اجرای بازی دووم بر روی وسیله ی تست بارداری

stanley

کاربر سایت
Nov 24, 2013
3,613
بتازگی یک برنامه نویس اهل کالیفرنیا توانسته است بازی دووم محصول سال ١٩٩٣ را بر روی اسکرین تست بارداری اجرا و بازی کند!
داستان از انجا اغاز میشود که بنظر میرسد علاقه ی اقای Foone Turing به برنامه نویسی برمیگردد به کارهایی که هیچ منطقی پشت ان نباشد درنتیجه او که بسیار مصمم است تصمیم میگیرد با استفاده از دانش برنامه نویسی اش ویدیوهایی را بر روی اسکرین کوچکی که روی وسیله ی تست بارداری تعبیه شده است اجرا کند. او پس از ساعت ها تلاش و در مواقعی شکست اما سرانجام موفق میشود ویدیوهایی از بازی های اسکایریم ، دووم و کلیپ موزیک ویدیو و همچنین یکی از کلیپ های وایرال شده ی رقص آخوندک را روی اسکرین تست بارداری اجرا کند.
View attachment IMG_4171.mp4
View attachment IMG_4172.mp4

اجرا شدن ویدیوهای بازی دووم و اسکایریم باعث میشود این کار اقای Turing بین جامعه ی گیمری بازخوردهای زیادی را بدنبال داشته باشد و بسیاری از او درخواست میکنند کاری کند تا واقعا بازی دووم بر روی اسکرین تست بارداری قابل بازی شود. اقای Turing با قبول این چالش بلاخره قادر میشود که بطور ریل تایم بازی دووم را بر روی اسکرین کوچک تست بارداری با استفاده از کیبورد بازی کند و از این بابت این چالش دشوار را با موفقیت پشت سر بگذارد.

View attachment IMG_4173.mp4
 

stanley

کاربر سایت
Nov 24, 2013
3,613
خیلی جالب بود. آخرین خلاقیت اینجوری که تو اینترنت دیدم مربوط بود به اجرای بازی دووم روی ماشین حساب کاسیو مهندسی.ولی دیگه این صفحه نمایش شاهکار بود...
انگار دووم رو میشه روی هر چیزی که صفحه نمایش داشته باشه اجرا کرد!
13 things that prove that DOOM will run on literally anything
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر