استودیو های داخلی و معرفی نشده مایکروسافت در حال کار بر روی بازی های انحصاری هستند

  • Thread starter Thread starter Bahram
  • تاریخ آغاز تاریخ آغاز

Bahram

Alan, Wake Up
مدیر انجمن
Phil Spencer اعلام کرد، چند استودیوی داخلی (First Party) و معرفی نشده مایکروسافت در حال کار بر روی بازی های انحصاری هستند.
Phil Spencer گفت، او هنوز هم معتقد است که بازی های انحصاری کلید موفقیت کنسول ها هستند و مایکروسافت زمانی استودیوهای داخلی را گسترش می دهد که آن ها ایده های خوبی برای ساختن داشته باشند، او ادامه داد: "این زمان فرا رسیده و ما این کار را با چند ایده جدید به تازگی انجام داده ایم."

45250602642201899777.jpg


استودیو های داخلی
جدید مایکروسافت در حال ساخت بازی های انحصاری برای Xbox One هستند. این استودیو ها شامل Team Dakota که در حال ساخت Project Spark است و استودیو Black Tusk که اخیرا اعلام شد، ساخت شماره جدید Gears Of War بر عهده دارد، می شوند. Spencer همچنین اشاره کرد استودیو Lift London یکی دیگر از استودیو های فرست پارتی است، که در حال کار بر روی عنوان جدیدی است. در آخرین خبر ها گفته شده بود، این استودیو در حال کار بر روی 4 عنوان Free 2 Play برای "پلتفرم های متصل" است و در آخر Spencer گفت، چند استودیوی داخلی معرفی نشده دیگر هم وجود دارد.

منبع
 
تنها ايرادي كه من به شخصه ميديدم تاكيد بيش از حد و عرضه شماره هاي مختلف از يك IP بود.يعني مثلا سوني سه تا Uncharted را توسط ND ساخت و عرضه كرد و نهايتا با يك IP جديد كه TLOUS باشه پايان نسل خاطره انگيزي رو آفريد.در مقابل مايكرو بعد از عرضه سه نسخه از Gears مي تونست به جاي Judgment يك IP جديد بده Epic براش بسازه.
دلیل اصلیش کمبود استودیوهای First Party مایکروسافت بود، نصف همون انحصاری های نسل قبل رو هم Third Party ها می ساختن :دی ولی این نسل وضعیت نسبت به نسل قبل خیلی بهتر میشه، Third Party هایی مثل Remedy و Playground و Harmonix کماکان دارن با مایکروسافت همکاری میکنن، تعداد استودیوهای First Party خیلی بیشتر شده و باید نتیجه کارشون رو دید، IP های قدیمی که حقوقشون دست مایکروسافت هست گویا دارن از خواب زمستونی بیدار میشن (:دی) و کلی دلیل دیگه که نشون میده این نسل انحصاری های مایکروسافت حداقل از نظر تعداد و تنوع از نسل پیش بیشتر میشن. این Rare هم از کینکت بکشه بیرون و بره سراغ بازی هایی که توش تخصص داره به نظرم دیگه اوضاع ردیف میشه :دی
==
لیست استودیوهای First Party مایکروسافت که هنوز عنوانی رو عرضه نکردن:
Leap Experience Pioneers
Team Dakota
Lift London
Black Tusk Studios

لیست بقیه First Party ها:
343 Industries
Turn 10 Studios
Twisted Pixel Games
Lionhead Studios
Press Play
Rare

لیست First Party هایی که روی بازی های کینکت و بازی های خانوادگی تمرکز دارن:
Good Science Studio
Kids and Lifestyle Entertainment
Playful Learning
Soho Productions
BigPark

یه سری تیم هم هستن که بازی نمیسازن ولی با بقیه استودیوهای First Party همکاری میکنن:
Microsoft Studios – Redmond Publishing
Microsoft Studios – Los Angeles
Microsoft Studios – Deep Tech Team
Microsoft Studios – Xbox Core Platform team
Microsoft Studios – EMEA Publishing
 
آخرین ویرایش:
ولي خوب تا اواسط نسل قبل از لحاظ تنوع هم حتي مايكرو خوب بود .Too Human،Kameo،Viva Piniata،Crackdown،Lost Odyssy،Blue Dragon ويك سري بازي هاي ديگه داشت كه چون از نيمه دوم نسل اين روند رو فراموش كرد خيلي ها هم اين بازي ها رو فراموش كردن و وقتي از انحصاري هاي 360 حرف به ميون مياد همه ياد Halo,Gears,Froza فقط ميفتند.

این Too Human با اون نمرات درخشانش، کلا حساب نشه، بهتره!!
 
از همین اول نسلو انحصاریایی که تا اینجا برا وان عرضه شده ام میشه فهمید که مایکرو میخواد بهتر عمل کنه تو زمینه ی انحصاریا تعداد استدیوهای FP مایکرو هم خیلی بیشتر شده
کلا به نظر میاد سرشون به سنگ خورده و حالا که فهمیدن رو بازیای مولتی برتری نسل قبل رو ندارن دارن رو انحصاریا کار میکنن چیزی که سونیرو از شکست نجات داد تو نسل 7
 
فن های اون یکی شرکت هم به شمارش پیکسل های تصویر و اندازه گرفتن فریم ریت با دقت نانو فریم برثانیه و ... اعتقاد نداشتن :d
کلا این نسل همه معتقد به یک چیزی شدن :d ( کمونیست جماعت رو ریشه کن کردن این دو شرکت)
حالا فن های این یکی شرکت مطمئنا که این نسل در زمینه بازی های انحصاری قوی تر خواهند بود ؟ چون فن های اون یکی شرکت به برتری هم در زمینه انحصاری و هم در زمینه نانو فریم و این صحبت ها اعتقاد کامل دارن . ولی اعتقاد شماها از تار عنکبوت هم سست تره :دی اینو خودتونم می دونید !


p.s : منتظر ip های فرست پارتی مایکرو هستیم !!
 
ااا چجوری به این نتیجه رسید؟ تنهایی؟ تا نسل قبل که ما مدیون x360 بودم و لید پلتفرممون اون بود به خاطر قدرت اجرای بازی های مالتی پلتفرمش این فکرها رو نمیکردن، الان که کنسول دیدن داره عقب میفته به این نتیجه رسیدن؟!

یک لحظه فکر کن 360 کلی بازی انحصاری داشت اونوقت کسی می رفت PS3 بخره آخرشم سونی مجبور می شد مثل بخش لب تاپ جمش کنه
360 با اینکه بازی های انحصاری کمتری داشت اون هم موفقیت کسب کرد

در کل هر کاری احتیاجبه زیر ساخت داره سونی پشتوانش بیشتر ودو طبیعتا استودیو های زیادی رو زیر دست داشت ولی ماکرو تو زمینه گیم اونموقع نوپا ود و طول می کشید استودیو بازی سازی بسازه که الان این مشکل رو حل کرده
 

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

تبلیغات متنی

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or