شایعه احتمال عرضه بازی Red Dead Redemption 2 برای PC قوت گرفت!

وضعیت
گفتگو بسته شده و امکان ارسال پاسخ وجود ندارد.

sajad-tnt

کاربر سایت
Aug 17, 2010
895
نام
سجاد
سلام.
با بررسی قسمت های فنی و پیدا شدن بعضی از ویژگی ها در بازی Red Dead Redemption 2 که فقط در PC گیمینگ شاهد آن هستیم؛ احتمال عرضه آن برای PC قوت گرفت.
Red Dead Redemption 2 برای PC ممکن است فقط یک رویا باشد. کاربر وبسایت GTAForums BlackScout نشان داد که مجموعه ای از پارامترهای بازی، توابع و رشته ها را در برنامه Companion بازی برای دستگاه های تلفن همراه پیدا کرده است.

بعضی از آنها بسیار جالب هستند، از جمله تنظیمات پیش فرض تنظیمات گرافیکی (از Low به Ultra و همچنین یک پیش فرض سفارشی برای تنظیم دستی) و تنظیمات مختلف گرافیکی پیشرفته همانند سایر بازیهایی که مطمئنن PC گیمرها بسیار عادت به دیدن آن دارند. علاوه بر این، اشاره ای به تکنولوژی TXAA NVIDIA است که در Grand Theft Auto V، توسط Rockstar استفاده شده است. با توجه به اینکه TXAA یک فن آوری انحصاری برای کامپیوتر است، هیچ شکی نیست که این نمی تواند به نسخه کنسول آن مربوط باشد.
Offset: 38315553 - kSettingLevel_Low
Offset: 38315571 - kSettingLevel_Medium
Offset: 38315592 - kSettingLevel_High
Offset: 38315611 - kSettingLevel_Ultra
Offset: 38315631 - kSettingLevel_Custom
Offset: 38315652 - kSettingLevel_Special

parser_rage__fwuiAdvancedGraphicsSettings_checkerboardEnabled 0000000002B669D8
parser_rage__fwuiAdvancedGraphicsSettings_cityDensity 0000000002B66640
parser_rage__fwuiAdvancedGraphicsSettings_dof 0000000002B66820
parser_rage__fwuiAdvancedGraphicsSettings_dofHighResEnabled 0000000002B66848
parser_rage__fwuiAdvancedGraphicsSettings_dxVersion 0000000002B66568
parser_rage__fwuiAdvancedGraphicsSettings_eAPI 0000000002B66B10
parser_rage__fwuiAdvancedGraphicsSettings_fxaaEnabled 0000000002B66938
parser_rage__fwuiAdvancedGraphicsSettings_hdStreamingInFlight 0000000002B66870
parser_rage__fwuiAdvancedGraphicsSettings_lightingFogVolumes 0000000002B66A28
parser_rage__fwuiAdvancedGraphicsSettings_maxLodScale 0000000002B666B8
parser_rage__fwuiAdvancedGraphicsSettings_maxTexUpgradesPerFrame 0000000002B667F8
parser_rage__fwuiAdvancedGraphicsSettings_motionBlurStrength 0000000002B666E0
parser_rage__fwuiAdvancedGraphicsSettings_particleCountScaleQuality 0000000002B66780
parser_rage__fwuiAdvancedGraphicsSettings_particleLightingQuality 0000000002B66730
parser_rage__fwuiAdvancedGraphicsSettings_particleOverallQuality 0000000002B66708
parser_rage__fwuiAdvancedGraphicsSettings_particleShadowQuality 0000000002B66758
parser_rage__fwuiAdvancedGraphicsSettings_pedVarietyMultiplier 0000000002B66668
parser_rage__fwuiAdvancedGraphicsSettings_postFX 0000000002B66530
parser_rage__fwuiAdvancedGraphicsSettings_reflectionMipBlur 0000000002B668E8
parser_rage__fwuiAdvancedGraphicsSettings_scatteringVolumeQuality 0000000002B66AA0
parser_rage__fwuiAdvancedGraphicsSettings_shaderSSA 0000000002B66A50
parser_rage__fwuiAdvancedGraphicsSettings_shadowAircraftExpWeight 0000000002B66618
parser_rage__fwuiAdvancedGraphicsSettings_shadowDisableScreenSizeCheck 0000000002B66910
parser_rage__fwuiAdvancedGraphicsSettings_shadowDistance 0000000002B665A0
parser_rage__fwuiAdvancedGraphicsSettings_shadowLongShadows 0000000002B66A78
parser_rage__fwuiAdvancedGraphicsSettings_shadowParticleShadows 0000000002B668C0
parser_rage__fwuiAdvancedGraphicsSettings_shadowSoftShadows 0000000002B664F8
parser_rage__fwuiAdvancedGraphicsSettings_shadowSplitZEnd 0000000002B665F0
parser_rage__fwuiAdvancedGraphicsSettings_shadowSplitZStart 0000000002B665C8
parser_rage__fwuiAdvancedGraphicsSettings_sharpenEnabled 0000000002B669B0
parser_rage__fwuiAdvancedGraphicsSettings_taaEnabled 0000000002B66988
parser_rage__fwuiAdvancedGraphicsSettings_txaaEnabled 0000000002B66960
parser_rage__fwuiAdvancedGraphicsSettings_ultraShadowsEnabled 0000000002B66898
parser_rage__fwuiAdvancedGraphicsSettings_vehicleVarietyMultiplier 0000000002B66690
parser_rage__fwuiAdvancedGraphicsSettings_velocityBufferEnabled 0000000002B66A00
parser_rage__fwuiAdvancedGraphicsSettings_volumetricsQuality 0000000002B66AD8
parser_rage__fwuiAdvancedGraphicsSettings_waterReflectionResX 0000000002B667A8
parser_rage__fwuiAdvancedGraphicsSettings_waterReflectionResY 0000000002B667D0

البته، این هنوز هم باید به عنوان شایعه در نظر گرفته شود. هر گونه تایید رسمی از Red Dead Redemption 2 برای PC باید از سوی کمپانی Rockstar Games بیرون بیاد، بنابراین هنوز برای جشن گرفتن زود هست!.
در حال حاضر، عنوان Red Dead Redemption 2 تنها در PlayStation 4 و Xbox One در دسترس است، هرچند که بهترین تجربه از نظر جلوه های گرافیکی در کنسول های PlayStation 4 Pro و Xbox One X فوق العاده چشم نواز تر است!.

ترجمه از:
Red Dead Redemption 2 PC Looks More Likely After Strings and Settings Found in Companion App
 

king of north

کاربر سایت
Apr 5, 2012
6,036
نام
سهند
با وجودِ این همه شواهد؛ و همچنین از دست دادنِ فروشِ این بازی روی پلتفرمِ PC؛ اگه این بازی رو PC منتشر نشه, فقط حماقتِ Rockstar رو می رسونه.

البته برای من بعنوانِ یه PC Gamer, خیلی هم اهمیت نداره که این بازی رو PC منتشر بشه, چون نهایتش اینه که 10-20 سالِ دیگه با شبیه ساز رو PC بازی میکنم. اونایی که منو میشناسن, میدونن که گرافیک برام اهمیت چندانی نداره. الان دارم بازی بینظیرِ زیر رو که برا 21 سال پیش هستو بازی میکنم \m/

header.jpg


0b533516-6f49-4a83-a094-3879fa737d17.jpg
داداش من خیلی وقته میشناسمت و میدونم همه بازیهارو رنده میکنی ولی دیگه این حجم از مقاومت برای یه pc گیمر بعیده . به نظر من تجربه ای که الان میتونی از یه بازی داشته باشی با تب و تابش و ترند بودنش رو مسلما ۵ سال دیگه نداری چه برسه ۱۰،۲۰سال دیگه .
کی مرده کی زندست
 

kamyy

کاربر سایت
Mar 20, 2013
3,874
نام
بنیامین
Raya2
هر بازی زمان خودش ارزشمنده . چند سال دیگه از دور میوفته .
 

Akiba

king of the majestic oceans of the world
کاربر فعال
Jan 18, 2009
22,250
نام
امیر حسین
هاه هاه هاه... :)) عجب برداشت اشتباهی... :))
فقط همین :D
همممم... نمیگم کامل موافقم با طرف...ولی کامل هم مخالف نیستم:D
کلا اینکه بی راه نمیگه:D

بازی ها زمان عرضه ی خودشون لذت بخشن... بعدها...به نظر من کمتر از زمان خودشونه...مگر اینکه از این ریمیک خفن و گوگولی ها بدن:D
گرافیک پرست نیستم که بردارم پیکسل و فریم بشمارم(فریم که کلا تشخیص نمیدم:D ) اما خوب...مثلا الان کراش و اسپایرو بازسازی میبینم روحم بیشتر از این شاد میشه تا بخوام نسخه 20سال پیششون رو بزنم:D
یا همین زلداهه عکس مقایسه ش رو گذاشته بودی روح من که قدیمی رو بازی نکرده بودم هم نسبت به این همه وفاداری و در عین حال به روز شدن به پرواز در اومد:D

جدای از این...خیلی چیزا الانه که WoW داره! مثلا یک سری جزئیات یا یک سری چیزای جدید رو مثلا توی RDR2 میبینی و میگی دمشون گرم! چقدر خفن!
5سال دیگه یه استاندارد تو همه بازی ها میشن و دیگه اون فاکتور WOW بودن رو نداره برات! اون موقع RDR2 رو بزنی دیگه مثل اولین باری که این موارد رو دیدی برات تازگی رو نداره...خیلیییی با انصاف باشی نهایت میگی " دمشون گرم ، با توجه به تاریخ عرضه ش این چیزا رو اون زمانی که مُد نبود استفاده میکرد! "

الان خیلی از بازی سازها هی میگن از زلدا BOTW داریم فلان ایده ها رو میگیریم، اگر بزاریم این زلدا رو بعد از اینکه همه ی مواردش رو تو 40تا بازی دیگه دیدیم، تازه بازی کنیم، به نظرت اون تاثیر اولیه رو رومون داره؟
حداقل برای من که نه، نداره :-"
 

JohnnySilverhand

کاربر سایت
Jul 5, 2019
2,757
نام
ژوبین
الان مکس پین ۱ حال می ده !!!!!! (با اینکه بازی بزرگی بود برای خودش)
چرا نمیده؟ سلیقه ها متفاوت درسته بعضیا که بازی های مدرن میبینن دیگه بیخیال قدیمیا میشن و میگن حال نمیده ولی اکثریت قبول دارن که قدیمیا هنوزم خفنن و تا ابد خواهند بود (مثل خودم) و هنوزم بازیشون میکنن خودم بشخصه هیچوقت ps1 نداشتم و از اینکه هیچوقت نتونستم بازیی مثل mgs1 تجربه کنم خوشحال نبودم بازی با کیبورد و با اون املاتور شخمی رفتم و پایان بدش گرفتم ولی لذتی که ازش بردم باور کن نصف بازی های این نسل نتونستن بهم بدن درباره مکس پینم همین دقیقا این بازی رو هم دوسال پیش تا نصفش رفتم و خیلیم چسبید :D
 

kamyy

کاربر سایت
Mar 20, 2013
3,874
نام
بنیامین
الان لست یک عالیه ولی لست دو که داره میاد استانداردها چند لول بالاتر برده و لست یک تو سایه رفته ( با اینکه خیلی قبولش دارم وهنوزم از خیلی بازی های الان سرتر هست)
چند وقت پیش آنچارتد سه رفتم . قبلش lost legacy و شماره چهار که شاهکار بود رفتم . شماره سه به جز سکانس کشتی طوفان زده و سکانس سقوط در بیابان . کلیت بازی خیلی منو نگرفت و برام هایپ کننده نبود .
 

majidred2011

< RED PHANTOM >
کاربر سایت
Jul 16, 2011
11,371
نام
Majid
این قضیه بنظرم کامل برمیگرده به شخصیت و سلیقه طرف!
یکی هست مثل اون دوستمون که حاضره 20 سال بعد بازی کنه (لابد بعد 20 سال هم لذت میبره چیکارش دارین :-" ) یکی هم هست بازی چهار سال پیشو نمیتونه تحمل کنه بخاطر گرافیک، انیمیشن و گیم پلی قدیمی ترش :D

ولی چیزی که فک نکنم کسی باهاش مخالف باشه اینه که بازی زمان عرضه که داغه و همه دارن در موردش بحث میکنن، در مورد داستان تئوری میدن و ... حس و حال دیگه ای داره که چند ماه ممکنه بیشتر دووم نداشته باشه چه برسه به 20 سال آینده :D
 

Akiba

king of the majestic oceans of the world
کاربر فعال
Jan 18, 2009
22,250
نام
امیر حسین
چرا نمیده؟ سلیقه ها متفاوت درسته بعضیا که بازی های مدرن میبینن دیگه بیخیال قدیمیا میشن و میگن حال نمیده ولی اکثریت قبول دارن که قدیمیا هنوزم خفنن و تا ابد خواهند بود (مثل خودم) و هنوزم بازیشون میکنن خودم بشخصه هیچوقت ps1 نداشتم و از اینکه هیچوقت نتونستم بازیی مثل mgs1 تجربه کنم خوشحال نبودم بازی با کیبورد و با اون املاتور شخمی رفتم و پایان بدش گرفتم ولی لذتی که ازش بردم باور کن نصف بازی های این نسل نتونستن بهم بدن درباره مکس پینم همین دقیقا این بازی رو هم دوسال پیش تا نصفش رفتم و خیلیم چسبید :D
دقیقا همین MGS که مثال زدی، من وضعیتم برعکسه:D
به خاطر رایدن من کالکشن رو گرفتم که MGS2 بزنم، ولی انقدر کنترل بازی نچسب و داغون بود که اصلا به بخش رایدن نرسیدم و حس بازیم نیمد:-"
MGS3 هم تا حد زیادی چنین وضعی بود کنترلش ولی به خاطر هایپ MGS V دووم اوردم:D آره از خیلی بخش هاش لذت بردم ولی اون کنترل مزخرف نزاشت اندازه ای که شاید اگر زمان خودش بازی میکردم ازش لذت ببرم:D (چه وضعشه موقع نشونه گیری اول شخص میشد آخه...فکر کنم حرکت هم نمیشد کرد...کلا شکنجه بود:D )
 

JohnnySilverhand

کاربر سایت
Jul 5, 2019
2,757
نام
ژوبین
دقیقا همین MGS که مثال زدی، من وضعیتم برعکسه:D
به خاطر رایدن من کالکشن رو گرفتم که MGS2 بزنم، ولی انقدر کنترل بازی نچسب و داغون بود که اصلا به بخش رایدن نرسیدم و حس بازیم نیمد:-"
MGS3 هم تا حد زیادی چنین وضعی بود کنترلش ولی به خاطر هایپ MGS V دووم اوردم:D آره از خیلی بخش هاش لذت بردم ولی اون کنترل مزخرف نزاشت اندازه ای که شاید اگر زمان خودش بازی میکردم ازش لذت ببرم:D (چه وضعشه موقع نشونه گیری اول شخص میشد آخه...فکر کنم حرکت هم نمیشد کرد...کلا شکنجه بود:D )
کنترل سری همیشه بد بوده نمیدونم من این میگم چرا با هزارتا مخالفت رو به رو میشم! منم mgs2 تا نصفش رفتم چون کنسولم خراب شد ولی عملا نه در حد 1 بود و نه در حد 3 فقط هم بخاطر رایدن :D تازه چوک کردن دشمن تو mgs1 افتضاح بود چون تنت میخورد بهشون آژیر به صدا در میومد خدا رو شکر کن اون بازی نکردی نه چاقو داشت نه پیستول بیهوش کنن فقط دست یا صداخفه کن :Dدوربین واسه این اول شخص میشد چون اون زمان پدیده متحول کننده ای به اسم RE4 وجود نداشت همون دوربین اول شخصم تازه مدیون فیلم آلفرد هیچکاک هستیم که فیلم از دید طرف نشون میداد یه جاهاییش :D کلا چیزی که باعث میشد از بازی لذت ببری باس فایت ها و فیزیک دشمن موقع تیر خوردن کات سین ها و صحنه های خفن و از همه مهم تر دیالوگ ها بود MGS1 یه جاهاییش فضایی بود مثلش تو هیچ MGSی پیدا نمیکنی :D
 
آخرین ویرایش:

Akiba

king of the majestic oceans of the world
کاربر فعال
Jan 18, 2009
22,250
نام
امیر حسین
کنترل سری همیشه بد بوده نمیدونم من این میگم چرا با هزارتا مخالفت رو به رو میشم! منم mgs2 تا نصفش رفتم چون کنسولم خراب شد ولی عملا نه در حد 1 بود و نه در حد 3 فقط هم بخاطر رایدن :D تازه چوک کردن دشمن تو mgs1 افتضاح بود چون تنت میخورد بهشون آزیر به صدا در میومد خدا رو شکر کن اون بازی نکردی نه چاقو داشت نه پیستول بیهوش کنن فقط دست یا صداخفه کن :Dدوربین واسه این اول شخص میشد چون اون زمان پدیده متحول کننده ای به اسم RE4 وجود نداشت همون دوربین اول شخصم تازه مدیون فیلم آلفرد هیچکاک هستیم که فیلم از دید طرف نشون میداد یه جاهاییش :D کلا چیزی که باعث میشد از بازی لذت ببری باس فایت ها و فیزیک دشمن موقع تیر خوردن کات سین ها و صحنه های خفن و از همه مهم تر دیالوگ ها بود MGS1 یه جاهاییش فضایی بود مثلش تو هیچ MGSی پیدا نمیکنی :D
بحث هم همینه... یه سری چیزا رو 20سال بعد بزنی با استانداردها خیلی فاصله دارن، عادت کردن بهشون سخته، مگر اینکه خیلی عاشق باشی(یا نوستالژی داشته باشی:-" )
آره بخش داستان یکی از نکاتیه که هر بازی منحصر به فرده ... این بخشش شاید تا دنیا دنیا باشه رو دستش نیاد و ... اما خوب بازی بخش های دیگه هم داره:D

این رو بگم شاید ترور بشم...ولی خوب...
SOTC ، قرن ها پیش که زدم(تمومش نکردم:-") به نظرم خیلی خفن بود...اون باس های گولاخ ، فکر کردن برای روش زدنشون و چالشی که داشتن...
ریمیک رو که گرفتم....هممممم... اون حسی که رو PS2 میزدم رو برام نداشت، انقدر باس گولاخ دیدیم که اینا دیگه یه چیز خاص نبودن!
روش های زدن، نمیدونم تجربه مون بالاتر رفته، یا همون یک خط راهنمایی خود بازی خیلی تابلو بود از اول(اون زمان انگلیسی در حد بوق بود نمیفهمیدم راهنمایی یعنی چی:)) ) ، یا انقدر مکانیزم هایی که سر زدن این باس ها بوده تو بازی های دیگه دیدم که راحت با یک نگاه به محیط و شکل باس، تابلو بود باید چجوری میزدم... یعنی بر خلاف قبل که بازی به شدت برام چالش برانگیز میزد، الان تو یک نگاه همه چی رد میشد! و نه...از زمان PS2 روش زدن باس ها یادم نبوده:D تقلب تو ذهنم نداشتم:))

پاراگراف دوم @majidred2011 هم به مورد مهمی اشاره کرد! این مورد هم برای من خیلی تاثیر گذاره، یه زمانی با دوستان مدرسه و ... در مورد بازی ها صحبت میکردیم، و حالا توی فروم و نت ... وقتی همزمان با بقیه یه بازی رو دنبال میکنیم(از معرفی تا بعد از عرضه) خیلی دلچسبه و هیجان خوبی داره این بحث ها!
برای همین بازی های ایپزودیک هم وقتی چند نفر پایه با هم دنبال میکنند خیلی هیجانش بیشتره، تا اینکه بزاری همش رو با هم بزنی و نهایت یه پست در مورد بازی بدی و بره:D (حالا دو سه تا پست نهایت، اونایی که قبلا تموم کردن حال کنند بیان نظرشون رو در مورد نظرت بدن:D )
 

JohnnySilverhand

کاربر سایت
Jul 5, 2019
2,757
نام
ژوبین
بحث هم همینه... یه سری چیزا رو 20سال بعد بزنی با استانداردها خیلی فاصله دارن، عادت کردن بهشون سخته، مگر اینکه خیلی عاشق باشی(یا نوستالژی داشته باشی:-" )
آره بخش داستان یکی از نکاتیه که هر بازی منحصر به فرده ... این بخشش شاید تا دنیا دنیا باشه رو دستش نیاد و ... اما خوب بازی بخش های دیگه هم داره:D

این رو بگم شاید ترور بشم...ولی خوب...
SOTC ، قرن ها پیش که زدم(تمومش نکردم:-") به نظرم خیلی خفن بود...اون باس های گولاخ ، فکر کردن برای روش زدنشون و چالشی که داشتن...
ریمیک رو که گرفتم....هممممم... اون حسی که رو PS2 میزدم رو برام نداشت، انقدر باس گولاخ دیدیم که اینا دیگه یه چیز خاص نبودن!
روش های زدن، نمیدونم تجربه مون بالاتر رفته، یا همون یک خط راهنمایی خود بازی خیلی تابلو بود از اول(اون زمان انگلیسی در حد بوق بود نمیفهمیدم راهنمایی یعنی چی:)) ) ، یا انقدر مکانیزم هایی که سر زدن این باس ها بوده تو بازی های دیگه دیدم که راحت با یک نگاه به محیط و شکل باس، تابلو بود باید چجوری میزدم... یعنی بر خلاف قبل که بازی به شدت برام چالش برانگیز میزد، الان تو یک نگاه همه چی رد میشد! و نه...از زمان PS2 روش زدن باس ها یادم نبوده:D تقلب تو ذهنم نداشتم:))

پاراگراف دوم @majidred2011 هم به مورد مهمی اشاره کرد! این مورد هم برای من خیلی تاثیر گذاره، یه زمانی با دوستان مدرسه و ... در مورد بازی ها صحبت میکردیم، و حالا توی فروم و نت ... وقتی همزمان با بقیه یه بازی رو دنبال میکنیم(از معرفی تا بعد از عرضه) خیلی دلچسبه و هیجان خوبی داره این بحث ها!
برای همین بازی های ایپزودیک هم وقتی چند نفر پایه با هم دنبال میکنند خیلی هیجانش بیشتره، تا اینکه بزاری همش رو با هم بزنی و نهایت یه پست در مورد بازی بدی و بره:D (حالا دو سه تا پست نهایت، اونایی که قبلا تموم کردن حال کنند بیان نظرشون رو در مورد نظرت بدن:D )
من دقیقا هم عاشق بازیم هم حس نوستالژی دارم با اینکه چند روز پیش یه فن آرت خوشگل از بازی دادم و کوجیما پ.م خودش حساب نکرد با هزار تا تگ :-":D درسته بخش گیم پلی خودش یچی دیگس ولی دقت کردی کنترل های بازی هرچقدرم بد باشه شتی نیست؟ یعنی انقدر خلاقیت توش داره که مقاومت نمیشه کرد در برابرش و لذت خودش داره به نوعی! خب بخش دوم ربطش چی بود من گیج شدم!
 

Z-fan

▲‌ Triforce of Wisdom ▲
ناظم انجمن
Jul 10, 2013
12,377
نام
سید محمد حسین
همممم... نمیگم کامل موافقم با طرف...ولی کامل هم مخالف نیستم:D
کلا اینکه بی راه نمیگه:D

بازی ها زمان عرضه ی خودشون لذت بخشن... بعدها...به نظر من کمتر از زمان خودشونه...مگر اینکه از این ریمیک خفن و گوگولی ها بدن:D
گرافیک پرست نیستم که بردارم پیکسل و فریم بشمارم(فریم که کلا تشخیص نمیدم:D ) اما خوب...مثلا الان کراش و اسپایرو بازسازی میبینم روحم بیشتر از این شاد میشه تا بخوام نسخه 20سال پیششون رو بزنم:D
یا همین زلداهه عکس مقایسه ش رو گذاشته بودی روح من که قدیمی رو بازی نکرده بودم هم نسبت به این همه وفاداری و در عین حال به روز شدن به پرواز در اومد:D

جدای از این...خیلی چیزا الانه که WoW داره! مثلا یک سری جزئیات یا یک سری چیزای جدید رو مثلا توی RDR2 میبینی و میگی دمشون گرم! چقدر خفن!
5سال دیگه یه استاندارد تو همه بازی ها میشن و دیگه اون فاکتور WOW بودن رو نداره برات! اون موقع RDR2 رو بزنی دیگه مثل اولین باری که این موارد رو دیدی برات تازگی رو نداره...خیلیییی با انصاف باشی نهایت میگی " دمشون گرم ، با توجه به تاریخ عرضه ش این چیزا رو اون زمانی که مُد نبود استفاده میکرد! "

الان خیلی از بازی سازها هی میگن از زلدا BOTW داریم فلان ایده ها رو میگیریم، اگر بزاریم این زلدا رو بعد از اینکه همه ی مواردش رو تو 40تا بازی دیگه دیدیم، تازه بازی کنیم، به نظرت اون تاثیر اولیه رو رومون داره؟
حداقل برای من که نه، نداره :-"

یکی این که پدیده Retro گیمینگ خیلی پدیده گسترده ایه
درسته بازی ها طبیعتا بعد از عرضه از نقطه اوج شون میان پایین... ولی از دور افتادن؟ یه چیزی هستن که ملت تو همین ایران حتی، هنوز بازی های DS و Wii رو جمع می کنن... یه سری ها حتی ارزششون بعدا کشف میشه اصن (اهم اهم... oddworld... اهم اهم) که حتی باعث میشن دنباله و ریمیک هم بگیرن (پروسه ای که زنوبلید یک طی کرد و سال بعد ریمیک میگیره)
بازی های مولتی پلیر هم که اصن لازم به بحث نیست... سر WOW Classic اگه کسی پیگیر خبرها باشه میدونه چه رکوردی زد :D

الان Ori & The Blind Forest و Cuphead بعد دو سال رو سوییچ اومدن... (دو سال مدت زیادی نیست ها... ولی چون داریم سر RDR2 بحث می کنیم میگم)... عین چی رو سوییچ فروختن

و خب در مورد بازی هایی که منبع الهام گیری اند... الان تو مثال BotW زدی...، Tlou و GeoW و اینا هم هستن و کلی ازشون الهام گیری شده تو ژانرهای مختلف... مرگ من... وقتی میگن "بازی سینماتیک جدی" یاد بازی هایی که از Tlou الهام گرفتن میفتی یا خود Tlou? :D به قول این خارجکی ها... یه Novelty خاصی داره این بازی ها که رقم زننده قدم های بعدی گیمینگ بودن که باعث میشه خیلی عمر کنن... برای من همیشه نمود این قضیه Zelda: Ocarina of Time ـه... بازی 20 سالشه... ولی چون اولین اوپن ورلد (بهتره بگم نیمه اوپن ورلد) سندباکس تاریخه، هنوزم پر تازگیه بازی کردنش جدا از تمام محدودیت ها و تک تک ایده هایی که ازش برداشت کردن
 

Arima Kishou

Kuro no Shinigami
کاربر سایت
Jul 14, 2014
5,362
نام
محمد
دقیقا همین MGS که مثال زدی، من وضعیتم برعکسه:D
به خاطر رایدن من کالکشن رو گرفتم که MGS2 بزنم، ولی انقدر کنترل بازی نچسب و داغون بود که اصلا به بخش رایدن نرسیدم و حس بازیم نیمد:-"
MGS3 هم تا حد زیادی چنین وضعی بود کنترلش ولی به خاطر هایپ MGS V دووم اوردم:D آره از خیلی بخش هاش لذت بردم ولی اون کنترل مزخرف نزاشت اندازه ای که شاید اگر زمان خودش بازی میکردم ازش لذت ببرم:D (چه وضعشه موقع نشونه گیری اول شخص میشد آخه...فکر کنم حرکت هم نمیشد کرد...کلا شکنجه بود:D )
امیر من اونموقع بازی کردم جدا اندازه تو مشکل نداشتم،توی MGS4 ادمی زادی شد ولی توی اونا چون اونموقع بازی میکردم اوکی بودم.
کلا سر این همون زمان مطرحه و درک میکنم نظرتو ولی خب بازم نظرم به @Z-fan نزدیک تره. الان خیلی از بازی های قدیمی رو برم شاید حتی بیشتر جدیدا به چشمم بیان و حتی DMC3 رو چند وقت پیش بازم کردم لذتی که ازش بردم فرق چندانی با 14 سال پیش نداشت:-":D
 
وضعیت
گفتگو بسته شده و امکان ارسال پاسخ وجود ندارد.

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر