استودیو Platinum Games از قسمت بعدی عنوان Bayonetta می‌گوید

Jill-Valentine

By hiding you show your true nature coward
Loyal Member
Untitled.png
به‌تازگی استودیو Platinum Games توضیحاتی در مورد قسمت بعدی عنوان محبوب Bayonetta داد.

طبق جدیدترین مصاحبه SourceGaming با تهیه‌کننده استودیو Platinum یعنی آقای Atsushi Inaba، از او سؤال پرسیده بود که آیا هنوز قرار است از شخصیت Bayonetta در عنوان بعدی این سری استفاده شود و آیا شخصیت جدیدی به‌اضافه می‌شود که تا این سری همیشه تازه و جذاب باشد.

آقای Atsushi Inaba در جواب این سؤال می‌گوید:

«من خیلی دوست دارم Bayonetta 3 ساخته شود، ما به‌تازگی در استودیو صحبت‌های انجام داده‌ایم که حالا این عنوان باید چگونه ساخته شود؛ اما بااینکه به‌طور مداوم در مورد این مسئله صحبت کردیم ولی فعلاً سخت است که در مورد آن چیزی بگویم.»

«البته، وقتی در مورد ساخت عنوان جدیدی برای این سری صحبت کردیم، از خودمان پرسیدم که آیا باید از همین قهرمان استفاده کنیم و یا تغییرات زیادی در شخصیت اصلی اعمال کنیم. کلاً ما در این موارد صحبت کردیم:

– آیا می‌خواهیم از همان شخصیت اصلی استفاده کنیم

– از همان شخصیت اصلی استفاده می‌کنیم ولی تغییرات زیادی برای آن انجام می‌دهیم

– و آیا کلاً از شخصیت جدیدی برای قسمت جدید این سری استفاده می‌کنیم.

اگر جزء طرفداران این استودیو هستید، کل مصاحبه ارزش خواندن را دارد. یکی از مسائلی که Atsushi Inaba به آن جواب داد است در مورد کارکرده با کمپانی Nintendo بر روی عناوین انحصاری The Wonderful 101 و Bayonetta 2 بود؛ که به ترتیب در سال ۲۰۱۳ و ۲۰۱۴ به‌صورت انحصاری برای پلتفرم Wii U عرضه شدند.

طبق صحبت‌های Inaba تیم سازنده آزادی عمل بسیار زیادی در ساخت بازی دارند

منبع
 
اون زمانی که نسخه اول منتشر شد کلی طرفدار بخاطر گیم پلی خاصش پیدا کرد، زمان نسخه دوم اومد انحصاری شد برای جذب مخاطب بیشتر Wii (منطق اینو میگه)
اما بازیش اونقدر بزرگ نبود که من و امثال من که فقط بازیش رو دوست داریم ولی کنسولش رو نه وادار کنه Wii رو بخریم
سوختن بازی از جایی شروع شد که نتونست طرفدار بکشه سمته Wii و کلی طرفدار بالقوه رو تو خماری ول کرد
همینه که میگم نسخه 3 نسوزه
 
آخرین ویرایش:
اون زمانی که نسخه اول منتشر شد کلی طرفدار بخاطر گیم پلی خاصش پیدا کرد، زمان نسخه دوم اومد انحصاری شد برای جذب مخاطب بیشتر Wii (منطق اینو میگه)
اما بازیش اونقدر بزرگ نبود که من و امثال من که فقط بازیش رو دوست داریم ولی کنسولش رو نه وادار کنه Wii رو بخریم
سوختن بازی از جایی شروع شد که نتونست طرفدار بکشه سمته Wii و کلی طرفدار بالقوه رو تو خماری ول کرد
همینه که میگم نسخه 3 نسوزه
ببخشید Wii U نه Wii
تشکر
 
اون زمانی که نسخه اول منتشر شد کلی طرفدار بخاطر گیم پلی خاصش پیدا کرد، زمان نسخه دوم اومد انحصاری شد برای جذب مخاطب بیشتر Wii (منطق اینو میگه)
دلیل انحصاری شدن Bayonetta 2 تا اونجایی که میدونیم این بوده که Sega یجورایی بازی رو ول کرده و بعد نینتندو به platinum کمک کرده تا بازی رو کامل کنن.
دقیق یادم نیست کی ولی یکی از اعضای platinum بود که گفته بود بدون ینتندو B2ـی وجود نداشت و اگر بایونتا 2 رو روی پلتفرم های دیگه میخواید از نینتندو بپرسید :|
به نظر من با اینکه انحصاری شدنش (اونم روی یه پلتفرم ناموفق) حرکت جالبی نبود ولی بهتر از این بود که اصلا بایونتا2یی ساخته نمیشد، مخصوصا اینکه یه ادامه فوق العاده برای نسخه اول بود و واقعا حیف میشد اگه کلا کنسلش میکردن.
 
دلیل انحصاری شدن Bayonetta 2 تا اونجایی که میدونیم این بوده که Sega یجورایی بازی رو ول کرده و بعد نینتندو به platinum کمک کرده تا بازی رو کامل کنن.
دقیق یادم نیست کی ولی یکی از اعضای platinum بود که گفته بود بدون ینتندو B2ـی وجود نداشت و اگر بایونتا 2 رو روی پلتفرم های دیگه میخواید از نینتندو بپرسید :|
به نظر من با اینکه انحصاری شدنش (اونم روی یه پلتفرم ناموفق) حرکت جالبی نبود ولی بهتر از این بود که اصلا بایونتا2یی ساخته نمیشد، مخصوصا اینکه یه ادامه فوق العاده برای نسخه اول بود و واقعا حیف میشد اگه کلا کنسلش میکردن.
بازم همونه که ولی از نگاهی دیگر ، نینتندو برای رضای خدا Bayonetta 2 رو نجات نداده خواسته عناوینش رو قوی کنه پشت نیت خیرخواهانه
ولی در مورد نجات سری Bayonetta باز جای شکر داره
 

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

تبلیغات متنی

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or