آینده کمپانی EA : برنامه ریزی شده که Moore جایگزین Riccitiello شود .

vivanred

کاربر سایت
Oct 26, 2008
7,163
نام
Alireza
کمپانی EA تایید کرد شب گذشته John Riccitiello از سمت خود به عنوان مدیر این شرکت استعفا کرده و مدیر سابق شرکت SEGA بخش آمریکا و مدیر سابق بخش سرگرمی Microsoft یعنی Peter Moore پیشتاز در جایگزین شدن John Riccitiello به عنوان مدیرت این شرکت است .

peter_moore.jpg



امروز صبح افرادی به صورت نا عادلانه ای با John Riccitiello رفتار کردن . مدیر سابق کمپانی EA دیروز اعلام کرد قصد ترک این کمپانی را دارد بعد از گذشت چندین سال از سال 2007 و اگه شما به اینترنت نگاه کنید شما قسم میخورین اون در شش سال گذشته در حال کباب کردن بچه ها و آشامیدن خون باکره بوده .

مرد سابق کمپانی Pepsi بودن قطعا میتونه یک اعتبار باشه و یکم تماشای , اما با در نظر گرفتن بخش بازی های ویدیوی و سختی های اون یکی از پر سرو صدا ترین بخش های تاریخچه زندگی اون هستش , Riccitiello کارهای بسیار بزرگی برای کمپانی انجام داده .

Electronic Arts هنوز وجود داره بله ؟.

بزارین یک نگاهی به آمار و ارقام بندازیم . از ارزش سهام به عنوان سنجش موفقیت در 10 سال گذشته به عنوان یک سنجش مناسب برای اندازه گیری . با توجه به این که متوجه این موضوع هستین که چند سال پیش بازار جهانی دچار بحران اقتصادی شده بود .

ارزش سهامی شرکت در حال سقوط بود پس از سال 2007 بهتره بگیم یکم که در اون موقع تا FIFA جدید در کریسمس عرضه شد . زمان سختی برای کمپانی بود .

و با این حال John Riccitiello با این وضع مقابله کرد . اینجا درامد شرکت رو پس از سال 2007 مشاهده میکنید که John Riccitiello کنترل شرکت را به دست گرفت . در حقیقت اون راه موفقیت را در پیش گرفت .



ea_revenue_small.jpg




همین جوری که میبینین سود شرکت زیاد نبوده و این دلیلی هستش که ارزش سهام پایین هستش .


ea_profit_small.jpg



اما شما همچنین میتوانین متوجه بشین از گراف دوم که چرا بهترین زمان برای استعفاء Riccitiello است . خیلی سخت بوده بودن به عنوان مدیریت اجرای در زمان مشکل اخراج کارمندان و سقوط بازار . اما اون کمپانی EA را نجات داد از مرز برشکستگی با مدیریت قوی خود .

هرکاری که باید انجام می شد انجام داد در مورد شمار کارمندان و با پشتکار خودش از انتقال به سمت دیجیتالی شدن . دوران گذشته واقعا بد بود اما زندگی اینگونه است . درامد های EA زیاد شده . اون کارش رو بسیار درست انجام داد ... .


خوب حالا کی نفر بعدی هستش ؟ در غیر این صورت که مشکلی با برنامه مدیریت جهانی شرکت نباشه , اون شخص احتمالا Peter Moore خواهد بود .
صادقانه اون شخص مناسبی است برای جایگذین شدن Riccitiello به عنوان مدیر این کمپانی . Moore در سال 2007 از کمپانی ماکروسافت جدا شد و کمتر از 3 ماه بعد JR به عنوان مدیر این شرکت انتخاب شد . در ماه آگست 2011 Moore به عنوان مدیر اجرایی EA انتخاب شد میشه گفت مطمئنا برای تدارک شرکت در زمان ترک Riccitiello از این کمپانی .

در 24 ساعت گذشته صحبت های زیادی در انجمن های مختلفی بوده در مورد Frank Gibeau به عنوان مدیریت این شرکت , اما بعید به نظر میرسه . Frank Gibeau ارتقاع مقام پیدا کرد به عنوان مدیر بخش برند شرکت EA مثل Moore که مدیر اجرایی شد و در زمانی که اون مدیر فروش بود تجربه اون از Moore کمتر هستش .

فراموش نکنیم که Moore قبلا مدیر اجرایی سگا در آمریکا بوده در سال های کنسول Dreamcast ( و در مسئولیت وقتی که این کنسول افسانه ای کشته شد ) و مدیر زمان عرضه کنسول XBOX 360 در ماکروسافت بود . Moore قبل از زمان ضربه سنگین به شرکت مربوط به 3 چراغ قرمز این شرکت رو ترک کرد در سال 2007 و به EA پیوست . اون همین اطراف بود . و اون خودش یک وزنه سنگین به حساب میاد .

نه تنها اون , بلکه Moore نشون داده آدم سر سختی هست در بخش مدیریت بازی های ورزشی EA که این مجموعه شامل FIFA که یکی از بزرگترین و با ارزش ترین گنجینه های EA هستش . بخش ورزشی یکی از سخترین بخش های این کمپانی است . اما یک تمرین مناسب برای کسی که میخواد خدای EA بشه . سالانه رقابت های سخت برای cross-platform SKUs و تکنیک های عجیب کنسولی : بخش ورزشی همه رو با هم داره . Moore این گنجینه نگهداری کرده با درخشندگی .

تمام اینها یه معنی میده که اون آماده است . Riccitiello در پایان این ماه شرکت ترک میکند و در پشت اون یک شرکت مدرن باقی میمونه که نگاهش به آینده عرضه نسل بعد کنسول ها هست و یک چرخه جدید . میشد وضعیت خیلی متفاوت باشه با امروز . خروج JR از EA به عنوان خروج روباه با موهای خاکستری در کتاب تاریخچه EA ثبت شد . تعجب نکنید اگه Moore معرفی شد به عنوان جایگذین در چند هفته آینده .

http://www.vg247.com/2013/03/19/ea-and-the-future-moore-set-to-replace-riccitiello/
 
آخرین ویرایش:

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر