شایعه استودیوی کوجیما پروداکشنز بر روی یک بازی Silent Hill کار می‌کند

  • Thread starter Thread starter Ludens
  • تاریخ آغاز تاریخ آغاز

Ludens

Fallen Angel of the Night
Loyal Member
طبق اطلاعاتی که رسانه Gematsu آن را به اشتراک گذاشته، نسخه جدیدی از بازی Silent Hill توسط استودیوی کوجیما پروداکشنز و با بودجه سونی ساخته می‌شود. با بازی‌سنتر و جدیدترین اخبار بازی همراه شوید.
دموی .P.T

روز گذشته رسانه VGC گزارشی را منتشر کرد که از احیا شدن مجموعه‌های محبوب متال گیر سالید، کسلوینیا و سایلنت هیل خبر می‌داد. طبق این گزارش، ریمیک نسخه سوم Metal Gear Solid و همچنین یک بازی جدید از سری Castlevania که نوعی بازنگری خواهد بود، در دست ساخت است. اما در مورد سایلنت هیل چطور؟

پس از اعلام رسمی همکاری بلوبر تیم (سازندگان The Medium) با کونامی، شایعاتی مبنی بر این مطرح شد که بیش از یک بازی سایلنت هیل در دست ساخت است. VGC در اوایل سال 2021 گزارش داده بود که یکی از آن‌ها توسط استودیوی بلوبر تیم توسعه می‌یابد و در کنار آن، یک استودیوی مشهور ژاپنی (که نام آن فاش نشده بود) نیز وظیفه ساخت نسخه دیگری از سایلنت هیل را بر عهده دارد.

حال رسانه‌ Gematsu نیز مدعی شده که اطلاعات مشابهی را از سوی منابع خود شنیده و این استودیوی ژاپنی، در حقیقت استودیوی Kojima Productions است. Gematsu جزئیات زیادی را از روند ساخت این عنوان منتشر نکرده، اما طبق گفته منابع آن‌ها، نسخه جدید Silent Hill با بودجه سونی تولید می‌شود.

مثل همیشه باید در نظر گرفت که تمام این اطلاعات غیر رسمی هستند و کونامی تاکنون نسبت به آن‌ها، هیچ واکشنی نشان نداده است. طبق شایعات، این کمپانی ژاپنی سال آینده برنامه‌های خود را برای بازگرداندن IPهای بزرگش اعلام خواهد کرد. اما نظر شما در مورد این شایعات چیست؟ فکر می‌کنید پس از کنسل شدن Silent Hills، کونامی و کوجیما همکاری مجددی را برای ساخت یک نسخه جدید خواهند داشت؟ نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.​
 
آخرین ویرایش:
خداییش کسی بود که این شایعه بشدت فیک رو باور کنه؟ :|

عزیزان P.T فقط بخاطر کونامی اسم SH رو یدک میکشید, واقعا فکر کردید کوجیما آدمیه که روی IP شخص دیگه ای کار کنه؟ :D
این بنده خدا دیگه حتی نمیخواست که روی متال کار کنه, MGS2 واقعا پایان سری بود, 3 رو هم چون پتانسیل یه Prequel رو دید ساخت

خیلیا میگن که کوجیما وقتی میگفت دیگه نمیخواد روی سری کار کنه دورغ میگفت, در صورتی که فشار فنها و کونامی برش میگردوند
خودش هم یبار غیر مستقیم به کوتاکو گفت که بخاطر کونامی همش MGS میسازه :D, تازه Rika Muranaka تهیه کننده موسیقی سری هم اخیرا مستقیم گفت که ادامه های سری بخاطر کونامی ساخته میشد, اما مطمئنم که بعد از اینم خیلیا اصرار دارن که کوجیما باید MGS6 بسازه :|.

Hideo Kojima Didn't Want Metal Gear To Become Series Like FF
خب چه ربطی داره کوجیما چند سال پیش گفت دوست داره روی سری ترسناکی کار کنه چه‌ بهتر از Sh

الان داستان حسن کهرمان شورش در اومده که فکر گنم همه میدونیم پشت این جریان کیه ؟

که سونی‌ به‌این‌راحتی‌ دستشون باز گزاشته
 
خب چه ربطی داره کوجیما چند سال پیش گفت دوست داره روی سری ترسناکی کار کنه چه‌ بهتر از Sh

الان داستان حسن کهرمان شورش در اومده که فکر گنم همه میدونیم پشت این جریان کیه ؟

که سونی‌ به‌این‌راحتی‌ دستشون باز گزاشته
همینش رو متوجه نمیشید دیگه, کوجیما آدمیه که هیشه دنبال چیزهای جدید میگشت و میگرده, حقیقتا چنین آدمی با خواسته خودش نمیاد از اسم SH استفاده کنه
بلکه بالا دستاش بهش گفتن که اسم بازی رو بزاره سالنت هیل, الانم اگه بازیه ترسناکی بسازه صد در صد یک ip جدید هست

همین یک موضوع فیک بودن این شایعه رو نشون میده, حتی نیازی به تایید اندی رابینسونم نبود, حالا اینکه P.T هیچ شباهتی به سایلنت هیل نداشت و کاملات برعکسش بود بماند

حسن قهرمان رو هم فعلا ول کنید
کوجیما گفت بازیه بعدیش جوریه که تجربه افراد رو براساس محل زندگیشون عوض میکنه, حقیقتا SH نمیتونه همچین کاری کنه
از جف گراب خوشم نمیاد ولی مثل اینکه درباره Cloud بودن بازیه بعدی کوجیما راست میگفت, چیزی که کوجیما گفته بهش میخوره که بازیش براساس تکنولوژی Cloud باشه
سونی که تمرکز خاصی روی سرویس های ابری نداره, پس حتما ناشر بازی هم مایکروسافت هست.
 
همینش رو متوجه نمیشید دیگه, کوجیما آدمیه که هیشه دنبال چیزهای جدید میگشت و میگرده, حقیقتا چنین آدمی با خواسته خودش نمیاد از اسم SH استفاده کنه
بلکه بالا دستاش بهش گفتن که اسم بازی رو بزاره سالنت هیل, الانم اگه بازیه ترسناکی بسازه صد در صد یک ip جدید هست

همین یک موضوع فیک بودن این شایعه رو نشون میده, حتی نیازی به تایید اندی رابینسونم نبود, حالا اینکه P.T هیچ شباهتی به سایلنت هیل نداشت و کاملات برعکسش بود بماند

حسن قهرمان رو هم فعلا ول کنید
کوجیما گفت بازیه بعدیش جوریه که تجربه افراد رو براساس محل زندگیشون عوض میکنه, حقیقتا SH نمیتونه همچین کاری کنه
از جف گراب خوشم نمیاد ولی مثل اینکه درباره Cloud بودن بازیه بعدی کوجیما راست میگفت, چیزی که کوجیما گفته بهش میخوره که بازیش براساس تکنولوژی Cloud باشه
سونی که تمرکز خاصی روی سرویس های ابری نداره, پس حتما ناشر بازی هم مایکروسافت هست.
سونی اومد بودجه عظیمی برا ساخت Dsبه کوجیما داد که بازی خاص خودش بسازه که‌ دیدیم به مذاق خیلی ها خوش‌ نیومد

ناشر های کمی هستند که میتونن بودجه و‌ازادی عمل کوجیما رو جور‌ کنن و فکر‌نکنم پس قطعا اسم یه بازی خاص که طرفدار های خودش رو دارع ناشر رو‌بیشتر ترغیب میکنه
 
سونی اومد بودجه عظیمی برا ساخت Dsبه کوجیما داد که بازی خاص خودش بسازه که‌ دیدیم به مذاق خیلی ها خوش‌ نیومد

ناشر های کمی هستند که میتونن بودجه و‌ازادی عمل کوجیما رو جور‌ کنن و فکر‌نکنم پس قطعا اسم یه بازی خاص که طرفدار های خودش رو دارع ناشر رو‌بیشتر ترغیب میکنه
ربطی نداره که کسی خوشش اومد یا نیومد, استودیو کوجیما یه استودیو مستقل هست, اگه یه ناشر نخواست حقیقتا ناشرای دیگه ای هم هستن که بودجه کوجیما رو فراهم کنن, در کل کوجیما بعد از کارگردن رو هزارتا متال گیر فقط میخواد چیزهای جدید بسازه

همون متال گیر هم قرار نبود انقدر کش داده بشه بهش, واسه همین شایعاتی مثل این که رد شده کاملا بی اساس هست, بازیه بعدیه خودش هم که معلومه مثل DS عجیب هست :D.
 
آخه ریمیک این بازیها که دیگه اینقدر فکر کردن نداره! همون سایلنت هیل ۱ یا ۴ (من همه شماره ها رو بازی کردم و این دو شماره رو بهتر دیدم) رو بردارند با انجین جدید با دوربین روی شانه و یک آپشن برای دوربین سوم شخص (به انتخاب گیمر) حتی نیاز نیس voiceاش رو عوض کنند چون کیفیت لازم رو داره فقط با ابزارهای ویرایش چند کاناله اش کنند. ترجیحاً چند نوع ending هم به endingهای قبلی اضافه کنند به اضافه چندتا اسلحه جدید، همین کار رو انجام بدند به خدا میترکونه! تنها چالش موجود برای ریمیک این بازیها انتخاب یک تیم خوب و حرفه ای هست که گرافیک و فیزیک بازی رو خوب دربیاره، وگرنه اینکه چه جوری و به چه سبکی بازی رو ریمیک کنیم اینقدر فکر کردن نمیخواد! عقل ندارن دیگه. اگه من مدیر این پروژه بودم چنان محصولی تحویل میدادم که عالم و آدم کف کنند.
در مورد voice, تجربه نشون داده صداگذاریِ مجدد هم برای گیمر عذاب آوره و هم برای خود voice actorها! (بعنوان مثال صداگذاری mgs1 رو مقایسه کنید با صداگذاری مجدد روی mgs twin snakes که با همان دوبلورها انجام شد ولی فاجعه بود، گویی خود دوبلرها هم به اندازه دفعه اول هیجان و اشتیاق نداشتند!) به نظرم چیپ صوتی پلی استیشن ۱ و voiceهاش به اندازه کافی کیفیت داره که بشه ازش استفاده کرد، اگه همین الان silent hill 1 رو با emulator اجرا کنید voiceها اونقدر کیفیت دارند که با صدای طبیعی که از دهان خودمون خارج میشه مو نمیزنند! اگر هم لازم باشه (که به نظرم نیست) میشه با نرم افزارهای خاصی این voiceها ویرایش کرد که کیفیتش باز هم پُرتر به نظر بیاد. (توی ویندوز از این نرم افزارها زیاد داریم)
 
آخرین ویرایش:

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

تبلیغات متنی

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or