آیا نام Hitman جدید World of Assassination هست؟

Mr. Worldwide

کاربر سایت
w8bjjtgmw5sb0l738wy6.jpg


Square Enix دیروز نام تجاری World of Assassination را در قسمت بازی های رایانه ای ثبت کرده است. این نام تجاری توسط شعبه لندن این کمپانی، ثبت شده است.

طبق معمول این نام تجاری برای بازی های رایانه ای ثبت شده است، و اطلاعات بیشتری در مورد این نام تجاری دردسترس نیست. به نظر assassination یک spin-off برای بازی موبایل Hitman Go باشد. همچنین این نام می تواند عنوانی مناسب برای ششمین قسمت سری Hitman باشد که قرار است امسال رونمایی شود. طبق شایعات بازی جدید open-world خواهد بود و ممکن هست که World of Assassination عنوانی باشد که ما با آن روبرو شویم.

در ماه ژانویه IO Interactive اعلام کرده بود، از نسخه جدید Hitman برای PS4 و Xbox One در سال 2015 پرده برداری خواهد کرد. Hitman: Absolution چندی پیش عرضه شد و Hitman GO نیز سال گذشته برای گوشی های هوشمند معرفی شد.


منبع
 
Last edited by a moderator:
بعضی ها چه تریپ هاردکوری برداشتن=))
اون هیتمنی که من می شناختم محیط های بزرگی داشت که میشد توش بگردی و اهدافتو منهدم کنی، در خالی که Absolution چیزی به جز راهرو های دنبال هم نبود. اصلا محیط بزرگی در کار نبود. بعلاوه اون داستان مسخره. من که اثری از هیتمن ندیدم تو Absolution.
هر کچلی که با Silencer آدم بکشه هیتمن نمیشه. اینهایی که ادعای فن هیتمن و از قدیم با سری بودن توجه کنن.
پ.ن» در ضمن نقل قول کنید جواب نمیدم.
 
با وجود شاهکاری به اسم HITMAN 2 ; SILENT ASSASIN چطور بعضی ها میگند نسخه جدید باید مثل BLOODY MONEY باشه؟! برید توبه کنید! هیتمن 2 یکی از بهترین نمونه های مخفی کاری است
 
Absolution بازیِ بسیار خوبی بود. آزادی عملی که داشت فوق العاده بود. یکی از مشکلاتش سیستم نه چندان جالبِ Disguise و Instinct بود که شاید بازی رو کمی آسون تر کرده بودن. اگه اینا نبودن، سختی بازی عملا با شماره های قبلی برابری میکرد.

توی اون مقاله ای که سینا در مورد Splinter Cell نوشته بود، یه بخش جالبی بود که بعد از 3 سال من هنوز خوب این بخشش رو یادمه:
Waren Specter یکی از پیشگامان سبک مخفی کاری، در مورد Thief چنین گفت: "ایده ما درThief این بود که در راهروها و سیاهچال های بازی حرکت کنید، بدون اینکه هیچ کسی حتی متوجه حضور شما در اون محل بشه. اما این کار معایب خاص خودش رو هم داشت. خیلی ها میگفتن ما نمیتونیم مخفیانه بازی کنیم. خُب این افراد چاره دیگری نداشتند. اگر یک شمشیر به دست می گرفتن، نمی تونستن از پس دشمنای بازی بر بیان و این خودش باعث می شد که بازیکن مجبور به مخفی کاری بشه." حرف اسپکتر در واقع یکی از اصول اولیه ساختن یک بازی مخفی کاری است. شما باید در درگیری مستقیم در مقابل دشمنان خود، در موضع ضعف باشید؛ اگر از او قدرتمندتر باشید، به گفته اسپکتر "هیچ کس بازی را مخفیانه ادامه نمیده".

یکی دیگه از مشکلات Absolution هم دقیقا همین بود. وقتی حق انتخاب به بازیکن داده بشه، بازیکن ناخودآگاه میره راهی رو انتخاب میکنه که ساده تره چون خیلیا حوصله مخفی کاری ندارن. اگه بازیکن مجبور بشه که از مخفی کاری استفاده کنه، اون وقت با یه بازی خوب طرفیم.
 
همین کوچیک ترن بودن مپای بازی + خطی بودن بازی باعث میشه که نشه بهش گفت یـ هیتمن اصیل هیتمن ینی تو یـ مپ بزرگ رها بشی هدف رو پیدا کن بعد به هر نحوی که شده از پا درش بیاری. کاری که Black List برا سری Splinter Cell بعد از افتضاح Conviction کرد این کاریه که باید انجام بدن :) امیدوارم دوباره برگرده به همون محیطای سند باکس گذشته =(( به همون داستانای ساده و مامور 47 کم حرف تا روایت گر یـ فیلم هندی ....
 
Absolution
یکی دیگه از مشکلات Absolution هم دقیقا همین بود. وقتی حق انتخاب به بازیکن داده بشه، بازیکن ناخودآگاه میره راهی رو انتخاب میکنه که ساده تره چون خیلیا حوصله مخفی کاری ندارن. اگه بازیکن مجبور بشه که از مخفی کاری استفاده کنه، اون وقت با یه بازی خوب طرفیم.
اتفاقا به نظرم این اصلا حرف درستی نیست چون بازی هم باید از لحاظ اکشن قوی باشه و هم مخفیکاری تا به گیمر حق انتخاب بده، البته به شرطی که پرداختن به اکشنش باعث کم کاری تو مخفیکاری نشه!
خیلی ها چندان حوصله مخفی کاری به صورت حرفه ای رو ندارن و اگه بین دو سه نفر لو رفتن بتونن موقعیت رو دوباره تحت کنترل دربیارن، اونا هم باید بتونن بازی رو انجام بدن، خیلی ها هم مثل خودم بازی هرچی هم توانایی اکشن رفتن داشته باشه تا یه ذره لو برن بازی رو از اول میارن، بازی باید برای هر دو گروه جذاب باشه!!
 
اتفاقا به نظرم این اصلا حرف درستی نیست چون بازی هم باید از لحاظ اکشن قوی باشه و هم مخفیکاری تا به گیمر حق انتخاب بده، البته به شرطی که پرداختن به اکشنش باعث کم کاری تو مخفیکاری نشه!
خیلی ها چندان حوصله مخفی کاری به صورت حرفه ای رو ندارن و اگه بین دو سه نفر لو رفتن بتونن موقعیت رو دوباره تحت کنترل دربیارن، اونا هم باید بتونن بازی رو انجام بدن، خیلی ها هم مثل خودم بازی هرچی هم توانایی اکشن رفتن داشته باشه تا یه ذره لو برن بازی رو از اول میارن، بازی باید برای هر دو گروه جذاب باشه!!
حرفت درسته مجتبی ولی این Absolution دوزِ اکشنش هم بالا بود و تا حدودی به بخش مخفی کاریش میچربید. تنوع سلاح بالایی داشت که بازیکن رو وسوسه میکرد ازشون استفاده کنه. چرا شماره های 1 تا 4 اینجوری نیستن؟ چون هیتمن همیشه بخش مخفی کاری سفت و سختی داشته و اشتباه توش جایی نداشته ولی این Absolution با اضافه کردن اکشن زیاد و چک پوینت و کلی ویژگی دیگه، به این بخش لطمه زده بود. و اینکه یعنی جی باید برای هر دو گروه جذاب باشه؟ منم برام جذابه که توی بازی فوتبال تا نتونستم توپ رو از یه نفر بگیرم، تفنگ بکشم بیرون و یارو رو بکشم. سازنده باید حتما گند بزنه به بازی و به فن های این سبک خیانت کنه تا من خوشم بیاد؟ خدا رو شکر سبک اکشن خیلی متنوع هست و بازار کاملا بر وفق مراد این دسته از افراد هست. لازم نیست حتما سبک های مختلف خراب بشن (چیزی که عملا اتفاق اقتاده و دیگه نمیشه جمعش کرد)
نمیخوام زیاد بحث مقایسه ای راه بندازم، اما به نظرم SC Blacklist توی این مورد بهتر تونسته بود عمل کنه و بخش مخفی کاریش واقعا لذت بخش بود و بازیکن رو وادار میکرد تا تلاش کنه بهترین رنک رو بگیره توی هر مرحله.
 
حرفت درسته مجتبی ولی این Absolution دوزِ اکشنش هم بالا بود و تا حدودی به بخش مخفی کاریش میچربید. تنوع سلاح بالایی داشت که بازیکن رو وسوسه میکرد ازشون استفاده کنه. چرا شماره های 1 تا 4 اینجوری نیستن؟ چون هیتمن همیشه بخش مخفی کاری سفت و سختی داشته و اشتباه توش جایی نداشته ولی این Absolution با اضافه کردن اکشن زیاد و چک پوینت و کلی ویژگی دیگه، به این بخش لطمه زده بود. و اینکه یعنی جی باید برای هر دو گروه جذاب باشه؟ منم برام جذابه که توی بازی فوتبال تا نتونستم توپ رو از یه نفر بگیرم، تفنگ بکشم بیرون و یارو رو بکشم. سازنده باید حتما گند بزنه به بازی و به فن های این سبک خیانت کنه تا من خوشم بیاد؟ خدا رو شکر سبک اکشن خیلی متنوع هست و بازار کاملا بر وفق مراد این دسته از افراد هست. لازم نیست حتما سبک های مختلف خراب بشن (چیزی که عملا اتفاق اقتاده و دیگه نمیشه جمعش کرد)
نمیخوام زیاد بحث مقایسه ای راه بندازم، اما به نظرم SC Blacklist توی این مورد بهتر تونسته بود عمل کنه و بخش مخفی کاریش واقعا لذت بخش بود و بازیکن رو وادار میکرد تا تلاش کنه بهترین رنک رو بگیره توی هر مرحله.
هیتمن درسته که نسخه آخر بخش اکشنش قوی تر شده بود ولی لطمه ای به بخش مخفی کاری نزده بود (خیلی راحت میشد رو درجه سختی یکی مونده به آخر رفت تا چک پوینت نداشته باشه و سیستم رنک هم دیگه تو هیتمن معرف حضور همه هست) در حالی که شماره آخر اسپلینتر سل برعکس بود، هیتمن همه قسمت هاش رو میشد مخفی کاری رفت ولی اون اینجوری نبود، بعضی جاها بازی مارو مجبور به اکشن میکرد مثل تیکه های اول شخصش ( هرچند خودم میگم این شمارش برگشت مناسبی به Chaos Theory بود و راضیم ازش!) این مثالت هم ربطی نداره، بحث این نیست که چیکار کنن تا بازی واسه همه جذاب باشه چون کسی که دنبال اکشنه نمیره فوتبال بازی کنه اما خیلی از اکشن بازها به مخفی کاری هم علاقه دارن و اکشن بازی کردن جز همه بازی های مخفی کاری بوده و هست، (یکی یشتر استفاده می کنه ازش یکی کمتر و یکی هم اصلا استفاده نمی کنه ازش!)طبق این حرفت شخص اول یه بازی مخفی کاری هیچوقت نباید بتونه یه تیر هم شلیک کنه در حالی که تو اکثر بازی های موفق مخفی کاری اینجوری نیست، اونجا هم گفتم کار کردن روی بخش اکشن تا وقتی که چیزی از مخفی کاری کم نکنه نه تنها بد نیست بلکه بازی رو موفق تر میکنه!
 
این نسخه اخر برای من کم باگ نداشت مرحله چینی ها که سه نفر بودن یکسری من یکیشون زدم موند دوتاش یکدفعه دیدیم هوش مصنوعی یک چیز تخیلی و در حد هوش انسان شد همه مردم خوابیدن زمین و اون دوتایی که مونده بودنم با هم متحد یک محوطه رو قدم میزدن با اسلحه و هماهنگ و دوشادوش مونده بودم چیکار کنم ی علامت سوال بود کلا تا ریست کردم
:| خلاصه بهترین مرحلش از نظر من بوکس بود چیز جالبی بود:d
 
هیتمن Absolution این طوری که هم میگید بد نبود.کملطفی نکنید.ولی هیتمن های قبلی صد در صد بهتر بود.سری آخر بیشتر روند خطی داشت.ولی هیتمن های قبلی خوب بود که شما هدفت رو پیدا می کردی یه ساعت دنبالش می کردی ببینی چه کارایی انجام میده و از روی رفتارش بتونی نقشه قتلش رو بکشی.هیتمن های قبلی اگر می خواستی به صورت اکشن ردش کنی اصلا نمیشد یا خیلی خیلی سخت میشد ولی این یکی اصلا.
 
Absolution از نظر من عالی بود جهت اطلاع دقیقا 3 بار بازی تموم کردم واقعا لذت بخش بود وقت کنم بازم بعضی از مراحلو بازی میکنم.

بازی دارای ازادی عمل بسیار زیادی بود حالا کسی نمیتونه با مخفی کاری مراحل پیش ببره مشکل از بازی نیست

اتفاقا اکثر مراحلو با یدونه چاقو جلو میرم نیازی به اکشن هم نیست . جایی هم که چند مامور کنار هم بودن میشه با پرتاپ یه اجر یا ... سرو صدا ایجاد کرد یکیشونو کشید یه جای خلوت سایلنت کشتشون

بازم میگم بستگی به گیمر داره چطوری بازی کنه

درکل Absolution عالی بود گرافیک چشم نوازی هم داشت پر جزئیات از هر نظر تکمیل

به نسخه بعدی هم بسیار امیدوارم

کسایی که میگن بازی اکشنه احتمالا اعصابشون ضعیفه با حوصله بازی نمیکنن
 
آخرین ویرایش:
به نظر من Absolution یکی از بی نظیر ترین و پر جزئیات ترین های این سری بود. یادمه وقتی تریلر 16 دقیقه ای از گیم پلیش منتشر شده بود داشتم دیوونه میشدم بازی واقعا بی نظیر بود. جهت اطلاع دوستان ما که اکثر مراحل رو با مخفی کاری رفتیم یا با چارسو ملت رو کشتیم یا اصلا نکشتیم خخخخ به هر حال امیدوارم هرچه زودتر نسخه بعدی بازی معرفی بشه ... فعلا این نسخه رو 5 بار تا آخرش رفتیم تا ببینیم بعدش چی میشه
 

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

تبلیغات متنی

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or