احتمال رونمایی از BF4 در GDC

Behrooz

کاربر سایت
Apr 14, 2006
3,009
09594887157403737476.jpg


دعوت‌نامه‌هایی که EA برای خبرنگارها فرستاده است، احتمال رونمایی از BF 4 را بسیار بالا می برد. تصویر زیر دعوت نامه ای است که امروز از طرف EA برای IGN فرستاده شده و خبر از رویدادی در روز 26 مارس، ساعت 7 بعد ظهر [در همایش GDC] را می دهد. پالت رنگی که در عکس استفاده شده شباهت بی اندازه ای به BF3 و باکس آرت آن (پایین سمت چپ) دارد. "تاریخ را به خاطر بسپارید" در بالای تصویر نیز دیده می شود و به گفته ی IGN این رویداد (مراسم) قرار است در یکی از سالن های بزرگ سینما در سان فرانسیسکو [و در زمان همایش GDC] برگزار شود. با این موضوع که BF4 مدتی پیش نمایشی را در پشت درهای بسته با حضور خرده فروشی های معتبر به مانند گیم استاپ داشته است، آیا می توان گفت که در این رویداد شاهد اولین رونمایی رسمی بازی خواهیم بود؟

این اولین بار نیست که EA از همایش GDC برای معرفی کردن بازی های خود استفاده کرده است. در GDC پارسال شاهد اولین رونمایی از MoH: Warfighter و همچین محتوای اضافه‌ی Close Quarters برای BF3 بودیم. اولین رونمایی رسمی BF3 نیز در GDC دو سال پیش صورت گرفت.

GDC امسال که به مانند گذشته در سان فرانسیسکو برپا می شود، از 25 مارس آغاز شده و تا 29 مارس ادامه خواهد داشت.

Source

به روز رسانی:

EA تایید کرد که اولین رونمایی رسمی بازی در 26 مارس (GDC) صورت خواهد گرفت.



اولین والپیپر:





برجی که در عکس که دقیقا در سمت راست کرکتر بازی قرار دارد، به نظر می آید برج معروف Oriental Pearl (مروارید خاور یا گردان) در شانگهای باشد.
 
آخرین ویرایش:

Terova

No Trolls
Gold User
Dec 1, 2007
12,997
نام
محمد امین
سر BF:BC کلا 4 - 5 نفر بودیم از بازی حمایت میکردیم و باقی همه هیتر بودن الان بعد از داستان BF3 که افتاد ایران یک هو اون 4 - 5 نفر سایت یکی 4 - 5 تا صفر اومد جلوش..!
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر