آینده‌ی سری Castlevania نامشخص است

Asmodeus

Dark is the path in the absence of light
کاربر سایت
Apr 13, 2011
1,831
نام
کیوان
yc6r7zjk4zqt1zqykb5x.jpg


تهیه کننده بازی Castlevania: Lords of Shadow 2 آقای Dave Cox در طی گفتگویی که انجام داد اعلام کرد که هنوز هیچ تصمیمی برای این سری بعد از عرضه Lords of Shadow 2 گرفته نشده است. علاوه بر آن وی تائید کرد که بازی بعدی Mercury Steam یک IP جدید خواهد بود.
عنوان Casltevania: LoS 2 در زمستان سال آینده عرضه خواهد شد و بر اساس گفته‌های Dave Cox، هنوز تصمیمی بعد از انتشار این نسخه گرفته نشده است.
Dave Cox می‌گوید: "ما نمی‌دانیم که قرار است چه اتفاقی برای سری Casltevania بعد از انتشار LoS 2 بیفتد. اما ما امیدوار هستیم که این بازی به بهترین شکل ممکن عرضه کنیم و یک محصول خوب را به افرادی بدهیم که قرار است بعد از ما بیایند و این سری را توسعه دهند."
در همایش Comic-Con آقای Dave Cox تائید کرد که عنوان بعدی Mercury Steam یک IP جدید است و به نظر می‌رسد که برای نسل بعد باشد. همچنین آن‌ها قرار نیست که سری Castlevania را توسعه دهند.
وی در صحبت‌های خود گفت: "وقتی که ما می‌گوییم کار خود را با Castlevania انجام داده‌ایم به خاطر این است که ما قصد داریم پیشرفت کنیم و شروع به ساخت یک پروژه‌ی جدید کنیم."
اگر قرار باشد که سری Castlevania در آینده توسعه یابد، آقای Dave Cox آرزو دارد که افراد و تهیه‌کننده جوان‌تر این سری را بدست بگیرند. هنوز نام هیچ استودیویی برای ساخت نسخه‌ی بعدی Castlevania برده نشده است.
گفتنی است که عنوان بعدی این سری یعنی Lords of Shadow 2 قرار است در زمستان سال آینده بر روی پلتفرم‌های PC، PS3 و Xbox 360 عرضه شود.

منبع
 

Dante Never Cry

The Awakening Dragon
کاربر سایت
Oct 5, 2008
9,334
نام
Ali
توی اون تاپیک هم گفتم، توی LoS2 به طور کامل داستان LoS تموم میشه و دیگه چیزی از گبریل بلمونت نخواهیم شنید، ولی سری Castlevania ادامه پیدا میکنه.

دوستان تایید شدن نسخه جدید Castlevania با تایید شدن نسخه های جدید COD، AC و بازی های مشابه فرق داره و اصلا چیزی نیست که بخوایین نگرانش باشین یا اون رو میلک شدن بدونید. نسخه جدید Castlevania همه چیزش با سری LoS متفاوت خواهد بود. شخصیت ها، داستان، گیم پلی و مکانیک های اون و حتی ممکنه سبک بازی هم تغییر کنه (سری های قبلی اوایل 2D عادی بودن بعد به سبک Metroidvania ساخته شدن بعدش شدن 3D و .... تا رسیدیم به LOS که کاملا 3D و در سبک HnS بود )

در واقع نسخه بعد از LoS2 یه بازی کاملا جدید توی سری Castlevania ـست (مثل سری بازی های FF، تازه تغییرات سری بازی های Castlevania توی هر نسخه بعضا بیشتر از FF ها بوده)
 

Behnam_Yakuza

کاربر سایت
Feb 28, 2011
3,073
نام
بهنام
والا من که به همین LoS 2 هم امیدی ندارم. نمایش هاش که جالب نبود. بعید میدونم همون موفقیت نسخه ی اولش رو هم تکرار کنه.
 

alcatrez

کاربر سایت
Mar 9, 2011
593
نام
محمد
کسی که میگه castlevania میلک شده یعنی در مورد این سری اطلاعاتی نداره 26 ساله دارن سالی یکی دو نسخه از این سری میدن بیرون تعداد شخصیتهای بازی بسیار زیاده به طور فوقالعاده ای همشون به هم ربط دارن تنها بازی ای که تو تاریخ گیم میلک نمیشه اینه :D حتی اگه سالی 10 نسخه بدن
شما یه نسخه از این سری پیدا کن که داستان ضعیفی داشته باشه :D اصلا غیر ممکنه حتی ضعیفترین بازیهای سری ( نسخه های 3d) هم بهترین داستان رو داشتن و انقدر تنوع تو هر نسخه داشته که تا الان میلک نشده
 

Daemonis

Run Baby Run
کاربر سایت
Jan 3, 2009
7,028
نام
محمد امین
والا من که به همین LoS 2 هم امیدی ندارم. نمایش هاش که جالب نبود. بعید میدونم همون موفقیت نسخه ی اولش رو هم تکرار کنه.
بابا خوب بود که :D میدونی چرا از تریلراش خوشت نیومده اینا تریلر بلد نیستن درست کنن اون تریلر 6 دقیقه ی گیمپلی واقعا چرت بود آدم تو همون دقیقه 3 خسته میشد از تریلر . ولی خود ـه بازی is awsome :D

ولی باز مونده منظورت از موفقیت چی باشه تو این آخر نسلی با این نوع نمره دادن ها , متای بالای 80 به نظرم ینی بازی خیلی خوبه .
 

Asmodeus

Dark is the path in the absence of light
کاربر سایت
Apr 13, 2011
1,831
نام
کیوان
LoS2 درسته که نام HnS رو یدک می‌کشه، اما با خیلی از بازی‌های این سبک فرق داره. تریلری که از این بازی منتشر شد کاملاً این قضیه رو ثابت کرد. در سایر بازی‌های این سبک مثل God of War، Devil May Cry، Bayonetta و ... بازیکن با سیل زیادی از دشمنان روبرو می‌شه و با یک ضربه می‌تونه همه رو از بین ببره. اما با توجه به چیزی که من از LoS2 دیدم، بیشتر روی مبارزات نچندان شلوغ تمرکز کرده و ضرباتی که می‌تونید بزنید بیشتر به یک دشمن اختصاص داره.
اصلاً هم با ملیکنیگ این سری کاری ندارم چون واقعاً حرف بی‌معنیه. حتی Mirror of Fate هم برای من یک تجربه‌ی خیلی عالی بود.
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر