خبر رسمی اتلوس: برنامه‌ای برای پورت سوئیچ بازی Persona 3 Reload نداریم

Ludens

Fallen Angel of the Night
Loyal Member
Dec 7, 2015
5,382
سازندگان بازی Persona 3 Reload اعلام کرده‌اند که در حال حاضر برنامه‌ای برای عرضه ریمیک این عنوان محبوب بر روی کنسول نینتندو سوئیچ ندارند. با بازی‌سنتر و جدیدترین اخبار بازی همراه شوید.

بازی Persona 3 Reload

در سال 2023 بالاخره بعد از شایعات و گمانه‌زنی‌های فراوان، از ریمیک بازی پرسونا 3 تحت عنوان Persona 3 Reload رونمایی شد. شرکت Atlus در هنگام رونمایی از بازی تأیید کرد که این عنوان برای تمام پلتفرم‌ها بجز نینتندو سوئیچ در دست ساخت قرار دارد. این موضوع تعجب طرفداران زیادی را به همراه داشت؛ چرا که در سال‌های اخیر بسیاری از عناوین Atlus، از جمله تعدادی از بازی‌های سری پرسونا، برای سوئیچ عرضه شده‌اند.

اکنون تاکویا یاماگوچی و ریوتا نیتسوما، کارگردان و تهیه‌کننده بازی، در گفتگویی با وب‌سایت Atomix در این خصوص صحبت کرده‌اند. آن‌ها گفته‌اند: «هنگامی که ما ایده‌پردازی برای تمام بخش‌های Persona 3 Reload را آغاز کردیم، تصمیم گرفتیم که هیچ ورژنی برای نینتندو سوئیچ در کار نباشد. البته ایده توسعه این پورت وجود دارد، اما این موضوع به در میان گذاشتن آن با تیم سازنده و اینکه آن‌ها در موردش چه نظری دارند، بستگی خواهد داشت. در آینده خواهیم دید چه اتفاقی خواهد افتاد.»

بازی Persona 3 Reload در تاریخ 2 فوریه (13 بهمن) برای پلی استیشن 5، پلی استیشن 4، ایکس باکس سری ایکس|اس، ایکس باکس وان و همچنین سرویس گیم پس منتشر خواهد شد. بازی Metaphor: ReFantazio، دیگر عنوان بزرگ Atlus نیز همانند ریمیک پرسونا 3، برای نینتندو سوئیچ منتشر نمی‌شود.
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر