آیا Resident evil 8 بهترین resident تاریخ است ؟

darksider666

کاربر سایت
Mar 8, 2016
1,049
نام
رضا قاسمی
داستان فانتزی تاریک جن و پری برای تمام اعصار ...

بعد از رزیدنت هفت و اون اتمسفر هراسناک لویزیانایی اش دیگه سخت بود تصور کنیم تیم اصلی بازی رو چنین عالی باز هم گسترش بدهند. رزیدنت 2 ریمیک و 3 ریمیک هم که در واقع reimagine ورژن بازی های قدیمی بودند و درواقع طراحی بازی ها براساس بازی های قدیم ولی با طراحی مدرن بود، هر دو خوب بودند مخصوصا 2 البته 3 کمی کوتاه بود و بخش های خوبی از ش حذف شده بود ولی در کل بازی های عالی بودند ولی 8 چیز دیگری است: ترکیب مرگباری از بهترین RE های تاریخ از اتمسفر عالی 4 و اکشن ناب 5 بگیرید تا معماهای قسمت های کلاسیک سری و... همه بازی های RE الان دیگه کالت ویدئو گیم هستند همه کلاسیک های بازیهای رایانه ای هستند ولی RE8 یک کلاسیک مدرن است بدون شک . خلق چنین اثری با چنین تبحری در چنین ستینگ دارک گوتیک و فانتزی تیره و تار با تم تخیلی واقعاً فقط از عهده استادان بازی سازی ژاپنی بر میاد. همانند بلادبورن که میازاکی به سراغ لاوکرافت رفته بود اینبار تیم اصلی RE به سراغ دارک گوتیک فانتزی رفته اند و چه اتمسفری! تماشا داره این روستای فراموش نشدنی و مردمان نفرین شده اش.
خطر اسپویل شدن داستان - لطفاً اگر بازی رو هنوز بازی نکرده اید نخوانید .سعی میکنم تا حد ممکن اسپویلر فری باشم.


121121212.JPG

روستای نفرین شدگان

اولاً باید در باره گرافیک بازی صحبت کنم که واقعا یکی از زیباترین طراحی های هنری بازی های رایانه ای تا الان رو شاهد بودم. موتور RE داره روی هر 12 سیلندر آتش شلیک میکنه در بازی ! بازی از بعد تکنیکی بسیار پیشرفته است و نور پردازی و سطح تکسچر ها و .. خیره کننده و فوتو ریلیزم است منتهی این آرت استایل منحصر به فرد بازی است که واقعاً نفس رو بند میاره . من نسخه ایکس باکس رو روی Series x بازی کردم که تقریبا بهترین نسخه کنسولی بازی است در native 4K و60 فریم اجرا میشه البته من با ری تریسینگ روشن بازی کردم که فریم رو کمی کاهش میده ولی حقیقتاً متوجه تفاوت افت فریم آنچنان نبودم. در کل از بعد گرافیکی با شاهکاری روبر هستیم که به بهترین شکل ممکن از توانایی موتور Re برای خلق هم گرافیک واقع گرایانه هم آرت دیزاین بسیار زیبا استفاده کرده است . محیط های بازی بشدت واقع گرایانه هستند و در تضاد کامل با تم دارک فانتزی بازی ولی این دو بدجور با هم مچ شده اند. تابیدن نور داخل یک غار با بافت های بسیار با کیفیت و بازی سایه های درختان یخ زده روی سقف خانه های خالی از سکنه و پوشیده از برف و بارش آرام برف بر روی محیط ها و قلعه عظیم مخفی شده در مه در دوردست و محیط دریاچه با آسیاب های بازی و واقعاً محیط هایی فراموش نشدنی هستند. لذتی بود برای چشم ها این RE8. استفاده از HDR هم بسیار زیبا کار شده بود و کنتراست بین تاریکی های محیط در کنار روشنی های برف واقعا زیبا در آمده اند. انعکاسات و نور پردازی داخل قلعه خاندان dimitrescu به اوج خودش میرسه جایی که اتاق های تزیین شده و معماری بینهایت زیبا و در کنار تکسچر های بینهایت واقع گرایانه چوب واقعاً شگفت انگیز است . نورپردازی PBR هم بینهایت خیره کننده است فیزیکال بیس رندرینگ اجازه میده بافت ها به تابش نور محیطی به خودشون به شکلی بسیار واقع گرایانه واکنش نشون بدن و همین باعث میشه همه چیز واقعی به نظر بیاد آهن و پارچه و چوب و ..در God of war شاهد استفاده از PBR بودیم و بافت ها بشدت واقع گرایانه بودند/ البته این بحث گرافیکی و PBR بسیار پیچیده است و خودش مقالاتی کامل میطلبد/

برسیم به Gameplay که مهمترین بخش بازی های RE است و در اینجا نسبت به 7 تغییر خاصری رو شاهد نیستیم که البته نمیتونیم هم باشیم . البته من فکر میکنم یک داج کوچیک برای جاخالی دادن از دست برخی از دشمنان بسیار مرگبار بازی لازم بود البته نه داج در حد Doom eternal!! نه یک حرکت کوچیک جاخالی. البته با کامل کردن آپگرید ها وپیدا کردن همه رسیپی های دوک و پختن غذا ها دفاع ایتان بسیار قوی میشه و میتونه جلوی خیلی از ضربات رو بگیره . گانپلی بازی هم عالی در آمده و سلاح ها شلیک های بسیار واقع گرایانه ای دارند .پرت شدن دشمنان به عقب وقتی با مگنوم یا شاتگان در کلوز رنج بسیار جذاب از کار در آمده است . لیست سلاح ها هم بیشتر است و کلی سلاح های جذاب با آپگرید های بسیار زیاد براشون موجود است . سیستم اقتصادی بازی هم عالی از کار درآمده و میشه سلاح ها و پارت های ارتقاشون رو خرید و فروش کرد و مرتب در حال استفاده و ارتقا سلاح ها بود من تونستم خیلی از سلاح ها رو کامل کنم و بجز یک سلاح که اونهم در حال آنللاک کردنش هستم همه تقریباً اپدیت هاشون کامل شده است . با کامل کردن تمام ارتقاها میشه به سبک کلاسیک تیر بی نهایت رو برای سلاح ها ازاد کرد که البته نیازمند چندین بار تمام کردن بازی و جمع کردن تمام جواهرات مخفی و گنج ها و ... بازی است چون ارتقا کامل سلاح ها بسیار گران است . از طرفی بازارچه خرید تیر بینهایت بازی هم با سیستم امتیازی کار میکنه نه واحد پول بازی و اون امتیاز هم با بازی کردن بخش مرسنری و کامل کردن چلنج های جذاب بازی بدست میاد. لیست چلنج ها بسیار جذابه و من تقریبا تونستم در سه پلی ترو 80% شون رو کامل کنم. مبارزات با هر کدوم از دشمنان بازی هیجان خاص خودش رو داره تعدادی مینی باس و دشمنان چالش برانگیز در هم کنار 5 باس اصلی بازی وجود دارند . نبرد با گرگینه های بسیار ترسناک و چالاک بازی هم بسیار خوب در آمده و حرکاتشون در محیط و حمالات بی رحمانه و سریعشان بر هراسناک بودنشون اضافه میکنه. البته بازی های سری از 4 به سمت اکشن بیشتر تمایل پیدا کردند که البته واقعاً جذاب هم شدند . رزیدنت 4 و 5 تقریبا بهترین اکشن های سری رو داشتند بعد 2 و 3 ریمیک هم که به قول معروف مدرنیزه کردند سوم شخص اکشن سری رو -(من 6 رو دوست ندارم حقیقتاً) 7 و 8 هم که ثابت کردند شیطان مقیم میتونه اول شخص باشه .

درقسمت 7 ما داستان ایتان وینترز رو دنبال میکردیم که که دنبال میا همسرش میگشت که سه سالی بود گم شده بود و بعد از سه سال پیغامی میرسید دستش که بره به بیکرز رزیدنس در لویزیانا ودر یک محیط باتلاقی بسیار مرموز و اتسفریک با این خانواده جهنمی روبرو بشه( اسپویلر الارت: میا به عنوان محافظ مامور امنیتی سازمانی بودکه وظیفش حمل ایوا دختر کوچکی بود که در واقع یک سلاح بیووپن بسیار قدرتمد با قابلیت کنترل mold بود و قادر بود مخلوقات زنده رو بشدت تغییر بده و تحت کنترل خودش در بیاره . کشتی یا بانکر حمل این دختر بعد از نابودی کامل خدمه به دست این bioweapon در این منطقه به گل مینشینه و این دختر بچه بسیار قدرتمند تمام اعضا خانواده بیکرز و مخلوقات مرداب و ... همه رو تغییر میده و میا هم توسط خانواده زندانی میشه و خود ایوا هم به در شکل مادربزرگ خانواده روی ویلچر میشنه و زندگی میکنه!! بارها با این پیرزن مرموز روبرو شدیم در طی بازی. حالا در 8 با ریشه های mold روبرو میشویم و اینکه چگونه مولد بوجود آمد و میراندا شخصیت کلیدی سری که حتی ازول اسپنسر بنیانگذار آمبرلای معروف هم ازش درس یاد گرفت در قسمت 8 رودروی ما قرار میگیره . داستان بازی رو کمی بعد که خوب دوستان بازی کردند و دیگه هیچخطر اسپویل شدن نبود در همین تاپیک نقل میکنم کامل و با جزییات)

4 خانواده اصلی یا لرد های اصلی این روستای بازی که داستان درش اتفاق می افته هر کدوم در یک گوشه ای از اطراف روستا سکنی گزیده اند که باید راهتون رو به سمتشون باز کنید و شکستشون بدید و لوازم مورد نیاز برای پیشروی در بازی رو بدست بیارید . داستان بازی قسمت 8 عالی کارشده و در جایی از بازی حتی نقب میزنه به ریشه های سری و داستان اسپنسر و داستان یک مادر که برای برگردوندن دختر مردش هر کاری میکنه و همه چی در RE8 هست ! از قلعه های کستلوانیایی تا خرابه های باستانی قرون وسطایی و .. محیط ها داد میزنند برای کاووش و پر از معما و نبردهای جذاب و مینی استوری های برای انلاک شدن. در جایی از بازی به سبک هورور های مدرن بدون سلاح در یک خانه تاریک باید از مخلوقی کابوس وار فرار کنید که فوق العاده کار شده و در جاهایی دیگه در مقابل قدرتمند ترین مخلوقات بازی در new game plus ایستادگی کنید . سیستم عالی مدیریت منابع و کرفتینگ عالی در بازی قرار داره که به شما اجازه میده مهمات سلاحی که میدونید تمام کننده تره رو تولید کنید و باهاش پیشروی کنید این سیستم کرفت خیلی به جذابت گش و گذار کمک کرده چون با گشتن کامل محیط میشه قوی تر شد و حتی در در جات سختی بالا که بازی بشدت چالش برانگیز میشه پیشرفت کرد .

شاید با این 3 باری که بازی رو بازی کردم میتونم بگم RE8 میتونه نامزد بهترین بازی سری باشه و حتی باید براحتی نامزد بازی سال هم بشه . یک شیفت اساسی در پایان داستان صورت میگیره که اصلا برای لحظاتی اکشن بازی رو به اوج میرسونه و آهنگ هیجان انگیز تریلیر نمایش اولیه بازی پخش میشه و پس از شنیدنش فقط میتونید بگید Lets go !!!!

بازی استادانه 7 و 4 رو باهم مخلوط میکنه و این دو وقتی دست به دست هم بدن دیگه هیچی نمیتونه جلودار شون باشه. از اکشن 4 بگیرید تا حتی سیستم اینونتوری 4 با اون چمدان و لوازم و گنج های موجود در محیط و و..تا 7 هراسناک با اون اتمسفر خفقان آور و محیط های بشدت ایزوله که بدلیل نمای اول شخص تاریک تر و کوچک تر هم به نظر میان معجون عالی در آمده که برای همه طرفدارن میتونه بشدت جالب باشه -بازی نمرات خیلی خوبی هم گرفت و حتی در استیم که ریویو هاش کاملا یوزور بیس است 10 از 10 رو ثبت کرد . بازی نه بیش از حد طولانی است نه کوتاه است که لذت از بازی رو کاهش بده. درکل با یک کالت کلاسیک روبرو هستیم که در لیست بازیهای خیلی خوب سری میمونه و تجربه اش همیشه لذت بخش است . بی صبرانه در انتظار Dlc هایی هستم که پایان بازی رو برای من بسط بده نه تنها پایان بازی بشدت تلخ بود ولی باز بسیار امیدوار کننده بود و هیجان انگیز هم یک قهرمان به سری اضافه شدو هم داستانش رو شاهد بودیم هم خبر های خوبی برای آینده سری هم داشت .

د رکل اگر 4 و 7 رو دوست دارید ( کی دوست نداره ؟؟؟) 8 برای شما میتونه فوق العاده باشه امیدوارم همه از بازی لذت ببرند.
این نوشته کوتاه نظر شخصی و برداشت خودم از بازی بود -بازی جای نقد و صحبت بسیار زیادتری داره منتهی وقت کم بود موقع نگارش .
موفق باشید
رضا قاسمی
 
آخرین ویرایش:

darksider666

کاربر سایت
Mar 8, 2016
1,049
نام
رضا قاسمی
سلام
این اولین بار هست نظر میدم
همیشه نظرات دوستان رو میخونم
ولی از دیدن عنوان تابیک اینقدر تعجب کردم که نتونسنم نظر ندم
همین اول بگم تمام حرفام نظره شخصی هست سلیقه من هست
village بهترین evil تاریخ؟
فک نکنم 1 نفر توی دنیا این حرف رو تایید کنه
نهایت با ارفاق بین 8تا اون وسطا قرار میگیره
از نظره گرافیک که توی سال 2021 از خیلی بازیهای چند سال قبل گرافیکش کمتره
دهکده که اصلا جزییات نداشت علف ها زمین گل الود برفی گیاهان کلا تار بودن
تنوع به نسبت کم دشمنان
کلا کلمه ای به اسم ترس وحشت توی این بازی وجود نداشت
یک سوم اخره بازی که شده بود کال اف دیوتی
معماها به شدت ساده بچه گانه
مبارزه با باسها هم که کلا افتضاح بود مسخره تمام عیار 2تا تیر میزدی میمردن یا قیچی تو سرش میزدی میمرد
شماره 7 از هر نظر خیلی بالاتر از 8 بود برای من
به نظره من اسم تابیک باید گذاشته میشد اویل 8 جزوه بدترینهای تاریخ
چون بعد از شماره 5 و 6 که خیلی ها میگن بد بوده این شماره 8 قرار میگیره
و شماره 1 2 3 4 و 7 هم که با فاضله خیلی زیاد بالاتر از این 3تا قرار میگیرن
حالا دوستان نیان بخونن ناراحت بشن بخان 4تا حرف به من بزنن
چون همون اول گفتم بازم الانم میگم تمام حرفام نظره شخصی و سلیقه شخصی هست میتونه از نظره دیگران اشتباه باشه
تشکر
نه نظر شما محترم است . این بازی تکامل قسمت 7 است بعد چطور با اختلاف پایین تر از 7؟ اخرش کال اف شد؟؟ عزیزم اون یک سکانس چند دقیقه هم نیست برای نشان دادن انتقام کریس! گرافیک بازی رو روی چی بازی کردی ؟ ریویو ها چیز هایی دیگری میگن خیلی هم عقیده هستن سر بازی . تنوع کم دشمنان بعد چند تا دشمن آمد اخرش گفتید کال اف؟! اگر دشمنا زیاد بودند که هیج اتفاقا تنوع دشمنان از 2 و 3 و 7 بسیار بالاتر بود -7 بازی خیلی خوبی بود کلا 3 تا 4 تا دشمن داشت !؟ معماها کلا از 2 ریمیک دیگه استریم لاین شدند انتظار اون معما های یک رو نداشته باشید. شما روی EASY رفتی یکبار هارد رو برو متوجه میشید درجه سختی کجاست ؟ شما داریدبا سه ریمیک مقایسه میکنید یا سه قدیمی دوست من سری از بعد از 7 دیگه حتی ریمیک هاش هم رویه جدید رو پیش گرفتن با نگاه به قدیم دیگه نمیشه پیش رفت. 112313.PNG

92 منتقد و سایت بهش ریویو دادن حتی یک منفی هم نبوده یعنی 92 تا سایت که تقریبا میشن تمام منابع نقد و بررسی دنیا متوجه ایراد شما نشدن؟؟

12334141414.PNG

ایکس باکس اش حتی ریویو یوزور بالاتر از منتقد رفته ! اینجا هم اصلا نقد منفی نیست .
QRQEREWTWT.PNG

استیم با 26 هزار رای پرفکت گرفته !!؟ اینا هم نفهمیدن که توصیف شما از بازی چیه؟؟

c626033a-9a25-4b96-b3e5-801af90fa4a5_compress54.jpg

بعد این گرافیک فوتو ریلیزم رو میشه چند تا بازی الان معرفی کنید که خیلی بالاتر باشن از این صحنه؟ این بازی بین نسلی بوده قرار بوده روی PS4 و ایکس باکس وان 8 9 سال پیش اجرا بشه !! درسته نظرات محترمه ولی اینا قابل انکارنیست . RE8 جز بهترین های سری بود از 7 و 3 ریمیک بالاتر قرار میگیره و ترکیب از 4 و 7 است . وقتی 92 رای متا کرتیک حتی یک ریویو منفی یک دونه برای دلخوشی ندارن کف ترازو به سمت نوشته من سنگینی میکنه دوست خوب . موفق باشید .
 
  • Like
Reactions: milad.ps4 and kamyy

Pyramid Head

کاربر سایت
Jun 15, 2011
2,763
نام
محمد
داداش اویل 8 بهترین اویل تاریخ، شوخی می کنی ؟ نمیگم بازی بدیه ولی منطق اویلیش خیلی جاها زیر سواله بازی ریتمش خیلی بالا پایین داره و برعکس مثلا اویل 1 تو کل بازی ریتمش رو حفظ نمی کنه این اویل خیلی از بهترین بودن دوره من شخصا اویل 7 رو به این ترجیح میدم چون اویل 7 حداقل یه survival horror خوب بود و یه بازگشت خیلی خوب به سبک اویل 1 کلاسیک داشت
به نظر من بهترین اویل ها تا به امروز به ترتیب
1-اویل 1 و همینطور ریمیکش
2-اویل کدورنیکا
3-اویل 2 و ریمیکش
4-اویل 3
5-اویل 7
6- اویل 0
7-اویل 4
8-اویل 8
 

darksider666

کاربر سایت
Mar 8, 2016
1,049
نام
رضا قاسمی
Screenshot_20210521_021610.jpg

Screenshot_20210521_021632.jpg
درود دوستان گرامی نقد هم از پی سی گیمر هست جالبه هر شخصی علاقه داشت یا اگر نیاز بود بگید براتون ترجمه کنم چی نوشتند .اگر هم میتگنید بخونید که بهتر.
این هم نظر شخصی شماست همینطور که نظر شخصی من هم اینه. بهر حال همه عزیزان موفق باشید.
 
  • Like
Reactions: kamyy

ULTIMATE TEAM

True Online Gaming
کاربر سایت
Aug 25, 2010
14,426
نام
مصطفی682سابق
بنظرم باید سابجکت تاپیکتو برعکس میذاشتی، آیا رزیدنت ایول 8 بدترین عنوان این سری است؟ بله چون این بازی هیچجوره رزیدنت ایول نیست حتی از شماره 6 هم بدتره اگه یه نفر که عناوین کلاسیک رو بازی کرده شمارو حین انجام بازی ببینه اصلا متوجه نمیشه این عنوان رزیدنت ایول هست کپکام دوباره بنظرم شدید گند زد امیدوارم همون رزیدنت ایول های قدیمی با دوربین سوم شخص باز ساخته بشوند من که اگر بخواد این روند ادامه پیدا کنه دیگه این سری رو بازی نمیکنم الانم 60%بازی رو تکمیل کردم خداشاهده تنها رزیدنت ایولی هست دارم بزور بازی می‌کنم فقط تموم بشه بعدم سریع بفروشم بره پارسال رزیدنت ایول 3ریمیک اومد هرچی نبود رزیدنت ایول بود این تیم سازنده اصلا نمیدونه رزیدنت ایول چی هست
 

Ludens

Fallen Angel of the Night
Loyal Member
Dec 7, 2015
5,382
عجیبه، 4 و 8 اونقدرا هم روی کیبورد بهم نزدیک نیستن ولی این اشتباه تایپی توی عنوان تاپیک رخ داده... :-?:D
حالا جدا از شوخی RE یه مجموعه ای هست که بیشتر از یه بار بازنگری شده طبیعیه نظرات متفاوتی رو در مورد اینکه کدوم نسخه بهترین هست میبینیم. برام جالبه که ببینم جدا از اسپین آف/ریمیک ها، بعد از شماره 9 که دنباله Villageئه برنامه کپکام برای نسخه اصلی چیه. شایدم با برند Resident Evil یه جورایی مثل اساسینز کرید رفتار بشه، یعنی بازی های بعدی دیگه شماره دار نباشن ولی همچنان نسخه های اصلی و مهم باقی بمونن.

من فکر کنم داسک گالم چنین چیزی رو لیک کرده بود ولی مطمئن نیستم، موقعی که Village منتشر شد داشت یواش یواش بازی رو اسپویل میکرد از اون به بعد دیگه زیاد دنبالش نکردم. :D
 

darksider666

کاربر سایت
Mar 8, 2016
1,049
نام
رضا قاسمی
عجیبه، 4 و 8 اونقدرا هم روی کیبورد بهم نزدیک نیستن ولی این اشتباه تایپی توی عنوان تاپیک رخ داده... :-?:D
حالا جدا از شوخی RE یه مجموعه ای هست که بیشتر از یه بار بازنگری شده طبیعیه نظرات متفاوتی رو در مورد اینکه کدوم نسخه بهترین هست میبینیم. برام جالبه که ببینم جدا از اسپین آف/ریمیک ها، بعد از شماره 9 که دنباله Villageئه برنامه کپکام برای نسخه اصلی چیه. شایدم با برند Resident Evil یه جورایی مثل اساسینز کرید رفتار بشه، یعنی بازی های بعدی دیگه شماره دار نباشن ولی همچنان نسخه های اصلی و مهم باقی بمونن.

من فکر کنم داسک گالم چنین چیزی رو لیک کرده بود ولی مطمئن نیستم، موقعی که Village منتشر شد داشت یواش یواش بازی رو اسپویل میکرد از اون به بعد دیگه زیاد دنبالش نکردم. :D
درود
حتی اگر از دید شما این بازی رزدینت نباشه که هست چون حجم ریویو های مثبت و بسیار بالاست نمیشه انکار کرد که با یک بازی خیلی خوب سوروال هورورطرف هستیم کار اصلا با نام بازی هم نداشته باشیم . البته من و شما که نمیتونیم دیگه 92 ریویو متا رو کلاً رد کنیم و حرف های خودمون رو به کرسی بنشونیم ؟؟! میتونیم ؟ قطعا اگر این 4و8 که شما میگی نزدیک هم نیستند توی رویوی 20 سایت معتبر نقد و بررسی بازی بهشون اشاره نمیشد . پس من همچنان تاکید دارم هرچند نظرات میخونم ولی تغییری در من ایجاد نشد چون دارم میرم برای تروفی نهایی یعنی گرفتن s در همه مراحل مرسنریها تا بازی رو پلات کنم و واقعا لذت بردم از این شاهکار این معجون 8 و 4 و 7 بدجور به دل مینشینه /
 

darksider666

کاربر سایت
Mar 8, 2016
1,049
نام
رضا قاسمی
بنظرم باید سابجکت تاپیکتو برعکس میذاشتی، آیا رزیدنت ایول 8 بدترین عنوان این سری است؟ بله چون این بازی هیچجوره رزیدنت ایول نیست حتی از شماره 6 هم بدتره اگه یه نفر که عناوین کلاسیک رو بازی کرده شمارو حین انجام بازی ببینه اصلا متوجه نمیشه این عنوان رزیدنت ایول هست کپکام دوباره بنظرم شدید گند زد امیدوارم همون رزیدنت ایول های قدیمی با دوربین سوم شخص باز ساخته بشوند من که اگر بخواد این روند ادامه پیدا کنه دیگه این سری رو بازی نمیکنم الانم 60%بازی رو تکمیل کردم خداشاهده تنها رزیدنت ایولی هست دارم بزور بازی می‌کنم فقط تموم بشه بعدم سریع بفروشم بره پارسال رزیدنت ایول 3ریمیک اومد هرچی نبود رزیدنت ایول بود این تیم سازنده اصلا نمیدونه رزیدنت ایول چی هست
نه عزیزم اشتباه میکنی نمرات و نقد ها و یوزور ها هم اصلاً همچنین چیزی نمیگن و حرف شما رو پشتیبانی نمیکنن البته شما میتونی بگی همونطور که من میگم راحت باش و و نظرات رو بنویس.
 

darksider666

کاربر سایت
Mar 8, 2016
1,049
نام
رضا قاسمی
درود.
اصلا رزیدنت نیست این بازی.
و من الله التوفیق
نه گرامی اشتباه میکنید بهرحال میتونید نظرات و دلایل رو یا اگر جایی دیدید اشاراتی شده یا نقد هایی بوده منفی یا بد به کار معرفی کنید ما هم بخونیم . همچنان از اینکه در بحث شرکت کردید سپاس گذارم.
 
  • Like
Reactions: Tatsumaru

Ludens

Fallen Angel of the Night
Loyal Member
Dec 7, 2015
5,382
درود
حتی اگر از دید شما این بازی رزدینت نباشه که هست چون حجم ریویو های مثبت و بسیار بالاست نمیشه انکار کرد که با یک بازی خیلی خوب سوروال هورورطرف هستیم کار اصلا با نام بازی هم نداشته باشیم . البته من و شما که نمیتونیم دیگه 92 ریویو متا رو کلاً رد کنیم و حرف های خودمون رو به کرسی بنشونیم ؟؟! میتونیم ؟ قطعا اگر این 4و8 که شما میگی نزدیک هم نیستند توی رویوی 20 سایت معتبر نقد و بررسی بازی بهشون اشاره نمیشد . پس من همچنان تاکید دارم هرچند نظرات میخونم ولی تغییری در من ایجاد نشد چون دارم میرم برای تروفی نهایی یعنی گرفتن s در همه مراحل مرسنریها تا بازی رو پلات کنم و واقعا لذت بردم از این شاهکار این معجون 8 و 4 و 7 بدجور به دل مینشینه /
آقا مگه من اومدم چیزی رو رد کنم؟ :D کجا گفتم این بازی زریدنت ایول نیست اصن؟ مطمئنی پستم رو خوندی؟ :D
فقط خواستم نظرم رو بگم که برای من بهترین نسخه کدومه، این هیچ منافاتی با اینکه RE امروز توی مسیر موفقیته و منم بابتش خوشحالم نداره. :-"
 

darksider666

کاربر سایت
Mar 8, 2016
1,049
نام
رضا قاسمی
آقا مگه من اومدم چیزی رو رد کنم؟ :D کجا گفتم این بازی زریدنت ایول نیست اصن؟ مطمئنی پستم رو خوندی؟ :D
فقط خواستم نظرم رو بگم که برای من بهترین نسخه کدومه، این هیچ منافاتی با اینکه RE امروز توی مسیر موفقیته و منم بابتش خوشحالم نداره. :-"
موفق باشی گرامی عزیزی شما. ممنون که پست گذاشتی
فرمودید اشتباه رخ داده در نام تاپیک اشتباهی رخ نداده این بحث الان چند جا جریان داره که این re برجسته است و نمرات بالایی هم گرفته و حتی یک نقد منفی هم حتی ریویو میکس هم انگشت شمار داشته است. با بینش کامل و اگاهی کامل به بازی و خوندن بیش از 10 ریویو مهم نام تایپک بکار رفته است اشتباهی رخ نداده است برای همین براتون توضیح دادم . این بازی دارک گوتیک فانتزی است مسیری که کپکام جدید به کار گرفته مثل 7 که رفت اقتباس از کشتار با اره برقی در تگزاس و evil dead و حتی سکانس های نبرد با اره برقی و قطع شدن دست دقیقا مشابه اتفاقاتی بود که برای ash قهرمان سری evil deadمی افته اینجا رفته سراغ ماریو باوا و مرد گرگ نما و black sunday و عصر تاریکی و خرافه گری و ویچ کرافت و... این مسیری است که دارن با بازیهایReبرای اینکه در دام تکرار نیافتن مسیر های جدید رو دارن تجربه میکنن الحق هم خوب کار کرده اند حالا دوستان ایراد هایی عجیب میگیرند گفتم بحث آزاد است هر شخصی میتونه از هر چیزی خوشش نیاد یا بیاد سلیقه ای است کاملا وابسته به تفکرات و نظر شخص. منتهی اجماع عموم حتی در استیم که یوزر بیس است و بسیار حساسه جماعت pc gamerهم حتی بازی نمرات پرفکت گرفته پس فکر میکنم 4 و 8 روی کیبورد نزدیک هم نباشن ولی قطعا تیم توسعه دهنده وقتی داشته 8 رو میساخت فقط به عدد 4 فکر کرد. ?
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر