نرم و روان بودن و انعطاف مثال زدنی انیمیشنهای بازی The Last of Us Part 2 در کنار کیفیت بصری عالی آن یکی از برجستهترین نکاتی بودند که در نمایشهای اخیر بازی به طور برجسته به چشم میخوردند. به طوری که در کنار گسترش مکانیزمهای گیمپلی، بهبود مخفیکاری و پیشرفت قابل توجه هوش مصنوعی، انیمیشنها و کیفیت بصری بازی ارزش تولید و بلاکباستر بودن آن را به بهترین شکل ممکن به تصویر میکشیدند.
به همین دلیل واضح است که استودیو ناتیداگ وقت زیادی برای این انیمیشنها در جریان تولید بازی صرف کرده است. آنتونی نیومن (Anthony Newman) یکی از کارگردانهای بازی مورد بحث در گفتگو با وبسایت GamesBeat در پاسخ به این سوال که تیم سازنده چگونه توانسته چنین سطحی از انیمیشنها را روی PS4 که اکنون سختافزار نسبتا قدیمی محسوب میشود اجرا کند اظهار کرد که این مسئله لزوما به قدرت بیشتر و قرار دادن...
Continue reading...