اشاره به ساخت دنباله ی داستانی سری Final Fantasy 7

Reza.zareei

کاربر سایت
Oct 28, 2018
1,959
نام
Reza
توضیحاتی درباره‌ی فاینال فانتزی هفت ریمیک و اشاره هایی به ساخت ادامه ی سری فاینال فانتزی 7 توسط تیم سازنده

? تیم اصلی سازنده فاینال فانتزی هفت ریمیک از اسکوئر انیکس، اطلاعاتی رو درباره ساخت و توسعه بازی دراختیارمون گذاشتن و اشاره هایی هم به ساخت ادامه ی سری فاینال فانتزی 7 کردن.

? نائوکی هاماگوچی گفت که توسعه ادامه ی سری فاینال فانتزی ۷ خیلی وقته شروع شده و به خوبی هم پیش میره.

? یوشینوری کیتاسه هم اضافه کرد که داستان جدید فاینال فانتزی ۷ ریمیک "تازه شروع شده" و بازی های بعدی دنباله ی بزرگی خواهند بود. همچنین میشه گفت که شاید منظورش این بوده که چیزای دیگه ای درکنار ادامه ی سری میان مثل انیمه، مانگا، رمان و اسپین اف.

?دموتومو توریاما هم گفت که یه سری تغییرات توی نقش روش اعمال شده درمقایسه با چیزی که در ابتدا قرار بود باشه: روش قرار بود طی فاینال باس فایت این بازی ظاهر شه اما بعد تصمیم گرفتن که این کار رو نکنن چون یجورایی حالت جدی بازی رو از بین میبرد. همچنین قرار بود یه باس فایت توی چپتر ۱۴ داشته باشه که این ایده هم به دلیل نبودن جاده توی اسلامز، کنار گذاشته شده.

? موتومو توریامو همچنین گفت یه سری از تغییرات بازی درمقایسه با بازی اصلی به دلیل افزایش حس دوری و فاصله کلود با اعضای اولنچ حذف شده، مثل حذف شدن قسمتی که کلود توی مخفیگاه اولنچه.

? کازوشیگه نوجیما گفت اون معتقده فاینال فانتزی سری ای هست که همیشه با هر اپیزود به خودش تازگی میبخشه. و اون درتلاشه تا همینکارو با فاینال فانتزی هفت ریمیک هم بکنه. البته که هممون با دیدن پایان فاینال فانتزی هفت ریمیک و همه‌ی اینا، حدس زدیم که ممکنه همه چیز در آینده متفاوت باشه، اما این ادامه ی سری بنظر میاد حتی متفاوت تر از چیزی که انتظار داشتیم و توی بازی اصلی دیدیم، هست. توی مصاحبه ای درباره‌ی فاینال فانتزی هشت، کازوشیگه نوجیما چیز مشابهی با این گفت که اسکوئر انیکس تلاش میکنه هر بازی فاینال فانتزی رو به چیز متفاوتی تبدیل کنه.
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر