استودیو های داخلی و معرفی نشده مایکروسافت در حال کار بر روی بازی های انحصاری هستند

  • Thread starter Thread starter Bahram
  • تاریخ آغاز تاریخ آغاز

Bahram

Alan, Wake Up
مدیر انجمن
Phil Spencer اعلام کرد، چند استودیوی داخلی (First Party) و معرفی نشده مایکروسافت در حال کار بر روی بازی های انحصاری هستند.
Phil Spencer گفت، او هنوز هم معتقد است که بازی های انحصاری کلید موفقیت کنسول ها هستند و مایکروسافت زمانی استودیوهای داخلی را گسترش می دهد که آن ها ایده های خوبی برای ساختن داشته باشند، او ادامه داد: "این زمان فرا رسیده و ما این کار را با چند ایده جدید به تازگی انجام داده ایم."

45250602642201899777.jpg


استودیو های داخلی
جدید مایکروسافت در حال ساخت بازی های انحصاری برای Xbox One هستند. این استودیو ها شامل Team Dakota که در حال ساخت Project Spark است و استودیو Black Tusk که اخیرا اعلام شد، ساخت شماره جدید Gears Of War بر عهده دارد، می شوند. Spencer همچنین اشاره کرد استودیو Lift London یکی دیگر از استودیو های فرست پارتی است، که در حال کار بر روی عنوان جدیدی است. در آخرین خبر ها گفته شده بود، این استودیو در حال کار بر روی 4 عنوان Free 2 Play برای "پلتفرم های متصل" است و در آخر Spencer گفت، چند استودیوی داخلی معرفی نشده دیگر هم وجود دارد.

منبع
 
او هنوز هم معتقد است که بازی های انحصاری کلید موفقیت کنسول ها هستند
ااا چجوری به این نتیجه رسید؟ تنهایی؟ تا نسل قبل که ما مدیون x360 بودم و لید پلتفرممون اون بود به خاطر قدرت اجرای بازی های مالتی پلتفرمش این فکرها رو نمیکردن، الان که کنسول دیدن داره عقب میفته به این نتیجه رسیدن؟!
 
ااا چجوری به این نتیجه رسید؟ تنهایی؟ تا نسل قبل که ما مدیون x360 بودم و لید پلتفرممون اون بود به خاطر قدرت اجرای بازی های مالتی پلتفرمش این فکرها رو نمیکردن، الان که کنسول دیدن داره عقب میفته به این نتیجه رسیدن؟!

حالا چیزی که مهمه به این نتیجه درست رسیدن مگه بده؟مایکروسافت فقط با یه بازی انحصاری Titanfall کلی خودشو بالا کشید و این خیلی روشون تاثیر گذاشته و مطمئنا اگر مایکرو همین روال رو ادامه بده و این نسل بخواد بیشتر انحصاری بسازه کاملا موفق خواهد بود.
 
حالا چیزی که مهمه به این نتیجه درست رسیدن مگه بده؟مایکروسافت فقط با یه بازی انحصاری Titanfall کلی خودشو بالا کشید و این خیلی روشون تاثیر گذاشته و مطمئنا اگر مایکرو همین روال رو ادامه بده و این نسل بخواد بیشتر انحصاری بسازه کاملا موفق خواهد بود.
آخه فن های شرکت تو نسل قبل به این گفته ها اعتقاد زیادی نداشتن :-/
 
آخه فن های شرکت تو نسل قبل به این گفته ها اعتقاد زیادی نداشتن :-/
فن های اون یکی شرکت هم به شمارش پیکسل های تصویر و اندازه گرفتن فریم ریت با دقت نانو فریم برثانیه و ... اعتقاد نداشتن :d
کلا این نسل همه معتقد به یک چیزی شدن :d ( کمونیست جماعت رو ریشه کن کردن این دو شرکت)
 
آخه فن های شرکت تو نسل قبل به این گفته ها اعتقاد زیادی نداشتن :-/

به نظر من که انحصاری خیلی مهمه .نسل قبل سونی کاملا از لحاظ انحصاری سرتر بود.حالا شاید یکی بیاد بگه که نه نسل قبل مایکرو هم انحصاری های خوبی داشت از جمله GeOW و Halo و Forza و ... اما تعدادشون واقعا به انحصاری های سونی نمی رسید.با این حال این نسل گویا بخصوص با رئیس شدن Phil Spencer همه چیز داره واسه مایکروسافت و Xbox عالی میشه و این خیلی خوبه.
 
آخه فن های شرکت تو نسل قبل به این گفته ها اعتقاد زیادی نداشتن :-/

شما معیار سنجش و قیاس نظر فن بویاس آیا!؟ :دی
دیگه همه میدونن کنسول وابسته اس به انحصاری و گرنه اگه مولتی پلتفرم بودن جفتشون که خب خیلی ببخشید , آدم مگه مغز خر گاز زده بود بره کنسول بخره :دی , پی سی جمع میکردیم خیلی فضایی تر بازی میکردیم :-"

بالاخره هر نسلی , هر کنسولی معایب خودشو داره , نسل قبل بخاطر سادگی سخت افزارش چندان نیازی نداشت به انحصاری روی بیاره (از دیدِ اونا البته) و میتونست با همون 3 4 تا جوابگوی ملت باشه , این نسل چون با سیاست غلط وارد شدن , قیمتشون بالاتر و سخت افزارشون پایین تر و پیچیده تر مجبورن اینکارُ بکنن چه بخوان چه نخوان...چون انحصاریه که نمایانگر قدرت واقعی کنسولِ بنظرم...اینهمه متاهای بازیای X360 تو مولتی پلتفرما بالاتر بود ولی انحصاریای سونی رو ببین خودت دیگه , همه از دم GOty بودن و هستن :دی
 
آخرین ویرایش:
تو E3 2013 گفت 5تا استدیوی جدید داریم برای ساخت بازی روی Xbox One .
Team Dakota ، Black Tusk ، Lift London سه تاشون . . . LXP هم یکی دیگه که مثلا معرفی نشده ! بازی یکی میمونه این وسط ! :d
پ.ن : بعید می دونم اون یکی توی ژاپن باشه !
 
ااا چجوری به این نتیجه رسید؟ تنهایی؟ تا نسل قبل که ما مدیون x360 بودم و لید پلتفرممون اون بود به خاطر قدرت اجرای بازی های مالتی پلتفرمش این فکرها رو نمیکردن، الان که کنسول دیدن داره عقب میفته به این نتیجه رسیدن؟!

کنسول عقب نیافتاده که هیچ در ادامه ی کار جلو هم میفته.شما منتظر باش اون هیولای پیچیده ESRAM رو رامش کنند اونوقت میبینیم کی عقب می افته.;)
 
به نظر من نسل هفتم هم XBOX به لحاظ انحصاري بد نبود.شايد به لحاظ تنوع و كيفيت به انحصاري هاي PS نمي رسيد ولي خب به طور كلي عملكرد مايكرو در اين زمينه خيلي هم ناراضي كننده نبود.

تنها ايرادي كه من به شخصه ميديدم تاكيد بيش از حد و عرضه شماره هاي مختلف از يك IP بود.يعني مثلا سوني سه تا Uncharted را توسط ND ساخت و عرضه كرد و نهايتا با يك IP جديد كه TLOUS باشه پايان نسل خاطره انگيزي رو آفريد.در مقابل مايكرو بعد از عرضه سه نسخه از Gears مي تونست به جاي Judgment يك IP جديد بده Epic براش بسازه.

ولي خوب تا اواسط نسل قبل از لحاظ تنوع هم حتي مايكرو خوب بود .Too Human،Kameo،Viva Piniata،Crackdown،Lost Odyssy،Blue Dragon ويك سري بازي هاي ديگه داشت كه چون از نيمه دوم نسل اين روند رو فراموش كرد خيلي ها هم اين بازي ها رو فراموش كردن و وقتي از انحصاري هاي 360 حرف به ميون مياد همه ياد Halo,Gears,Froza فقط ميفتند.
 

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

تبلیغات متنی

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or