احتمال عرضه Whore Of Orient در سال 2015

Grey Warden

Dragon Age Scholar
Loyal Member
Sep 13, 2006
6,427
نام
مجتبی

Whore Of Orient کار جدید سازندگان عنوان L.A. Noire انتظار میرود در سال 2015 کامل شده و عرضه شود.
همچنین توضیحاتی در مورد فرم کلی بازی داده شده که عنوانی شبیه به L.A. Noire,اکشن ادونچر روایی و مبتنی بر داستان خواهد بود که همانند آن از تکنولوژی MotionScan استفاده خواهد کرد.
داستان بازی در سال 1936 در شهر شانگهای چین اتفاق خواهد افتاد و نقش اصلی آن پلیسی بین المللی خواهد بود که ناامیدانه سعی در برقراری صلح و آرامش دارد.
سازندگان این پروژه که اولین خبرهای آن نوامبر سال گذشته به بیرون درز کرد اکثرا همان سازندگان بازی قبلی گروه یعنی L.A. Noire خواهند بود و انتظار میرود بازی برای کنسولهای نسل و PC بعد عرضه خواهد شود.
همچنین وظیفه انتشار این عنوان به عهده Warner Bros خواهد بود.

منبع
 

.:ab:.

کاربر سایت
Mar 29, 2011
1,486
نام
محمد
تکنولوژی که برای ساخت L.A. Noire به کار بردن کاملا برای صنعت گیم لازمه یعنی همه ی بازیا باید از این نوع انیمیشن استفاده کنن حسی که موقع بازی کردن به آدم دست میداد واقعا فوق العاده بود و یکی از دلایلی که حس واقع گرایی رو موقع بازی کردنش به آدم میداد همون انیمیشنای صورت بود در کل L.A. Noire یه پدیده و یه چیز نو تو صنعت گیم بود و تیم باندی یه استدیوی خوش ذوق که باید تو این صنعت دووم بیاره این صنعت برای پیشرفت و ترقی بیشتر و در اومدن از این حالتی که الان توش گرفتاره به اینجور استدیوها که با خودشون ایده های نو دارن نیاز داره
L.A. Noire بدون شک یه شاهکار و یکی از متفاوت ترین بازیای این نسل بود
 

kaizershauze

AMOR CTPACTb 信念 RÊVES
کاربر سایت
Jul 6, 2012
14,730
نام
امین رضا
اینطور که اسم بازی نشون میده باید چندتا مرحله ام تو پاتایا داشته باشه! :d

نه متاسفانه:">
Whore Of Orient لقب شهر شانگهای چین هست:-b

Once a city known for decadence and vice, this article explores whether Shanghai's nickname as “Whore of the Orient” still applies to the city today
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر