اما مهم ترین نکته ای که اسپنسر در این مصاحبه اشاره کرده این است که عناوین پرهزینه اکس باکس تا زمانی که به عرضه نزدیک نباشد، نشان داده نخواهند شد و این یعنی بر عکس استراتژی ای که رقیب اصلی این کمپانی در صنعت بازی یعنی سونی مدتی است به آن روی آورده است. صحبت های اسپنسر در این رابطه را در ادامه بخوانید.
"وقتی سه سال پیش این کار را شروع کردم، سخت افزار تمرکز اصلی ما بود چرا که احساس می کردم این بخش جای کار بیشتری دارد. Xbox One S سال گذشته عرضه شد و اواخر سال نیز X منتشر می شود، من مسیری که در ضمینه سخت افزار طی کردیم را دوست دارم. Xbox Live چیزی بود که دوست داشتم بر روی آن کار کنم و آن را به Android ،iOS و Windows PC بیاورم چرا که برایم بسیار مهم بود مردم بتوانند بازی ها را در مکانی [پلتفرمی] دوست دارند تجربه کنند."
"فرست پارتی های ما بخش پر اهمیتی هستند که باید توازن را در مورد آنها ایجاد کنیم (مثل بخش سخت افزار به این بخش بپردازیم). دیروز متوجه شدم که مردم می خواهند بدانند چه سرمایه گذاری های جدیدی در این بخش انجام داده ایم.
"ما بر روی چیزهای جدیدی سرمایه گذاری کرده ایم، برای ساخت چیزهایی جدیدی قرارداد بسته ایم. در مورد آنها فکر کردم که از نظر ارتباطات عمومی برای من خیلی راحت است که یک تریلر از هر کدام را به نمایش در آورم. اما وقتی می دانم این پروژه ها ممکن است تا 2.5 یا 3 آینده نیز عرضه نشوند، اینکار را انجام نخواهم داد."
"درک می کنم که برخی از من بخواهند آینده اکس باکس را برایشان تضمین کنم."
"مسیر ریسکی است اما فقط می توانم بگویم که مطمئن باشید اکس باکس برای من بعنوان یک پلتفرم اهمیت دارد. در مورد ارشدترین جایگاه کمپانی نیز چنین است، اگر شما از Satya Nadella (مدیر اجرایی Microsoft) بپرسید او نیز در پاسخ می گوید "درک می کنم، باید برای محتوای بیشتر در ضمینه گیمینگ سرمایه گذاری کنیم."
"این برای ما مهم است و ما قطعا سرمایه گذاری می کنیم. ما Sea of Thieves ،Crackdown 3 ،State of Decay 2 ،Lucky’s Tale ،Ori and the Will of the Wisps و... را داریم اما می دانم خواسته شما چیست. عناوین پرهزینه بزرگ، می شنوم و متعهد به برآورده کردن خواسته شما هستیم. امروز، می خواهم در مورد چیزهایی صحبت کنم که در صورت تهیه کنسول ما، بتوانید آنها را تجربه کنید. ما بر روی ارائه بازی های بیشتر کار خواهم کرد. ما اینکار را در مورد سخت افزار، پلتفرم و backward compatibility انجام دادیم و در مورد فرست پارتی ها نیز انجام خواهیم داد. این به شدت اهمیت دارد."
آخرین ویرایش: