توسعه دهنده عنوان Dishonored استودیوی Arkane از 8GB رم GDDR5 کنسول PS4 بسیار راضی و خرسند است.
در گفت و گو با Eurogamer در مراسم جوایز BAFTA، طراح ارشد Christophe Carrier گفت این مایه رضایت و خوشنودی است، توسعه دهنده گان بارها مجبور شدند مقداری از محتوا و حجم بازی های خود را برای همخوانی و بر حسب گنجایش memory موجود حذف کنند.
وی در این رابطه گفت:" ما به memory احتیاج داریم، شما این را میدانید. به عنوان طراح مراحل ما هر روز در حال مبارزه و دست و پنجه نرم کردن با memory هستیم. ما چیز هایی را حذف میکنیم، چیزهایی را پاک میکنیم، از چیزهایی محروم هستیم، مراحل را چند تکه میکنیم، NPC ها را از مراحل حذف میکنیم و همه این ها به دلیل نبود memory به اندازه کافی است.
بنابراین دانستن این که memory چیزی است که در نسل بعد کنسول ها، پیشرفت خواهد کرد و بهتر خواهد شد برای ما مایه رضایت و خرسندی است. این چیزی است که ما منتظرش بودیم. ما در ابتدا PC gamer بودیم. ما عاشق بازی های PC هستیم، و باید بازی هایی را برای کنسول ها بسازیم. اما مشکل اصلی memory بود، پردازنده ها خوب هستند اما memory برای بازی های ما مهمترین فاکتور است. بنابراین این واقعا عالی است."
بازی Dishonored در مراسم سه شنبه شب BAFTA افتخار دریافت عنوان بهترین بازی سال را از آن خود کرد.
SOURCE

در گفت و گو با Eurogamer در مراسم جوایز BAFTA، طراح ارشد Christophe Carrier گفت این مایه رضایت و خوشنودی است، توسعه دهنده گان بارها مجبور شدند مقداری از محتوا و حجم بازی های خود را برای همخوانی و بر حسب گنجایش memory موجود حذف کنند.
وی در این رابطه گفت:" ما به memory احتیاج داریم، شما این را میدانید. به عنوان طراح مراحل ما هر روز در حال مبارزه و دست و پنجه نرم کردن با memory هستیم. ما چیز هایی را حذف میکنیم، چیزهایی را پاک میکنیم، از چیزهایی محروم هستیم، مراحل را چند تکه میکنیم، NPC ها را از مراحل حذف میکنیم و همه این ها به دلیل نبود memory به اندازه کافی است.
بنابراین دانستن این که memory چیزی است که در نسل بعد کنسول ها، پیشرفت خواهد کرد و بهتر خواهد شد برای ما مایه رضایت و خرسندی است. این چیزی است که ما منتظرش بودیم. ما در ابتدا PC gamer بودیم. ما عاشق بازی های PC هستیم، و باید بازی هایی را برای کنسول ها بسازیم. اما مشکل اصلی memory بود، پردازنده ها خوب هستند اما memory برای بازی های ما مهمترین فاکتور است. بنابراین این واقعا عالی است."
بازی Dishonored در مراسم سه شنبه شب BAFTA افتخار دریافت عنوان بهترین بازی سال را از آن خود کرد.
SOURCE