استریمری سه گانه «Dark Souls» را بدون برخورد هیچ ضربه‌ای به پایان رساند

Ali Rz

کاربر سایت
Oct 1, 2015
277
مردم اغلب وقتی می‌خواهند درباره عناوین دشوار صحبت کنند بدون شک در این بین نام عنوان «Dark Souls» بسیار شنیده خواهد شد. حالا به وجود این سختی، «The_Happy_Hob» که استریمر عنوان «Dark Souls» است، تبدیل به اولین کسی می‌شود که توانسته سه گانه «Dark Souls» را به طور متوالی بدون برخورد هیچ ضربه‌ای به پایان برساند.



وی بیش از یک سال تلاش کرده و وقتی که در حال تمام کردن عناوین «Dark Souls» به ترتیب بوده است، ظاهرا موفق نمی‌شود که باس آخر DS3 را بکشد. او بالاخره توانست در هفته گذشته به صورت بر عکس (از DS3 به DS1) این عناوین را بدون برخورد هیچ ضربه‌ای به پایان برساند.

اگر شما کل استریم را مشاهده کنید، احتمالا متوجه چند چیز می‌شوید؛ اول این‌که در بخشی از دارک سولز یک مرگ اسکریپت‌شده وجود دارد و نمی‌توان از آن جلوگیری کرد. او همچنین مراقب محاسبه آسیب‌های سقوط بوده (که این هم به معنی ضربه خوردن حساب نشده است) به ترتیب تا «AR buff» از «Red Tearstone Ring» به دست آورد.

منبع


Read the whole post here.
 

m.d.makan

کاربر فعال
Apr 14, 2007
9,357
نام
مــاکــان
خدایا شکرت
چه بیکارهایی پیدا میشن
البته اینها واقعا بیکار نیستن، کارشون همینه که بازی استریم میکنن و پول در میارن.
خدا میدونه در حین استریم سه گانه D.Souls چقدر Donate و Sub نصیبش شده.
الان استریمرهای متوسط ماهانه چندهزار دلار درآمد دارن، حالا اونهائی که گنده میشن خب خیلی بیشتر.
خیلی بی ربط میتونه باشه و لی اگه ازاین منظر بخوایم نگاه کنیم بیکار ما هستیم که فقط برای فان و سرگرمی وقتمون پای بازی هدر میدیم.
 

x-x

کاربر سایت
Sep 19, 2009
668
نام
رضا
نه اونها بیکارن نه ما.
نداشتن تفریح و بازی و سرگرمی که از دید خانواده های ایرانی و نظام آموزش پرورش جز اتلاف وقت تلقی میشه بسیار آسیب زا و ویران کننده سلامت روان هست.
از نشانه های انسان سالم به گفته فروید بازی کردنه.برخلاف چیزی که شاید فکر کنید وضعیت بازی کردن به هر نوعی دقیقا تو ایران افتضاح هست همانطور که اوضاع کتاب خونی خراب هست.با هزار تا دلشوره و عذاب وجدان بازی میکنیم و آخرشم فکر میکنیم جای کارو درس و گرفتیم!!!
درسی که به تاسیس دانشگاه و مدرک در کشور صرفا به خاطر اشتغال زایی و گردش مالی ختم میشه و البته از دست آورداش میتونیم به یک روان کاملا ناپایدار و سوادی که نیست اشاره کنیم.
با وجود پدر مادرهای وسواسی و کمالگرا که فاتحه یه بچه رو به راحتی میخونن تو هر سنی . بعید میدونم کسی تو ایران از بازی کردن لذت ببره
 

RED_BEARD39

Ghost of Sparta
کاربر سایت
May 16, 2009
6,360
نام
Ǝـــحـــســـان
من مدت تقریبا زیادی هست که استریم‌هاشو می‌بینم. معمولا هر شب برای 7-8 ساعت استریم میذاره و واقعا هم کارش خوبه! :D
دیشب بلادبورن رو شروع کرده بود. بنده خدا هر بار تا یه جا می‌رفت و آخرم یکی از همین خوک‌ها بهش دمیج می‌داد! آخرشم بعد از اینکه چندبار تلاش کرد تونست ردش کنه ولی یکم جلوتر یکی از سگ‌ها دوباره بهش ضربه وارد کرد. اینقدر اعصابش خورد شد که دسته PS4 رو زد تو دیوار و رفت سراغ دارک‌سولز! :lol:
 

WTF?

کاربر سایت
Mar 27, 2015
1,087
نام
محمد
دقیق یادم نیست همین شخص بود یا یکی دیگه. ولی یه زمان دارک سولز 3 رو بدون باختن رفته بودن که میازاکی خودش اعلام کرد کرک و پرش ریخته وقتی همچین چیزی دیده:D فقط خبر رو نخونید و ساده قلمداد نکنید. تصور اینکه بدون HIT باس های دارک سولز رو رد کرده یک چیز محاله. حتی نمیخوام ویدئو هاشو ببینم:D یک امر غیرممکن رو عملی کرده. باید به همتش تبریک گفت.
 

Lions Gate

プレイステーション
کاربر سایت
Feb 17, 2008
3,251
یه بابای بود پارسال اینا بود فکر کنم که Bloodborn رو 2 ساعته بدون یه بار ضربه خوردن تمام کرد ملت هم کف کرده بودن یکی 5000 هزار دلار دونیت کرد
 
  • Like
Reactions: farzad_angel

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر