استودیوی Arkane رم 8GB کنسول PS4 را مایه مسرت و خرسندی میداند

Saeed Gamer

کاربر سایت
توسعه دهنده عنوان Dishonored استودیوی Arkane از 8GB رم GDDR5 کنسول PS4 بسیار راضی و خرسند است.

dishonored-030913.jpg

در گفت و گو با Eurogamer در مراسم جوایز BAFTA، طراح ارشد Christophe Carrier گفت این مایه رضایت و خوشنودی است، توسعه دهنده گان بارها مجبور شدند مقداری از محتوا و حجم بازی های خود را برای همخوانی و بر حسب گنجایش memory موجود حذف کنند.

وی در این رابطه گفت:" ما به memory احتیاج داریم، شما این را میدانید. به عنوان طراح مراحل ما هر روز در حال مبارزه و دست و پنجه نرم کردن با memory هستیم. ما چیز هایی را حذف میکنیم، چیزهایی را پاک میکنیم، از چیزهایی محروم هستیم، مراحل را چند تکه میکنیم، NPC ها را از مراحل حذف میکنیم و همه این ها به دلیل نبود memory به اندازه کافی است.
بنابراین دانستن این که memory چیزی است که در نسل بعد کنسول ها، پیشرفت خواهد کرد و بهتر خواهد شد برای ما مایه رضایت و خرسندی است. این چیزی است که ما منتظرش بودیم. ما در ابتدا PC gamer بودیم. ما عاشق بازی های PC هستیم، و باید بازی هایی را برای کنسول ها بسازیم. اما مشکل اصلی memory بود، پردازنده ها خوب هستند اما memory برای بازی های ما مهمترین فاکتور است. بنابراین این واقعا عالی است."

بازی Dishonored در مراسم سه شنبه شب BAFTA افتخار دریافت عنوان بهترین بازی سال را از آن خود کرد.


SOURCE
 
اینم نظر استودیو Avalanche که الان داره روی یک پروژه (احتمالاً Just Cause 3) واسه PS4 کار میکنه:
“It’s a perfect fit for the types of games we do, and we are confident that we’ll bring open-world gaming to a whole new level because of it. I’m glad Sony decided to go with 8gb RAM because it means that the PS4 will out-power most PC’s for years to come.
http://gamingbolt.com/ps4-will-will-out-power-most-pcs-for-years-to-come-avalanche-studios-cto
 
ای بابا رضا میگم رم مهم نیست باز لینک میدی فلانی چی گفته ؟!
رم تو این نسل مهم بود نسل بعد مهم نیست . نسل بعد احتمالا هسته های CPU مهم بشه یا نمیدونم شایدم بلوری از بی اهمیتی در بیاد !
 
ای بابا رضا میگم رم مهم نیست باز لینک میدی فلانی چی گفته ؟!
رم تو این نسل مهم بود نسل بعد مهم نیست . نسل بعد احتمالا هسته های CPU مهم بشه یا نمیدونم شایدم بلوری از بی اهمیتی در بیاد !

برادر یه دلیل بیار که چرا رم مهم نیست تو نسل بعد؟اصلا میخوای یه کلاس توجیهی برا این بازیسازهای نفهم بزار که هیچی سرشون نمیشه.باید بیان از شما درس بگیرن واقعا.:-/
 
دليل خوشنودي سازنده ها در مورد رم PS3 فقط در اين نكته نهفته است كه توي اين نسل بيشترين آزار رو از اين بخش كشيدن.CPU و GPU هر دو كنسول توي اين نسل نسبت به زمان عرضه فوق العاده قوي هستن.يك CPU سه هسته اي با كلاك 3.2 GHz هنوز هم قوي هستش.ولي رم 512 نه.يعني اگه همين PS3 و XBOX360 اگه فرضا به يك رم 1 گيگابايتي دسترسي داشتن واقعا كارهاي بسيار فوق العاده تري مي شد باهاشون كرد.
 

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

تبلیغات متنی

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or