احیا شدن عنوانی مرده از طرف Ubisoft's با نام Killing Day

HosseinBrusli

کاربر سایت
Jun 19, 2010
3,265
نام
حسین
killing610.jpg


در مراسم E3 سال 2005 سونی مقدار زیادی تریلر از بازیهای آینده ، مخصوص Playstation 3 پخش کرد . یکی از بازیهای پخش شده ، بازی Killing Day بود که به صورت FPS و با تاکید بر dual-wielding ( یه اصطلاحه ) توسط Ubisoft's در حال ساخت بود . بعد از مراسم E3 خبری از بازی نشد و همه نشانه های ساخت بازی از بین رفت . اما مدتی پیش مجددا نام این بازی بر سر زبانها افتاد و حال نشانه هایی ازاحیا شدن مجدد بازی توسط Ubisoft's وجود دارد . در حال حاضر علائم و مارکهایی تجاری ثبت شده است که میتواند مرتبط با این بازی باشد . همچنین طبق اطلاعات موجود در اداره بایگانی و ثبت اسناد و اختراعات آمریکا ، Ubisoft هنوز بازی را به طور کامل لغو نکرده و اطلاعاتی به این مرکز در باره ثبت بازی داده شده . این این اطلاعات میتواند نسخه ای از این بازی را درآینده ای نزدیک تایید کند . با این حال Ubisoft توضیحات کمی راجع به این موضوع میدهد .


منبع
 

SMM9

عضو تحریریه
Aug 9, 2010
6,815
نام
مرتضی
dual-wielding خیلی ایده خوبیه همیشه ارزوم بود تو یه Fps بتونم همچین کاری رو با این کیفیت و فیزیک بکنم واقعا چرا همچین شاهکاری رو باید بیخیال بشن؟
 

Daedalus

کاربر سایت
Apr 8, 2010
12,576
نام
فرهود
یعنی برخلاف همه FPS های دنیا که یه اسلحه دستته توی این بازی میتونی همزمان دو تا اسلحه رو کنترل کنی و با هر کدوم مجزا بازی کنی.

Halo پس چیه ؟ :D
 

fifa 12

کاربر سایت
Jul 21, 2011
1,628
نام
سپهر
Dual- Wielding اصلا اصطلاح نیست.

شما احتمالا E3 ان سال و به طبع نمایش این بازی رو یادت نمیاد. یه بابای توی جفت دست هاش تفنگ داشت و یه FPS با دو اسلحه بود. گیم پلیش هم قرار بود روی استفاذه مجزا از هر اسلحه تاکید داشته باشته. البته هیچ وقت مشخص نشد میخوان این ایده رو چجوری پیاده کنن اما ان موقع به سبک کنترل بازی گفتن D-W. یعنی برخلاف همه FPS های دنیا که یه اسلحه دستته توی این بازی میتونی همزمان دو تا اسلحه رو کنترل کنی و با هر کدوم مجزا بازی کنی.

Killing Day یکی از انحصاری های بی سر و ته PS3 بود که به نظرم از بس افتضاح بود کنسل شد. این سیستم گیم پلی نگفته احمقانه هست.
باو من اون موقع e3 رو ادم حساب نمیکردم:dسال بعدش فهمیدم که e3 از نون شب واجب تره>:d
 

HosseinBrusli

کاربر سایت
Jun 19, 2010
3,265
نام
حسین
شما دقیقا کدوم قسمت Halo دوتا اسلحه میگیری دستت و به صورت مجزا هرکدوم رو کنترل میکنی؟ بگو تا ما هم روشن شیم.

halo رو که من یادم نمیاد ، اما مکس پین کاملا 2 اسلحه تو دستاش میگیره ! همینطوری منظورته ؟
 

OMG

کاربر سایت
Sep 17, 2012
4,223
نام
امیرحسین
halo رو که من یادم نمیاد ، اما مکس پین کاملا 2 اسلحه تو دستاش میگیره ! همینطوری منظورته ؟
به صورت مجزا هرکدوم رو کنترل میکنی؟
وگرنه تو COD هم میشه دوتا تفنگ بگیری دستت:D
MW2 که بعضی سلاح ها دوتای بودن:D
 

Dinosaur

Loyal Member
Sep 29, 2005
16,995
نام
آریا
این Killing Day هر چند وقت یه بار یه خبر میاد که احیا شده ولی دوباره میره توی کما. سال 2009 هم خبر زنده شدنش پخش شد ولی دوباره ناپدید شد !
از تریلرش فقط یه تیکه رو یادمه که پشت یه مجسمه ای کاور میگرفت و یه جا هم یه شیشه با کیفیتی بود که می شکست و دشمن ها می افتادن پایین ! :D ولی این عکسه رو الآن می بینم اصلاً چیز خاصی نداره ، برعکس تصوری که از گرافیک تریلر توی ذهنم هست.

Dual- Wielding اصلا اصطلاح نیست.

شما احتمالا E3 ان سال و به طبع نمایش این بازی رو یادت نمیاد. یه بابای توی جفت دست هاش تفنگ داشت و یه FPS با دو اسلحه بود. گیم پلیش هم قرار بود روی استفاذه مجزا از هر اسلحه تاکید داشته باشته. البته هیچ وقت مشخص نشد میخوان این ایده رو چجوری پیاده کنن اما ان موقع به سبک کنترل بازی گفتن D-W. یعنی برخلاف همه FPS های دنیا که یه اسلحه دستته توی این بازی میتونی همزمان دو تا اسلحه رو کنترل کنی و با هر کدوم مجزا بازی کنی.

Killing Day یکی از انحصاری های بی سر و ته PS3 بود که به نظرم از بس افتضاح بود کنسل شد. این سیستم گیم پلی نگفته احمقانه هست.
ماکان منظور از Dual Wielding همون گرفتن دو اسلحه به صورت معمولی هست ! :D ولی خب همون طور که گفتی تریلرش یه جوری بود که انگار دست چپ و راست کنترلش جدا هست !! که خب همچین چیزی با کنترلرها انجام شدنی نیست یا اگه انجام بشه هم خیلی سخته (مثلاً با D-Pad راه بریم و با آنالوگ ها تیر بزنیم که خب دیگه دسته میترکه) مگر اینکه مثلاً On-Rail بوده باشه.

Halo پس چیه ؟ :biggrin1:
منظور ماکان این بود که هر دست جداگانه حرکت داده میشه ، نه اینکه جداگانه تیر بزنه ! :D
 

Kavigne

کاربر سایت
Sep 16, 2007
7,940
@ آریا :
راه داره!:D اگر همون تریلر رو با دقت نگاه کنی این جوری به نظر می رسه مکانیزمش این جوریه، در جاهای خاصی که Playable Character راه نمیره با هر دو آنالوگ نشونه گیری می کنه. مثلا، می تونه این جوری باشه که هر جا اراده کردی یه R3 یا Select رو فشار بدی بعد با جفت آنالوگها بشه نشونه گیری کرد.
من این همه نبوغ رو در طراحی مکانیزم گیم پلی از کجا آوردم خودمم نمی دونم:D!
 

PrinceofPersiα

کاربر سایت
Jul 4, 2006
3,462
این بازی باید احیا میشد! اولین تریلرش رو دیدم معرکه بود! Eight Days

c3677_eightDaysDev.jpg
فک کنم این دو تا بازی ربطی به هم نداشته باشن. چون یکیش اول شخصه ، یکیش سوم شخص
اسمشون هم فرق می کنه تازه:d
------------------------
دقیقا!!! هیچ ربطی به هم ندارن برادر! حتما فکر کردی که من فکر کردم که ربط دارن آره ؟
yahoo_21.gif


316217_eyval_dozari.gif
 
آخرین ویرایش:

hmd2009

کاربر سایت
Oct 3, 2008
4,585
نام
حمید
فک کنم این دو تا بازی ربطی به هم نداشته باشن. چون یکیش اول شخصه ، یکیش سوم شخص
اسمشون هم فرق می کنه تازه:d

دقیقا!!! هیچ ربطی به هم ندارن برادر! حتما فکر کردی که من فکر کردم که ربط دارن آره ؟:))
 

Naruto

کاربر سایت
Dec 5, 2009
3,383
نام
داود
دوستانی که این بازی رو نمیشناسن می تونن مراجعه کنن به کنفرانس سونی در E3 سال 2005 که در اون بعد از معرفی PS3 از این بازی به عنوان Launch Title برای این کنسول معرفی شد. بازی اون زمان خیلی خوب به نظر می رسید و شخصیت بازی دو اسلحه رو (مثل مکس پین) گرفته بود و فیزیک بازی در اون زمان حرف نداشت. البته بازی کنسل شد و هیچ وقت عرضه نشد.

حالا بماند اون کنفرانس چه قدر سونی خالی بست و مانورای الکی داد. هیچ وقت یادم نمیره گفتن کنسول دو تا HDMI داره و میشه هر کدوم از HDMI ها رو جداگانه به یه TV وصل کرد و همزمان که یک نفر داره بازی می کنه نفر دوم بره تو وب بچرخه. یا اون تریلر CG که از Unreal گذاشتن و می گفتن Real Time اجرا میشه. خداییش چه سر کاری گذاشته بود سونی اون سال.
 
آخرین ویرایش:

SAEIDX360

کاربر سایت
Jun 17, 2008
392
نام
سعید
دوستانی که این بازی رو نمیشناسن می تونن مراجعه کنن به کنفرانس سونی در E3 سال 2005 که در اون بعد از معرفی PS3 از این بازی به عنوان Launch Title برای این کنسول معرفی شد. بازی اون زمان خیلی خوب به نظر می رسید و شخصیت بازی دو اسلحه رو (مثل مکس پین) گرفته بود و فیزیک بازی در اون زمان حرف نداشت. البته بازی کنسل شد و هیچ وقت عرضه نشد.
حالا بماند اون کنفرانس چه قدر سونی خالی بست و مانورای الکی داد. هیچ وقت یادم نمیره گفتن کنسول دو تا HDMI داره و میشه هر کدوم از HDMI ها رو جداگانه به یه TV وصل کرد و همزمان که یک نفر داره بازی می کنه نفر دوم بره تو وب بچرخه. یا اون تریلر CG که از Unreal گذاشتن و می گفتن Real Time اجرا میشه. خداییش چه سر کاری گذاشته بود سونی اون سال.
خدایش کی جوابگوی اون همه دروغ و چرند سونی تو سال 2005 بود?!همه به سرعت یادشون رف اصا همچین قول هایی داده شده!!!!:-(از دموی فوق العاده CG killzone و وعده های دروغی در مورد خروجی هاش که هر کدوم فردازش تصویر جداگانه بصورت همزمان داره و یادمه سگا ی بازی معرفی کرد fps بود بنام phantom saga!!!!ی همچین چیزی که اونم از پیش رندر شده بود!!!فقط تریلر تایید متا گیر 4 با انجین 3 اونم حالت طنز داشت نشون داده شد!!!!در حالی که یادمه پیتر مور تو E3 در مورد x360 میگفت توانایی720p رو داره!!!و هرچند پایینتر از حد انتظار بود اما واقعیتو گفت!حالا افتضاح خالی بندی بودن تمام دمو Eight Days بماند که بدن دستشون رو شد که hud که تو دمو نشون دادنم صرفا برای اعتماد و هرچه بیشتر فریب دادن طرفدارای ps3 بوده و خیلی خوب به هدفشونم رسیدن!!!!!
 
Last edited by a moderator:

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر