شایعه آیا نسخه نسل بعد از بازی Uncharted یا Syphon ****** برای PS4 در حال ساخت است؟

T1SHTΛЯ

کاربر سایت
Dec 10, 2007
1,296
xomdwag566a2ov1ewu7sz.jpg


در پروفایل شخصی به نام Rick Stalder که به عنوان طراح ارشد رابط کاربری در بخش آمریکایی سرگرمی های سونی فعالیت می کند آمده است:
در ماه آگوست 2013
یک بازی در سبک اکشن/ ماجرایی معرفی نشده ( انحصاری PS4)

ایشان در استودیو SCE Bend Studio فعالیت دارد و این استودیو از زمان عرضه Uncharted: Fight for Fortune دارای عنوان کاری مطرح شده ای نبوده و ممکن است به صورت بی حاشیه و بی خبر در حال کار بر روی یک عنوان جدید یا عنوان بعدی از سری Uncharted باشد.

این استودیو عناوین Uncharted: Golden Abyss و سری Syphon ****** را در کارنامه خود دارد و وجود عبارت ( اکشن/ ماجرایی ) ممکن است دلیلی باشد بر ساخت ادامه ای از هر یک از این بازی ها.

1
 

|SiNa|

کاربر سایت
Sep 21, 2013
213
یه سایفون فیلـتر بود که مرحله اولش تو هتل باید میرفتی و از این ساختمون ساختمون رو به روییو باید ادماشو میکشتی :D هنوز ترتیب آدما رو یادمه و اینکه کلنله کی حرف مید :D !
 

kaizershauze

AMOR CTPACTb 信念 RÊVES
کاربر سایت
Jul 6, 2012
14,730
نام
امین رضا
نمی دونم شماره دوش بود یا سه یه مرحله داشت باید از روی یه پل رد می شدی که روش پر سرباز و ماشین نظامی بود و مخفی کاریش واقعا سخت بود...یا اول یکی از شماره هاش با چتر تو کوهستان میومدیم پایین.
شوماره 2 ــش رو داری میگی :crying1:
همونجا رو پل یه تیکه داشت باید با اسنایپ 2 نفر رو همزمان هدشات میکردی ، برا من یکی اون صحنه WoW ترین صحنه ی دوران بود :(( :D
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر