اخبار داغ کنسول ها

  • Thread starter Thread starter Behzad
  • تاریخ آغاز تاریخ آغاز

Behzad

Come on it's time to go
Administrator
سلام به همگی

من اون تاپیک قبلی و همچنین تاپیک XBOX 360 News رو به اشتباه پاک کردم !

ببخشید دیگه پیش میاد ...

در هر صورت اخبار بازیهای نسل بعدی رو در همین تاپیک بنویسید و دنبال کنید ...

با تشکر
 
اقا یه تعداد خبرهای توپ از xbox360 که در زیر مشاهده میکنید . قراره اینا در
جاپن عرضه بشن با قیمت های استثنایی و ارزان که رقابت را سختتر میکنه. خبرها همگی امروز منتشر شدن تاریخشون را در لینک گذاشته شده. اخبار از خود سایت xbox منتشر شده .

این مدل تقریبا 356 هزار تومان قیمت خواهد داشت : با امکانات کارت اشتراک رایگان داخل ان !!!!!!!!!!! همراه با بازی بسیار خوب lost planet!!!!!!!!!!
فابل ذکر است که این مدل همان مدل premium هست. و بقیه امکانات که در زیر مشاهده میکنید. که در زیر مشاهده میکنید


ilmlostplanets.jpg

اینم عکس از کلی امکانات داخل ان.
ilmlostplanetspackage.jpg



لینک: http://www.xbox.com/ja-JP/hardware/consolelineup/xbox360lostplanetspackage.htm

اینم مدل دیگه که مشاهده میکنید:

که قیمتش تقریبا 238000 تومان !!!!!!!!! همراه با بازی ای که میبینید

ilmbluedragonbundle.jpg


اینم یه مدل دیگه با قیمت قبلی 238000 تومان !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
با یک دسته بیسیم همراه با دو بازی PGR و N3 که مشاهده میکنید و اشتراک رایگان XBOX LIVE ولی مدل core که باز خیلی ارزونه . خوشبحال جاپنیها .
ilmcoreanniversary.jpg


ilmcorepackage.jpg


اینم لینک: http://www.xbox.com/ja-JP/hardware/consolelineup/xbox360coreanniversary.htm

برای دسترسی به کل خبر :http://www.xbox.com/ja-JP/hardware/consolelineup/default.htm

اینم یه عکس از فرمان و دنده ی جدید xbox360

tgs1_13.jpg

tgs1_09.jpg


به این دو عکس دقت کنید مربوط به پشت درایو hddvd ببینید چفدر فرق کرده.اولی مربوط عکس قدیمی هست .
ms02.jpg

tgs1_04.jpg


توجه کنید باز روی عکس جدید مربوط به درایو hddvd یه تصویر تار انداختن معلوم نیست جریان چی . اگه شما خبر دارید به ما هم بگید ؟
خیلی مشکوک هست.


به این لینک هم برین اوج تبلیغات مایکروسافت برای جاپن . برای عرضه مدل های گوناگون .
http://www.xbox.com/ja-JP/

اینم یه عکس دیگه مربوط به کنترل جدید با نوشته های جاپنی :
ms08.jpg


tgs1_02.jpg


راستی خبرها در مورد halo3 داره به اوج خود میرسه منتظر خبرهای بیشتر از من باشید و استفاده hdmi توسط xbox360 !!!!!!!!!
واقعا مایکرو داره میترکونه با این کاراش قیمت را خیلی شکونده و کار خیلی سخت میشه برای ps3 .
با تشکر از مدیران سایت و کسانی که دارن زحمت میکشن.
 
فقط یه نکته کوچیک:
دوربین کنترل هت ست و هارد محصولات اینده x360 نیستن چرا که همنی الان هم هارد 20 gig در بازار موجود هست و به فروش میرسد و تمامی محصولات موجود در عکس عرضه شدند
اینم یه عکس زیبا از xbox360 جیوه ای
این عکس قدیمی هست و در ضمن نقره ای.

به این عکس دقت کنید . به پشت xbox360 و درایو HDDVD که روی برچسبها کد انداختن و فابل دیدن نیست این نشون میده که یه کاسه ای زیر نیم کاسه است و دقت کنید کاملا مشخص هست که یه قاب در کناره ی خروجی های hddvd است که قابل باز شدن است و زیر اون چیزهایی مخفی است . به نظر من ممکنه خوجی hdmi زیر اون ÷نهان باشه . صدر در صد قل میدم بهتون چون واقعا خیلی تابلو هست .
نتیجه گیری های شما مثال زدنیه.
در اون قسمت سریال دستگاه رو مینویسن برای همین شطرنجیش کردن.

---
واقعا مایکرو داره میترکونه با این کاراش قیمت را خیلی شکونده و کار خیلی سخت میشه برای ps3 .
من نمیدونم چجوری قیمت میشکنه الان هر کسی که بخواد یه hd-dvd رام برای 360 خدش بگیره معادل قیمت ps3 میشه تازه صرف نظر از بازی انلاین مجانی و موشن سنسور.

ilmlostplanetspackage.jpg


فکر کنم اینم فیک باشه.
اخه باورش سخته هم خود بازی باشه هم دموی قابل بازیش.:)

Harker برای 360:
pixel_c.gif

Need For Speed: Carbon برای wii:
pixel_c.gif

Bladestorm: The Hundred Years Warبرای ps3:
pixel_c.gif

Ridge Racer 7 برای ps3:
pixel_c.gif

The Legend Of Zelda: Twilight Princess
 
آخرین ویرایش:
ممنون از اطالاعاتتون اقای sony ولی چند مطلب هست باید بگم.

اولا اون عکسی که از xbox360 جیوه ای گذاشتم من نگفتم جدیده . اخه کجا گفتم ؟:confused:
در ضمن جیوه ای هست نه نقره ای . فکر کنم هنوز فرق رنگ این دو تا را ندونستی . تا حالا نقره دستت گرفتی احه نقره مگه برق میزنه تا حالا دیدی گفتن اگه پشت شیشه جیوه بمالی اینه درست میشه خوب اینه چه رنگی ؟:-"

و دوما تو به یه عکسی که گذاشتم گفتی فیک هستش برام جالبه چون تا حالا ندیدم سایته xbox به این معتبری بیاد یه عکس فیک بزاره :-"

سوما اون عکسی هم که درباره محصولات جدید xbox360 گذاشتم که روی میز هستند . اگه توجه کنی همه جدید هستند . در ضمن تو از کجا دیدی که اون هارد 20 گیگا هست من که هرچی زوم میکنم نمیبینم . اگه محصولان هم وارد بازار بشه تازه وارد شدن . اون کنترلی هم که میبینی مربوط به کنترل جدید هست که جاپنی روش نوشته .پس دیدی
 
اینجا فقط مربوط به کنسول های نسل بعده پس خواهشا اطلاعات متفرقه توش قرار ندید.

جناب jingelbird این عکس هایی هم که در این صفحه گذاشتید بسیار زیاد و بزرگ هستند به طوری که صفحه بسیار سنگین شده و برای کسانی که ایتنرنت سرعت بالا ندارند خیلی طول خواهد کشید. همچنین سایز صفحه را هم بهم ریخته کمی. بنابراین از این به بعد عکس های بزرگ را حتما به صورت thumbnail و کوچک در سایت قرار دهید.

بعد از این در صورت مشاهده پستی با عکس های بزرگ و زیاد پست پاک خواهد شد!
 
اخبار خیلی خیلی جالب و پر از سوال با عکس های های جالب .




و تعدادی عکس بسیار جالب و پر از سوال دقت کنید:

به این عکس دقت کنید . به پشت xbox360 و درایو HDDVD که روی برچسبها کد انداختن و فابل دیدن نیست این نشون میده که یه کاسه ای زیر نیم کاسه است و دقت کنید کاملا مشخص هست که یه قاب در کناره ی خروجی های hddvd است که قابل باز شدن است و زیر اون چیزهایی مخفی است . به نظر من ممکنه خوجی hdmi زیر اون ÷نهان باشه . صدر در صد قل میدم بهتون چون واقعا خیلی تابلو هست .
ینم یه عکس زیبا از xbox360 جیوه ای

اون قسمت برای Network Adapter هست.چون باید USB برای HDDVD رو به بشت دستگاه بزنی (جلو هم میشه ولی ضایعست) جای Network Adapter رو میگیره..اون قسمت برای گذاشتن Network Adapter توی اون قرار داده شده
 
سلام

SIXAXIS Controller :
کنترلر SIXAXIS سونی ایده اصلی خودش رو از طراحی کلاسیک مشابه در کنسولهای PS1 , PS2 گرفته. اگرچه قابلیت Rumble (لرزش) و Dual Shock 2 حذف شده ولی به جای اون قابلیت حساس بودن به گردش در 6 جهت اضافه شده.
کنترلر SIXAXIS با قیمت 49.99 دلار به فروش میرسه.

q2w.JPG


1.
THE BODY :
در آزمایش قابلیت بی سیم بودن دسته مطلع شدیم که بازیکن قادر هست از فاصله تقریبآ 65 پایی با کنسول ارتباط برقرار کنه.همچنین وزن دسته بسیار کمتر از نسخه قبلی شده و دکمه های Shoulder به سمت پایین خمیده شدن تا شبیه ماشه تفنگ بشن.(Trigger) در ضمن درگاه USB هم در بالای دسته وجود داره که برای شارژ کردن اون به کار میره.با هر بار شارژ کامل میشه حدود 30 ساعت بازی کرد.
---------------------------
2.
THE D-PAD :
یکی از اجزای اصلی دسته های کنسولهای سونی از آغاز تا امروز همین Digital Directional Pad بوده و در دسته PS3 هم این جزو با همون خصوصیات نسخه های قبلی وجود داره.
---------------------------
3.
THE ANALOG STICKS :
Analog Stick های SIXAXIS شبیه همون Analog Stick های قبلی هستند با کمی افزایش حساسیت به فشار بیشتر و سونی نوک اونها رو با ماده ای پوشش داده که احساس درگیر بودن رو بیشتر و بهتر میکنه.مثل گذشته با فشار دادن Analog ها دکمه های L3 , R3 به کار میافتند.
---------------------------
4.
THE NAVIGATION BUTTONS :
کنترلر PS3 دکمه های قدیمی Start , Select رو در جای همیشگی خودشون قرار داده ولی این دفعه دکمه ای کاملآ جدید PS رو هم به اونها اضافه کرده که در وسط دسته قرار گرفته.وقتی این دکمه رو فشار بدین به منوهای Xross Media Bar یا XMB منتقل میشین که محیط کاربری اون شبیه PSP هست و باعث میشه که کاربران به راحتی به اصلی ترین و فرعی ترین قسمتهای PS3 منتقل بشن.همه چیز از دسترسی به مرورگر وب گرفته تا دیدن تریلر فیلمها و عکسهای خانوادگی و موسیقی های شخصی.همچنین این دکمه اجازه انجام تنظیمات شبکه و پروفایلهای کاربران و خاموش و روشن کردن کنسول رو میده.
---------------------------
5.
THE FACE BUTTONS :
4 دکمه کلاسیک سونی که از دسته های قبلی Play Station به دسته جدید SIXAXIS نقل مکان کردن.دکمه های مثلث و دایره و مربع و X در همون جاهای قبلی قرار دارند و حس کار کردن با اونها مثل دسته PS2 هست.ولی حساس بودن دکمه ها به مقدار فشار وارده بر اونها از قبل بیشتر و دقیق تر شده.
---------------------------
6.
THE SHOULDER BUTTONS :
در بالای SIXAXIS هنوز هم دکمه های L1 , R1 با طرح قبلی وجود دارند.ولی دکمه های L2 , R2 دوباره طراحی شده و این بار به صورت Trigger (ماشه ای) بزرگ دراومدن و شبیه همین دکمه ها در دسته XBOX 360 شدن.این دکمه ها حالا دقیق تر و با مقاومت تر شده اند.
---------------------------
7.
LIGHTS AND CONNECTIONS :
کنترلر SIXAXIS کاملآ بی سیم طراحی شده و این طراحی رو مدیون تکنولوژی Blue Tooth 2.0 هست.این تکنولوژی اجازه میده که با فاصله 65 پا از کنسول PS3 همچنان بتونین با اون بازی کنین. تا 7 نفر با 7 دسته میتونن با PS3 همزمان بازی کنند که به وسیله چراغهای کوچکی در بالای دسته مشخص میشن. 4 نفر اول با اعداد 1 تا 4 مشخص شده و 3 نفر آخر به وسیله ترکیبی از این اعداد مشخص میشن.مثلآ نفر پنجم با ترکیب چراغهای 1 و 4 مشخص میشه.همچنین این چراغها برای فهمیدن مدت زمان شارژ باقی مونده در دسته هم استفاده میشن.
---------------------------
8.
CONTROLLER TILT :
SIXAXIS اسم خودش رو به خاطر دلیل خاصی انتخاب کرده و اجازه میده که بازیکنان با حرکات ساده دستشون بازی ها رو کنترل کنند.این دسته اجازه حرکات آزاد بازیکنان مثل گردش کردن و جلو رفتن و انحراف دادن و ... رو میده.بنابراین بازیکنان میتونن بدون استفاده از دکمه ها , وسایل نقلیه و بقیه چیزهایی که در محیط 3 بعدی حرکت میکنن رو به جهات مختلف حرکت بدهند.

موفق باشین.
 
احتمالا همه میدونن که PS3 از سیستم عامل لینوکس استفاده میکنه.
Yellow Dog Linux 5.0 همزمان با عرضه PS3 برای این کنسول عرضه میشه. اخیرا سایت تراسافت آپدیت شده و اپلیکیشن هایی که در نسخه YDL5.0 وجود داره رو لیست کرده که یه تعدادیشون هم مربوط به PS3 میشن (cell یا spu رو سرچ کنین)

http://www.terrasoftsolutions.com/products/ydl/included

فکر میکنم کوتاراگی شوخی نمیکرده زمانی که میگفته PS3 یک کامپیتره !!
 
يعني ميشه صفحه كليد و موس جهت استفاده بهش وصل كرد
صفحه كليد به خصوصي ميخاد يا فرقي نداره
اگه ميخاد تصويرش رو هم بديد اگه هست

نه تنها از هر کیبورد و موس استانداردی (USB/BlueTooth) میشه استفاده کرد، بلکه از هر هدست و میکروفن و وبکم استانداردی هم میشه استفاده کرد اما پست من به این چیزها مربوط نمیشد.
PS3 تقریبا میشه گفت نیاز آدمهای معمولی به PC رو از بین میبره چون میتونی باهاش فایل های تصویری (تقریبا تمامی فرمتهای موجود) رو ببینی، به فایل های صوتی گوش بدی، عکس های تو هاردت رو ببینی، به اینترنت بری، چت کنی (هم صوتی و هم تصویری)، ایمیل چک کنی یا ایمیل بفرستی و ...
به علاوه در آینده ای نه چندان دور و به لطف هکرها خیلی کارهای دیگه هم ممکنه بشه با این کنسول کرد. ضمنا احتمال کپی خور شدن کنسول هم خیلی زیاده.
 
خبر ساخت بازی FINAL FANTASY ONLINE برای PS3 چند وقتیه شایه شده که می تونه به بخش انلاین کنسول برای موفقیت
کمک زیادی بکنه.

-----------------------------------------------------------------------

سه عنوان مختلف از SIMS 2 برای PS3 در حال ساخته شدن هستند.

----------------------------------------------------------------------

بعد از اظهار سه گانه بودن GOD OF WAR توسط دیوید جفی ساخت GOW3 بر روی PS3 اعلام شد.
این بازی خواهد ترکاند!!!

---------------------------------------------------------------------

INSOMIAC بعد عرضه ی بازی فوق العاده RESISTANCE ساخت نخسه ی نسل بعد RATCH AND CLANCK را با همان
تیم RESISTANCE شروع میکند.پیش ساخت بازی چند وقتیست شروع شده و شایعه است سبکی GTA مانند دارد.

-----------------------------------------------------------------------

CRYSIS بی شک برای PS3 خواهد امد!!!! اینو CRYTYK با استخدام چند چند برنامه نویس PS3 غیر مستقیم گفت.

----------------------------------------------------------------------

سازندههای GTA IV دراقدام جالب درمورد انلاین بودن ان صحبت وان را با EVER QUEST مقایسه کرده اند.
بازی احتمالا متحول خواهد شد اینرو میشه از تاکید سازنده ها بر تمام شدن سه گانه ی GTA III و شروع یک بازی جدید فهمید.
البته بازی MMORPG نخواهد بود چون اگر اینگونه بود به جای انکه برای X360&PS3 یکی از عناوین انحصاری PC بود.

---------------------------------------------------------------------

اگر SCREENSHOT های جدید DMC4وGENJI را تا حالا ندیداید برید ببینید.
http://www.gamespot.com/ps3/adventure/genji/screenindex.html
http://www.gamespot.com/ps3/action/devilmaycry4/screenindex.html

----------------------------------------------------------------------

اسکن هایی از بهترین نقش آفرینی آینده

2my7uol.jpg


4gq2d03.jpg


2rzf0wi.jpg


-------------------------------------------------------------------

بدون شرح!

2igbqxy.jpg


2ziocwg.jpg


2md5sf5.jpg


4bpwq38.jpg


2ilda15.jpg
 
این هم لیست بازیهایی که قراره نسبت به بازیهای دیگه PS3 بترکونه :

Metal Gear Solid 4 ----- دیگه کی متال گیر رو نمیشناسه ؟!؟!!؟؟؟!؟؟!؟!!؟!؟!؟!؟

Final Fantasy XIII ----- پدر و مادر و پدربزرگ و مادربزرگ بازیهای RPG ژاپنی !

Final Fantasy Versus XIII ---- این یکی هم جزو سری جد بازیهای RPG هست !

Resistance : Fall Of Man ----- اولین بازی FPS برای لانچ PS3... باید ببینیم چجوری از آب در میاد !

Kill Zone ----- بازی ایی که به احتمال 100 درصد فقط یک تریلر خالی بندی ازش منتشر شده و فک همه رو به زمین کوبونده....حالا باورش با خودتون

War Hawk ----- بازی ایی که از SIXAXIS استفاده به جایی داره و جزو معدود بازیهایی است که از سیستم حجم دهی مجازی استفاده میکنه...

Devil May Cry 4 ----- آخه چی بگم ؟!

Ninja Gaiden Sigma ----- فعلا برای PS3 تایید شده ولی به احتمال زیاد برای 360 هم خواهد آمد...

The Getaway 3 ------- تمام شهر لندن در این بازی بازسازی شده که برای خودش چیز خفنی محسوب میشه....

Eight Days ----- دموی تکنیکی این بازی قبلا بصورت Real Time پخش شده بود ولی دمویی که در E3 2006 دیدم اگه Real Time بود مگه سونی میگذاشت که آب خوش از گلوی کسی پایین بره ؟!

Heavenly Sword ----- آخر بازی اکشن ماجرایی PS3 در حال حاضر که قراره زودتر از بقیه بازیهای هم سبکش بیاد.....البته Devil May Cry رو نادیده نگیرید !

Motor Storm ---- این بازی هم هنوز جای کار داره و دموهاش هر دفعه از دفعه قبل بهتر میشه....

Gran Turismo HD ----- البته این بازی یک بازی GT درست و حسابی تلقی نمیشه چونکه نسخه جدیدی نیست و بازسازی نسخه چهارم در حالت HD هست ولی باز هم معرکه است...

Tekken 6 ------ دیگه همه قبول دارن که سری تکن جزو بهترین بازیهای مبارزه ایی هستش...

خب ! سعی کردم اسم اونهایی که معروفتر هستند رو بگذارم و همینطور سعی کردم از نوشت عناوین Multi Platform هم خودداری کنم حالا اگه مشکلی داشت به بزرگی خودتون ببخشین...

متشکرم....Nemesis
 

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or