ادامه Ghost Recon: Future Soldier در دستور کار

Safety & Peace

ارباب مطلق سوزوران
کاربر سایت
Sep 4, 2011
13,185
نام
تونی آلمِیدا
20121221_ghost_recon_future_soldier_next.jpg


بر طبق یافته های طرفداران تیز چشم، به نظر می‌رسد ادامه ای بر عنوان Ghost Recon: Future Soldier در دستور کار باشد.

یکی از اعضای فروم Ubisoft، چیزی با نام GRFS: Next’ team را در نشست سالانه این کمپانی در Kiev، پیدا کرده است.

این استودیو اوکراینی، وظیفه پورت نسخه PC عنوان Future Soldier را در سال جاری بر عهده داشته است و با توجه به این موضوع، به نظر می‌رسد هسته اصلی تیم سازنده خواستار همکاری نزدیک با Kiev برای ساخت نسخه بعدی در این سری است.

هم چنین این اسلاید اشاره به شرایط 'سختی' که پورت این بازی در آن صورت گرفت دارد، بدون آن که جزئیات دیگری در این رابطه فاش کند. نسخه PC عنوان قبل پس از معرفی، لغو و دوباره تایید شد. این موضوع جنجال زیادی به پا کرده بود.

عنوان Future Soldier میانگین نمرات 79 بر روی هر دو کنسول Xbox 360 و PS3 و 71 برای نسخه PC را به دست آورد. اما فروش آن به اندازه ای خوب بود که باعث افزایش 27% در آمد سه ماهه کمپانی Ubisoft گردد.

منبع
 

ROGamer

کاربر سایت
Dec 7, 2012
86
شما با پچ بازی کردی ؟! در روز های اولی که بازی عرضه شده بود حتی تا همین امروز مشکلات بازی باعث نارضایتی کاربرا شده. یه سری به فروم یوبیسافت بزن. حتی با این 5 تا آپدیتی که عرضه کردن باز هم مشکلاتی وجود داره. من با آپدیت 4 نتونستم از مرحله 2 به بعد رو بازی کنم به خاطر باگ! این آپدیت ششم هم قرار بود اکتیر عرضه بشه بعد الان 21 دسامبره! وقتی سازنده میگه ما از این مشکلات آگاهیم و در حال تلاش برای رفعش هستیم یعنی این مشکلات واقعا وجود دارن.
عدم پایداری بازی، باگ های ریز و درشت در بخش های مختلف و همینطور مشکلات Performance این بازی چیزی نیست که قابل انکار باشه، حتی اگر شما باهاش برخورد نکرده باشی (که بدون نصب آپدیت‌ها احتمالش کمه)
باگ ها هم چیزایی غیر ترتیبی هستن. ممکنه برای یه نفر تحت شرایطی اتفاق بیفتن ولی برای یه شخص دیگه اتفاق نیفتن.

سیستم ها مختلف هستند در مرحله ی اول اینو روشن کنم واسه که در این بازی cpu محدودیت های زیادی برای کارت گرافیک ایجاد میکنه که بر میگرده به بحث های تخصصی ...
من قبلا هم با کارت 7970 هم 680 بازی رو تست کردم تا به یاد دارم بدون patch روی کارت 7970 افت فریم نداشت ولی gpu usage خوبی نداشت که بر میگشت به CATALYST دوست عزیز این بحث ا دیگه از ما گذشته ولی بعضی اوقات لازمه و الان با 680 فریم چسبده روی 60 همراه با ابدیت ها gpu usage هم متغییر و از 40% گرفته تا 90 % با 1200p و تکنیک ها جدا از جمله smaa (antialias) ...سخته تعدادی رو راضی کرد بنده از طرفی حرف شما رو بذیرفتم خوب ای کاش میشد از نزدیک توضیحات رو به شما میدادم و قابل نمایش بود ...بازی های بد port زیادن مهم اینه که شما با تنظیمات کارت گرافیک بی گیری منشکلات بازی باشید...البته بحث های مربوط به رفع مشکلات بازی به نظر مربوط به سایت های تخصصی میشه نه سایت بازی سنتر...بحث ها باید خیلی تکنیکی تر و کاربر ها باید ماهرانه تر باشند...
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر