استودیو 343 Industries تبدیل به Halo Studios شد، چندین بازی Halo با موتور Unreal Engine در حال توسعه هستند

  • Thread starter Thread starter Adam
  • تاریخ آغاز تاریخ آغاز

Adam

عضو تحریریه
haloinfinit.jpg

مایکروسافت یکشنبه شب اعلام کرد که توسعه دهنده 343 Industries نام خود را به Halo Studios تغییر خواهد داد تا به معنای اهداف جدید برای فرنچایز Halo باشد. همچنین همه بازی‌های بعدی Halo با استفاده از موتور Unreal Engine 5 ساخته می‌شوند. علاوه بر این، مشخص شد که استودیو Halo چندین بازی در دست توسعه دارد.

آقای Pierre Hintze رئیس استودیو گفت: اگر Halo را بررسی کنید، دو فصل کاملاً متمایز وجود داشته است. فصل 1 استودیو Bungie. فصل 2 استودیو 343. اکنون، من فکر می‌کنم ما مخاطبانی داریم که تشنه‌ی محتوای بیشتر هستند. بنابراین ما نه تنها سعی خواهیم کرد کارایی توسعه را بهبود بخشیم، بلکه دستور العمل ساخت بازی‌های Halo را تغییر خواهیم داد. بنابراین، ما امروز یک فصل جدید را شروع می کنیم. به عنوان بخشی از این تغییر، بازی های Halo دیگر از موتور Slipspace که به طور خاص برای بازی Halo Infinite ساخته شده است استفاده نخواهند کرد. این به توسعه‌دهندگان اجازه می‌دهد تا بر روی بازی‌های جدید کار کنند، نه اینکه صرفاً خود موتور را حفظ کنند. حرکت به Unreal Engine 5 برای Halo به لطف مزایایی که این موتور برای توسعه دهندگان ارائه می‌دهد، امکان توسعه بازی‌های بهتر را برای طرفداران فراهم می‌کند. ما تمرکز نامتناسبی روی تلاش برای ایجاد شرایط برای موفقیت در سرویس Halo Infinite داشتیم. [اما تغییر به Unreal] به ما امکان می‌دهد تمام تمرکز خود را بر ایجاد چندین تجربه جدید با بالاترین کیفیت ممکن بگذاریم

Chris Matthews، مدیر هنری استودیو به Xbox Wire گفت: با احترام، برخی از اجزای Slipspace تقریباً 25 سال از عمرشان می‌گذرد. اگرچه 343 به طور مداوم آن را توسعه می‌داد، اما جنبه‌هایی از Unreal وجود دارد که Epic برای مدتی در حال توسعه آن‌ها بوده است، که در Slipspace در دسترس ما نیستند و برای تکرار آن زمان و منابع زیادی صرف می‌شود.

در مورد بازی‌های جدید در حال توسعه، استودیو Halo می‌گوید زمانی که شرکت احساس کند در وضعیت مناسبی برای انتشار هستند، آن‌ها را عرضه خواهند کرد.


 
آخرین ویرایش:
ای بابا.! تحلیل سونی فن ها این بود که 343 تخته میشه و هیلو هم نابود! پس چی شد؟

حالا کاری ندارم ولی این استودیو 343 درسته خیلی زحمت میکشه ولی بازیهاش روح نداره انگار دادی هوش مصنوعی برات بازی ساخته
به نظرم بانجی باید توبه کنه و خودش از زیر یوق سونی در بیاره و بیاد برای ماکرو هیلو بسازه
 
ای بابا.! تحلیل سونی فن ها این بود که 343 تخته میشه و هیلو هم نابود! پس چی شد؟

حالا کاری ندارم ولی این استودیو 343 درسته خیلی زحمت میکشه ولی بازیهاش روح نداره انگار دادی هوش مصنوعی برات بازی ساخته
به نظرم بانجی باید توبه کنه و خودش از زیر یوق سونی در بیاره و بیاد برای ماکرو هیلو بسازه
دادا نمیشه یه بار تو یه تاپیک اسم سونی نیاری؟
خیلی وقته کنسول وار تموم شده :D
همه بازیهای استودیوهای اکسباکس میاد رو پلی استیشن آخرش... دقیقا حرص و جوش چیو میزنی؟:D
 
خیلی دوست می دارم یک هیلو در حد و اندازه شماره ی آغازین فرانچایز هیلو ساخته شود. اما می دانم این ممکن نیست اما می توانم به آن امید داشته باشم. نزدیک شدن به سه گانه ی بانجی به نظر غیر ممکن می آید. اما 343 نشان داده که می تواند آن را انجام دهد.
 
,امیدوارم قضیه خر و پالونش نشه. مثل اسم که تغییر کرد استودیو هم یه تغییراتی بکنه:|
خدا لعنت کنه ۳۴۳ رو ، یجوری چیزمال کرد تو خاطراتمون با هیلو که حالا حالاها طول میکشه یادمون بره:|
موتور بازی‌سازی‌شون از بیخ و بن عوض شده، تغییر بررگ‌تر از این؟
 
مایکروسافت با وجود در اختیار داشتن id tech 8 / انجین ها COD به سمت UE5 رفته که فاجعه بهینه سازیه ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

Come On What GIF by MOODMAN
 
مایکروسافت با وجود در اختیار داشتن id tech 8 / انجین ها COD به سمت UE5 رفته که فاجعه بهینه سازیه ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

Come On What GIF by MOODMAN
انجین COD که خودش کلنگه!
id tech هم که به نظرمون خفنه ولی یه بازی جهان باز باهاش ندیدیم و حتما در مقایسه با آنریل کلی ویژگیهای به روز ، سیستمهای از قبل طراحی شده و میانبر و... نداره.
اگه بخوان ازش استفاده کنن باید خودشون دوباره کلی ویژگی جدید بهش اضافه کنن و خب اگه اینطوره چرا همون انجین قبلی رو به روز نکنن؟


صنعت داره به سمت آنریل میره خب.
دولوپرها باهاش آشنان و نیاز به دوره یادگیری ندارن.
مخصوصا خوراک مایکروسافته که یکی دو سال در میون کارمندها رو شوت میکنه بیرون و افراد جدید میان که خب اینطوری نیاز به دوره آموزشی خاصی ندارن.

البته حتما این کوچ کردن مزیتها و معایب خودش رو داره ولی برآیندش حتما براشون منطقی تر بوده.
 
من دانشی تو زمینه فنی و بازیسازی ندارم واسه همین حرفم هیچ پشتوانه علمی نداره ولی هر بازی ای که با آنریل مخصوصا 5 تجربه کردم یه حس شلختگی و متعادل نبودن گرفتم.
یعنی هرچیزی انگار ساز خودشو تو بازی میزنه فیزیک یه جوره انیمیشن یه جوره محیطم یه جور. اصلا اون یکپارچگی ای که تو موتور های داخلی هست رو آنریل نیست هیچوقت. مثلا همین سایلنت هیل فیزیک و انمیشن کاراکترا و خود کاراکترا اصلا به محیط نمیخورن.
مثلا الن ویک با اینکه گرافیک ریلستیک داره ولی اصلا اون حس رو آدم ازش نمیگیره ولی مثلا فاینال ریبرث انگار یه بازی رو با Asset های یه بازی دیگه ریمیک کردن.
ممکنه یه بخشیش به خاطر کم کاری های سازنده باشه که زیاد رو شخصی سازی انجین وقت نمیذارن ولی این احساس رو تو این نسل من همیشه داشتم. و اینکه کلا حس میکنم یه جوریه که سازنده باید تو یه بستر خاصی که انجین اجازه میده بازیشو خلق کنه و زیاد اجازه بلند پروازی (:D) نمیده.
 
آرزوی دیرینه من یه Halo ـه RPG مثل Mass Effect ـه. امیدوارم یکی از این چندین پروژه Halo RPG باشه.

پ.ن: این آدم های لگبت که میزارن سرکار نگران کننده نیستن واقعا، بی خود فاز منفی ندید. ته گندی که میتونن بزنن زشت کردن چهارتا کارکتر یا جایگزین شدن با اقلیت ها هستن که بازی خوب باشه تاثیری رو هیچی نداره. مثل رگنوراک مثلا. انگروبودا سیاه شد، ولی خوب به درک. مهم اینه که تیم تولید کارش درست باشه و آدم هایی که میدونن هیلو چی هست یا ایده های تازه براش دارن بیان سرکار.
 

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or