ارائه RamFix برای پایین آوردن رم مورد نیاز Call of duty: Ghosts از 6 گیگ به 4 گیگ.

aiat_gamer

کاربر سایت
Mar 7, 2008
4,321
نام
ayat
در کمتر از چند ساعت، هکر ها با دادن کرکی، رم مورد نیاز بازی COD:Ghosts را از 6 گیگ به 4 گیگ کاهش دادند. اگر اسم این بازی را + Ramfix در اینترنت بگردید، با استفاده از این هک بازی بهتر و روان تر اجرا می شود.
حالا این سوال پیش می آید، دلیل اینکار که تا به حال کم سابقه در تاریخ بازی های کامپیوتر هست، چه میتواند باشد؟ واضح است که بازی به بیشتر از 2 گیگ رم نیاز ندارد، پس دلیل این حرکت چیست؟ به جایی رسیدیم که نسخه دزدی بازی از اصلی بهتر است!
call-of-duty-ghosts-crackers-find-a-way-to-bypass-the-games-6gb-ram-requirement
call-of-duty-ghosts-crackers-find-a-way-to-bypass-the-games-6gb-ram-requirement

05132947321360012304.jpg



منبع
 
آخرین ویرایش:

Morgoth

کاربر سایت
Jan 15, 2009
1,656
نام
پوريا
حالا گیریم IW میاد مخصوصا COD رو "ضد بهینه" می کنه, قبول!ولی اینه چرا دو تا بازی که فقط برای PC منتشر شدن و فروششون هم کاملا روی این پلتفورمه باید "ضد بهینه" بشن رو فقط خدا می دونه و احتمالا این دوستمون!برای فروش قطعات هم جالب بود!اصولا پول فروش قطعات می ره توی جیب CA و Relic!
 

Romell

عضو تحریریه
Sep 21, 2007
4,765
نام
امین
اگر قرارداد و شرکتی هم در کار باشه شرکت های سازنده GPU و CPU هستن نه RAM. اصلا برند RAM در اجرای بازی تاثیرگزار نیست. جدیدا سیستم مورد نیاز یه دستاویزی شده برای بعضی از شرکت‌ها برای راحت کردن خودشون در قسمت پشتیبانی از بازی و استفاده تبلیغاتی از اون. دلیل دیگه‌ای نداره.
اصلا برند رم در اجرای بازی تاثیر گذار نیست ؟؟ :-o

رم هایی مثل crusial ،corsair و چند برند معتبر دیگه به نظرت کیفیت بالاتری نسبت به چند برند کم کیفیت تر ندارن اون هم در اجرای پردازش من الان حوصله ندارم بیام از پی سی خودم عکس بزارم و بگم زمانی کارم بنچمارک و از این جور کار ها بود و دقیقا در یک پی سی یکسان دو برند مختلف رم رو گذاشتم و کیفیت متفاوت هم از هر دو دیدم چه کاریی رم در کوتاه مدت و دراز مدت .

من در بالا گفتم خیلی از شرکت های بازیسازی هستن که به طور مخفیانه به هر حال قرارداد هایی با شرکت های سخت افزاری دارن از سی پی یو و کارت های گرافیک بگیرین تا رم که بخشی از سخت افزار یک پی سی هستش و خیلی هم مهم هستش و اتفاقا از قطعاتی هستش که به طور دائم در یک سال خیلی از پی سی گیمر ها میرن به خاطر خیلی موارد ارتقائش میدن .

یعنی یک گیمر پی سی در رتبه اول برای با کیفیت تر کردن پی سیش برای اجرای بازیها میره کارت گرافیکش رو عوض میکنه و بعد میره سراغ رم و سی پی یو . این اساس و میانگین عوام جامعه هستش که میرن این کار رو میکنن واگه شما به سیستم های پیشنهادی نگاه کنین در طول زمان خیلی به این دو بخش توجه میکنن و دست رو نقطه ضعف مردم میزارن به همین راحتی .

متاسفانه هر جایی که توش پول زیاد در جریان باشه مافیای صنعتی در اون بخش فعال میشه و این یک اپیدمی هستش و نه این که فقط سازنده های کال این کار رو میکنن این موضوع از دیر باز خصوصا از سال های 2001 به بعد خیلی خیلی شدت گرفت و به هر حال به هیچ عنوان نمیشه کتمانش کرد .
 

Grey Warden

Dragon Age Scholar
Loyal Member
Sep 13, 2006
6,427
نام
مجتبی
Total War rome 2 !

Company of Heroes 2 !

و .......................

رو سیستم با رم 16 گیگ !!!!!!! به زور یه فریم نزدیک به 30 ثابت تونستیم بگیریم از روم 2 ما !!!!!

Rome 2 که مشکل از باگهای بیش از اندازه بازی بود و این که بازی رو یجورایی ناقص دادن بیرون،الان هم با این همه پچ و فیکسی که بیرون دادن و تو راه هست دیگه مشکلی نداره بازی،ضمن اینکه فقط رم مهم نیست 32 گیگ هم رم داشته باشین ولی گرافیک مثلا 540 باشه توقع 10 فریم هم نباید داشت!!;)
COH 2 هم به خاطر افکتهای سنگین برف و DX 11 هست که سیستم بالایی میخواد و با اون افکتهای بی نظیرش منطقی هم هست،با غیر فعال کردن اینها بازی خیلی راحت اجرا میشه!!!
بازم هست یا همین دوتا بود؟؟؟;;)
 

h.esi

کاربر سایت
Jun 20, 2013
142
بعد مثلا الان Activision با همه شرکت های فروش رم قرار داد داره؟
تو کشورهای خارجی شرکت های چند ملیتی وجود داره همینطور هلدینگها اتحادیه های مختلف که مثلا ممکنه برای سه تا برند مختلف سفارش تولید رم تو کارخونشون توی چین یا سنگاپور یا هنگ کنگ بگیرن ...خوب وقتی شرکتی فقط خط ممتاژ میزنه برای 3 برند رقیب اصلا براش مهم نیست که کدوم مدل رم بفروشه ...فقط هرچی بیشتر رم فروخته بشه براش بهتره وسفارش بیشتری میگیره
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر