استارت آپ بازی های کامپیوتری

gamestation

کاربر سایت
Jan 5, 2006
1,273
نام
محمد
سلام دوستان عزیز. ??? علاقه‌مندان به بازی های کامپیوتری. هم بندی ها هم سلولی ها ??

اسم تاپیک میگه که این جا هستیم تا ایده های خودمون رو برای راه اندازی یک کسب و کار در حوضه‌ی بازی‌های کامپیوتری برای بقیه دوستانمون به اشتراک بگذاریم شاید بتونیم کسب و کار خودمون رو در زمینه ای که در موردش اطلاعات داریم و به اون علاقه مندیم راه بندازیم و رییس خودمون باشیم.

حتما ایده های خودتون رو با توجه به نیاز جامعه در صنعت بازی‌های کامپیوتری مطرح کنید. کاری هم نداشته باشید که قبلا اجرا شده یا خیر. شاید کسی بتونه همون کار رو در ابعاد گسترده تری اجرا و پیاده سازی بکنه.
تا جایی که میتونید پست هایی که میذارن رو مطالعه بکنید . هم اینکه ممکنه از ایده ها استفاده بکنید و هم اینکه از گذاشتن ایده های تکراری پرهیز میکنید.

? برای نمونه من سه چهار تا ایده مطرح می کنم شما تکمیل بکنید :

✔ راه اندازی گیم سنتر در شهر خودتون
✔ فروش گیفت کارت بازی ها بصورت اینترنتی
✔ تولید محتوا در سایت های مثل یوتیوب و آپارات
✔ تولید اپلیکیشن‌های موبایل
✔ ساخت نرم افزارهای رفع تحریم بازی ها


هر ایده ای به ذهنتون میرسه بنویسید . پیش خودتون تحلیل نکنید که این خوبه اون بده. سال 90 یکی از دوستام بهم گفتن اپ درست کنیم برای تاکسی . گفتم چرت و پرت نگو جواب نمیده . چند سالی میشه سعی می کنم در دسترس اون شخص قرار نگیرم :clap:?:hide:

مدت ها بود نبودم توی سایت یه مقداری میترسم که تاپیک رو در جای مناسبش نساخته باشم . از مدیران محترم میخوام اگه جای تاپیک اشتباهه ضمن پذیرفتن عذرخواهی بنده زحمت جابجایش رو بکشید. ممنونم ❤❤
 
آخرین ویرایش:

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر