شایعه اسم رمزی کنسول های PS4 و Xbox 720 فاش شد

Safety & Peace

ارباب مطلق سوزوران
کاربر سایت
Sep 4, 2011
13,185
نام
تونی آلمِیدا
ps4_playstation_4_orbis.jpg



Xbox 720، Xbox Next، PS4، Orbis و یا هر نامی که شما کنسول نسل بعد کمپانی های Sony و Microsoft را با آن می‌شناسید، این دیگر پنهان نیست که این کنسول ها با نام رمزی خود در کمپانی های مربوط شناخته می‌شوند.

گزارشات حاکی از آن است که نام اصلی این کنسول ها چه خواهد بود، قطعات داخلی آن ها کجا ساخته می‌شوند و چه چیزهای در این رابطه وجود دارد.

بنا به گزارش SemiAccurate - از طریق منابع ظاهرا داخلی - کنسول نسل بعد کمپانی مایکروسافت توسط تراشه AMD موسوم به 'Oban' پردازش خواهد شد که پیش از این شایعه شده بود که تا پیش از پایان سال 2012، وارد تولید انبوه خواهد شد.

منبعی مرتبط با این سایت به دنبال گزارش مربوط به مشکلات ساختمان این تراشه، کیفیت اجزا سازنده این تراشه را به طور شدیدی پایین خواند. شایعات حاکی از این است که موضوع سبب تاخیر در تولید شده است.

این سایت هم چنین می‌گوید که بنا بر منابع داخلی خود، هم اکنون به جای اسم 'Durango' که ظاهرا در کمپانی مایکروسافت برای کنسول Xbox 720 استفاده می‌شده است، از کنسول Xbox 720 به عنوان ‘Kryptos’ یاد می‌شود.

این سایت هم چنین اضافه کرد که با توجه به منابع خود، ‘Thebes’ نام رمزی کنسول PS4 بوده است و هم چنین AMD تراشه اصلی این کنسول را مهیا خواهد کرد.

گزارشات حاکی از این است که تراشه AMD کنسول PS4 در Global Foundries یا IBM در دست تولید است و پس تراشه Oban کمپانی مایکروسافت، وارد خط تولید خواهد شد.

بنا به گفته های این سایت، کنسول PS4، بهار یا پاییز 2014 عرضه خواهد شد. با توجه به گفته های آقای Shuhei Yoshida که صحبت کردن در مورد کنسول PS4 را زودهنگام خواند، این تاریخ عرضه دور هنگام شاید درست به نظر می‌رسد.

منبع
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر