شایعه اسم رمز کنسول بعدی سونی Orbis می باشد

susha

کاربر سایت
Jun 11, 2011
3,009
نام
مجید
ps4.jpg


Kotaku امروز عصر شایعه ای را منتشر کرد که گفته میشود نام بعدی کنسول سونی Orbis است و در روز holiday 2013 ( کریسمس 2013 ) رونمایی میشود.
بر اساس این گزارش Orbis به معنی دایره یا حلقه در زبان لاتین است و اگر با Vita ترکیب شود به معنی حلقه زندگی خواهد شد.این حدس بر اساس ادرس اینترنتی http://orbis.scedev.net زده میشود.

سخت افزار ان خاص است و از یک پردازنده x64 AMD و AMD Southern Islands GPU استفاده میکند تا بتواند بازی های با رزولیشن 4096×2160 را نمایش دهد. قبلا هم شایعه شده بود که خروجی تصویر 3 بعدی و کیفیت تصویر 1080P از قابلیت های کنسول بعدی سونی خواهد بود. PS3 دارای کیفیت تصویری 720P است.

dev kit ها زودتر در این ماه در زمان برپایی نمایشگاه GDC برای سازندگان ارسال شده است.

Orbis همانند xbox بعدی دارای anti-used games ( سیستمی که از اجرای بازی های دست دوم جلوگیری میکنه ) است و همچنین بازی ها به صورت دیجیتالی و فیزیکی که بر روی دیسک های Blue-Ray خواهد بود، عرضه میشوند. بازی هایی که بر روی Blue-Ray عرضه میشوند قفلی دارند که باید همیشه به شبکه PSN متصل بود تا بتوانید بازی کنید و عنوان هایی که به صورت دیجیتالی خریداری میکنید میتوانید بر روی هارد ذخیره کنید تا در اینده هر وقت خواستید به ان دسترسی داشته باشید.

کسانی که بازی های دست دوم را خریداری کنند بازی انها قفل خواهد شد یا به حالت Trial میرود که برای بازی کردن باید پول پرداخت کنند.

شایعه ای نیز سال گذشته وجود داشت که یک استدیو نامعلوم کیت های توسعه را در اختیار دارد و قرار است سیستم ان را در نمایشگاه e3 ماه ژوئن نمایش دهد اما سونی ان را رد کرده و گفته است که در این نمایشگاه از هیچ کنسولی رونمایی نخواهد کرد.

همچنین شایعه دیگری وجود دارد که گفته میشود سونی از پردازنده های Cell در کنسول بعدی خود استفاده نخواهد کرد.
 

doctor who

کاربر سایت
Apr 15, 2011
1,530
نام
doctor who
شایعش مورد داره سونی اصلا داخل 2013 کنسول جدید معرفی نمی کنه حاضرم شرط ببندم و این سیستم بازی های دست دوم هم اصلا به نفع سونی نیست کلا معلوم نیست Kotaku این شایعات رو از کجا میاره بعضی موقع ها که خبر نداره میشینن فکر می کنن یه چیزی میگن در ضمن سایت اینترنتی http://orbis.scedev.net به نظرم معنی حلقه ی کنسول های سونی رو میده
 
آخرین ویرایش:

Phoenix-rsx

کاربر سایت
Jan 10, 2007
311
نام
Hamed
کلمه لاتین هست:
Google Translate
واسه جلبه توجه این اسم رو گذاشتن وگرنه چه لزومی داره اسم لاتین استفاده بشه
اصلا چی شده همه از امریکای جنوبی مایه میزارن xbox بعدی هم اسم رمزش مربوط به یه شهر تو برزیل بود .....
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر