اخبار مربوط به کیفیت اجرایی بازی ها [قوانین پست اول خوانده شود]

  • Thread starter Thread starter FaRd!N
  • تاریخ آغاز تاریخ آغاز

FaRd!N

Nothing as it Seems
کاربر سایت
درود،

همونطور که از اسم تاپیک پیداست این تاپیک ایجاد شده تا تمامی اخبار مربوط به کیفیت اجرایی بازی ها روی پلتفرم های مختلف در اینجا قرار بگیره تا کنترل بخش اخبار هم برای مدیریت راحت بشه هم یه مرجع متمرکز برای کاربران داشته باشیم؛ تا روزانه شاهد ده ها تاپیک مختلف برای هر عنوانی که قراره منتشر بشه نباشیم.

موفق باشیم. :rose:

قوانین تاپیک:


  • تاپیک در مورد اطلاع رسانی از نحوه کیفیت اجرایی بازی های مختلف در پلتفرم های مختلف است؛ پس، از قرار دادن اخبار نامربوط خودداری کنید.
  • مقایسه مستقیم سخت افزارهای کنسول ها، و همچنین مقایسه نخ نمای کنسول ها و PC، (خارج از اخبار بند اول) در این تاپیک ممنوع است.
  • قرار دادن مقایسات مختلف از سایت GamingBolt ممنوع است و سعی کنید بیشتر بر مرجع مطمئنی مثل Digital Foundry تکیه کنید.
  • اخبار در مورد قدرت و کارایی کنسول های مختلف رو در این تاپیک ارسال نکنید. برای مثال، مثلا سازنده X گفته هنوز 60% از قدرت کنسول Y مورد استفاده قرار گرفته است؛ یا فلان کنسول فلان % قویتر است.
  • مقایسه بازی های انحصاری کنسول ها با یکدیگر ممنوع است.
  • در صورت عمل نکردن به قوانین ذکر شده، دسترسی فرد خاطی بدون تذکر قبلی به مدت مورد نیاز، از فروم قطع خواهد شد. اگر کسی پست های چنین افرادی را نقل قول کند نیز اخطاری در همین راستا دریافت خواهد کرد. پس از تنش در تاپیک دوری کنید و با دکمه گزارش، تخلف را به ناظمین و مدیران گزارش دهید.
  • خواهشن بحث های سخت افزاری PC و مقایسه انواع بنچمارک های کارت های گرافیکی و افزایش راندومان و DX و ... رو به این تاپیک نیارید و در صورت امکان در بخش سخت افزار ادامه بدید.
  • قوانین با توجه به شرایط و زمان، ممکن است اضافه شوند، پس هراز چندگاهی آن ها را مرور کنید.

اگر قصد ارسال خبری را دارید، حتما باید خلاصه ای از متن ترجمه شود، تا برای همگان قابل استفاده باشد.
 
آخرین ویرایش:
تغییرات گرافیکی بازی witcher 3 :wild huntروی ps4 pro
دوستانی که تو کار گرافیک هستن ترجمه کنن ببینیم تغییرات به چه صورتی شده.ممنون

2160p image achieved with Checker Board Rendering
- Technically rendering out 1920x2160 being checker boarded to a full 4K frame buffer
- Results slightly blurrier than native 4K but in still moments it creates a good illusion of native 4K.
- CDPR went past DF's expectations in results.
- If in-game motion blur is disabled, some CB artifacts can be observed, so recommended to keep it on.
- Super sampling for 1080p TV's confirmed again.
- Anti aliasing on foliage etc makes it much clearer over OG PS4.
- Ambient Occlusion upgraded from SSAO to PC's higher grade HBAO
- Texture filtering increased close to 16X AF.
- Draw distances and shadow quality remains the same.
- PC's Higher quality textures, higher shadow quality and Hair works are not included
- "Easily one of the better Pro upgrade I've covered"
 
تغییرات گرافیکی بازی witcher 3 :wild huntروی ps4 pro
دوستانی که تو کار گرافیک هستن ترجمه کنن ببینیم تغییرات به چه صورتی شده.ممنون

2160p image achieved with Checker Board Rendering
- Technically rendering out 1920x2160 being checker boarded to a full 4K frame buffer
- Results slightly blurrier than native 4K but in still moments it creates a good illusion of native 4K.
- CDPR went past DF's expectations in results.
- If in-game motion blur is disabled, some CB artifacts can be observed, so recommended to keep it on.
- Super sampling for 1080p TV's confirmed again.
- Anti aliasing on foliage etc makes it much clearer over OG PS4.
- Ambient Occlusion upgraded from SSAO to PC's higher grade HBAO
- Texture filtering increased close to 16X AF.
- Draw distances and shadow quality remains the same.
- PC's Higher quality textures, higher shadow quality and Hair works are not included
- "Easily one of the better Pro upgrade I've covered"
ممنون بابت خبر، کلی ارتقا گرافیکی توش صورت گرفته هیچ وقت تمومش نکردم فکر کنم الان با این ارتقا رو ps4pro انگیزه خوبی برای تموم کردنش میده
 
از AC O روی کنسول های دیگه هیچ نمایشی نیست؟ :-"
ببینیم تفاوت در چه وضعیه:-" چقدر از نقشه مه گرفته و تا چند متر/سانتی متر جلوتر رو میشه دید:-"
 
تفاوت فاحش و اصلی باید منتظر باشی رو Xbox X ببینی فعلا مشخص نیست
فعلا داریم رو X1X میبینیم دیگه! هنه نمایش هاش رو اون بوده، میخواستم ببینم بقیه در چه وضعین و نمایشی داشته از زیر دستم در رفته باشه یا نه:-"
 
ته تهش رزولویشن بهتر + یـ سری تکنیک اضافه تر مگه چقدر میخواد تفاوت داشته باشه ؟
نمیدونم انالیز DF از Rise of tomb rider دیدی رو نسخه XB1 X ولی اول ۳ انتخاب مختلف میده که دوتاش مربوط به 4K هست یکیش فریم بالاتر نه رزولوشن اتفاقا هدفشون فریم بالاتره ! واقعا میشد بگی دیگه به pc High قشنگ برابری میکرد از نظر سطح تکنیک ها ولی فقط تو موشن بلور صعف داشت بازی تازه ازاد گذاشته بودن یکسری موارد مثل سایه ها و.. تفاوت ها باید خیلی بیشتر از رزولوشن باشه
 
از AC O روی کنسول های دیگه هیچ نمایشی نیست؟ :-"
ببینیم تفاوت در چه وضعیه:-" چقدر از نقشه مه گرفته و تا چند متر/سانتی متر جلوتر رو میشه دید:-"

فعلا داریم رو X1X میبینیم دیگه! هنه نمایش هاش رو اون بوده، میخواستم ببینم بقیه در چه وضعین و نمایشی داشته از زیر دستم در رفته باشه یا نه:-"
اعلام کرده بودن که روی Pro و Onex هر دو چکر بورد اجرا میشه. سوال شده بود که تفاوت قدرت Onex چی میشه؟ فرموده بوودن هیچی

اینم فرازی بود از مصاحبه شون
 
  • Like
Reactions: Adidas95 and lomis
اعلام کرده بودن که روی Pro و Onex هر دو چکر بورد اجرا میشه. سوال شده بود که تفاوت قدرت Onex چی میشه؟ فرموده بوودن هیچی

اینم فرازی بود از مصاحبه شون
اینا که حرفه مگه میشه دو کنسول که اختلاف فاحش دارن هیچ تفاوتی نداشته باشن اتفاقا در جایی گفته شده بود هدفشون رو X برای ۶۰ فریم رو ۱۰۸۰ هست که اتفاقا نه تایید کردن نه رد یعنی احتمالش خیلی زیاده
 
تغییرات گرافیکی بازی witcher 3 :wild huntروی ps4 pro
دوستانی که تو کار گرافیک هستن ترجمه کنن ببینیم تغییرات به چه صورتی شده.ممنون

2160p image achieved with Checker Board Rendering
- Technically rendering out 1920x2160 being checker boarded to a full 4K frame buffer
- Results slightly blurrier than native 4K but in still moments it creates a good illusion of native 4K.
- CDPR went past DF's expectations in results.
- If in-game motion blur is disabled, some CB artifacts can be observed, so recommended to keep it on.
- Super sampling for 1080p TV's confirmed again.
- Anti aliasing on foliage etc makes it much clearer over OG PS4.
- Ambient Occlusion upgraded from SSAO to PC's higher grade HBAO
- Texture filtering increased close to 16X AF.
- Draw distances and shadow quality remains the same.
- PC's Higher quality textures, higher shadow quality and Hair works are not included
- "Easily one of the better Pro upgrade I've covered"
کسی نبود یک توضیح بده چه تغییراتی داشته؟
 
کسی نبود یک توضیح بده چه تغییراتی داشته؟

رزولویشن 2160p به همرا ویژگی Checker Board بدست آمده
رزولویشن واقعی 1920x2160 بوده که در نهات 4K نمایش داده میشه
نتیجه کار کمی مات تر از 4K واقعی بوده ولی خوب تونسته خودش رو جای 4K جلوه بده (توهم)
پیشنهاد DF اینه که برا بهتر شدن کیفیت تصاویر بازی motion blur همیشه روشن باشه
افزایش کیفیت تصاویر (Super sampling) برای 1080 تایید میشه
Anti aliasing در پوشش گیاهی بازی بهتر شده خیلی واضح میرسه این مورد نسبت به PS4 معمولی
تکنیک Ambient Occlusion از SSAO به HBAO ارتقاع یافته که معادل تنظیمات High بر روی PC
Texture filtering بازی به 16x ارتقاع یافته
Draw distances و کیفیت سایه ها هیچ تغییری نکرده
ارتقاع شامل تکسچر های باکیفیت PC + کیفیت سایه ها بهتر + تکنیک Hair works نمیشه
در کل نتیجه کار رضایت بخش بوده و براحتی میشه گفت یکی از بهترین ارتقاع هایی بوده که رو PS4 Pro صورت گرفته
 
آخرین ویرایش:

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

تبلیغات متنی

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or