اشتراک 12 ماهه Xbox Live Gold برداشته شد

shayan720

Ceiling Gazing
کاربر سایت
May 23, 2010
555
نام
شایان
شرکت Microsoft اشتراک 12 ماهه سرویس Xbox Live Gold را از گزینه‌های خرید این سرویس حذف نمود و در حال حاضر فقط گزینه‌های یک و سه ماهه برای خرید موجود هستند. شرکت مایکروسافت تصادفی نبودن این اقدام را تایید کرده ولی توضیحات بیشتری ارائه نکرده است.
xbox-live-1-1024x512.png

احتمال می‌رود که این اقدام برای بازنشسته کردن این سرویس و معرفی کردن سرویس‌های جدیدتر باشد. شاید ادغام شدن سرویس استریمینگ این شرکت یعنی xCloud با سرویس Xbox Game Pass در ماه سپتامبر امسال بدون هیچ‌گونه هزینه اضافه‌ای، تکه‌های پازل را برای فهمیدن برنامه‌های نسل بعدی این شرکت تکمیل‌تر کند. صد بازی از طریق سرویس xCloud در اختیار بازیکنان قرار خواهد دارد تا با گوشی‌های هوشمند خود یا تبلت به بازی کردن بپردازند. بازی‌های بزرگی مانند Halo 5 و Destiny 2 نیز در مرحله پیش‌نمایش این سرویس قرار دارند که در اختیار مشتریان قرار خواهد گرفت.

Continue reading...
 
آخرین ویرایش:

Bahram

Alan, Wake Up
مدیر انجمن
Sep 7, 2011
7,767
نام
Bahram
کلا با گیم پس جور در نمیاد این گلد. مخصوصا این که می خوان گیم پسو برای اسمارت تی وی ها بدن و قطعا مخاطبی که با اسمارت تی وی بخواد برای اولین بار گیم پسو تجربه کنه (که شامل طیف وسیعی از کژوال گیمر ها و افراد غیر گیمر میشه) حاضر نیستند برای تجربه بخش آنلاین پول بیشتری خرج کنند و برای همین حرکت هوشمندانه ای از جانب مایکروسافت محسوب میشه که اگر بخواد بخش آنلاین لایو مجانی کنه.
 

ma_fa198

کاربر سایت
Jun 18, 2010
998
نام
محمد
الان سرویس های xbox اینقدر ارزون و با ارزش هستن که ادم شک میکنه اینا دارن سودی میبرن دیگه بخواد لایو رو هم مجانی کنه فکر میکنم خیلی زیاده روی میشه :D
به نظر می خواد اول مشتری جذب کنه!
 
  • Like
Reactions: stanley

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر