البته مارک رین نگفته که روولوشن توانایی استفاده از موتور سوم آنریل رو نداره (در حقیقت اون هنوز Dev Kit نهایی روولوشن رو ندیده) بلکه گفته این موتور خصوصیات خودش رو در رزولوشن های بالا (HD) نشون میده و چون روولوشن اون رزولوشن ها رو ساپورت نمیکنه استفاده از این موتور برای این کنسول بی معنیه.نوشته شده توسط dinosaur:مثل اينکه کنسول Revolution توانايي استفاده از موتور گرافيکي Unreal 3 رو نداره.به گفته سايت Joystiq يکي از مسوولان شرکت Epic گفته ما نميتونيم از موتور گرافيکي Unreal 3 روي اين کنسول استفاده کنيم ولي اين شخص گفته هنوز نسخه نهايي کنسول Revolution رو نديده.مارک رين در ادامه صحبتهاش گفته از موتور گرافيکي Unreal 2 به بهترين شکل ميشه در کنسول Revolution استفاده کرد.
سلامکلاس زبان انگلیسی جلسه دوم ( جلسه اول توم ریدر!!! :cheesygrin: )
اسم بازی هالو نیست :cheesygrin: بلکه هیلو هست (Heilo)
:cheesygrin:
تا الان بازی حدودا 7.5 تا 8 میلیون نسخه فروش کرده که پرفروشترین بازی XBOX محسوب میشه و جزو 30 بازی پرفروش تاریخ هست البته این رو هم توجه کنید که بازی برای XBOX که 22 میلیون نسخه فروش کرده (در واقع فروش پایینی داشته) عرضه شده و اگه بخوایم از لحاظ نسبی بررسی کنیم یعنی بازی های پرفروش نسبت به تعداد کنسولهای فروخته شده (که بازی برای اون کنسول ساخته شده) حساب کنیم فکر کنم Halo 2 از همشون بهتر باشه یعنی به نسبت دارندگان یک کنسول تا بحال Halo 2 بیشتز از همه تونسته توجه دارندگان یک کنسول رو جلب کنه!
حدسش رو میزدم معلوم نشده باشه...حالا باید دید Ubisoft چکار خواهد کرد.
کلآ گفتن هالو 2 خیلی باحالتره تا هیلو 2 . عظمت بازی رو میبره بالا !سلام
تو هم شدی معلم!!!!!!!!!!
ولی به خدا من همیشه میگم هیلو 2 ولی وقتی مینویسم میگم هالو 2 چون این طوری تو فروم ها جا افتاده...
Dark Watch 2 قرار بود ساخته بشه یا توی GDC مشخص شده ؟این هم ویدئوی بازی Dark Watch 2 از GDC. بازی قراره برای ps3 , X360 عرضه بشه.
مایکروسافت برای بیشتر کردن فروش کنسولهاش چه بازیهایی میفرسته بیرون !!!البته دلیل این بالا رفتن نسبی فروش هم عرضه Rumble Roses XX بود.
:cheesygri نظر من دقیقا برعکسه. ولی توی این مایه ها من خودم با تلفظ Hallow حال میکنم.کلآ گفتن هالو 2 خیلی باحالتره تا هیلو 2 . عظمت بازی رو میبره بالا !
Dark Watch 2 که خیلی وقت پیش گفتن که ساخته میشه ولی کنسولش مشخص نشده بود و در GDC هم اولین تصاویر اون نشون داده شد و ساخت بازی دوباره تایید شد.Dark Watch 2 قرار بود ساخته بشه یا توی GDC مشخص شده ؟
:exclaim: WOAH! من نمیدونم میدونید یا نه ولی توی ژاپن بازی Rumble Roses فوق العاده محبوب هست و اگه مثلا روی ps2 میومد خداد تا فروش میکرد. مثلا یه همچین بازیهایی شاید بیرون ژاپن اونقدر محبوب نباشن ولی تو ژاپن به طرز عجیبی محبوب هستن مثلا همین بازی Pro Yakyuu Spirits تو ژاپن خیلی محبوبه.مایکروسافت برای بیشتر کردن فروش کنسولهاش چه بازیهایی میفرسته بیرون !!!
In another part of the intarweb(b3d) a fellow ****er, and PS3 dev, responds to some statements in a discusion regarding the amount of RAM reserved for the PS3 OS.
Back on PS2 the kernel reserved memory was halved (from 2M to 1M) in a fairly early SDK (but not, IIRC, before the first batch of titles), so it's not without precedent.
True, although even 2MB was only ~5% of PS2 memory, the supposed 100MB would be 20%.
As for following precedent - if their most recent product on the market defines it, it doesn't seem like something we should be wishing for >
The relatively large chunk being reserved for the OS isn't the end of the world but you're not going to hear any developers say they wouldn't like to get some of it back.
That's always true, however personally I don't think the reserved memory is Ever an issue in itself - you design your application around fixed size memory regardless of what the hw designers give you.
The issue at hand is plain and simple with multiplatform stuff only.
When the nearest competing product has like 1/10th of your system total memory, it's completely irellevant if you loose 1/5th of it to Kernel, but the story is a LOT different when the paralel platforms are evenly matched in terms of available memory...
One developer clarified during that thread that the memory reservation is 64MB XDR (OS) and 32MB VRAM (framebuffer).
That is 3 times the X360. Wow. Fucking A Sony.
Most of us as far as I know wanted those features while not playing a videogame. I personally think what SONY is doing is bad... They are basically sacrifising potential power that could be utilized for videogames. 1 SPE + a minimal PPE CPU time + 64MB XDR + 32MB GDDR3 is IMO a big sacrifize.. all of these could be used in games instead
As a gamer, I'd rather have the 96MB back.
Code:[LEFT] [U]X360[/U] [U]PS3[/U] Total RAM: 512MB + 10MB 256MB + 256MB OS reserve: 32MB 64MB + 32MB Remainder for game code: [B]490MB 416MB[/B][/LEFT]
That's almost a Revolution difference!