اخبار داغ کنسول ها

Behzad

Come on it's time to go
Administrator
Sep 22, 2005
5,824
نام
بهزاد
سلام به همگی

من اون تاپیک قبلی و همچنین تاپیک XBOX 360 News رو به اشتباه پاک کردم !

ببخشید دیگه پیش میاد ...

در هر صورت اخبار بازیهای نسل بعدی رو در همین تاپیک بنویسید و دنبال کنید ...

با تشکر
 

Lich King

Administrator
Sep 22, 2005
5,901
نام
اشکان
نه من از اين وبلاگ هم نگرفتم.:confused:
شما از هر جا این خبرو گرفتی باید لینکشو بنویسی. مگر اینکه نوشته کار خودت باشه! این خبر در هر حال از هر جا هم کپی شده باشه برای حمیده و در وبلاگ اونم قرار داره!
 

habib

کاربر سایت
Sep 3, 2006
40
فقط به خاطره اقاي Lich King /اينم لينك اميدوارم كه فهميده باشين كه من خدايي نكرده نمي خام از مطالب ديگران سوءاستفاده اي بكنم:www.pardiscdcovers.tk
من اين لينك رو از پشت cd بازي كه ديروز گرفتم پيدا كردم.
 

pandora tomorrow

True Blue
مدیر انجمن
Sep 23, 2005
40,796
نام
امین
سلام.
نمیدونم چرا اشکان پستم رو پاک کرد!!
البته قسمت اولش رو باید پاک میکرد ولی من ویرایش کردمش و یک لینک در مورد تریلر جدید hl2:e2 گزاشتم!
به هر حال دوباره میزارمش:

این ویدیو رو valve به تازگی با کیفیت بسیار خوب منتشر کرده:

Half Life 2 Episode 2 videos


اینم یکی از چند تا عکس اخیر Gear Of War درسته کرده:

Nice headshot:)
(یکم صبر کنید تا لود بشه)

gow_head_pop.gif
 

amir_amd

Loyal Member
Oct 5, 2005
1,523
نام
امیر
The launch of Sony's long-awaited PlayStation 3 games console in Europe has been delayed until March 2007.
Ken Kutaragi, head of Sony's global computer entertainment division, said the machine would still be launched in November in the US and in Japan.

Mr Kutaragi blamed the European delay on problems in mass producing elements of the high-definition Blu-ray disc drives in the machines.
Sony said it still aimed to ship six million new PlayStations by March.
But it halved its forecast for the end of 2006, saying just two million units would be shipped worldwide before the end of December.

Production problems meant that fewer machines than anticipated would be available for the launch in Japan and the US, Mr Kutaragi said.
لانچ PS3 در اروپا به مارچ 2007 موکول شد. این بدقولی سونی بالاخره اونها رو بیچاره میکنه و در زمان لانچ 400 هزار واحد در آمریکا و 100 هزار واحد در ژاپن عرضه خواهد شد.
سونی با این وجود کم نمیاره که - بابا هوبچ فرنگی هم بود تا حالا رسیده بود - گفته ما 6 میلیون دستگاه رو در مارچ 2007 در بازار داریم.
هناق نیست کنتر هم نمیندازه مالیات هم نداره پس ببند سونی جان.
 
آخرین ویرایش:

R.I.P

Father
کاربر سایت
Jun 5, 2006
3,217
اين كه خيلي بد شد واسه ي سوني؟يعني يه كريسمس رو در اروپا از دست ميده و اين يعني به نفع مايكروسافت؟
اگه سوني اينجوري پيش بره فك نكنم بتونه بازار رو از چنگ دو تاي ديگه دراره.
 

farzadlion

کاربر سایت
Sep 30, 2005
2,085
سلام ;)

شاید تا کنون روز شمار معکوسی که برای بازی Devil May Cry 4 در سایت Capcom قرار گرفته و در لینک زیر ملاحظه می کنید توجه شما را بخود جلب کرده باشد...

http://www.capcom.co.jp/devil4/

این روز شمار معکوس می تواند حاکی زمان باقیمانده به افتتاح سایت رسمی DMC 4 باشد

اما علاوه بر این یک سری جزییات از طریق یک مجله ی ژاپنی از بازی Devil May Cry 4 ارائه شده است که می تواند برای طرفداران این بازی جالب توجه باشد


* )
وقایع این بازی مربوط می شود به بعد از وقایع DMC 1 و قبل از وقایع DMC 2

*) شما در نقش یک شخصیت جدید به بازی می پردازید با نام Nero

*) نرو (Nero) دارای یک بازوی راست اهریمنی است که میتواند دشمنان را به سمت خود آورد و سپس آن ها را پرتاب کند

* ) سیستم کمبو در بازی مبتنی بر بازی DMC 3 است که بر اساس نظر طرفدارن بازی مورد بازنگری و اصلاح قرار گرفته

*) در نمایشگاه بازی توکیو (TGS) فوتیج ریل تایمی از این بازی موجود خواهد بود...

* ) یکی از عمده ترین دلایل کنار گذاشتن دانته استفاده ی زیاد از این شخصیت در سری های قبلی بازی عنوان شده و سازندگان بازی می خواستند که گیمر های جدید و طرفداران قدیمی را برای بازی DMC 4 در خط شروع مشابهی قرار دهند
البته در DMC 4 شخصیت دانته هم خواهد بود و حتی گفته های Kobayashi می تواند به این معنی باشد که دانته نیز ممکن است قابل بازی کردن باشد...;)

* ) نرو از لحاظ ظاهر شبیه دانته است و این بخاطر آنست که موهای نقره ای و کت قرمز در سری بازی DMC یک نماد و یا سمبل است...

البته موارد دیگری هم هست که از اهمیت زیادی برخوردار نیستند....;)


در زیر تصاویری اسکن شده از یک مجله ی ژاپنی از بازی DMC 4 را میبینید

29ypfv8.jpg

2wh1og7.jpg

2gw9riu.jpg

3yr9287.jpg
 
آخرین ویرایش:

sina_unl

کاربر سایت
Oct 27, 2005
2,065
نام
سینا
نمی دونستم این خبر رو کجا بزارم اگر کسی قبلا گذاشته من ندیدم معذرت می خوام (خدا نصیب هیشکی مسافرت نکنه )
اینا لیست بازی های Square Enix توی TGS ه

غیر قابل بازی :

Final Fantasy XIII PS3
Final Fantasy Versus XIII PS3
Crisis Core: Final Fantasy VII PSP
Final Fantasy V Advance GBA
Final Fantasy VI Advance GBA

قابل بازی :

Dragon Quest Monsters Joker NDS
Chocobo to Mahou no Ehon NDS
Final Fantasy III NDS
Seiken Densetsu 4 PS2
Final Fantasy XI PS2/Xbox 360
Project Sylpheed Xbox 360

من که بی صبرانه منتظرم که ببینم Project Sylpheed چی کار می کنه و تا حدودی زیادی مطمئنم که در حد یک شاهکار مطرح می شه بد جوری چشمم رو گرفته دارم حوسی می شم که برم یه 360 بخرم
-----------
یه شایعه بوجود اومده که یکی از اون 6 تا پروژه ی مربوط به FF XIII برای DS منتشر می شه . سران Square فعلا سکوت اختیار کردن اما طبق معمول این سکوت ها توی یه جشنواره ای رسمی می شه و از همه مهمتر اینکه TGS نزدیکه . یکی از بچه ها توی مجیک باکس می گفت که اینا از موفقیت FF III روی DS تو شوکن حالا جو گیر شدن می خوان یه FF XIII هم بکنن تو پاچه ی نینتندو از همه مهمتر اینکه گفتن که همین پاییز امسال این بازی برای DS منتشر می شه .
نا گفته نمونه که FF III توی نیم ساعت اول شروع فروشش توی ژاپن Sold Out شد و تا 27 آگوست یعنی در کمتر از دو هفته 503,051 نسخه رو فروخته بود نه روز از تاریخ اعلام فروشش می گذره احتمالا تا الان یه میلیون رو هم رد کرده . این برای یه بازی دو باره سازی یا بهتر بگم چهار باره سازی فراتر از عالیه .
-----------
طبق اعلام شعبه ی ژاپن مایکروسافت تمام دمو های قابل بازی TGS و X06 بعد از این دو ماجرا(!) روی XBL Market Place قرار می گیرن .
-----------
EA اعلام کرده که به هیچ وجه Fifa 07 رو برای PS3 منتشر نمی کنه دلیل اون هم اینه که هنوز حتی مراحل ابتدایی کد نویسی بازی برای PS3 شروع نشده و شروع و طراحی اون زمان زیادی می بره که بیشتر از اینکه سود داشته باشه برای EA ضرر داره . این مسائل هیچ ربطی به انحصاری بودن این بازی برای 360 نداره . EA اعلام کرده که ما حتما FIFA 08 رو برای pS3 می زنیم (تو رو خدا بیا اینم نزن)
------------------------------------------
این ماجرای DMC4 هم خیلی باحاله
Nero که احتمالا همون Nelo Angelo چون اون موقع ها می گفتن به خاطر اشتباه توی ترجمه ی بازی Nero Angelo ( به معنی شوالیه ی سیاه در زبان ایتالیایی) تبدیل شده به Nelo Angelo ( به معنی هیچ سفیدی ای نیست در اسپانیایی)
از عکس ها می شه همینطوری حدس زد که این نقش اول ورجیله که طبق یه ماجراهایی تبدیل شد به نلو آنجلو احتمالا این بازی می خواد ماجراهای ورجیل توی دیمون ورد رو نشون بده که آخرش باعث نابودی کامل اون توسط موندوس و تبدیل اون به نلو آنجلو می شه
البته شایدم این نرو اصلا یه برادر جدید یا یه شیطان زاده ی جدید باشه آخه یه جورایی هم اگه نگاه کنی اصلا شبیه ورجیل نیست بیشتر تیپ و استیلش شبیه دانته توی DMC2 البته مثل اینکه قراره بازی های جدید طوری ساخته بشن که انگار اصلا DMC2 ی اتفاق نیوقتاده
واقعا اگه بخوان بازی رو فقط برای PS3 بزنن نامردیه آخه کی حال داره این همه پول بریزه توی جیب سونی دروغگو
 
آخرین ویرایش:

s01id_sn4ke

کاربر ویژه
کاربر سایت
Sep 23, 2005
721
نام
فرهنگ
خوب منم بعد از یه چند وقتی خبر بذارم :




این خبرو گذاشته بودن که لانچ PS3 در اروپا به تعویق افتاده. بهتره این رو هم بدونید که Ken Kutaragi اعلام کرده که تو آمریکا و ژاپن هم تعداد کنسول های روز Launch کاهش پیدا کرده به طوریکه جمعا در روز لانچ 500,000 تا کنسول PS3 بیشتر لانچ نمیشه که 400,000 تاش برای آمریکا و 100,000 تا شبرای ژاپنه و که این 500,000 تا ، به گفته ی آقای Dave Karraker ( که Senior Director of Corporate Communications در SCEA هستش ) از تعداد 360 در روز لانچش بیشتر و از تعداد PS2 در روز لانچش کمتره.دلیل این هم به خاطر کمبود دیودهای لیزر Blu-ray اعلام شده.ایشون در مصاحبه با IGN گفته با این قضایای پیش اومده ، اون ها هنوز هم سر قول 6,000,000 ـی خودشون هستند.

-------------------------------------------------

Armored Core 4 به لانچ PS3 نخواهد رسید و در اواسط نوامبر خواهد اومد.به غیر از این ، 2 بازی دیگه در نوامیر میان (البته در ژاپن ) : Fatal Inertia و Mahjong Taikai IV که هر دو هم Koei هستش.

------------------------------------------------

یه باندل 360 جدید قراره تو ژاپن از دوم نوامبر بیاد که دارای دستگاه Core ، بازی Ninty-Nine Nights و PGR3 هست و به قیمت 29,800 ین قراره به فروش برسه که میشه تقریبا 255$ .نکته ی مهم اینه که تو ژاپن اصلا Core تا حالا نیومده و مایکروسافت تا به حال فقط دستگاه Premium در ژاپن داشته و البته بگم که این باندل همونطور که می بینید ، خیلی با صرفه ست.

-----------------------------------------------

یه بازی جدید قراره توسط UbiSoft ساخته بشه به نام Alive .داستان این بازی بعد از یه زلزله اتفاق می افته و شخصیت بازی که هنوز اسمش مشخص نیست باید با کمک غریزه ش و دوستانش زنده بمونه. اما چیزی که مشخصه اینه که شخصیت اصلی بازی یه زن خواهد بود و به قول خود UbiSoft بازی فقط کشتن و جلو رفتن نیست و عمق بیشتری در داستان وجود داره.هنوز اطلاعات دیگه ای راجب این بازی فاش نشده.

----------------------------------------------

یه چیزایی هم راجب DMC4 بگم.داستان بازی بعد از شماره ی 1 و قبل از شماره ی 2 اتفاق می افته که اینجوری میشه ترتیبش : 3-1-4-2 .در بازی دانته به عنوان یه شخصیت مرموز از دیدگاه Nero میاد که ناگهانی میاد...چند نفرو می کشه و میره.در عکس هایی که از بازی منتشر شده در یه تصویر Dante داره با تفنگش تیر میزنه که می تونه نشونه ی این باشه که دانته هم قابل بازیه ، اما می تونه هم فقط متعلق به یه دمو باشه. قول داده شده که حرکات Nero به قدری شبیه Dante خواهد بود که بازیباز هیچ وقت از اینکه شخصیت ها عوض شدن ،ناراحت نشه.
یه چیز دیگه هم که گفته شده اینه که کارهایی که با دست شیطانی Nero انجام میشه ، فقط با این کنسول نسل جدید قابل اجراست و روی دیگر کنسول های کنونی قابل اجرا نیست !

---------------------------------------------

Game Republic یه اسم جدید برای دومین عنوانش برای کنسول PS3 اعلام کرده .اسم قبلی این بازی Monster Kingdom بود که حالا به Unknown Realms تغییر کرده که البته این اسم هم موقتیه.این اسم جدید در مجله ی فامیتسو چاپ شده که علاوه بر این اطلاعاتی هم از بازی در این مجله چاپ شده که می خونید.
دنیای بازی دارای 7 دنیا ست که شامل دنیای جنگل ، دنیای جنگ ، دنیای دریا ، دنیای نامتناهی و دنیای جهنم و ... است.( این ترجمه ی خوبی نیست.(حرف خود IGN ) ) بازی 2 تا شخصیت اصلی داره.شخصیت مؤنث بازی اسمش Ellen هست و یه دانش آموز خجالتی کالجه که تمدن مقایسه ای می خونه (؟!!).یه روز یه نامه از مادرش دریافت می کنه ، در صورتی که وقتی بچه بوده مادرش مرده.مادرش در نامه می خواسته اونو ببینه و بنابراین Ellen باید به شهر Remrick بره.
شخصیت مذکر بازی اسمش Keats ــه و یه روزنامه نگاره و قسمت اسرارآمیز یه مجله رو در دست داره.یه روز یه دختر ناشناس بهش زنگ می زنه و ازش کمک می خواد.بنابراین Keats به شهر Remrick میره و اونجا با Ellen ملاقات می کنه.همچنین متوجه میشه که اون دختره مرده.داستان از اینجا شروع میشه.
در مورد گیم پلی بازی چیز زیادی گفته نشده اما گفته شده که Keats این قدرت رو داره که یه سری هیولا درست کنه که بهش کمک کنن بجنگه.

--------------------------------------------

مجله ی فامیتسو در آخرین شمارش نوشته که Lair از قابلیت Motion-Sensoring کنترلر PS3 در پرواز با اژدها ها استفاده خواهد کرد.همچنین نوشته شده که در بازی جنگ های زمینی هم وجود خواهد داشت.اما هنوز معلوم نیست در جنگ های زمینی از اژدها استفاده خواهد شد یا اینکه جنگ تن به تن خواهد بود.

-------------------------------------------

مجله ی فامیتسو نوشته که From Software بازی Enchanted Arms رو برای PS3 هم خواهد ساخت و تاریخ ریلیزش هم همین زمستان خواهد بود.هنوز معلوم نیست که بازی نسبت به نسخه ی 360 چه چیزهای اضافه ای خواهد داشت.

------------------------------------------

Midway اعلام کرده که The Grim Adventures of Billy and Mandy برای Wii هم خواهد اومد.برای اونایی که نمیدونن بگم که این یه کارتون متعلق به Cartoon Networks ـه.بازی کاملا از قابلیت Motion-Sensoring کنترلر Wii استفاده خواهد کرد و همچنین یه چیزایی اضافه نسبت به بقیه ی نسخه ها خواهد داشت.

اینم تصاویر جدید بازی :




-----------------------------------------

یه سری وسایل اضافه برای کنسول Wii داراه تو سایت های GameStop و EBGames پیش فروش میشه که اینا هستن :
- دستکش مخصوص برای بازی به قیمت 9,99$
- Wii Storage & Protection 1.0GB Kit به قیمت 69.99$
- SanDisk هم کارت های مموری SD مخصوص Wii ساخته که 2 حجم 512 مگابایت و 1 گیگابایت رو داره که به ترتیب به قیمت های 39,99$ و 59.99$ به فروش می رسه.در مقایسه با مموری 360 که حجم های 64 و 256 مگابایت رو با همین قیمت میده ، خیلی از نظر قیمت مناسبه.
- Wii Game Wallet به قیمت 9.99$
- Wii Sling Bag به قیمت 29.99$
- Wii G-Pak Travel Case به قیمت 29.99$

تاریخ ریلیز همه ی اینا اول نوامبر اعلام شده.

--------------------------------------

شایعه شده Forza Motorsport 2 ریلیزش تا سال 2007 به تعویق افتاده.

--------------------------------------

تصاویر جدید از Super Monkey Ball : Banana Blitz




---------------------------------------------

تصاویر جدید از Rayman Raving Rabbids





--------------------------------------------

3 تا Concept جدید از LOTR : The White Council

 
آخرین ویرایش:

ninja_gaiden

کاربر سایت
Aug 10, 2006
484
نام
None
خوب منم بعد از یه چند وقتی خبر بذارم :



Tomonobu Itagaki در مصاحبه ای با IGN گفته که Ninja Gaiden 2 برای 360 فقط Time Exclusive خواهد بود و برای PS3 هم احتمالا میاد.

-------------------------------------


20060906011044579_thumb.jpg[/IMG][/URL]
دوست عزیز من هیچ کاری به خبرای ps3 شما ندارم و اینکه درست هست یا دروغ و اینکه منبع داره
یا نه ولی لطفا در خبرهای ایکس باکس 360 خودتون دقت کنید تا دوستداران 360 رو به اشتباه نیندازید
شما بخاطر این خبرتون میتونید به ما فقط یک منبع بدید؟
یک منبع بده که اتاگاکی همچین حرفی رو زده .
لطفا در مورد 360 خبر بی منبع ننویسید.:mad:
اگر میخواید در مورد مصاحبه جدید اتاگاکی در مورد 360 و نینجا گایدن 2 چیزی بدونید بیا این آدرس
http://www.bazicenter.com/forums/sho...t=1597&page=10
 
آخرین ویرایش:

s01id_sn4ke

کاربر ویژه
کاربر سایت
Sep 23, 2005
721
نام
فرهنگ
دوست عزیز من هیچ کاری به خبرای ps3 شما ندارم و اینکه درست هست یا دروغ و اینکه منبع داره
یا نه ولی لطفا در خبرهای ایکس باکس 360 خودتون دقت کنید تا دوستداران 360 رو به اشتباه نیندازید
شما بخاطر این خبرتون میتونید به ما فقط یک منبع بدید؟
یک منبع بده که اتاگاکی همچین حرفی رو زده .
لطفا در مورد 360 خبر بی منبع ننویسید.:mad:
اگر میخواید در مورد مصاحبه جدید اتاگاکی در مورد 360 و نینجا گایدن 2 چیزی بدونید بیا این آدرس
http://www.bazicenter.com/forums/sho...?t=1597&page=9
In an interview with IGN (mainly focused on DOAX2), the legendary Tomonobu Itagaki let a few tidbits of info slip that indicate that Ninja Gaiden 2 is indeed in the works, and that it will only be exclusive to the XBox360 for a time.

There are a lot of fans of the Xbox that support us and are with us because of that, so I just want everyone to know that we are going to continue bringing out the newest releases on the Xbox platform before they're on other systems.
پیشنهاد می کنم خود شما هم تو این تاپیک فعالیت کنید چون آدمای بیشتری می بیننش.
البته من هم تصحیح کنم که جمله ی آخر گفته نشده ولی از اونجایی که کنسول دیگه ای قادر به داشتن Ninja Gaiden نیست (شاید هم باشه(چونشایعه ی نسخه ی Wii هم من شنیدم))، این رو نتیجه گیری کردم.کلا عبارت Time Exclusive توسط Itagaki گفته نشده ولی حرفشون منظور رو میرسونه.البته حرف شما تا حد زیادی درسته چون بعضی از کاربرای اون سایت هم به این نوشته اعتراض داشتن.اما من چیزی رو نوشتم که دیدم.چون تا حالا اخبار Ninja Gaiden رو دنبال نکردم.در هرصورت اگه از نظر شما مشکلی در خبر وجود داره برش میدارم.

در ضمن خبرای PS3 مال من نیست:)
 
آخرین ویرایش:

ninja_gaiden

کاربر سایت
Aug 10, 2006
484
نام
None
یک سری به نوشتتون بزنید شما شخصا گفتید که ایتاگاکی گفته احتمالا برای ps3 هم بیاد.
این حرف رو ایتاگاکی هیچ وقت نزده و نمیزنه
حتی تو نمایشگاه tgs هم فقط چند تا بازی 360 معرفی میکنه که احتمالا یکیش
نینجا گایدن 2 باشه.
خبر رو درست به بقیه برسونید.
http://www.bazicenter.com/forums/showthread.php?t=1597&page=10
 
آخرین ویرایش:

s01id_sn4ke

کاربر ویژه
کاربر سایت
Sep 23, 2005
721
نام
فرهنگ
اول بگم که سایت Devil May Cry 4 راه افتاد ...از اینجا می تونید ببینیدش.این سایت با 3 تصویر و یه سری نوشته آپدیت شده.همه ی نوشته ها ژاپنی هستن.پس از گذاشتنشون معذورم!
3 تا تصویر تو سایت هست که می بینید :
زود باشید...سریع بکنیدشون آواتار:)
( برای دیدن عکس های بزرگتر روشون کلیک کنید. )








اینم عکس هایی از تیم سازنده :

0908g01.jpg
0908g04.jpg


0908g02.jpg
0908g03.jpg


----------------------------------------

از اونجایی که سونی اعلام کرده که تعداد کنسول هاش 500,000 تا خواهد بود و در اروپا با تاخیر خواهد اومد، نینتندو که قراره 6 میلیون Wii از روز لانچ تا پایان مارچ 2007 وارد بازار کنه ، اعلام کرده که اونا هنوز سر حرفشون هستن و مشکلی در این زمینه نخواهند داشت.

----------------------------------------

نینتندو اطلاعات اسپیکر Wii-Mote و مموری داخلیشو به استودیوهای بازیسازی داد.

----------------------------------------

مایکروسافت اعلام کرده که از 20 ام تا 29 ام سپتامبر XBL برای اروپایی ها مجانی خواهد بود.

---------------------------------------

تصاویر جدید Splinter Cell : Double Agent



---------------------------------------

تصاویر جدید NBA Street 07




----------------------------------------

تصاویر جدیدی از Just Cause







----------------------------------------

تصاویر جدیدی از Afrika



----------------------------------------

تصاویر جدیدی از Army of Two



 
آخرین ویرایش:

lost_planet

کاربر سایت
Sep 7, 2006
43
اطلاعات تکمیلی در مورد بازی DMC4 به همراه اسکن های آن:
دست راست Nero دارای قدرت های شیطانی هست که بهش اجازه میده دشمن رو بگیره و به طرف خودش بکشونه و سپس پرتابش کنه (شاید قبل از پرتاب هم یه بلایی سرشون بیاره!) این حمله نامش Devil Bringer هست و امکان combo ها و حملات جالب تری را فراهم میکنه.
Nero در DMC4 به قدرت های خودش پی میبره بنابراین شروع به قدرتمند تر شدن و کسب قدرت میکنه. در ضمن Nero در این شماره دانته رو نمیشناسه!! دانته دشمن او هست بنابراین در بعضی از قسمت های بازی به یک باره برای کشتن یاران نرو (شما) وارد صحنه خواهد شد.
دلیل استفاده از Nero هم استفاده بیش از حد از دانته در سه شماره قبلی عنوان شده. بنابراین با این کار هم بازیباز های جدید و هم طرفداران قدیمی DMC میتوانند یک نقطه شروع جدید در این سری داشته باشند.
داستان DMC4 بین شماره های 1 و 2 اتفاق میفتد با این فرض ترتیب شماره های DMC از لحاظ زمانی این گونه خواهد شد: 3 > 1 > 4 > 2
Nero خیلی شبیه به دانته طراحی شده. به نظر میرسه که موهای نقره ای و کت قرمز سمبل DMC محسوب میشود.
کوبایاشی در یکی از جملات خود راجع به بازی گفته که: "دانته نمیتونه آروم بمونه و با پیشرفت داستان وضعیت تغییر خواهد کرد، چطوره؟" بنابراین شاید دانته هم در بازی Playable باشه.
اساس کمبو ها و حملات در DMC4 شبیه به DMC3 است ولی یک سری از جزئیات بنا به نظرات و انتقادات طرفدارا بازی تغییر کرده است.
شمشیر nero دارای یک درجه هست تا بازیباز رو تشویق به استفاده بیشتر از شمشیر کنه هر چقدر این درجه بیشتر پر بشه مهارت و سرعت نرو در استفاده از شمشیر بیشتر میشه.
قراره کپکام یک برنامه برای نمایش DMC4 ترتیب ببینه که در اون جلسه یا هر چی که میشه اسمش رو گذاشت قراره یک خبر داغ در موردش اعلام بشه. (که احتمالش هست اعلام نسخه 360 بازی باشه! نمیدونم چرا یه دفعه یک موج بزرگ از اخبار منفی در مورد ps3 اومد، مخصوصا امروز)

گرافیک بازی از روی این تصاویر در حد تریلری که سال گذشته در TGS نشان داده شد نیست ولی با این حال این تصاویر کیفیت خوبی ندارند. در هر صورت چیزی رو که نباید فراموش کنید این هست که این بازی 60fps هست و این مسئله خیلی خیلی مهمه. من خودم به شخصه دوست دارم سازنده ها یک مقدار گرافیک رو بیارن پایین به شرط اینکه اون رو فدای فریم ریت ثابت و ترجیحا فریم ریت 60 بکنن.
منبع:http://gamedot.blogfa.com/
 
Last edited by a moderator:

lost_planet

کاربر سایت
Sep 7, 2006
43
گفتم حالا كه كسي نيست منم بيكارم با اجازه دوباره پست ميدم.
تصاویری جدید از بازی Resistance برای ps3. خیلی دوست دارم تصاویر جدید این بازی رو در سایز واقعی و بزرگ ببینم. چون روی چنین تصاویر کوچکی قضاوت در مورد خیلی فاکتورهای گرافیکی مشکل هست. ولی یه چیزی که مشخصه اینه که این بازی انیمیشن های خوفی خواهد داشت:
c6276d3245d442c5a52539fae5cad0c5.jpg

71e8ba8e8e2196d02bab9751d42feaf3.jpg

ae4dcb45d86cccd44324a7a08b09f65d.jpg

منبع:http://gamedot.blogfa.com/
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر