از حمل اجساد در SC: C خبری نخواهد بود

  • Thread starter Thread starter GENE
  • تاریخ آغاز تاریخ آغاز

GENE

کاربر سایت
gc4iid4r69j0wxeudyun.jpg

Maxime Beland، مدیر پروژه و تبلیغات Splinter Cell: Conviction در مورد بازی گفت:

" یکی از مهمترین چیز‌هایی که دوست داشتیم برای طرفداران در این بازی قرار دهیم، حمل کردن اجساد [ به درون تاریکی] بود. البته به خاطر استیل جدید گیم‌پلی، این کار لازم و ضروری نبود ولی می‌دانیم که خیلی از بازیباز‌ها دوست داشتند که این قابلیت در بازی وجود داشته باشد. در واقع برای این کار وقت نداشتیم".

وی افزود که همیشه از طریق DLC می‌توان مضامینی را به بازی اضافه کرد. او گفت:" تیم ما مطالبی را برای آینده آماده کرده است. داستان Sam بی هیچ‌ وجه تمام نشده است".

Source
 
البته از روی دموی بازی هم میشد اینو فهمید. درضمن با تغییری که تو سبک بازی ایجاد شده حمل اجساد کمتر به چشم میاد. بیشتر این مهمه که شما دیده نشین چون وقتی روست بشین کسی ول کن معامله نیست :دی. حالا بماند که آیا در آیتده چیزی تغییر خواهد کرد با نه !
 
شاید بعد از انتشار بازی یه dlc دادن بیرون که همچین قابلیتی داشته باشه.این ubi رسما گندش رو درآورده.اون از assissan creed 2 که زمانی که بازی میکردم تا آخر بازی نفهمیدم این کاترینا چی شد.حالا فهمیدم بله.مسخره ها کلی از بخش اصلی داستان رو میخوان با dlc بدن بیرون.واقعا که
 
ممنون مهدی.

بهتر بابا!:دی چی بود حمل اجساد! به نظر من که بهتر شد...

به به دکتر.کم پیدائی عزیزم:biggrin1:
نه اتفاقا من این بخش رو خیلی دوست داشتم.واقعا برام لذت بخش بود.من تو بازی واقعا عاشق مخفی کاری هستم.فقط امیدوارم مثل شماره های قبلی بازهم یک شاهکار باشه.فقط تنها چیزی که من هنوز نمیفهمم اینه که این بازی که تقریبا انحصاری هست و نزدیک به 4 سال هست دارن روش کار میکنن چرا همچین گرافیک ضعیفی داره!!!!.بابا شماره های قبلی همیشه در زمان خودش بهترین گرافیک ممکن رو داشت.یادش بخیر وقتی 360 خریدم چند هفته بعد یه double agent هم باهاش خریدم.وقتی گرافیکش رو دیدم اینجوری شدم:eek:.
chaos theory هم فوق العاده بود.pandora tommarow که واقعا شاهکار بود.اما این شماره واقعا گرافیکش تو ذوقم زد شدید.امیدوارم مثل سابق انقدر گیم پلیش گیرا و عالی باشه که این نقیصه رو جبران کنه.
 
البته به خاطر استیل جدید گیم‌پلی، این کار لازم و ضروری نبود
نمیدونم چرا اینقد از این Maxime Beland خوشم میاد.:smile: نامرد همش داره حرفای منو تکرار میکنه!:biggrin1:
چون تو این شماره سرعت به گیم پلی بازی اضافه شده واقعا نیازی به مخفی کردن اجساد نبود.فکر هم نمیکنم که بخوان تضمیم بگیرن با DLC به بازی اضافه کنن چون با این استایل جدید واقعا نیازی نیست.از سرعت بازی کم میکنه.
 
در شماره های قبلی هم حمل اجساد به اونصورت کارآمد نبود، یعنی اون جذابیت لازم رو نداشت... بیشتر لذت بازی به همون مخفی شدن در تاریکی و ... بود.
 
مونترال کارشو بلده ولی امیدوارم دامنه ی تغییرات اونقدر هسته ی بازی رو تغییر نده که مجبور بشیم نظراتمون در باره ی پرینس 2008 رو به سم 2010 هم تعمیم بدیم....با این حال من خیلی بهش امیدوارم...تکرا موفقیت شماره ی 2و3...
 

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or