استودیو 343 Industries تبدیل به Halo Studios شد، چندین بازی Halo با موتور Unreal Engine در حال توسعه هستند

  • Thread starter Thread starter Adam
  • تاریخ آغاز تاریخ آغاز

Adam

عضو تحریریه
haloinfinit.jpg

مایکروسافت یکشنبه شب اعلام کرد که توسعه دهنده 343 Industries نام خود را به Halo Studios تغییر خواهد داد تا به معنای اهداف جدید برای فرنچایز Halo باشد. همچنین همه بازی‌های بعدی Halo با استفاده از موتور Unreal Engine 5 ساخته می‌شوند. علاوه بر این، مشخص شد که استودیو Halo چندین بازی در دست توسعه دارد.

آقای Pierre Hintze رئیس استودیو گفت: اگر Halo را بررسی کنید، دو فصل کاملاً متمایز وجود داشته است. فصل 1 استودیو Bungie. فصل 2 استودیو 343. اکنون، من فکر می‌کنم ما مخاطبانی داریم که تشنه‌ی محتوای بیشتر هستند. بنابراین ما نه تنها سعی خواهیم کرد کارایی توسعه را بهبود بخشیم، بلکه دستور العمل ساخت بازی‌های Halo را تغییر خواهیم داد. بنابراین، ما امروز یک فصل جدید را شروع می کنیم. به عنوان بخشی از این تغییر، بازی های Halo دیگر از موتور Slipspace که به طور خاص برای بازی Halo Infinite ساخته شده است استفاده نخواهند کرد. این به توسعه‌دهندگان اجازه می‌دهد تا بر روی بازی‌های جدید کار کنند، نه اینکه صرفاً خود موتور را حفظ کنند. حرکت به Unreal Engine 5 برای Halo به لطف مزایایی که این موتور برای توسعه دهندگان ارائه می‌دهد، امکان توسعه بازی‌های بهتر را برای طرفداران فراهم می‌کند. ما تمرکز نامتناسبی روی تلاش برای ایجاد شرایط برای موفقیت در سرویس Halo Infinite داشتیم. [اما تغییر به Unreal] به ما امکان می‌دهد تمام تمرکز خود را بر ایجاد چندین تجربه جدید با بالاترین کیفیت ممکن بگذاریم

Chris Matthews، مدیر هنری استودیو به Xbox Wire گفت: با احترام، برخی از اجزای Slipspace تقریباً 25 سال از عمرشان می‌گذرد. اگرچه 343 به طور مداوم آن را توسعه می‌داد، اما جنبه‌هایی از Unreal وجود دارد که Epic برای مدتی در حال توسعه آن‌ها بوده است، که در Slipspace در دسترس ما نیستند و برای تکرار آن زمان و منابع زیادی صرف می‌شود.

در مورد بازی‌های جدید در حال توسعه، استودیو Halo می‌گوید زمانی که شرکت احساس کند در وضعیت مناسبی برای انتشار هستند، آن‌ها را عرضه خواهند کرد.


 
آخرین ویرایش:
من دانشی تو زمینه فنی و بازیسازی ندارم واسه همین حرفم هیچ پشتوانه علمی نداره ولی هر بازی ای که با آنریل مخصوصا 5 تجربه کردم یه حس شلختگی و متعادل نبودن گرفتم.
یعنی هرچیزی انگار ساز خودشو تو بازی میزنه فیزیک یه جوره انیمیشن یه جوره محیطم یه جور. اصلا اون یکپارچگی ای که تو موتور های داخلی هست رو آنریل نیست هیچوقت. مثلا همین سایلنت هیل فیزیک و انمیشن کاراکترا و خود کاراکترا اصلا به محیط نمیخورن.
مثلا الن ویک با اینکه گرافیک ریلستیک داره ولی اصلا اون حس رو آدم ازش نمیگیره ولی مثلا فاینال ریبرث انگار یه بازی رو با Asset های یه بازی دیگه ریمیک کردن.
ممکنه یه بخشیش به خاطر کم کاری های سازنده باشه که زیاد رو شخصی سازی انجین وقت نمیذارن ولی این احساس رو تو این نسل من همیشه داشتم. و اینکه کلا حس میکنم یه جوریه که سازنده باید تو یه بستر خاصی که انجین اجازه میده بازیشو خلق کنه و زیاد اجازه بلند پروازی (:D) نمیده.
این مواردی که اشاره کردی کاملا درسته ولی من این احساس رو بیشتر از استودیوهای کوچیکتر که با آنریل بازی میسازن میگیرم.
اونها برای مدیریت هزینه از مووستها ، انیمیشنها ، مدلها و کلا ابزارهای آماده‌ای که آنریل در اختیار سازنده میزاره استفاده میکنن که تو استور در دسترسه و خب خیلی از بازیهای دیگه هم ممکنه که از همونها تو بازیشون استفاده کنن.

ولی این برای استودیوهای بزرگتر صدق نمیکنه.

این مواردی که میگی کاملا برمیگرده به تیم سازنده مثل آرت دیرکشن و...
به انجین خیلی ارتباط نداره.

شاید بازیهای بیشتری با ue5 باید بازی کنی.
الان این بازیها همه با UE5 ساخته شدن ولی خیلی با هم متفاوتن ، هم تو آرت دیرکشن و هم تو جزییات انیمیشن و...
تو مواردی که اشاره کردی بخشی خیلی خوبن و بخشی هم ممکنه که ضعیف تر باشن.
نمیشه گفت این دلیلش آنریله.

Black Myth: Wukong
S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl
The Lords of the Fallen
Remnant 2
THE FINALS
RoboCop: Rogue City
Dungeonborne
و...

View attachment 352667

مایکروسافت یکشنبه شب اعلام کرد که توسعه دهنده 343 Industries نام خود را به Halo Studios تغییر خواهد داد تا به معنای اهداف جدید برای فرنچایز Halo باشد. همچنین همه بازی‌های بعدی Halo با استفاده از موتور Unreal Engine 5 ساخته می‌شوند. علاوه بر این، مشخص شد که استودیو Halo چندین بازی در دست توسعه دارد.

ویدئو رو تازه دیدم.
اینکه چندتا کانسپت ویدئو از بیومهای مختلف رو نمایش دادن و کلا تمرکزشون روی گرافیک و خلق دنیای halo خیلی جذاب بود.
 
آخرین ویرایش:
پ.ن: این آدم های لگبت که میزارن سرکار نگران کننده نیستن واقعا، بی خود فاز منفی ندید. ته گندی که میتونن بزنن زشت کردن چهارتا کارکتر یا جایگزین شدن با اقلیت ها هستن که بازی خوب باشه تاثیری رو هیچی نداره.
یعنی چیزی زشت تر از این میخوان خلق کنن؟ :D V1sssrhmaqJ3QDzQPQb9lGjQ1CkcFlaEyxV1sVlw0RE.jpg
 
یعنی چیزی زشت تر از این میخوان خلق کنن؟ :D View attachment 352749
سگ بروت میارزه به تمام اون کرکترهای رنگین کمونی و بدترکیب که میسازن. این کرکتر هرچی بود مدت زیادی مارو شاد کرد و حداقل میدونیم قیافه عادیش همینه و ضمیر نداره.
در مورد این خانمه ملیسا هم که متاسفانه رییس کارکنان هیلو استودیو هست یه خلاصه از رزومه اش بدم:
ملیسا در تابستان 2015 به تیم تحقیقات ایکس باکس پیوست. ملیسا پس از اخذ مدرک لیسانس روانشناسی از کالج اسپلمن در سال 2008، دکترای خود را در روانشناسی اجتماعی و سلامت عمومی از دانشگاه کلمبیا به پایان رساند. تحقیقات او در زمینه بهداشت عمومی بر این موضوع متمرکز بود که چگونه تعاملات اجتماعی افراد بر خطر ابتلا به اچ آی وی و سوء مصرف مواد تأثیر می گذارد - به ویژه با آمریکایی های آفریقایی تبار و مردم لاتین تبار، LGBTQ+ و زنان - اما همچنین چگونه می توان تاب آوری شخصی این افراد را توسعه داد و از آنها حمایت کرد تا از آنها مواظبت کند. ملیسا مدتی تحقیقات بازاری در بازی‌های ویدیویی انجام داد - که بسیار سرگرم‌کننده بود و باعث شد او به دنیای بازی‌ها ورود کند. در حال حاضر، ملیسا بر روی چندین فرنچایز و تجربیات Xbox، از جمله Ninja Theory، Compulsion Games، Double Fine Studios و Xbox Store، تحقیقاتی را مدیریت می‌کند. او همچنین تحقیقات در زمینه DEI، گنجاندن و دسترسی به بازی‌ها و تجربیات Xbox را با تمرکز بر تبدیل Xbox به مکانی که همه در آن سرگرم می‌شوند، رهبری می‌کند!

حالا اینکه یک روانشناس یا کسی که بهداشت عمومی خونده تو یه استودیو بازیسازی چه غلطی میکنه واقعا جای سواله.
در کل خواستم بگم این جور مدیرها شاید نقش آنی تو یک پروژه نذارن اما با استخدام آدمهای نالایق تو استودیو به مرور کیفیت بازیهای ساخته شده را پایین میارن. این مساله الان به نوعی تو یوبی سافت اتفاق افتاده و اون آدمهای نخبه دهه ۲۰۰۰ که داشتن اکثرا جدا شدند.
 
گند بزنن به دایورسیتی
هنر و استعداد به حاشیه رفته و جاشو داده به نرمالایز کردن!
کرکتر لگبت / کرتر بدون ضمیر / کرکتر مرد بدون... / چاقی و زشتی رو نرمالایز کنیم / یک سیاه پوست حتما هیرو باشه / پیرسینگ تا خرتناق / مرد بلوند سفید پوست حتما شخصیت منفی باشه / تک گای ها حتما زن سیاه پوست چاق پیرسینگ تو دماغ نشسته روی ولیچر با موهای بافته باشه و...

اگه شما هر محتوای تصویری دیدی و یکی از اینا توش نبود بیا هرچی دلت خواست بگو.

گذشت زمانی که صنعت دنبال استعداد ناب بود.
 
گند بزنن به دایورسیتی
هنر و استعداد به حاشیه رفته و جاشو داده به نرمالایز کردن!
کرکتر لگبت / کرتر بدون ضمیر / کرکتر مرد بدون... / چاقی و زشتی رو نرمالایز کنیم / یک سیاه پوست حتما هیرو باشه / پیرسینگ تا خرتناق / مرد بلوند سفید پوست حتما شخصیت منفی باشه / تک گای ها حتما زن سیاه پوست چاق پیرسینگ تو دماغ نشسته روی ولیچر با موهای بافته باشه و...

اگه شما هر محتوای تصویری دیدی و یکی از اینا توش نبود بیا هرچی دلت خواست بگو.

گذشت زمانی که صنعت دنبال استعداد ناب بود.
کاری ندارم که این ریپلای شما غیر مستقیم ربطی به این تاپیک نداره و قصد هم ندارم از بحث های رنگین کمونی دفاع کنم. ولی اون خانم دکترای روانشناسی اجتماعی داره و ۱۰ ساله تو مایکروسافت مشغول به کار هست. در کاری که تحصیلات داره یعنی تجربه مصرف‌کنندگان و مدیر منابع انسانی مشغول به کار هست.
 
کاری ندارم که این ریپلای شما غیر مستقیم ربطی به این تاپیک نداره و قصد هم ندارم از بحث های رنگین کمونی دفاع کنم. ولی اون خانم دکترای روانشناسی اجتماعی داره و ۱۰ ساله تو مایکروسافت مشغول به کار هست. در کاری که تحصیلات داره یعنی تجربه مصرف‌کنندگان و مدیر منابع انسانی مشغول به کار هست.
دوستمون داره درست میگه. اینجور آدم ها بی مصرف و اضافین در این صنعت.
 
  • Like
Reactions: Destro
کاری ندارم که این ریپلای شما غیر مستقیم ربطی به این تاپیک نداره و قصد هم ندارم از بحث های رنگین کمونی دفاع کنم. ولی اون خانم دکترای روانشناسی اجتماعی داره و ۱۰ ساله تو مایکروسافت مشغول به کار هست. در کاری که تحصیلات داره یعنی تجربه مصرف‌کنندگان و مدیر منابع انسانی مشغول به کار هست.
حاجی دکترای روانشناسی اجتماعی تو هر جای جهان اونقدر که فکر میکنی چیز خفنی نیست. اگه فکز میکنی فقط ایرانه که سهمیه اینا داره در اشتباهی چون تو امریکا برا اقلیت هایی مثه ایشون بهترین دانشگاه ها بورسیه میشن.
و خودشون هم عامل به رسمیت شناختن این مشکلات روانی هستن
 
من دانشی تو زمینه فنی و بازیسازی ندارم واسه همین حرفم هیچ پشتوانه علمی نداره ولی هر بازی ای که با آنریل مخصوصا 5 تجربه کردم یه حس شلختگی و متعادل نبودن گرفتم.
یعنی هرچیزی انگار ساز خودشو تو بازی میزنه فیزیک یه جوره انیمیشن یه جوره محیطم یه جور. اصلا اون یکپارچگی ای که تو موتور های داخلی هست رو آنریل نیست هیچوقت. مثلا همین سایلنت هیل فیزیک و انمیشن کاراکترا و خود کاراکترا اصلا به محیط نمیخورن.
مثلا الن ویک با اینکه گرافیک ریلستیک داره ولی اصلا اون حس رو آدم ازش نمیگیره ولی مثلا فاینال ریبرث انگار یه بازی رو با Asset های یه بازی دیگه ریمیک کردن.
ممکنه یه بخشیش به خاطر کم کاری های سازنده باشه که زیاد رو شخصی سازی انجین وقت نمیذارن ولی این احساس رو تو این نسل من همیشه داشتم. و اینکه کلا حس میکنم یه جوریه که سازنده باید تو یه بستر خاصی که انجین اجازه میده بازیشو خلق کنه و زیاد اجازه بلند پروازی (:D) نمیده.
همون بحث شخصی سازی نکردنه، خیلی بازیا هستن که اگه بگی از یه انجین استفاده میکنن هیچکس باور نمیکنه مثلا Apex Legends و Half Life 2 جفتشون رو یه انجین بودن ولی هیچ شباهتی بینشون نیست یا COD های قدیمی که انجینشون نسخه شخصی سازی شده idtech بود
 
  • Like
Reactions: He!n3ger
سگ بروت میارزه به تمام اون کرکترهای رنگین کمونی و بدترکیب که میسازن. این کرکتر هرچی بود مدت زیادی مارو شاد کرد و حداقل میدونیم قیافه عادیش همینه و ضمیر نداره.
در مورد این خانمه ملیسا هم که متاسفانه رییس کارکنان هیلو استودیو هست یه خلاصه از رزومه اش بدم:
ملیسا در تابستان 2015 به تیم تحقیقات ایکس باکس پیوست. ملیسا پس از اخذ مدرک لیسانس روانشناسی از کالج اسپلمن در سال 2008، دکترای خود را در روانشناسی اجتماعی و سلامت عمومی از دانشگاه کلمبیا به پایان رساند. تحقیقات او در زمینه بهداشت عمومی بر این موضوع متمرکز بود که چگونه تعاملات اجتماعی افراد بر خطر ابتلا به اچ آی وی و سوء مصرف مواد تأثیر می گذارد - به ویژه با آمریکایی های آفریقایی تبار و مردم لاتین تبار، LGBTQ+ و زنان - اما همچنین چگونه می توان تاب آوری شخصی این افراد را توسعه داد و از آنها حمایت کرد تا از آنها مواظبت کند. ملیسا مدتی تحقیقات بازاری در بازی‌های ویدیویی انجام داد - که بسیار سرگرم‌کننده بود و باعث شد او به دنیای بازی‌ها ورود کند. در حال حاضر، ملیسا بر روی چندین فرنچایز و تجربیات Xbox، از جمله Ninja Theory، Compulsion Games، Double Fine Studios و Xbox Store، تحقیقاتی را مدیریت می‌کند. او همچنین تحقیقات در زمینه DEI، گنجاندن و دسترسی به بازی‌ها و تجربیات Xbox را با تمرکز بر تبدیل Xbox به مکانی که همه در آن سرگرم می‌شوند، رهبری می‌کند!

حالا اینکه یک روانشناس یا کسی که بهداشت عمومی خونده تو یه استودیو بازیسازی چه غلطی میکنه واقعا جای سواله.
در کل خواستم بگم این جور مدیرها شاید نقش آنی تو یک پروژه نذارن اما با استخدام آدمهای نالایق تو استودیو به مرور کیفیت بازیهای ساخته شده را پایین میارن. این مساله الان به نوعی تو یوبی سافت اتفاق افتاده و اون آدمهای نخبه دهه ۲۰۰۰ که داشتن اکثرا جدا شدند.
ایشون قرار نیست کد بزنه یا انیمیشن طراحی کنه. اتفاقن تحصیلات و تجربیاتش کاملن با پوزیشنی که داره مطابقت میکنه.

الان اگر کسی بخاد تو یه شرکت درپیت ایرانی هم استخدام بشه حداقل باید با 2 3 تا مدیر مصاحبه کنه.
بخشی از مصاحبه اختصاص داره به سلامت روان و روحیه کار تیمی و مسایلی از این دست.
حالا شرکتی به عظمت مایکروسافت/ایکس باکس قطعن به همچین مدیری با تجربیات روانشناسی نیاز داره تا به عنوان یک فیلتر عمل کنه.

خط مشی مایکروسافت هم قبلتر با بستن قسمت دایورسیتی مشخص شد.
 
  • Like
Reactions: ALI_FURY
ایشون قرار نیست کد بزنه یا انیمیشن طراحی کنه. اتفاقن تحصیلات و تجربیاتش کاملن با پوزیشنی که داره مطابقت میکنه.

الان اگر کسی بخاد تو یه شرکت درپیت ایرانی هم استخدام بشه حداقل باید با 2 3 تا مدیر مصاحبه کنه.
بخشی از مصاحبه اختصاص داره به سلامت روان و روحیه کار تیمی و مسایلی از این دست.
حالا شرکتی به عظمت مایکروسافت/ایکس باکس قطعن به همچین مدیری با تجربیات روانشناسی نیاز داره تا به عنوان یک فیلتر عمل کنه.

خط مشی مایکروسافت هم قبلتر با بستن قسمت دایورسیتی مشخص شد.
:)) :)) :))
احسنت ماله کشی ترازی بود.
طرف بزرگترین دستاوردش مطالعات در مورد حقوق همجنسگرایان و ترنسجندرها بوده -- سلامت روان لول

20241008_215241.jpg

همین الان از تو خود سایت مایکروسافت سرچش کنی این رزومه اش میاد

20241008_215604.jpg
 
آخرین ویرایش:
:)) :)) :))
احسنت ماله کشی ترازی بود.
طرف بزرگترین دستاوردش مطالعات در مورد حقوق همجنسگرایان و ترنسجندرها بوده -- سلامت روان لول

View attachment 352848

همین الان از تو خود سایت مایکروسافت سرچش کنی این رزومه اش میاد

View attachment 352850
خوش به حالت رولی که انقدر دنیای کوچیک و گوگولی داری.
 
رفیق حالا تو به بزرگی دنیای خودت ببخش. ببین کلا در این موارد شل کن. همه استودیوهای غربی این مسخره بازیا توشون هست :x
شما هدفت اینه که کلن هرکسی که گرایش متفاوتی داره رو از بین ببری. این اتفاق نمی افته.
تو تمام استودیو ها چه غربی و چه شرقی کارکنانی با گرایشات مختلف هستند. استودیو که هیچ تو همین فروم هم کاربر فعال با گرایش متفاوت کم نداریم.
بحث سر اینه که این گرایشات به زور به خورد ملت داده نشن. که هممون هم با این مورد موافقیم.
ولی افراطی گری هم درست نیست. الان صرف اینکه ایشون پرچم رنگین کمون تو پروفایلش زده شما فاتحه کل استودیو و بازی و همه چیز رو باهم خوندی رفت پی کارش.
در صورتی که نه من و نه شما هیچ اطلاعاتی در مورد حدود اختیارات و شرح وظایف این خانم نمی دونیم. صرفن یه تایتل شغلیش رو میدونیم و تمام.

رزومه ایشون اتفاقن نشون دهنده اینه که میتونه افراد بیمار، فارق از گرایششون رو تشخیص بده و یا راهنماییشون کنه که در مسیر درست قرار بگیرن.
و این نه تنها چیز بدی نیست. خیلی هم خوبه. اتفاقن مطالعاتش روی جامعه lgbt به شدت میتونه به مایکروسافت کمک کنه. چون شاید از لحاظ علمی ثابت نشده باشه، ولی از لحاظ تجربی ثابت شده که درصد افراد مبتلا به بیماریها و ناهنجاری های روانی در جامعه lgbt بیشتر از آدمهای عادیه.

بحث دایورسیتی هم که برداشته شد و مایکروسافت با دادن ضررهای کلان بلخره متوجه شد رنگ پوست و گرایش نباید در استخدام تاثیر مثبت یا منفی داشته باشن.
 

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

تبلیغات متنی

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or