آیفون 7 رسما توسط اپل معرفی شد

Space Bandit

کاربر سایت
Aug 18, 2016
129
نام
امیر پارسا
ساعاتی پیش اپل در جریان کنفرانس خود رسما اسمارت فون‌های جدید خود یعنی iPhone 7 و iPhone 7 Plus را معرفی کرد. در ادامه با بازی‌سنتر هراه باشید.

iphone76.jpg

اسمارت فون‌های جدید اپل در دو سایز 4.7 اینچی برای مدل معمولی و 5.5 اینچی برای مدل Plus روانه بازار خواهند شد. تلفن‌های جدید اپل از نظر ظاهری تقریبا هیچ تغییری نسبت به iPhone 6 و 6 Plus نکرده‌اند اما تغییرات بسیاری در ویژگیها و عملکرد آنها ایجاد شده است.

مهمترین تغییر در نسل جدید تلفن‌های اپل، قابلیت ضد آب بودن آن است که برای اولین بار در تاریخ iPhone شاهد آن هستیم. iPhone 7 و 7 Plus از استاندارد IP67 استفاده می‌کنند که از تلفن برای مدت 30 دقیقه و تا عمق 1 متری در برابر نفوذ آب محافظت خواهد کرد.

iphone72.jpg

حذف ورودی 3.5 میلیمتری که شایعات زیادی در مورد آن منتشر شده بود نیز تغییر دیگری است که در نسل جدید تلفن‌های هوشمند اپل شاهد آن هستیم. در تلفن‌های جدید اتصال هدفون از طریق پورت لایتنینگ انجام می‌گیرد و همچنین یک تبدیل پورت 3.5 میلیمتری به پورت لایتنینگ در جعبه تلفن قرار دارد تا کسانی که از هدفون‌های جداگانه با پورت 3.5 میلیمتری استفاده می‌کنند، مشکلی با اتصال آن به آیفون جدید نداشته باشند. اپل همچنین یک مدل هدفون کاملا بی‌سیم را نیز معرفی کرده است که به صورت جداگانه به فروش خواهد رسید.

iphone77.jpg

تبدیل پورت 3.5 میلیمتری به پورت لایتنینگ​

iphone75.jpg

هدفون‌های بی‌سیم اپل با نام AirPods که به صورت جداگانه به فروش می‌رسند​

یکی دیگر از ویژگیهای مهمی که در شایعات زیاد در مورد آن شنیده بودیم وجود دو دوربین در پشت تلفن بود که این شایعه نیز به واقعیت تبدیل شد؛ البته فقط برای مدل Plus. iPhone 7 معمولی مانند گذشته از یک دوربین در جلو و یک دوربین در پشت استفاده می‌کند. دوربین پشت مانند مدل قدیمی 12 مگاپیکسلی است ولی امکانات جدیدی برای بهبود کیفیت تصاویر و فیلم‌ها به آن اضافه شده است. اما دوربین جلو از 5 مگاپیکسل در مدل قبلی به 7 مگاپیکسل در مدل جدید ارتقاء یافته است.

اما ویژگی Dual Camera (وجود دو دوربین در پشت تلفن) که بسیاری از علاقمندان منتظر آن بودند تنها برای مدل Plus در نظر گرفته شده است. دوربین جلوی مدل Plus مانند مدل معمولی از 5 مگاپیکسل به 7 مگاپیکسل ارتقاء یافته است. اما در پشت مدل Plus دو دوربین 12 مگاپیکسلی قرار دارند که امکانات بسیاری را در اختیار کاربران قرار می‌دهند.

iphone73.jpg

عکس گرفته شده با استفاده از قابلیت Dual Camera​

حذف ورودی 3.5 میلیمتری فضای بیشتری را برای اضافه کردن ویژگیهای سخت افزاری جدید در اختیار اپل قرار داده است که اضافه شدن بلندگوهای استریو و همچنین تغییرات در کلید Home از آن جمله هستند.

از نظر سخت‌افزاری iPhone 7 و 7 Plus مجهز به تراشه A10 Fusion هستند که در حدود 40% از تراشه A9 سرعت بیشتری دارد. A10 Fusion یک پردازنده‌ی قدرتمند 4 هسته‌ای را در خود جای داده است که به گفته‌ی اپل دو هسته‌ی پردازنده کارایی بالایی دارند و سریعتر هستند ولی عملکرد دو هسته‌ی دیگر پردازنده به دلیل صرفه‌جویی در مصرف باطری محدود شده است.

اسمارت فون‌های جدید اپل در با سه ظرفیت 32، 128 و 256 گیگابایتی روانه بازار خواهند شد و دیگر خبری از ظرفیت‌های 16 و 64 گیگابایتی نخواهد بود. از نظر رنگ‌بندی، رنگ‌های Black، Jet Black، Gold، Silver و Rose Gold برای تلفن‌های جدید در نظر گرفته شده‌اند.

iphone74.jpg

رنگ‌بندی در نظر گرفته شده برای iPhone 7 و iPhone 7 Plus​

iPhone 7 از قیمت 649 دلار و iPhone 7 Plus از قیمت 769 دلار در تاریخ 16 سپتامبر وارد بازار خواهند شد. همچنین هدفون‌های بی‌سیم اپل که AirPods نام دارند در ماه اکتبر و با قیمت 159 دلار در اختیار علاقمندان قرار خواهند گرفت.
 

MaMaSaN

~ Hope is a Lie ~
کاربر سایت
Jun 4, 2016
715
نام
مـحمـد حسـین
گوشی های خوب و با کیفیتی تولید میکنه ولی در کل آیفون بدون استیو جابز مثل منچسترِ بدونِ فرگوسن میمونه. چیزی ازش در نمیاد.
 
آخرین ویرایش:

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر