Maxime Beland، مدیر پروژه و تبلیغات Splinter Cell: Conviction در مورد بازی گفت:
" یکی از مهمترین چیزهایی که دوست داشتیم برای طرفداران در این بازی قرار دهیم، حمل کردن اجساد [ به درون تاریکی] بود. البته به خاطر استیل جدید گیمپلی، این کار لازم و ضروری نبود ولی میدانیم که خیلی از بازیبازها دوست داشتند که این قابلیت در بازی وجود داشته باشد. در واقع برای این کار وقت نداشتیم".
وی افزود که همیشه از طریق DLC میتوان مضامینی را به بازی اضافه کرد. او گفت:" تیم ما مطالبی را برای آینده آماده کرده است. داستان Sam بی هیچ وجه تمام نشده است".
Source