اسکرین شات جدیدی از بازی Fantasian منتشر شد

Reza.zareei

کاربر سایت
191782

? خالق افسانه ای سری فاینال فنتسی یعنی آقای هیرونوبو ساکاگوچی اسکرین شات جدیدی از بازی جدید خود یعنی Fantasian منتشر کرد.

? این بازی همانند فاینال فنتسی یک بازی Jrpg است که به صورت انحصاری در حال توسعه برای اپل آرکید است و به مدت سه سال در حال توسعه بوده است. آهنگساز این بازی نیز نوبو اوماتسو است که به علت ساخت موسیقی های متن سری فاینال فنتسی معروف است.
 
مصاحبه ساکاگوچی در مورد بازی، دورانی که در اسکوئر داشت ، ساخت سری فاینال فانتزی، انیمیشن Spirits Within و همینطور احتمال بازنشستگی از صنعت گیمینگ بعد اتمام پروژه Fantasian Part2 صحبت میکنه.
با اون انیمیشن کذایی هم خودشو بدبخت کرد هم اسکوئر رو.
گاهی وقتا با کوجیما مقایسه میکنم به اون هزینه بازیاشم به زور میداد کونامی. این رو انقدر بهش هزینه دادن حتی روی یه انیمیشن بسیار پرخرج قمار کردن خود شرکت هم ورشکست شد.
 
با اون انیمیشن کذایی هم خودشو بدبخت کرد هم اسکوئر رو.
گاهی وقتا با کوجیما مقایسه میکنم به اون هزینه بازیاشم به زور میداد کونامی. این رو انقدر بهش هزینه دادن حتی روی یه انیمیشن بسیار پرخرج قمار کردن خود شرکت هم ورشکست شد.
البته اینو قبلا گفته، اینجا هم اشاره کرد که این اولین پروژه اونها تو مبحث انیمیش بلند ساختن بود.
اصلا همه چی براشون اولین بار بوده ، ساخت استودیوی چند ده میلیون دلاری تا باقی مسائل.
با خیلی از مسائل آشنا نبودن و تا قبل این اوج کارشون ساخت کاتسین بوده.
مثل الان نبود که همه چی از اول مشخصه و تا آخر طبق برنامه ریزی طی میشه.

وقت کردی یه سرچ تو یوتوب بزن، مسئله خیلی خیلی مهمتر از فقط یکی 2تا شخص مثل ساکاگوچی و تهیه کنندست.
یک افتضاح کامل بوده که از اسکوئر و تیم بازاریابی اون گرفته تا تهیه کننده های دیگه و مهمتر از اون حتی استودیوی فیلم سازی سونی و دخالت اونها در طراحی شخصیتها، رنگ مو و اسلحه هاو داستان بازی به این تبدیل شده.
داستان حین طی کردن مراحل ساخت بطور پیوسته تغییر میکرده، اینطور شده که انیماتورها 4سال تمام مشغول تراشیدن این کوه بی خاصیت بودن.

اگه دست این بنده خدا بود که فیلم پر میشد از عناصر مختلف فاینال فانتزی، نه اینی که به اسم فاینال فانتزی به ما انداختن.
مشخصه که دست تهیه کننده های غربی و سلیقه اونها دخیل بوده و ایشون با اینکه همه کاره بوده ولی در عمل اینطور نبود.
مثل اینکه از کوجیما بخوان یک فیلم تو دنیای متال گیر بسازه و ما هیچ المانی از اون دنیا تو این فیلم/انیمیشن نبینیم، خب مشخصه که یک جای کار میلنگه.
اما خب تو فرهنگ ژاپن همیشه رییس یک مجموعه باید مسئولیت بعهده بگیره و ایشون همین کارو کرد.
 
البته اینو قبلا گفته، اینجا هم اشاره کرد که این اولین پروژه اونها تو مبحث انیمیش بلند ساختن بود.
اصلا همه چی براشون اولین بار بوده ، ساخت استودیوی چند ده میلیون دلاری تا باقی مسائل.
با خیلی از مسائل آشنا نبودن و تا قبل این اوج کارشون ساخت کاتسین بوده.
مثل الان نبود که همه چی از اول مشخصه و تا آخر طبق برنامه ریزی طی میشه.

وقت کردی یه سرچ تو یوتوب بزن، مسئله خیلی خیلی مهمتر از فقط یکی 2تا شخص مثل ساکاگوچی و تهیه کنندست.
یک افتضاح کامل بوده که از اسکوئر و تیم بازاریابی اون گرفته تا تهیه کننده های دیگه و مهمتر از اون حتی استودیوی فیلم سازی سونی و دخالت اونها در طراحی شخصیتها، رنگ مو و اسلحه هاو داستان بازی به این تبدیل شده.
داستان حین طی کردن مراحل ساخت بطور پیوسته تغییر میکرده، اینطور شده که انیماتورها 4سال تمام مشغول تراشیدن این کوه بی خاصیت بودن.

اگه دست این بنده خدا بود که فیلم پر میشد از عناصر مختلف فاینال فانتزی، نه اینی که به اسم فاینال فانتزی به ما انداختن.
مشخصه که دست تهیه کننده های غربی و سلیقه اونها دخیل بوده و ایشون با اینکه همه کاره بوده ولی در عمل اینطور نبود.
مثل اینکه از کوجیما بخوان یک فیلم تو دنیای متال گیر بسازه و ما هیچ المانی از اون دنیا تو این فیلم/انیمیشن نبینیم، خب مشخصه که یک جای کار میلنگه.
اما خب تو فرهنگ ژاپن همیشه رییس یک مجموعه باید مسئولیت بعهده بگیره و ایشون همین کارو کرد.
پس برای همین دیگه هیچ کدوم از بازیاشو واسه کنسولای سونی عرضه نکرد
 


پاسخ خود را بنویسید ...

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

تبلیغات متنی

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or