چند وقت پیش گروهی پیدا شدند که توانستند سیستم Morphological Antialiasing را برای Xbox 360 نیز امکان پذیر کنند و اکنون آنها محصول خود را به مرحله عملیاتی رسانده و نتایج آن را برای استفاده علاقمندان در کتاب GPU Pro 2 به رشته تحریر در آورده اند. آنها نام روش خود را Jimenez's MLAA گذاشته اند و علاقمند هستند که دیگران نیز آن را با همین نام خطاب کنند.
نکته جالب این است که این روش برای اجرا شدن بر روی یک موتور XNA ( که موتور بهینه شده ای نیست ) به 3.7ms زمان نیاز دارد و یکی از دست اندرکاران این پروژه (Jorge Jimenez) در twitter رسمی سایتشان اعلام کرده که این روش بر روی یک XDK ( یا Xbox Development Kit ) و در 720p تنها به 1.3ms زمان نیاز دارد که نسبت به اندازه گیری قبلیشان 3 برابر سریعتر است. این زمان برای عنوان God of War III حدوداً 20ms به ازای یک SPU و 4ms به ازای 5 SPU بوده است.
همچنین از دیگر قابلیت های این روش این است که بازیساز ها میتوانند از آن بصورت شناور در بازی استفاده کنند، به این معنی که میزان استفاده از Jimenez's MLAA متناسب با حجم پردازش کم و یا زیاد میشود.
از طرف دیگر با راه پیدا کردن این خبر در فروم Remedy آقای Markus اینطور واکنش نشان داده اند :
شایان ذکر است این تکنیک که بر پایه GPU نوشته شده است، بر روی PS3 نیز قابل اجراست و حتی سریعتر از روش مبتنی بر CPU عمل میکند.
"خلاصه ای از این طرح"
"عکسهای مقایسه ای"