اولین سیستمی که افتخار استفاده از UNIFIED SHADER را داره ---> XBOX 360
The apparent advantage of sharing pipelines is to add more assembly lines, making computation that much faster. ATI claims that this unified shader architecture allows for 48 billion shader operations per second. The Xbox 360 is the first device to use this type of architecture.
و همچنین PIXEL- PIPLINE
در مورد GPU هم اولین GPU که 10 MB DRAM جدا برای عملیات AA/AF داره
خلاصه از بهترین و جدید ترین تکنولوژی برای پردازش تصاویر 3D استفاده شده
======================================
هر دفعه عناوینی میبینم که SONY به اونها خیلی توجه میکنه ، ولی الان میبینم که توی لیست XBOX 360 هستش
یکی از این عناوین
WarDevil Release Date: TBA
WarDevil lets you play as a beast on a quest find truth in a barren and futuristic world.
Genre: Fantasy First-Person Shooter
Killing Day Release Date: Q4 2006
Killing Day is a first-person shooter designed to take advantage of next-generation hardware.
Genre: Modern First-Person Shooter
===================================
جدا از اون قضیه این یکی خیلی برام جالب بود
Call of Duty 3 (working title) Xbox 360Release Date: TBA
Call of Duty 3 continues the series of World War II shooters from Infinity Ward and Activision.
البته چیزه جدیدی نیست ولی ...
===================================
یادمه یکی میگفت PGR 3 فرق زیادی به لحاظ گرافیکی با نسل قبل نداره !!!!!!!!!!
در مورد گرافیک تماشاچیان در PGR 3
این یکی هم خالی از لطف نیست که ببینید
===================================
تصاویر زیر اطلاعات جالبی را در مورد طراحی داخل ماشین در بازیه PGR 3 را نشون میده که چه مقدار چند ضلعی به کار برده شده !!!!
و همچنین در مورد دقت طراحیه MAP و محیط