بیایید با XBOX 360 آشتی کنیم
HD Trailer X05 Trailer Uploaded: 10/21/2005
Watch video:
320 x 180 (6.9 MB)
640 x 360 (27.3 MB)
1280 x 720 (41.8 MB)
-------------------------------------------------
X05: Rainy Night Demo (Off-Screen)
پیشنهاد میکنم این یکی را حتما DOWNLOAD کنید
Uploaded: 10/4/2005
Watch video:
640 x 360 (44.1 MB)
----------------------------------------------------------
X05 Trailer
قسمت 4
Uploaded: 10/4/2005
Watch video:
320 x 180 (5.4 MB)
------------------------------------------------------------------
Gears of War (Off-screen)
قسمت 3
Uploaded: 9/16/2005
Watch video:
640 x 360 (12.3 MB)
----------------------------------------------------------------------
Gears of War (Off-screen)
Uploaded: 9/16/2005
قسمت 2
Watch video:
640 x 360 (23.4 MB)
-------------------------------------------------------------
Gears of War (Off-screen)
قسمت 1
Uploaded: 9/16/2005
Watch video:
640 x 360 (20.7 MB)
----------------------------------------------------------------------
High-Quality Trailer HD
Uploaded: 8/4/2005
Watch video:
320 x 180 (7.0 MB)
640 x 360 (23.6 MB)
1280 x 720 (102.3 MB)
-------------------------------------------------------
E3 2005 Trailer
Uploaded: 5/17/2005
Watch video:
320 x 240 (7.5 MB)
----------------------------------------------------------------------
این را برای تشریح چگونگیه تغییرات تعداد FRAME های بازی ها در 2 حالت 4 AA گذاشتم
که میشه نتیجه گرفت بر خلاف کارت گرافیک های PC که در حالت AA حداقل 10 FRAME ( 6800 ULTRA کمتر میده
در GPU ی XBOX 360 هیچ افت کیفیتی نخواهد داشت
The daughter die is where the 10MB of embedded DRAM resides, but there is also a great deal of logic on the daughter die alongside the memory. The daughter die features 192 floating point units that are responsible for a lot of the work in sampling for AA among other things GPU would be able to handle the resolution with 4X AA enabled at no performance
penalty
به نظر من CLOCK 500 MHZ برای یک GPU که UNIFIED SHADER هست و پیکسل ها پاپلاین هاش با هم ترکیب شده در ضمن 10 MB DRAM برای AA/AF و ... داره مناسب هستش به مدد 48 خط لوله
ATI تا اینجای کار بار سنگینی را از دوش GPU برداشته پس نباید این مقدار CLOCK با بقیه مقایسه بشود