اخبار مربوط به کیفیت اجرایی بازی ها [قوانین پست اول خوانده شود]

  • Thread starter Thread starter FaRd!N
  • تاریخ آغاز تاریخ آغاز

FaRd!N

Nothing as it Seems
کاربر سایت
درود،

همونطور که از اسم تاپیک پیداست این تاپیک ایجاد شده تا تمامی اخبار مربوط به کیفیت اجرایی بازی ها روی پلتفرم های مختلف در اینجا قرار بگیره تا کنترل بخش اخبار هم برای مدیریت راحت بشه هم یه مرجع متمرکز برای کاربران داشته باشیم؛ تا روزانه شاهد ده ها تاپیک مختلف برای هر عنوانی که قراره منتشر بشه نباشیم.

موفق باشیم. :rose:

قوانین تاپیک:


  • تاپیک در مورد اطلاع رسانی از نحوه کیفیت اجرایی بازی های مختلف در پلتفرم های مختلف است؛ پس، از قرار دادن اخبار نامربوط خودداری کنید.
  • مقایسه مستقیم سخت افزارهای کنسول ها، و همچنین مقایسه نخ نمای کنسول ها و PC، (خارج از اخبار بند اول) در این تاپیک ممنوع است.
  • قرار دادن مقایسات مختلف از سایت GamingBolt ممنوع است و سعی کنید بیشتر بر مرجع مطمئنی مثل Digital Foundry تکیه کنید.
  • اخبار در مورد قدرت و کارایی کنسول های مختلف رو در این تاپیک ارسال نکنید. برای مثال، مثلا سازنده X گفته هنوز 60% از قدرت کنسول Y مورد استفاده قرار گرفته است؛ یا فلان کنسول فلان % قویتر است.
  • مقایسه بازی های انحصاری کنسول ها با یکدیگر ممنوع است.
  • در صورت عمل نکردن به قوانین ذکر شده، دسترسی فرد خاطی بدون تذکر قبلی به مدت مورد نیاز، از فروم قطع خواهد شد. اگر کسی پست های چنین افرادی را نقل قول کند نیز اخطاری در همین راستا دریافت خواهد کرد. پس از تنش در تاپیک دوری کنید و با دکمه گزارش، تخلف را به ناظمین و مدیران گزارش دهید.
  • خواهشن بحث های سخت افزاری PC و مقایسه انواع بنچمارک های کارت های گرافیکی و افزایش راندومان و DX و ... رو به این تاپیک نیارید و در صورت امکان در بخش سخت افزار ادامه بدید.
  • قوانین با توجه به شرایط و زمان، ممکن است اضافه شوند، پس هراز چندگاهی آن ها را مرور کنید.

اگر قصد ارسال خبری را دارید، حتما باید خلاصه ای از متن ترجمه شود، تا برای همگان قابل استفاده باشد.
 
آخرین ویرایش:
DF تریلر داستانی Uncharted: the Nathan Drake Collection رو بررسی کرده با عنوان More Than Just a Remaster:

8etxhp1huvx0swlvb0ld.png

The release of the latest Uncharted: the Nathan Drake Collection story trailer demonstrates that developer Bluepoint Games is indeed improving and remaking swathes of Naughty Dog's existing assets, respectfully enhancing even incidental detail. The evidence suggests that this isn't just a simple port we're dealing with here - new art or geometry is commonplace in virtually every shot in this latest trailer. Bluepoint Games is well known for its accomplished work in converting classic games to new platforms but with this new collection, we could well be looking at its best work yet.
معتقد هستند Bluepoint Games در حال انجام کاری بزرگتر از یک پورت ساده هستش چون میشه پیشرفت و بهبود و توجه به جزئیات ریز رو در تمام صحنه ها مشاهده کرد. اشاره کرده Bluepoint Games برای پورت و انتقال عناوین کلاسیک برای پلتفرم های جدید مشهور هست ولی به جرئت میشه گفت که این کالکشن بهترین عملکردی هست که تا حالا داشتند.


For instance, the original character models used in Drake's Fortune look rather dated next to those used in Uncharted 3. It makes sense to create a more coherent look across all three games by upgrading the models, and based on what we've seen in the trailer, that's exactly what has happened.
برای مثال گفتن که مدل های استفاده شده Drake's Fortune بهبود چشمگیری پیدا کرده و جزئیاتش بیشتر شده و باتوجه به تریلر منتشر شده میشه اطمینان داشت که این اتفاق برای هر سه شماره از بازی افتاده و این باعث میشه که گرافیک انسجام یافته تری رو شاهد باشیم.


As expected, all three games benefit from an increase in resolution to full 1080p with post-process anti-aliasing. Anisotropic ******ing, contact shadows, and improved shading are all present as well, creating a cleaner, more pleasing overall image. Simply eliminating the noticeable texture blurring that plagued the original games along with various other rendering issues makes a world of difference here.

همونطور که انتظار میرفت رزولوشن هر سه بازی 1080pهست و پیشرفت های گرافیکی و تکنیکی مثل بهبود AA، بافت ها و تکسچر های بازی نسبت نسخه اورجینال پیشرفت قابل ملاحظه ای داشته و این باعث شده که بازی خیلی دلپذیر تر به نظر برسه.

ms8l19q0stegwzki68v7.png



While motion blur was mostly absent from the pre-rendered cut-scenes in the original games, the real-time sequences in this new trailer are lacking the effect too. Motion blur shutter speed was modified for The Last of Us Remastered, resulting in a more subtle effect, but it seems to be completely absent in everything we've seen so far in the Nathan Drake Collection.Hopefully it will make a return as it is an important visual effect, even at 60 frames per second.

در حالی که در کات سین های (پری-رند) نسخه اورجینال افکت موشن بلور وجود نداشت، در صحنه های رئال-تایمی هم که در این تریلر دیدیم فاقد این افکت بوده ولی میشه امیدوار بود که در آینده ( حتی با وجود 60 فریم بودن) این افکت تاثیر گذار به این نسخه نیز اضافه بشه.


Of course, that is one of the most important features of this collection - full 60 frames per second gameplay. As we can see here, the entire story trailer operates at a near perfect 60 frames per second

یکی از ویژگی های مهم این کالکشن 60 فریم شدن آن بوده است و در تمام تریلر داستانی منتشر فریم-ریت بازی تقریبا 60 فریم کامل است.


When Nate reaches the top of the tower at the start of the demo we also note an increase in distant detail. Buildings are more complex further out into the scene while entire chunks that were previously absent have been added into the mix. Even the mountain range has been updated in this new version and there are also noticeable changes to lighting and scene colorisation.

در ابتدای دمو هنگامی که Nathan به بالای تاور میرسه، بهبود در جزئیات فاصله های دور مشخص هستش و حتی محدوده کوه ها نیز پیشرفت کرده و همچنین تفاوت قابل ملاحظه ای در نورپردازی صحنه های بازی به چشم میاد.


Of course, we'll have to wait until the Nathan Drake Collection is complete before passing judgement but initial impressions are positive and clearly there's a lot here to be excited about. The number of changes made to the original assets suggests an overhaul exceeding that of The Last of Us Remastered, with many of the improvements reminding us of the level of effort that went into elements of the current-gen versions of Grand Theft Auto 5.


در آخر DF گفته که باید منتظر موند تا Nathan Drake Collection منتشر بشه تا نظر نهایی رو داد ولی برداشت اولیه مثبت بوده و چیز های زیادی در این نسخه وجود خواهند داشت که میشه در مورد اون ها هیجان زده بود. پیشرفت ها و بهبود ها در این نسخه خیلی زیاد بوده و حتی بیشتر از Tlou:R و این بهبود های زیاد ما رو به یاد GTA V منتشر شده در این نسل می اندازد.
 
آخرین ویرایش:
با اینکه Dishonored DE فردا عرضه میشه اما Bethesda هنوز هیچ اطلاعاتی از بازی نداده ( که البته بی دلیل هم نیست :d )

یه نفر توی Reddit بازی رسیده دستش و نوشته که بازی 30fps اجرا میشه :| خدایی چی فکر کردن با خودشون ؟ :d
 
Quantum Break روی Xbox one با رزولوشن 1080 و 30 فریم بر ثانیه اجرا میشه و "بازی مثل Ryse در سال قبل برنده بهترین گرافیک تکنیکی روی کنسول تو همایش SIGGRAPH 2015 شد" (این تیکه آخر به ادعای منبع هست هنوز تو سایت رسمی SIGGRAPH ثبت نشده.)

Quantum Break, like Ryse: Son of Rome last year, also won the SIGGRAPH 2015 award for Best Console Graphics at the event. They also managed to grab the Best Rendering Technology accolade.

ICXM.net - Quantum Break runs at 1080p on Xbox One
 
آخرین ویرایش:
Quantum Break روی Xbox one با رزولوشن 1080 و 30 فریم بر ثانیه اجرا میشه و "بازی مثل Ryse در سال قبل برنده بهترین گرافیک تکنیکی روی کنسول تو همایش SIGGRAPH 2015 شد" (این تیکه آخر به ادعای منبع هست هنوز تو سایت رسمی SIGGRAPH ثبت نشده.)



ICXM.net - Quantum Break runs at 1080p on Xbox One


مجبورشون کردند شایعه درست کنند...یا از دهن سازنده بکشند بیرون...!
 
Quantum Break روی Xbox one با رزولوشن 1080 و 30 فریم بر ثانیه اجرا میشه و "بازی مثل Ryse در سال قبل برنده بهترین گرافیک تکنیکی روی کنسول تو همایش SIGGRAPH 2015 شد" (این تیکه آخر به ادعای منبع هست هنوز تو سایت رسمی SIGGRAPH ثبت نشده.)



ICXM.net - Quantum Break runs at 1080p on Xbox One
این بخش جایزه siggraph ش نمیتونه درست باشه چون تو قسمت جوایز siggraphامسال اصلا جایزه ای در این ضمینه اهدا نشده
SIGGRAPH 2015 Announces Awards Recipients of 42nd Annual Computer Animation Festival | SIGGRAPH 2015

در حالی که پارسال در بخش جوایز اون جایزه ryse ثبت شده بود
International Films Garner Majority of SIGGRAPH 2014 Computer Animation Festival Honors | SIGGRAPH 2014

ضمنا بازی ها یا استدیو هایی که امسال در siggraph در بخش رندرینگ یا همون گرافیک بازی های کامپیوتری شرکت داشتن (ینی نشست یا دوره داشتن) این ها هستن
Natalya Tatarchuk
Bungie, Inc.
Sébastien Hillaire
DICE
Tomasz Stachowiak
DICE

Andrew Schneider
Guerrilla Games

Huw Bowles
Studio Gobo
Daniel Zimmerman
Studio Gobo
Beibei Wang
Studio Gobo

Ari Silvennoinen
Remedy Games

Ville Timonen
Remedy Games

Natalya Tatarchuk
Bungie, Inc.


Matt Pettineo

Ready at Dawn Studios

Alex Evans
MediaMolecule


Daniel Wright
Epic Games, Inc.


Ulrich Haar
Ubisoft Entertainment

Sebastian Aaltonen
Ubisoft Entertainment
 
Avalanche Software’s Mad Max will be running at 1080p resolution on PS4 and Xbox One

در مورد سایز نقشه همـ گفته شده که محدوده مشخص نداره
in other words there is no one side
:d You can continue driving into The Big Nothing until you get bored or killed
 
این بخش جایزه siggraph ش نمیتونه درست باشه چون تو قسمت جوایز siggraphامسال اصلا جایزه ای در این ضمینه اهدا نشده
SIGGRAPH 2015 Announces Awards Recipients of 42nd Annual Computer Animation Festival | SIGGRAPH 2015

الان دموی ریل تایم A Boy and his kite برنده جایزه بهترین گرافیک ریل تایم شده ولی اونم تو لینک رسمی SIGGRAPH نیست.

SIGGRAPH RECOGNIZES ‘A BOY AND HIS KITE’ WITH BEST REAL-TIME GRAPHICS AND INTERACTIVITY AWARD

https://www.unrealengine.com/blog/siggraph-unreal-kite-best-real-time-graphics-interactivity-award


برنده ای برای Advances in Real-Time Rendering in Games هنوز تو وبسایت SIGGRAPH معرفی نشده:

Advances in Real-Time Rendering- SIGGRAPH 2015

منبع خبرم آپدیت کرده:
Additionally, the report that Remedy won an award at SIGGRAPH came from the forum that leaked Remedy's slides. As with any such news, Remedy's award win is rumor for now until we get official confirmation.
 
مثل اینکه نسخه ایکس باکس وان متال گیر ترکونده اساتید اگه زحمتش رو بکشن ممنون میشیم
نسبت به گرند زیروز نسخه اکس وان پیشرفت خوبی کرده و بدون اینکه پرفورمنس فدا بشه رزولوشن رو بردن بالا و مقداری نزدیک به نسخه پلی 4 شده ولی کیفیت تصویر و بعضی افکتهای دیگه تو پلی4 بدلیل بالا بودن رزولوشن بهتر هست.

فریم هم به طور کل خیلی نرم و روونه فقط گفته تو چند جا بسیار معدود فریم یهو افت میکنه که تو این نقاط نسخه وان کمتر افت میکنه که با توجه به همه بازیای قبلی این مشکل با آپدیت های آینده تو هر دو کنسول رفع میشه.
 
آخرین ویرایش:

توی 3 عکس اول جزئیات صورتها توی نسخه X1 بهتره ، درسته ؟ فقط سایه ها تو نسخه PS4 نرم تر بنظر میرسه.
 
توی 3 عکس اول جزئیات صورتها توی نسخه X1 بهتره ، درسته ؟ فقط سایه ها تو نسخه PS4 نرم تر بنظر میرسه.

اینطور که یوروگیمر میگه PS4 روی صورت شیدر SSS داره ولی ایکس باکس وان Normal map بدون اضافه کردن هیچ Pass اضافه احتمالا دلیل پرجزیئات بودن صورت تو XO همونه.
 
توی 3 عکس اول جزئیات صورتها توی نسخه X1 بهتره ، درسته ؟ فقط سایه ها تو نسخه PS4 نرم تر بنظر میرسه.
بهتره ؟ :دی نسخه PS4 از subsurface scattering بهره میبره که باعث نرم و طبیعی شدن سایه ها و نورپردازی و کلاً شیدر پوست میشه .
 

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or