اخبار داغ کنسول ها

  • Thread starter Thread starter Behzad
  • تاریخ آغاز تاریخ آغاز

Behzad

Come on it's time to go
Administrator
سلام به همگی

من اون تاپیک قبلی و همچنین تاپیک XBOX 360 News رو به اشتباه پاک کردم !

ببخشید دیگه پیش میاد ...

در هر صورت اخبار بازیهای نسل بعدی رو در همین تاپیک بنویسید و دنبال کنید ...

با تشکر
 
در مورد دمو بگم كه بازي كه دموش مياد همه كاراش انجام شده و در حقيقت در وضعيت نهائي قرار داره، چه برسه به Forza 2 كه دوهفته ديگه ريليز خواهد شد و مطمئن باشيد الان در وضعيت توليد قرار داره، تازه اگر فرض بر اين بگيريم كه توليد تا اين لحظه تموم نشده باشه معمولاً يك هفته قبل از ريليز شروع به شيپ شدن ميشه پس در نسخه نهائي بعيد ميدونم فرق چنداني نسبت به دمو وجود داشته باشه، مگر اينكه دمو بصورت عمدي با كيفيتي پائينتر عرضه شده باشه كه من البته نديدم و نظري نميدم اما شماي كلي دمو هاي قابل بازي اينه.

خوب من نگفتم كه هنوز دارن روش كار ميكنن خدايي گفتم ؟:confused:
منم ميدونم كه كارش تموم شده ولي اون دمو كه پخش شده با گفته هاي مايكروسافت جور در نمياد .
مثل اين ميمونه كه اون دمو كيفيت اصلي خود بازي را نداره . شايد مايكروسافت بخواد در اخرين روز يه دمو و كيفيت اصلي بازي را نشون بده .
اگه يادت باشه دقيقا بازي gears of war هم اينگونه بود هيچ وقت كيفيت اصلي بازي را نشون نميدادن و بعضا يكي دوتا عكس درست حسابي ميومد و حتي تريلرهاش هم اينگونه بود ولي ديدي كه چي شد.

اين دمو و عكس ها كه از forza2 پخش ميشه يه بچه 4 ساله هم ميدونه كه اين بازي در 4aa اجرا نميشه و از يه طرف هم مايكرو ميگه اين بازي در 4aa اجرا خواهد شد پس ميشه يه جورهايي به حرف من حق بدي وگرنه منم قبول دارم اين دمويي كه اومده خيلي نا اميد كننده هست .
 
خوب من نگفتم كه هنوز دارن روش كار ميكنن خدايي گفتم ؟:confused:
منم ميدونم كه كارش تموم شده ولي اون دمو كه پخش شده با گفته هاي مايكروسافت جور در نمياد .
مثل اين ميمونه كه اون دمو كيفيت اصلي خود بازي را نداره . شايد مايكروسافت بخواد در اخرين روز يه دمو و كيفيت اصلي بازي را نشون بده .
اگه يادت باشه دقيقا بازي gears of war هم اينگونه بود هيچ وقت كيفيت اصلي بازي را نشون نميدادن و بعضا يكي دوتا عكس درست حسابي ميومد و حتي تريلرهاش هم اينگونه بود ولي ديدي كه چي شد.

اين دمو و عكس ها كه از forza2 پخش ميشه يه بچه 4 ساله هم ميدونه كه اين بازي در 4aa اجرا نميشه و از يه طرف هم مايكرو ميگه اين بازي در 4aa اجرا خواهد شد پس ميشه يه جورهايي به حرف من حق بدي وگرنه منم قبول دارم اين دمويي كه اومده خيلي نا اميد كننده هست .

خوب اين يه کلک ساده هست برای ايجاد شگفتی...مطمئن باشيد
دمويی که از اين بازی ديديد و بازی کرديد نصف کيفيت اصلی بازی رو هم نخواهد
داشت !! مايکروسافت رو بازيهايی که حساب ويژه باز میکنه برای فروش بالا از اين کارا
میکنه که باعث شگفتی بشه !
 
خوب من نگفتم كه هنوز دارن روش كار ميكنن خدايي گفتم ؟:confused:
منم ميدونم كه كارش تموم شده ولي اون دمو كه پخش شده با گفته هاي مايكروسافت جور در نمياد .
مثل اين ميمونه كه اون دمو كيفيت اصلي خود بازي را نداره . شايد مايكروسافت بخواد در اخرين روز يه دمو و كيفيت اصلي بازي را نشون بده .
اگه يادت باشه دقيقا بازي gears of war هم اينگونه بود هيچ وقت كيفيت اصلي بازي را نشون نميدادن و بعضا يكي دوتا عكس درست حسابي ميومد و حتي تريلرهاش هم اينگونه بود ولي ديدي كه چي شد.

اين دمو و عكس ها كه از forza2 پخش ميشه يه بچه 4 ساله هم ميدونه كه اين بازي در 4aa اجرا نميشه و از يه طرف هم مايكرو ميگه اين بازي در 4aa اجرا خواهد شد پس ميشه يه جورهايي به حرف من حق بدي وگرنه منم قبول دارم اين دمويي كه اومده خيلي نا اميد كننده هست .

راستش اگر دقت كرده باشيد من نه گفته هاي شما رو تائيد كردم و نه گفتم كه اشتباه بوده! من فقط در مورد قضيه يكمي بيشتر توضيح دادم، كه در انتها ميشه ازش دو برداشت كرد، يا اينكار بصورت عمدي و براي جلب توجه بوده، ويا اينكه بصورت روتين در همه جاي دنيا مرسومه كه براي بازي ها ابتدا دموي قابل بازي (منظور اكثر بازيهاست) عرضه ميشه براي اينكه مصرف كننده چون در همه جاي دنيا منهي ايران داراي شخصيت هست و به نظرش بها داده ميشه ابتدا اين دمورو دانلود كنه و اگر خوشش اومد براي تهيه بازي اقدام كنه كه اين دمو داراي كليه خصوصيات بازي اصلي هست، بخصوص در قسمت گرافيك. يا اينكه Trial version ميدن كه مثلاً 10 روز تا يك ماه ميتوني از نرم افزار استفاده كني اگر بدردت خورد بري بخري مثل اكثر نرم افزارهائي كه از اينترنت دانلود ميكنيم يا مثل MMORPG ها كه همشون Trial Version دارن. من قصدم از توضيح اون قسمت اين بود كه من فكر ميكنم كه ورژن نهائي بازي هم همينه چرا كه اگر اين چنين نباشه اون قاعده اصلي كار زير سوال ميره و ميشه گفت كه سنت شكني شده.

در كل من نه گفته شما رو رد كردم و نه تائيد و بلكه يكمقدار سعي كردم باز ترش كنم. اميدوارم الان منظورم رو بصورت كامل رسانده باشم.
 
منم دموی forza 2 بازی کردم اولش یکم تو ذوق میزنه ولی بدش دیگه نمیتونی از پای کنسول بلند شی فیزیک بازی و صدا غوغا میکنه تصادف ها خیلی واقعیه و واقعا احساس تصادف رو میده لرزه ای که به ماشین میده عالیه لرزش دسته حرف نداره گرافیک هم از pgr3 بالاتره به نظر من در کل بازی خوبیه فکر کنم هندلینگ از pgr3 راحت تر باشه
پ.ن:اونایی که میگفتن گرافیک مهم نیست کجا هستن؟این بازی گیم پلیش حرف نداره;)
 
راستش اگر دقت كرده باشيد من نه گفته هاي شما رو تائيد كردم و نه گفتم كه اشتباه بوده! من فقط در مورد قضيه يكمي بيشتر توضيح دادم، كه در انتها ميشه ازش دو برداشت كرد، يا اينكار بصورت عمدي و براي جلب توجه بوده، ويا اينكه بصورت روتين در همه جاي دنيا مرسومه كه براي بازي ها ابتدا دموي قابل بازي (منظور اكثر بازيهاست) عرضه ميشه براي اينكه مصرف كننده چون در همه جاي دنيا منهي ايران داراي شخصيت هست و به نظرش بها داده ميشه ابتدا اين دمورو دانلود كنه و اگر خوشش اومد براي تهيه بازي اقدام كنه كه اين دمو داراي كليه خصوصيات بازي اصلي هست، بخصوص در قسمت گرافيك. يا اينكه Trial version ميدن كه مثلاً 10 روز تا يك ماه ميتوني از نرم افزار استفاده كني اگر بدردت خورد بري بخري مثل اكثر نرم افزارهائي كه از اينترنت دانلود ميكنيم يا مثل MMORPG ها كه همشون Trial Version دارن. من قصدم از توضيح اون قسمت اين بود كه من فكر ميكنم كه ورژن نهائي بازي هم همينه چرا كه اگر اين چنين نباشه اون قاعده اصلي كار زير سوال ميره و ميشه گفت كه سنت شكني شده.

در كل من نه گفته شما رو رد كردم و نه تائيد و بلكه يكمقدار سعي كردم باز ترش كنم. اميدوارم الان منظورم رو بصورت كامل رسانده باشم.

بله درسته كاملا منظور منم همين بود كه هر دومون نفهميديم چي گفتيم ولي من بيشتر:biggrin1:
منم كه گفتم حرفهاي شما را كاملا قبول دارم و كاملا مشخصه كه گيم پلي و تمام جزئيات اين دمو از خود بازي ولي من ميگم كجاست اين 4aa ؟
اي مايكرو كجاست اين 4aa ?
يا مايكروسافت داره دروغ ميگه و ما سر كاريم يا به قول شما سنت شكني ميخواد بكنه .
البته اقاي سياوش به نظر من بايد يه دموي ديگه هم بعد اين عرضه بشه كه ديگه سنت شكني در ميان نباشه چون اينطوري نميشه . دموهاي قابل بازي از هر گيم منتشر ميشه ولي جزئيات كامل بازي را نشون نميدن .
مثل همين halo3 خودمون .
ولي اگه قرار باشه اين اخرين دمو از forza2 باشه بله حرف شما كاملا درسته .
 
زياد بحث نميكنم حرفهاي شما هم كاملا درسته ولي متوجه حرفهاي اون سايت نشديد اونا نيومند كه gpu را با cpu مقايسه كنند!! اين سايت اومده كل نتيجه گيري از يه دستگاه را گفته . ميگه در كل پردازنده ي گرافيكي xenos قويتر از `rsx هست و در طرفي ميگه cell هم از xenon قويتر هست و در محاسبات مثل يه اقيانوس عمل ميكنه .
ولي در كل نتيجه گيري بين xenon و xenos و پردازنده هاي cell و rsx برنده ي جنگ xbox360 هست .
xenos ميونه به تمام مشكلات قلبه كنه .
ديگه يه سايت به اين معتبري يعني نميدونه فرق gpu با cpu چيه؟!!!!
اگه مشكلي داشتيد برين به اون سايت بگيد نه منه بدبخت من فقط ترجمه كردم اينم از خوبيه ما
دوست عزیز من مظورم شما نبودی که به شما برخورده. من نمیگم سایت غلط گفته چون طبیعی هست که GPU توی این محاسبات به دلایلی که گفتم بهتره و باعث تعجب نیست. اینکه بتونه زنوس بتونه بهتر از سل عمل کنه به خاطر parallel بودن ییشترش کامل طبیعیه. حرف اون سایت هم از نظر درسته ولی دو تا نکته داره :
برنامه نویسی برای استفاده از GPU سخت تره
رسیدن به اون Theoritical peakبه علت نداشتن efficiency زیاد میتونه سخت تر باشه
منظور من این بود کلا سل انتخاب بهتریه به علت اینکه ساخت software براش راحت تره و میشه خیلی efficient بود. وگرنه فکر کنم 8800 یا HD 2900 از همه توی این زمینه ها قوی تر باشن ولی فعلا به علت پیچیدگی کار نرم افزاری براشون موجود نیست.
اینم مثال
ATI Radeon GPUs currently running Folding@home are outperforming the PlayStation 3 on a per capita basis
که میگه کارت های گرافیک ATI ازPS3 در این محاسبات سریعتر هستند (سل از پروسسور کامپیترهای عادی 20X سریعتره) که خودش قدرت GPU رو نشون میده.ممکن هم هست که اخر برای زنوس Folding@Home رو بسازن که در اون صورت قدرت X360 بیشتره.
http://www.dailytech.com/article.aspx?newsid=7238

--------------
در مورد دموی Forza 2 هم بگم با اینکه فیزیک و صدای بازی عالین اما این گرافیک بازی رو توجیح نمیکنه. بازی که این همه براش تبلیغ شده و سرامد ریسینگ های X360 هست نباید با این وضع بیاد بیرون دموش! به نظر من گرافیک این بازی حتی در حد هم PGR3 نیست (هرچند ماشین ها قشنگ ترن اما پر jaggies )
نکته عجیب اینه چرا دموی این بازی 600MB هست در حالی که برای PGR3 حدود 1GBبود و من اینجا خودمو الگی قانع میکنم که گرافیک توی نسخه اصلی رفته بالا :biggrin1: ..دیگه ارزو گردن عیب نیست!:-"
امیدوارم تا روز ریلیز بتونن یه کاری بکنن. من بازی رو میگیرم اما....
 
آخرین ویرایش:
The Club قراره برای pc هم بیاد حتی minimum system requirements بازی هم اعلام شده که واقعا پایین هستش:eek:
* CPU Speed: Intel Pentium 4 2.0Ghz / AMD
* Athlon XP 2000+ processor
* RAM: 512MB system RAM
* Video Card: 100% DirectX 9.0c compatible
* 64MB video card with latest manufacturer
* drivers (see supported chipsets below)
* Hard Drive: 2.2GB of uncompressed free hard
* drive space
* Operating System: Microsoft Windows 2000 or
* XP with latest service pack installed
* DirectX Version: DirectX 9.0c (included on disc)
65zm03l.jpg
 
سلام

ratchet-clank-future-tools-of-destruction-20070510114055561-000.jpg

سایت IGN مصاحبه ای با سازنده های بازی Ratchet And Clank Future : Tools Of Destruction انجام داده که در زیر میخونین :
+ تا حالا 4 بازی از این سری برای PS2 و یکی برای PSP ساخته شده. در هنگام ساخت R&C Future چه کارهایی برای بهتر کردن بازی و استفاده از سخت افزار جدید جذابتر کردن Ratchet و روبات همراهش Clank انجام میدین ؟
* بعد از ساختن 4 بازی ما دیگه احساس کرده بودیم که تا جایی که محدودیتهای PS2 اجازه میدن کار کردیم.ما بهترین زمان رو برای پیش تولید R&C Future انتخاب کردیم که به ما وقت کافی برای ور رفتن با سخت افزار و تکنولوژی PS3 رو میداد و اینکه چه طوری میتونیم پیشرفتهای زیادی در این سری ایجاد کنیم. این واقعآ برای ما هیجان انگیز بود که میتونستیم جهانی با جزییات بیشتر و رویایی تر بسازیم. کیفیت نورپردازی با تکنولوژی های با جزییات بالای ما ترکیب شده و دنیایی واقعی با فعالیتهای زیاد و محلهای مختلف برای جستجو رو فراهم کرده. علاوه بر این تکنیکهای شخصیتی پیچیده به ما امکان ساختن کاراکترهایی با جزییات بیشتر , دقیقتر و جالبتر رو میده.
خیلی از چیزهایی که بازیکنان در شماره های قبل از اونها لذت میبردند , در این نسخه به وسیله تکنولوژی جدید جالبتر هم شده.مثلآ ما از SIXAXIS برای بعضی از اسلحه هامون استفاده کردیم.برای نمونه اسلحه Tornado Launcher اسلحه ای هست که میتونه گردباد پرتاب بکنه و بازیکنان میتونن با تکون دادن دسته این گردباد رو کنترل کنند.بازیکنان میتونن از این اسلحه برای دفاع در برابر حمله همزمان چند دشمن استفاده کنند. این چیزی بود که ما در بازیهای قبلی نمیتونستیم بدون از دست دادن کنترل Ratchet به صورت همزمان انجام بدیم.
ratchet-clank-future-tools-of-destruction-20070510114513057-000.jpg

+ یکی از معدود چیزهایی که در مورد ساخت این بازی میدونیم این هست که شما تیم سازنده بازی رو وقتی دور هم جمع کرده بودین که Ted داشت هنوز روی Resistance کار میکرد.میتونین به ما توضیح بدین که چطوری نقش شما در ساختن این بازی عوض شد و ساختن این بازی در مقایسه با بازیهای قبلی چه تفاوتی برای شما داره ؟
* این وظیفه ای که من برعهده گرفتم خیلی سخته ! خوشبختانه Ted خیلی وقتها به ما سر میزنه و توصیه های خیلی ارزشمندی میکنه.اگرچه من در قسمت طراحی از همون زمان PS2 و از اولین بازی سرپرست تیم بودم ولی الآن مسوولیتهای من بیشتر از قبل شده مثل کارگردان خلاقیتها که درگیر همه مسایل مربوط به خلاقیتهای جدید به کار رفته در بازی جدید میشه.
در حالی که هنوز هم نقش سرپرست طراحی در اختیار من هست , باید روی جنبه های داستانی , هنری و انیمیشنهای بازی هم نظارت داشته باشم.این نقش برای ما جدید هست و خیلی جالبه که یک نفر به صورت همزمان روی داستان , گیم پلی و کارگردانی بصری بازی نظارت داشته باشه.
+ Sony` Gamers Day هفته دیگه برگزار میشه و زمان زیادی بهش نمونده.این میتونه زمان مناسبی برای معرفی بهتر R&C Future باشه. شما چه کارهایی برای نمایش بازی انجام میدین و روی چه چیزهایی تمرکز میکنین ؟
* ما خیلی هیجان زده هستیم که میتونیم نگاهی کوتاه به Tools Of Destruction در حالتی که هنوز به طور کامل طراحی نشده (Work In Progress) در Gamers Day داشته باشیم. ما دوست داریم در مورد رویای خودمون برای نسل آینده کنسولها و اینکه چرا توی اون هزارپاهای رقاص وجود دارند ! ما همچنین میخواهیم به وسیله نمونه هایی درون گیم پلی نشون بدیم که این بازی جذابترین و پرجنب و جوش ترین نسخه از این سری هست.همین طور ما اسلحه ای جدید با یک Gadget (وسایل جالب کمکی) جدید در مرحله ای جدید رو نمایش میدیم.
+ این دمو چقدر هست و چه قسمتی از بازی رو دربرمیگیره ؟
* این نمایش نسبتآ کوتاه هست , اگرچه ما بعد از اون هم قسمتهایی از بازی رو در آینده نزدیک نشون میدیم. گیم پلی ای که در Gamers Day نمایش داده میشه از شهر Kerchu هست که حدود دو سوم این منطقه در بازی اصلی رو شامل میشه.
+ چند تا اسلحه در این دمو وجود خواهد داشت ؟
* بستگی داره ولی من به شما قول بیشتر از 5 اسلحه رو میدم.
+ زمان ساخت این بازی چقدر طول میکشه ؟ چه زمانی شما فکر میکنین که بازی کامل شده ؟
* ما بیشتر از نیمی از راه رو رفتیم. ما الآن به سختی روی بهبودهایی در زمینه نورپردازی و سایه زنی کار میکنیم. ما ایده خوبی در مورد زمانی که بازی کامل میشه و میتونه عرضه بشه داریم ولی دوست نداریم که با اعلام زمانی رسمی و بدشانسی های احتمالی در زمینه تولید بازی مشکلی به وجود بیاد. ما از الآن به فکر عرضه بازی در پاییز امسال هستیم.
+ ساختن R&C Future چه تفاوتهایی با Resistance داره ؟ آیا این دو بازی از نظر تکنیکی کاملآ متفاوت هستند یا میشه به آسونی بینشون حرکت کرد ؟
* اول از همه باید دوباره توضیح بدم که این دو بازی کاملآ با هم فرق دارند. میشه گفت طراحی هنری , انیمیشنها و گیم پلی این دو بازی کاملآ با هم متضاد هستند. به این معنی که خیلی از تکنولوژی هایی که ما در Resistance به کار گرفتیم , در Tools Of Destruction بیجا هستند و کاربردی ندارند. البته من باید بگم که ما درسهای مختلفی از Resistance برای تولید R&C Future گرفتیم. ما فکر میکنیم که مردم بعضی از انتقال تکنولوژی ها رو به طور واضح بفهمند.البته ما خیلی از تکنولوژی های جدید و هیجان انگیز رو هم خودمون به بازی اضافه کردیم و میتونیم با خیلی از بازیسازهای دیگه رقابت کنیم.
به طور خاص ما از وسایل و توانایی های خودمون برای خلق دنیاها و شخصیتهای با جزییات بالا استفاده میکنیم.ما بهبودهای زیادی در کارمون داشتیم , مثل جزییات بیشتر در فواصل زیاد , فیزیک بهتر و سیستم های FX که میتونه اشیای بیشتر و انفجارهای بهتری رو نمایش بده و همین طور نورپردازی پیشرفته تر که همه اینها به ما اجازه میدن دنیاهایی با جزییات بالا و دقیق داشته باشیم.
ratchet-clank-future-tools-of-destruction-20070510114053936-000.jpg

+ فکر میکنین چه زمانی تاریخ عرضه دقیق رو اعلام کنین ؟ بیاییم با هم راحت تر باشیم ! همین الآن به ما بگین !
* من هنوز به دنبال یه موقعیت مناسب و خوب میگردم و الآن نمیتونم چیزی بگم !
+ Ratchet های قبلی قسمتهای Multiplayer جالبی داشتند.چه نوع بخش Multiplayer ای رو میتونیم در این بازی جدید شاهد باشیم ؟ Co-op ؟ Death Match ؟
* ما تصمیم گرفتیم که R&C Future کاملآ روی ماجراهای بازی در بخش عظیم Single Player متمرکز بشه.این تصمیم به خاطر چیزهایی بود که ما از طرفداران این سری میدونستیم.( تعداد زیادی که بخش Single Player رو بازی کرده بودند ) و برای همین وقت خودمون رو در این بخش به کار بردیم.ما بعد از بررسی نسخه های قبلی فهمیدیم که بهتره این بازی رو به صورت Single Player بسازیم تا به اصل و ریشه بازی هم نزدیکتر بشیم.
+ واقعآ ؟ ولی الآن شما پشتوانه خیلی بزرگی دارین و کارهای خیلی زیادی برای Resistance انجام دادین. آیا ساختن بخش Multiplayer کار سختی هست یا شما میخواین به ریشه های اصلی این سری بازیها نزدیک بشین ؟
* وقتی که ما تکنولوژی های زیادی رو در بخش Multiplayer بازی Resistance به کار بردیم , این نکته خیلی مهمی بود که ما باید روی چه چیزی بیشتر تمرکز میکردیم.سری بازیهای R&C با ماجراجویی هایی وسیع آغاز شد و بعدها به بازی ای که بیشتر تمرکزش روی تیراندازی بود تبدیل شد. وقتی ما کار روی تجربه ای جدید در PS3 رو آغاز کردیم , به فکر رسیدن به ریشه های ماجرایی و اکتشافی اولین نسخه ها به همراه داستانی توط‌ئه آمیز بودیم. برای اینکه بازی ای با داستان بزرگ و عظیم داشته باشیم , ترجیح دادیم که همه انرژی مون رو روی بخش Single Player قرار بدیم.
+ آیا امکان قرار دادن بخشهای Multiplayer در آینده برای این بازی وجود داره ؟ مثلآ یک Expansion Pack ؟
* من دوست دارم که جواب سوال شما رو بدم ولی الآن کمی برای جواب دادن زود هست. ما ایده هایی در این زمینه داریم ولی الآن همه تمرکز خودمون رو روی بازی اصلی جمع کردیم که خیلی عظیم هست.
+ چه زمانی شما با Evan در شرکت Naughty Dog تماس میگیرین و ایده ترکیب کردن سرزمین Ratchet با دنیای Jak رو بهش میدین ؟ ایده خیلی جالبی میشه !
* من پیغامهایی به Evan دادم که ما میتونیم یک MMO با حضور Ratchet و Jak بسازیم که به زمین میان و با Hale و Drake (شخصیتهای بازیهای Resistance و Uncharted) یک تیم رو تشکیل میدن ! ولی به دلایلی اون جواب حرفهای منو نداده !


موفق باشین.
 
Halo 3 Beta فکر کنم تا 5 روز دیگه در xbl قرار میگیره(دقیقا مطمئن نیستم) اینم عکسهایی از این بازی:









Condemned 2: Bloodshot که در Q1 2008 ریلیز میشه هنوز عکسی از بازی منتشر نشده ولی اسم شخصیت بازی Ethan Thomas هست اینم عکس طرف:



دموی Blacksite: Area 51 هم در market place قرار گرفت اینم ویدویی از اون:


http://xboxyde.com/news_4322_en.html


The Club


Virtua Fighter 5 نسخه ی 360 :



Sega بازیه جدیدش رو با اسم Universe at War: Earth Assault معرفی کرد این بازی برای PC و XBOX360 در سال 2008 ریلیز میشه اینم اولین عکسهای منتشر از نسخه ی 360 :


Dynasty Warriors: Gundam هم (Gundam Musô in Japan) برای XBox 360 هم علاوه بر PS3 ریلیز خواهد شد این خبر رو رسما Namco اعلام کرد:



یوبی سافت بازیه جدید خودش رو که اختصاصی برای 360 هست با اسم Naruto: Raise of a Ninja معرفی کرد این بازی در سبک action-aventure هست و توسط استدیو Montréal team ساخته میشه !!





موفق باشید
 
آخرین ویرایش:
More Xtender XCM Products: XFPS Mini Guitar and HDMI-cable for Original 360
بالاخره کابل hdmi هم برای کنسولهای سفید معمولی تا دو ماه دیگه میاد !
این خبرو Team Xtender اعلام کرده و این اولین کابل میتونه تا 1080i رو ساپورت کنه (نمیدونم چرا 1080p رو ساپورت نمیکنه)
پ.ن:باید دید کیفیت این کابل چجوریه و ایا ارزش خریدن داره! اگه خود ماکروسافت این کابلو بزنه خیلی بهتر میشه
 
آقا این تاپیک اخباره... پس ادامه ندیم،ولی در مورد پستت اینو بگم که هیچ وقت analog to digital فایده نداشته،مثل اینکه بیایید آهنگ هایی که تو کاست دارید را تو سی دی بریزید،کیفیت بالا میره اونوقت؟
 
بچه ها سایت GameSpot یه دمو از Halo 3 نسخه Beta رو گذاشته که به صورت Real Time هستش فکر از قسمت Multi Player ش باشه برید ببینید . یکی هم متنشو ترجمه کنه ببینیم چی نوشته .
 

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

تبلیغات متنی

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or