آیا PlayBox نام کنسول ترکیبی سونی و ماکروسافت هست؟!!

MR.BIG BOSS

کاربر سایت
box610.jpg

چه می شد اگر سونی و مایکروسافت از سیستم های مختلف استفاده نمیکردند.چه می شود اگر این دو شرکت بهم بپیوندند و نیروهای خود را برای ایجاد یک کنسول مترکز کنند .آیا این دو شرکت به ساخت یک کنسول پرداختند و باهم هکاری کرده اند؟

در حالی که به شایعات گوش میدهید و برای کنسول مایکروسافت انتظار میکشید و اعلام کنسول جدید ماکروسافت صبر شما را به سر برده است ، اندیشه سایت TechRadar ترسیم PlayBox و همکاری کنسول سونی و ماکروسافت برای یک کنسول است - ایجاد یک کنسول برای همکاری دو شرکت و شکل گیری یک ایده ی جدید.
به نظر شما این یک حقیقت است؟
منبع
 
خیر حقیقت نیست
اگه باهم بشن چیز خاصی فرق نمیکنه یکیش بازی هاشون مشترک میشن وگرنه سخت افزار و ... ربطی ندارن, تو این منبع کسی که انگار نوشته رویایی تشریف دارن:d
این رقابت ها بمونه خیلی بهتره واسه دنیای گیم:d
 
آخرین ویرایش:
غیر از این این موارد بدترین چیز ممکن بود برای دنیای گیم !! میشد یه کنسول دیکتاتور بدون رقابت خاصی میان دو کمپانی و بازی هایی بدون رقابت و جذابیت .

کلا رقابت سالم باید برای هرچیزی باشه و این قضیه شده مثل قضیه FIFA و NBA 2K که این دو بازی بدلیل نداشتن رقیب درست و حسابی نسخه های اخیرشون افت کمی کردن . کلا رقابت باید همیشه وجود داشته باشه همینطور احترام به سلیقه خریدار .
 
چه دنیای عظیمی بشه اگه این حرکت پیاده سازی شه اینو میدونستم که مذاکراتی باهم داشتند این دو شرکت و به تفاهم هم رسیدن دو تا غول در کنارهم میتونن عرصه ی گیم و بلرزونن...مسلما با این حرکت رقیبان جدیدی هم پیدا میشه تو این عرصه اولیشم همکاری شرکت های بزرگ بازیسازی باهم هست برای تشکیل یک کنسول این حرکت میتونه دنیای گیم و از تکراری بودن نجات بده
آره خوب کارکنان سونی بیان تو قسمت آبدارخونه و باغبانی و آب حوض گیری مایکروسافت کار کنند مطمئنا تعامل خوبی خواهند داشت
واقعا مدیرا باید رسیدگی کنن من خودم فن ماکروسافت هستم ولی این حرف جایی نداره
واسه یه عکس تو گوگول اونم از نوع اضغاث احلام خبر نمیزنن
لطفا با این حرفا تایپیک و منحرف نکنین و خستیو تو تن نویسندش نزارید که کارشو داره به بهترین نحو انجام میده
 
آخرین ویرایش:
اینکه کنسولی با این شرایط تولید بشه احتمالا کنسول قوی و کاملی خواهد بود چون تجربه ی دو غول بزرگ این صنعت پشتشه ولی در این صورت دیگه رقابتی وجود نداره و میتونه در دراز مدت باعث افت بشه. همونطور چند پست بالاتر Tyrion اشاره کرد ، وجود رقابت لازمه ی پیشرفت و حرکت رو به جلوست.
 
آخرین ویرایش:
همچین چیزی مگه میشه ؟ اگه هم بشه تو آینده دور وقتی دیدن نمیتونن همدیگه رو کاملا شکست بدن آشتی میکنن و یه کنسول میدن بیرون :دی . ولی در کل جدا از شوخی واسه صنعت گیم بد میشه . رقابت از بین میره .

====
اون نخاله رو هم یه نفر بیاد بن کنه خوبه .
 
دسته رو که سونی معرفی کرد حال میده ماکرو بیاد کنسولو معرفی کنه
دستشون درد نکنه من پول خریدن دو تا کنسولو ندارم
هرچند تو ایران دو تا کنسول حسابش میکنن
 
رقابت چرا نباشه ؟؟؟ همه میدونیم فروش اصلی رو بازی هاست نه رو کنسول..کنسول اگه مشترک باشه دیگه سونی و مایکرو دغدقه فروش کنسول رو ندارن و برای رقابت تو بازی سرمایه گزاری های خوبی میکنن و خوب می دونن با یک بازی ایده ال چقدر میتونن پول به جیب بزنن و این وسط فقط مصرف کنندست از همه بیشتر سود می بره..با یک تیر و 2 نشون.

البته این 2 هیچ وقت با هم کنار نمیان..اینا همیشه باهم رقیب بودن تا رفیق.
 
باو ادم میخواد تاپیک بزنه یه ذره فکر بکنه هم خوبه به خدا این چیه اخه زدی ؟یه بابایی توهم زده شما هم امدی توهم اون بابا رو نوشتی اینجا ملتو گذاشتی سر کار .
 

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or