
روز به روز نبرد سخت افزاری کنسول های نسل بعد داغ تر می شود و در زمینه گرافیکی تفاوت های Xbox One و PlayStation 4 مشهود می شود.تهیه کننده ارشد بازی Watch_Dogs آقای Dominic Guay گفته اند که کنسول های نسل به پیشرفت در طراحی ها کمک زیادی خواهند کرد.هنگامی که از ایشان پیرامون اجرای بازی در شلوغی جمعیت و مقیاس ها در PS4 نسبت به دیگر کنسول ها سوال شد چنین پاسخ دادند
سخنان Guay :
"اول با خود محتویات آغاز شد.بازی Watch_Dogs نه تنها در بحث تکنیکی نوآور خواهد بود بلکه در قسمت طراحی نیز چنین می باشد.تلاش ما این است که پویایی را در دنیایی باز به نمایش بگذاریم و گیمر ها در تجربه ای بی نظیر و نوآور به یکدیگر متصل کنیم و در این راه هدف اصلی ما استفاده کامل از سخت افزار نسل بعد می باشد.درست است که PS4 به همراه دیگر کنسول های نسل بعد و برخی PC های قوی از نظر قابلیت های سخت افزاری شباهت هایی خواهند داشت.موتور ما سعی خواهد کرد تجربه ای یکسان را در همه سطوح ایجاد کند.از آنجایی که این بازی برای کنسول های نسل حاضر نیز عرضه خواهد شد باید بگویم Watch_Dogs تجربه ای یکسان برای تمامی پلتفرم ها به عمل خواهد آورد."
نظر ایشان پیرامون Xbox One و اینکه آیا نسخه این کنسول تفاوتی بین PC و PS4 دارد:
"Xbox One یک پلتفرم قوی است.در حال حاضر ما تفاوت های فاهشی بین PS4 و Xbox One نمی بینیم.البته هنوز سعی در بهتر شدن هر چه بیشتر آنها در کنسول های جدید داریم.هر پلتفرم های قابلیت های مخصوصی دارد که داریم آنها را بررسی میکنیم به عنوان مثال ما از پد لمسی DualShock 4 استفاده خواهیم کرد."
Gamingbolt