازیا که فقط برا نسل ۹ هستن برا one x بیاد عالی میشه

من rpg باز نیستم
 
آخرین ویرایش:
  • Like
Reactions: mqg1387 and g4mer

che-jaleb

کاربر سایت
Jan 16, 2018
1,226
جالبتر اكس باكس اكسه كه ١٠٠ دلار از پلي پرو گرونتره ولي تو اينجا از پرو ارزونترم هست :D
———-
تو نسل بعد كه قطعا ساپورت ميشه وان
الان مي خواي بگيري همون ديجيتال بهترين گزينه است
واسه اكس بايد تقريبا هم قيمت ديجيتال بذاري روش كه مقرون بصرفه ني :D
اگر هم بازيا بشه كلا نسل ٩ كه براي وان چه فت چه اس چه اكس نمياد.

خخخخ
یعنی میگی one s دیجیتال بخرم
 
  • Like
Reactions: mqg1387

bear14

کاربر سایت
Apr 24, 2017
223
میخوام یه xbox one s 1t نسخه آل دیجیتال بدون درایو بخرم که حدود ۲.۰۵۰

میگم بنظرت این مدل بخرم یا پول بیشتری
بنظرم همون xرو بخری خیلی بهتره . xboxoneواقعا از نظر بازیهایی مشترک خیلی از ps4پایینتره من هردوتاش رو داشتم
 
  • Like
Reactions: che-jaleb

che-jaleb

کاربر سایت
Jan 16, 2018
1,226
بنظرم همون xرو بخری خیلی بهتره . xboxoneواقعا از نظر بازیهایی مشترک خیلی از ps4پایینتره من هردوتاش رو داشتم

ممنونم
خودم موندم یکی میگه one s بخر یکی میگه one x
من ریترو بازم و حتی کنسولا مثل wii داشتم
میخوام در کنار xbox one یه playstation classic از همین مینی ها بخرم
پس مثلا ۲ تا فریم کمتر xbox one نسبت به ps4 مهم نیست برام
 

Code:888

کاربر سایت
Jul 3, 2013
604
مایکروسافت اخیرا پیج اسکارلت رو آپدیت کرده و این متن رو سردر پیج زده:

Project Scarlett will set a new bar for console power, speed and performance, arriving Holiday 2020 alongside Halo Infinite. With a custom-designed AMD processor, high bandwidth GDDR6 memory, and a next generation solid state drive (SSD

Project Scarlett | Xbox

گفتم که بدونید خلاصه :D
 

Amin.AP

کاربر سایت
Dec 31, 2016
2,400
نام
امین
مایکروسافت اخیرا پیج اسکارلت رو آپدیت کرده و این متن رو سردر پیج زده:

Project Scarlett will set a new bar for console power, speed and performance, arriving Holiday 2020 alongside Halo Infinite. With a custom-designed AMD processor, high bandwidth GDDR6 memory, and a next generation solid state drive (SSD

Project Scarlett | Xbox

گفتم که بدونید خلاصه :D
معلوم میشه. شب دراز است و قلندر بیدار:D!
 

Cj_sa

کاربر سایت
Jul 5, 2007
3,261
نام
مهرداد
الان سونی این میگفت 10 نفر میپرندن تو تاپیک میگفتن غلط کرد این گفت! :-j
خوب تا حالا 2 نفر هم اومدن اینجا، تا اخر شب 10 نفر میشید:D
سرعت عمل شما بیشتر نباشه کمتر هم نیست:D
 

gamer123456

کاربر سایت
Feb 27, 2019
355
سونی خیلی وقته توی سخت افزار های مختلف نتونسته بهترین باشه
مثال های زیادی هم میشه زد مثل لپتاپ،موبایل،دوربین عکاسی،تلویزیون و...
از اون طرف مایکروسافت توی این زمینه با سری محصولات سرفیس و one x نشون داد مهندس های فوق العاده ای داره
از نظر قدرت با اطمینان میتونم بگم xbox از نظر قدرت کاملا برتری خواهد داشت ولی به نظرم بازی های عامل موفقیت آمیز تری هستن تا سخت افزار
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر