احتمالا Observer 2 بازی بعدی Bloober Team خواهد بود

z2s sas

Fear Inoculum
کاربر سایت
Jun 15, 2008
1,747
Observer-2-1-1024x576.jpg

استادیو بازیسازی Bloober Team سازنده بازی های ترسناک – روانشناسانه،  که آثاری چون Layers of Fear ، Blair Witch و Observer را در کارنامه خود دارد، اخیرا با انتشار توییتی که شامل ویدیویی 30 ثانیه ای بود، از پروژه جدید خود پرده برداری کردند.
این ویدیو که با عنوان “Incoming Call” در توییتر و کانال یوتوب این استادیو پخش شد، اطلاعات زیادی به ما نمی دهد. اما همه چیز نشان از آن دارد که ما باید منتظر ساخت ادامه ای از عنوان تحسین شده علمی-تخیلی و ترسناک Observer باشیم.
در نگاه اول به این تیزر کوتاه، پیامی مبنی بر “تماس وردی” (Incoming Call) و همچنین لوگوی کمپانی Chiron Incorporated که در بازی Observer نقش سازمانی شیطانی را داشت، مشاهده می کنیم که مرتبا به مدت 30 ثانیه تکرار می شود. اما یکی از طرفداران تیزبین این بازی با...

Continue reading...


 

z2s sas

Fear Inoculum
کاربر سایت
Jun 15, 2008
1,747
بازی قبلیشونو تجربه نکردم سبک بازی و متای بازی خوب بوده؟؟
منم همینطور!
در جریان نوشتن این خبر رفتم گیم پلی بازی رو دیدم و چند تا از نقدهاشم خوندم. داستان و فضاسازی منحصر به فرده. گرافیک هنری و تکنیکی بسیار خوب کار شده. گیم پلی هم قابل قبول و جذابه.


127927

دیدن این نقد ویدویی هم خالی از لطف نیست.
در ضمن بازیسنتر هم نقدش کرده.
 

ce7en44

کاربر سایت
Mar 4, 2009
8,398
نام
مسلم
بازی قبلیشونو تجربه نکردم سبک بازی و متای بازی خوب بوده؟؟
من شماره اول رو بازی کردم و خیلی راضی بودم.اگه به بازی های دلهره آور، معمایی و روانشناسانه با تم سایبرپانکی علاقه داری از شماره اول بازی هم حتماً خوشت میاد.
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر